/spanien/atletico/forum/2756.aspx/spanien/atletico/forum/2756.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético guRRet
2005-07-16 21:10
jag hade tänkt att gå och kolla på Petrov i hans sista match imon mot blåvitt... för han ska vara med och spela va?
Atlético rawkus
2005-07-21 00:23
Fan grabbar o tjejer!!
Kan man äntligen se fram emot en härlig Atleti-säsong igen?? Tror nog det va !! :)
Sorry alla sommarälskare, men vill så gärna att hösten ska börja smyga sig på... tv4+ väntar...:)

Peace
Atlético VicenteCalderon
2005-07-16 20:20
Martin Petrov eller galletti :S, Vi behöver en högermittfältare med speed och det som är glädjande är att båda två har en oerhörd speed. Btw the ryktas att saviola som är på väg bort från barcelona vill spela i atletico och kanske det ska bli bytes affär perea mot saviola, kan man läsa på barcas hemsida. Jag hoppas det inte sker för är det nåt vi inte behöver mer så är det forwards och är det nåt vi behöver mer så ere försvarare ! ser bra ut topp 4;a 05/06 i ligan :)
Atlético Razor
2005-07-16 17:01
Skön läsning i dagens Marca:

Fernando Torres: "Soy feliz en el Atlético. Estoy en mi casa"

Skönt att han stannar!
Atlético Razor
2005-07-16 17:01
Skön läsning i dagens Marca:

Fernando Torres: "Soy feliz en el Atlético. Estoy en mi casa"

Skönt att han stannar!
Barcelona Loran
2005-07-15 17:02
greeneyes_x:

Enligt medierna så kommer Martin Petrov att presenteras på måndag. Han kommer att skriva på ett fyraårskontrakt... Och varför det är så sent som på måndag kan jag också förklara: det är nämligen så att Wolfsburg har match på Söndag, den 3e omgången i Intertoto cupen, Martin Petrov spelar då sin sista match för sitt lag mot Göteborg på Ullevi, direkt efter matchen så reser han från Sverige till Madrid för att skriva på och senare nästa dag presenteras inför medierna... Han kommer kosta Atletico Madrid nära 9 milj Euro, pluss att Martin kommer att avstå sin bonus som är 15% av summan... då får alltså Wolfsburg sina önskade pengar...

greeneyes_x, det var all info :D...
Atlético greeneyes_x
2005-07-15 16:19
Leo Messi:

är du född 2006 eller? eller så har du just upptäckt fotboll, välkommen till sporten isåfall,
Du sa att Atl aldrig har varit eller är med o slåss om titeln o annat strunt,
Vet du nåt om La Liga över huvudtaget?
Atl Mad är den tredje största klubben i spanien vad gällar Liga titlar:
LIGA TITTLAR: SPANSKA CUPEN:
39-40 Atl Mad 60- Atl Mad
40-41 Atl Mad 61- Atl Mad
49-50 Atl Mad 65- Atl Mad
50-51 Atl Mad 72- Atl Mad
65-66 Atl Mad 76- Atl Mad
69-70 Atl Mad 85- Atl Mad
72-73 Atl Mad 91- Atl Mad
76-77 Atl Mad 92- Atl Mad
95-96 Atl mad 96- Atl Mad

Cup Winner Cup 61-62 Intercontinental Cup 72-73
Atlético greeneyes_x
2005-07-18 18:33
...............Leo Franco............
........Perea...Pablo...A.Lopez......
...............Tomassi...............
...Galleti...D'Alessandro...Maxi.....
...............Petrov................
..........Torres....Kezman...........

Man Får Väl Drömma
Atlético guRRet
2005-07-18 18:35
bättre med maxi till höger och grönkjaer till vänster. Dessutom D'Alessandro som offensiv och en fyrbackslinje. I dagens fotboll måste man ha 4 backar, 3 är omodernt och funkar inte
Atlético guRRet
2005-07-21 10:21
strejl/

jag kan inte det exakt antalet, men han återvände ju iaf till Atleti säsongen 99-00... men då gick det ju åt helvete
Atlético evol
2005-07-21 07:05
du är inte ensam om att längta fram mot hösten lite,
regn och kyla ute, värme och tv4+ inne ;)
Barcelona Kharles
2005-07-15 16:51
Leo Messi

Lägg ner.
Atlético greeneyes_x
2005-07-15 15:49
paniagua:

det va så jag menade, det va därför jag skrev bland de 4 stora dom senaste 10 åren.

är det nån som har info om Petrov, jag har läst på flera hemsidor att han ska vara klar för Atl, men det står inget om det här på svenska fans eller på goal.com,

jag talat inte spanska, finns det nåt om det på Atl hemsida?

peace
Atlético Razor
2005-07-16 15:26
Behöver vi verkligen Galetti nu när vi har värvat Petrov (om han nu är klar), Kezman och Maxi. Vi ser ju onekligen riktigt starka ut framåt. Grönskjaer är ju kvar oxå. Fast det blir nog lite bänknötande för hans del.

Är det förresten någon som vet vad som har hänt med Novo och Nano? Båda två känns rätt överflödiga nu.

Mot guldet 2006!!!
Atlético Razor
2005-07-16 15:26
Behöver vi verkligen Galetti nu när vi har värvat Petrov (om han nu är klar), Kezman och Maxi. Vi ser ju onekligen riktigt starka ut framåt. Grönskjaer är ju kvar oxå. Fast det blir nog lite bänknötande för hans del.

Är det förresten någon som vet vad som har hänt med Novo och Nano? Båda två känns rätt överflödiga nu.

Mot guldet 2006!!!
Atlético guRRet
2005-07-18 18:16
håller med dig greeneyes_x, vi behöver en spelartyp som D'Alessandro
Atlético Jesus Gil
2005-07-15 13:32
Lite ovanligt att en mittback (Perea) var våran mest underhållande spelare den gångna säsongen
Sevilla larsbw
2005-07-20 23:40
Det ser vasst ut med nyförvärven.. Hoppas ni kommer före "lillebror", det andra och lite smutsigare Madridlaget.
Barcelona Der Afro
2005-07-21 20:11
Vilken offesniv ni ser ut att få. Hur tusan lyckas ni värva så bra med tanke på förra årets placering?
Men jag gillar er så kör hårt!
Atlético Majjo
2005-07-18 17:41
Cabrón:
Ja skickar lite msn-adresser till dig då, så att du kan va med å bekanta dig som alla andra...

Garate:
Bli medlem! =)

Tyvärr kan inte ja uttala mig om Petrov/D'Alessandro då jag inte har sett nån av dom spela på bra länge. Men Ibagaza, han är en av mina favoriter i Atleti. Jag tycker om hans låga tyngdpunkt, hans smarta passningar och allt som han gör i stort sett. Men som ni säger, han är ojmn, men jag tror att det blir bättre nu när han är omgiven av flera offensivt bra spelare som kan göra någonting själva, förut har det känts som att det är han som ska ge Torres passningarna, nu är det flera som kan avlasta Ibagaza, och därmed tror jag han kan göra en riktigt bra säsong. Naturligtvis ska han spela i mitten!
Barcelona Der Afro
2005-07-21 20:11
Vilken offesniv ni ser ut att få. Hur tusan lyckas ni värva så bra med tanke på förra årets placering?
Men jag gillar er så kör hårt!
Atlético Jesus Gil
2005-07-17 15:51
2-0 till Wolfsbuurg blev det, inga mål av Petrov men kanske nån assist?
Atlético greeneyes_x
2005-07-21 15:47
guily? hahahaha, är det en fotbollsspelare eller 100 meterslöpare
barca har väl ett allroung lag men Guily är nog inget man ska skryta med.
Jag kommer då inte ihåg mycket av Guily del i guldet.
För att vara ordenarie anfallare i ett 3 manna anfall som tagit guld så kommer man inte ihåg så mycket av han.
Han är för snabb utan att vara spciellt teknisk.
Tror nog inte vi behöver Galetti längre, var skulle han spela då och vem skulle han peta.
Men Sören Larsen skulle nog sitta bra som backup.

peace
Atlético Jesus Gil
2005-07-19 16:00
guRRet//Trebackslinje kan funka utmärkt kolla bara på Udinese
Real Betis Joaquin_JR
2005-07-21 15:14
Bra värvningar ni gjort asså
Atlético Jappler.
2005-07-21 15:39
Då väntar vi bara på Galletti o Saviola Då!!!
Athletic Joseba
2005-07-21 15:14
Känns ovant att vara inne på ett forum där man diskuterar back-up kvalitet. Här snackar vi lyxproblem. Fast det klart vi är ju rätt "stashade" på högerbacken förstås.
Håller med Young and Gifted Atletico ser starka ut på förhand. Däremot Nobehar: Dvärgen Guily skulle vara grym i vilket La Liga lag som helst.
Hösten är snart här och då får vi se fler än två passningar som går fram på raken på regelbunden basis vilket man inte är bortskämd med nu under allsvenskan. Jag välkomnar höstmörkret och alla de besvikelser som det kommer att medföra.
Atlético greeneyes_x
2005-07-21 15:53
P.S har just varit o hämtat Atleticos nya borta tröja på posten,
den e ju fan riktigt läcker, vågar nog inte spela i den för att inte förstöra den.

Läste nånstans att Sydney Govous kontrakt med Lyon går ut snart och han väntar på ett nytt kontraktserbjudande.
tror ni han kan vara nåt för oss
Sinalco
2005-07-21 14:01
Strelj / Jo men tror de behövs iaf en riktig backup anfallare. Petrov e nog inte den som sätter alla sina chanser han får i straffområdet. Maxi funkar men han borde nog koncentrera sig mer på att spela offensiv mitt.
Atlético Nobehar
2005-07-21 13:36
Loran

Vilken klassmittfältare är inte bättre än dvärgen guily?
Annons: