/spanien/atletico/forum/2748.aspx/spanien/atletico/forum/2748.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Jesus Gil
2005-06-21 11:37
Galletti och Petrov är snart klara!
Atlético guRRet
2005-06-21 12:10
en äkta colchonero lämnar inte klubben bara för att Torres gör det!
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 14:15
ärligt..jag tror Elmander skulle vara en bra värvning..eller har jag fel..stark mottagare och bollhållare..irrationella snabba djupleds löpningar som kan överaska många försvarae eftersom dom hårbevakar Torres..bra komplement..argument tack!
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 11:05
va fan...låt Torres va...han tillhör oss...men jag förstår honom för att dom senaste säsongerna har ju inte vi varit speciellt ambitiösa...det e nu vi försöker värva...om vi inte gör en bra kommande säsong...så e jag säker på att Torres försvinner...o då skulle jag faktiskt ledsamt stödja hans beslut att lämna klubben...men med en del skapliga vrvningar...visst fan ska vi fixa en champions league plats nästa säsong...ole ole ole
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 11:01
Arsenal put Atletico Madrid's Torres on notice
tribalfootball.com - June 21, 2005

Arsenal have made Atletico Madrid aware of their interest for star striker Fernando Torres.

While a move to Highbury for the Spanish international is remote, everything could change should Real Madrid be successful in prising Thierry Henry away from the Gunners this summer.

If Arsenal lose Henry, they will use the cash raised to fund a mega bid for Torres. Real Madrid are aware that Arsenal won't consider selling Henry for anything less than £40 million.

While Chelsea and Manchester United have also made firm approaches for Torres in recent months, Arsenal have the advantage with the Atletico star's best pal in football, Jose Reyes, now settled at the London club and negotiating a new deal.

Indeed, before Christmas Reyes publicly urged Arsenal boss Arsene Wenger not to let Torres slip through his hands should he be made available by Atletico.

Chelsea owner Roman Abramovich is keeping tabs on developments. The Blues could turn to Torres after being snubbed by Samuel Eto'o last week, who has agreed to sign a new deal with Barcelona.

Atlético greeneyes_x
2005-06-21 10:59
senaste..

Atletico Madrid aim to beat Liverpool for Feyenoord's Kuyt
tribalfootball.com - June 21, 2005

Atletico Madrid are locked in serious talks with Feyenoord for star striker Dirk Kuyt.

The Holland international is rated at £10 million by Feyenoord, which are also in talks with Liverpool over the prolific forward.

Atletico sports chief Toni Munoz has maintained contact with Feyenoord over Kuyt since October and is expected to make a new offer for the Dutchman this week.

The Spanish club's opening bid of £7 million fell short of Feyenoord's valuation, but will up that to £8 million in the coming days.

Liverpool's bid has also fallen short, but hope to make up the shortfall with talks over a multi-player swap involving goalkeeper Jerzy Dudek and attacker Anthony Le Tallec.

Munoz is banking on Atletico's superior straight cash bid to win the race for one of the hottest properties emerging in the European market this summer.

Atlético guRRet
2005-07-12 22:43
Garate//
var hittar du sådan information? Skulle vara intressant att få veta...
Atlético guRRet
2005-06-20 23:57
varför är det så dött i forumet nu?! de e ju silly season nu o allt!
Atlético wesse
2005-06-21 07:07
Ämne: varför är det så döt....
Jaa, det är lite tråkigt, dock har jag fått sommarlov nu och har ingen riktig tillgång till en dator, därför är jag lite ouppdaterad vad gäller silly season.
Men jag tycker iaf att man INTE ska byta bort pablo/perea för nånting! Vi måste förtsätta ha samma säkerhet bakåt och bygga framåt!
Hoppas verkligen på ett par häftiga nyförvärv snart! :P
Aupa Atleti!
hinge
2005-06-23 12:00
Kharles // Jo, det gynnar båda lagen.
Atlético Jesus Gil
2005-06-23 11:20
guRRet//Dessutom är Nakamura 3 ggr billigare än Petrov och är grymt stor i Japan, så där finns det pengar o hämta också
Barcelona Kharles
2005-06-22 00:11
Ja då var det klart. Riquelme har skrivit på för Villareal.
Atlético guRRet
2005-06-21 23:58
någon som har fakta om garvis(det var väl han) som spelade i atletico. skulle intressera mig mkt

SLUTA SNACKA DIF O ALLSVENSKAN PÅ DETTA FORUM!
Atlético el niño!
2005-06-21 19:59
Eee ska ni inte dra till DIF´s forum och tala ut ni är i CLUB ATLÉTICO DE MADIRD S.A.D´s forum om in inte hittar vägen dit så ska ni kolla på länken.
Atlético el niño!
2005-07-12 20:23
Hehehe rawkus;D
Atlético Jesus Gil
2005-06-21 19:14
slutsnackat om DIF nu tycker jag
Atlético Jesus Gil
2005-06-26 22:54
GonzaloRodríguez//Från din uppställning petar han Maxi
Inte för att han skulle göra det om vi hade båda..Men du måste förstå att vi inte har mycket pengar
Atlético guRRet
2005-06-23 10:58
Nakamura är en spelare som jag gillar... Härlig vänsterfot!!! För mig känns Nakamura som en klart bättre spelare än Petrov. Vad har Petrov egentligen gjort för att platsa i La Liga?
Atlético Jesus Gil
2005-06-22 22:59
Garate//
Valera?aldrig hört förut, vem är det??
Atlético guRRet
2005-06-23 12:30
då är de ju ännu bättre! NAKAMURA!!!
Atlético greeneyes_x
2005-06-24 14:19
kollade länken med Petrovs statistik, det skrivs så fint och lyriskt för att det är en Wolfsburgs sida, annars så är det inte alls så imponerande staistik i siffror, det fanns bara sån skum statistik, hur många gånger han är i straffområdet o sånt, det betyder ju att han e ännu sämre avslutare om han inte lyckes sätta dit dom bollarna, jämfört med hur många gånger han är runt målet, jag tycker att det snackas lite mycket om en alldaglig spelare, som är inget speciellt när man ser han i landslaget, sverige försvar plockar bort han som gammalt skräp varenda gång, helt oteknisk, vad fan ska han då gör mot la ligas världsbackar, inget speciellt med Petrov, inte värt sin vikt i pengarna, Skärpning! Atletic scouter, hur länge ska ni fortsätta göra dåliga värvningar och slösa pengar som vi inte har, det finns mycket bättre, mer tekniska, snabbare och billigare spelare i t.ex franska ligan än Petrov, för dom pengarna kan man få 3 st bra franska eller portugisiska spelare, Den där Keuyt i holland verkar var en kanon värvning.
Atlético guRRet
2005-06-23 10:59
Varela ska tydligen vara rätt bra:)
Barcelona Kharles
2005-06-26 11:27
"vilken låg"?
Atlético greeneyes_x
2005-06-24 10:48
nakamura e grym, det finns många tekniska asiater, jag kollade på några koreanska ligamatcher genom parabol, fan va grymt tekniska dom är, det finns så många spelare som gör zlatan finter och är ruskigt tekniska o snabba, kanske atletic skulle scouta där lite, eller i japan, deras liga har också grymma spelare, dom där 2 koreaner i PSV, skitduktiga, en gick ju till Man U, det finns mycket pengar att hämta borta i asien också, för dom spelare som kommer till europa blir jättestora där borta.
Barcelona R10
2005-06-26 12:20
Valencia Amunt!
2005-06-26 12:07
Så Bianchi vill inte satsa på Gabi eller?
Har ju annars varit ett fruktat mittfält Petrov, Luccin, Gabi, Galletti/Maxi Rodriguez.

Kharles:
Det kanske är ett uttryck som finns i något område i sverige ;)
Atlético Owen11
2005-06-25 20:07
Hur blir det med Torres...?
Villarreal GonzaloRodríguez
2005-06-25 17:51
------Kezman-Torres---------
Petrov-Luccin-Maxi-Galletti
-Lopez-Perea-Pablo-Velasco-
---------Leo Franco---------
Trolig startuppställning nästa år för er? Eller är det ett för offensvit mittfält?
Atlético Jesus Gil
2005-07-02 01:59
Ja, han hade verkligen svårt i PSV
Atlético el niño!
2005-06-25 19:51
Ämne: ------Kezman-Torres-....
Ibagaza då?!
Annons: