/spanien/atletico/forum/2749.aspx/spanien/atletico/forum/2749.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético guRRet
2005-06-27 10:46
om vi har ett fyrmannamittfält nästa säsong kan vi inte ha t.ex. Ibagaza och Pizarro på innern, var finns då balansen? Colsa tycker jag var riktigt bra iår, och dessutom satte han några pytsar. Luccin skulle oxå kunna hålla balansen på mittfältet, men han är inte riktigt den här grovjobbaren...
Barcelona Kharles
2005-06-25 14:36
Ena heter real och andra heter atletico.
hinge
2005-06-25 14:08
Didi // Ja men gissa. :-/
Barcelona Leo Messi
2005-07-12 14:50
måste bara säga det här att Kezman är en kaxig och självsäker liten fjant, jag hoppas verkligen att han misslyckas
Atlético Jesus Gil
2005-06-27 13:24
guRRet//Pizarro är lika grym defensivt som offensivt, kan agera balansspelare utan några som helst problem

Loran//Antar att du är bulgar, men lyssna såhär är grejen. Vi har jävligt lite pengar. Om vi läggwer ett bud på 6 miljoner för Petrov och Wolfsburg vill ha 10 tror jag inte att en deal kan ske. Nakamuras kontrakt går ut om ett år, därför är han så billig, dessutom är Reggina en mycket mindre klubb än Wolfsburg. Slutsatsen är att Nakamura kanske är andravalet men när en klubb har VÄLDIGT begränsade resurser får man ibland nöja sig med det.
Barcelona Loran
2005-06-27 12:40
Jesus Gil, jag ser att du tar Nakamura före Petrov... Det är enligt mig helt fel, Jag har sätt Nakamura spela mot lag som Juventus, Milan, Fiorentina, UDinese, han är helt enkelt chanslös mot lag som har bra försvar.. Chiellini i Fiorentina t.ex, tog hand om honom som om han var en fjäder, mot Juventus fick han knappt röra bollen...

Medans jag sätt Martin Petrov mot B Munchen, Sverige och Italien.. Martin Petrov kan lika väl vara världens snabbaste spelare, och nu överdriver jag inte, jag kmr ihåg EM, när han t.ex löpte förbi Zambrotta, sedan missade han dock friläge mot Buffon, eller när han la en egen boll förbi både Lucic och M Nilsson, båda stod som stenstoder... När Wolfsburg mötte B Munchen så hade inte backarna någon chans mot hans snabbhet, Han är den som fått mest "poäng" i Tyskland, då han har 12 mål gjorda pluss 14 assist... Han är dessutom en perfekt straffskytt, har personligen alldrig sätt han missa, fin straff han satte mot t.ex BUffon i EM...

Matcher jag sätt Martin Petrov och Nakamura, haha, det är fan skrattretande att jämföra, alltså inte undra på varför Nakamura är så billig.. Populär e han ju, men när han ser att motståndarlagets försvar e bra , så har han helt enkelt ingen chans, inte efter va jag sätt iaf... Alltså om man tycker att Pterovs prislapp på 10 milj euro är för hög så vet jag fan inte vad man tänker med... SE HONOM SPELA, DÖM HONOM DÅ!!!!!
Atlético Jesus Gil
2005-06-26 22:56
Gios//Tror inte det..Ledningen förhandlar alltid fram ett avtal med spelaren innan man lägger bud. De tror väl att klubbarna sänker priset då..
Atlético Jesus Gil
2005-06-27 01:36
Musta

Nej
Sánchez
2005-06-26 23:20
Ni kommer ha grymt anfallspar när Kezman kommer, får han speltid så gör han mål. Kommer kanske ta lite tid för han o komma in i de spanska spelet, men de kommer säkert lösa sig. Känns som ni kommer bli mycket farliga nästa säsong.
Villarreal GonzaloRodríguez
2005-06-26 21:18
el niño!

Till och med jag vet att A.Madrid vill sälja Ibagaza innan kontraktet går ut! Förresten, vem petar han?
hinge
2005-06-26 19:49
Javier Saviola fick precis rött kort (direkt) i för-VM matchen Mexico - Argentina genom att totalt oprovoserat sparka ner mexaren Perez.

Haha nu fick Marques oxå rött kort för en brutal tackling på Aimar. Oj oj oj nice
Atlético Jesus Gil
2005-06-26 20:00
Har ändrat mej, vill hellre ha Kezman (fast han har ju inget EU-pass...)
Atlético Jesus Gil
2005-06-26 18:41
Hoppas laguppställningen ser ut såhär nästa säsong

---------------Franco------------------
Cicinho----Pablo----Perea----Lopez
Galletti--Ibagaza--Pizarro--Nakamura
----------Kezman---Torres----------

Bänken: Cuellar, Calvo, Molinero, Luccin, Gabi, Grönkjaer, Arizmendi
Atlético guRRet
2005-06-27 23:23
nån som har lr vet var man kan ladda hem filmklipp o sånt me Atletico?

tacksam för svar
Atlético Jesus Gil
2005-06-30 23:29
GonzaloRodríguez

Usel nyhetssida för usla klubbars fans

Har du pratat med Pizarro eller?

ps. löften inom fotboll är inte värda mycket
Atlético guRRet
2005-06-29 22:32
Oasis//
En äkta Atletico supporter vill givetvis behålla Vicente Calderon och dess traditioner före en massa pengar! Jag tillhör definitivt en av de som vill behålla vår kära Vicente Calderon
Barcelona Loran
2005-06-27 20:52
Jesus Gil:
Nu har ni dock planerat in att ha Martin Petrov på er vänsterkant... Och om alla skulle tänka på ekonomin i fotboll så skulle tyvärr fotbollen förstöras, spara pengar och köp Nakamura... hahahha, konstigt, vill ni hamna i Champions league, eller Uefa åtminstånde, köp då bra spelare!

Nu är det dessutom så att Atletico lagt ett nytt bud på 8.5 milj euro på Petrov, vilket kommer göra så att han hamnar i Atletico , det kan jag nästan garantera.... Eftersom Petrov får 15 % av dessa pengar så skulle han vid ett bud på 10 milj euro få 1.5, nu har Atletico dock övertalat honom om att skita i dessa 15%, vilket ger Wolfsburg lika mycket, trots att budet är mindre...

Räkna med bra spelare till nästa säsong, räkna med Tyskla ligans bästa poängtagare, räkna inte med billiga Nakamura från Reggina.... haha, så jävla skrattretande!!!!
Spanien Mattigool
2005-06-28 18:35
Kezman-Torres..äntligen ett bra anfallspar! Om Petrov skulle komma också, så kanske det är slut på tråkfotbollen som Atléti spelade förra säsongen!
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-06-29 21:25
Grattis till Kezman
nu blir ni nog bäst i stan=)
Sevilla Oasis
2005-06-29 22:28
ska ni få ny arena eller ha kvar den ni har nu?????????????????? mvh
Barcelona plejmejker#7
2005-06-29 19:57
Grattis till Kezza, ska bli kul och se om han lyckas i Atleti..
Det ända som kan stoppa Kezman från att göra mål är att både han och Torres kanske springer på samma bollar men det löser nog sig. Införskaffar ni några/någon bra back bara så lär ni spela i CL om ett år.

Försök att se till nu att behålla Torres, annars får ni gärna ge honom till oss men ingen annan klubb :)
Atlético wesse
2005-06-29 18:06
Äntligen händer nåt riktigt spännande!! :)
En av de hetare värvningarna hittils i spanien enligt min mening! Ska bli kul att få följa Kezman tillsammans med Torres till hösten!
Jag vill bara påminna er pålitliga atleticoforumföljare att jag sa ganska tidigt att han skulle vara ett bra nyförvärv! ;) *känner sig lagomt nöjd*
Nåväl, skönt att det börjar blåsa positiva vindar igen!
Aupa Atleti!
Barcelona Frank_Rijkaard
2005-06-29 18:41
Grattis till köpet av Kezman!

Kezman gör nog minst 10 mål denna säsongen och det ska bli spännande att följa vad Kezman och Torres kan göra tillsammans.
Atlético rawkus
2005-06-29 18:44
"- Jag är stolt över att få komma till ett storlag som Atletico Madrid. Nu vill jag vara med om att föra tillbaka klubben dit den hör hemma, till toppen av La Liga, säger Kezman till Radio Marca."
Barcelona R10
2005-06-29 19:57
Där har ni lite bilder på Kezman från presentationen idag!
Atlético guRRet
2005-06-27 19:35
nån som har lr vet var man kan ladda hem filmklipp o sånt me Atletico?

tacksam för svar
Atlético Jesus Gil
2005-06-29 16:30
Fan vilka sköna kommentarer av Kezman efter flytten! Ungefär så skulle jag också säga. Inte som Sosa "Jag spelar för pengar och den som betalar mig mest"
Atlético guRRet
2005-06-29 17:19
Ämne: Garate//Ohh fyfan va....
molinero...
Barcelona R10
2005-06-28 15:58
Kezza - Torres kommer bli riktigt giftiga på topp. Tror att ni klarar av att ta en CL plats i år, eller åtminstone en UEFA Cupen iaf.
Atletico_Emil
2005-06-29 20:22
Mycket bra nyförvärv! Nu får Torres den hjälp han behöver i anfallet. Får vi nu också Petrov, Maxi och Galletti så har vi ett riktigt bra lag inför nästa säsong.

AUPA ATLETI!
Annons: