/spanien/atletico/forum/2747.aspx/spanien/atletico/forum/2747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles
2005-06-22 13:30
"Men det var framför allt sättet man spelade på som imponerade mig mest. Man spelade alltid offensivt, snabbt och man kom fram snabbt till avslut. Man dominerade oftast matcherna totalt och spelet kan endast jämföras med Valencias och Arsenals när dom är som bäst."

Du menar som Barça gör nu..? ;-)

Länktips; Chelsea vill byta Veron mot en köpoption på Torres. Vad tycker ni?
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 14:12
Jo..Torres stannar den här säsongen iallafall..han kanske blir kvar längre beroende på utgången av kommande säsong och Bud..Jag pratade med Joaquin och Assuncao i telefon..dom e jävligt sugna på att få spela för Atletico..Men vi får se om du platsar efter våra eventuella värvningar..hehe
Real Madrid El Rapido
2005-06-21 16:55
Greeneyes_x/
Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Håller med dig fullständigt angående Larsen!
hinge
2005-06-21 17:11
Erhm..

Själv tycker jag inte vi ska prata om allsvenskan på detta forumet. Slipper även gärna höra namnet Djurgården, hehe.

Aupa Atleti!

// Helsingborgare
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 14:56
"El Rapido"

det e klart vi kan värva bättre än elmander..för vi e ju en av la ligas rikaste klubbar :) jag tänkte mer realistisk..nånstans måste ju dessa unga stjärnor utvecklas..vi kan ju inte bara köpa medelålder etablerade spelare för höga summor..vi måste även bygga för framtiden..ta t.e.x zlatan..tror du han va tillräckligt bra när han va i malmö för att atletic skulle värva honom..nope..han gick till ajax o fick utvecklas..varför kan inte vi köpa spelare med potential o utveckla dom själva..elmander lär ju inte bli sämre om han kom till atletic..han skulle bara utvecklas o bli bättre..kolla Torres..han har utvecklats i våra led.. :)
Real Madrid El Rapido
2005-06-21 17:05
Trevligt med många djurgårdare i detta forum;)
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 16:38
han behöver ju inte vara kvar nästa säsong..men han kan ju ha lite yrkes stolthet och spela färdigt säsongen med den klubb som tog in han från skuggan..men kan ju inte fan lämna ett trupp mitt i en säsong..speciellt om man är skytteligaledare..just nu har ju byggt kring spelet runt larsen..om han inte fattar det själv så tycker jag bara synd om honom..DIF faller och vinner inte med larsen..men det e som att Afonso ska lämna malmö mitt i säsongen..vad pissed of jag blir..
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 16:34
El Rapido

ursäkat alla atletic fans..men jag måste kommentera DIF på denna sida..vilken Moral..vilken vändning..vilket spel..grabbarna håller klass..nu e vi tibax..förra årets mellansäsong var till för att supa och festa o fira 2 guld..vi han ju inte siktigt..så vi tog semester..malmö ff kan få köpa ihop så mycket dom vill..men det Malmö inte vet är att man inte kan köpa GLÖD..PASSION..MORAL..KAMPVILJA OCH KÄRLEK TILL KLUBBEN..senaste veckan har varit sperb för difare..det regnet i himlen är nog Sören Larsen..inget är säkert än med Schalke..men ändå..det låter på han själv att han vill gå..det tycker jag e dåligt..han va skadad hela förra säsongen..kasta vi ut honom då,,vi trodde på honom..bröndby sket i han..men vi gjorde han till en riktig spelare..gav han hopp o glöd..o trodde på honom..jag tycker personligen att det sättet larsen pratar i media..så kan han dra..den otacksamma lilla *****
Real Madrid El Rapido
2005-06-21 15:23
Ämne: "El Rapido"....
Mmm, det har du rätt i.
Men varför just Elmander av alla ungdomar? Elmander är bra, men ni kan nog värva bättre och jag tror att det finns bättre, som t.ex...Källström,(om ni behöbver ngn på den positionen), Hysen också...Jag tycker att Hysen är en riktig bra talang, tänk dig dif utan honom... Jag tror att om 5 år så kommer vi får se Hysen i en bra klubb i Europa...

Hehehe, Raul utvecklades Atletico innan vi "snodde" honom ifrån er, jag är tacksam för att han vadle att komma till oss, solari också...

Torres utvecklas fint hos er och om nåt år spelar han i Real Madrid:P
Real Madrid El Rapido
2005-06-21 14:19
Ämne: ärligt..jag tror Elm....
Ni kan värva bättre än elmander.
Elmander har inte utvecklas så pass bra att ett bra lag som ni kan värva honom;)
Barcelona R10
2005-06-21 12:04
Ser ut som ni får Kezman!
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 12:57
"Gurret"

mår du bra eller? ..jag mena att jag stödjer torres om han lämnar oss om det blir en till dålig säsong...inte *** menar jag att jag ska lämna klubben...
Sánchez
2005-06-21 13:56
Kommer Torres stanna hos er eller kommer han dra till nån annan klubb?
Atlético Jesus Gil
2005-06-21 11:37
Galletti och Petrov är snart klara!
Atlético guRRet
2005-06-21 12:10
en äkta colchonero lämnar inte klubben bara för att Torres gör det!
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 14:15
ärligt..jag tror Elmander skulle vara en bra värvning..eller har jag fel..stark mottagare och bollhållare..irrationella snabba djupleds löpningar som kan överaska många försvarae eftersom dom hårbevakar Torres..bra komplement..argument tack!
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 11:05
va fan...låt Torres va...han tillhör oss...men jag förstår honom för att dom senaste säsongerna har ju inte vi varit speciellt ambitiösa...det e nu vi försöker värva...om vi inte gör en bra kommande säsong...så e jag säker på att Torres försvinner...o då skulle jag faktiskt ledsamt stödja hans beslut att lämna klubben...men med en del skapliga vrvningar...visst fan ska vi fixa en champions league plats nästa säsong...ole ole ole
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 11:01
Arsenal put Atletico Madrid's Torres on notice
tribalfootball.com - June 21, 2005

Arsenal have made Atletico Madrid aware of their interest for star striker Fernando Torres.

While a move to Highbury for the Spanish international is remote, everything could change should Real Madrid be successful in prising Thierry Henry away from the Gunners this summer.

If Arsenal lose Henry, they will use the cash raised to fund a mega bid for Torres. Real Madrid are aware that Arsenal won't consider selling Henry for anything less than £40 million.

While Chelsea and Manchester United have also made firm approaches for Torres in recent months, Arsenal have the advantage with the Atletico star's best pal in football, Jose Reyes, now settled at the London club and negotiating a new deal.

Indeed, before Christmas Reyes publicly urged Arsenal boss Arsene Wenger not to let Torres slip through his hands should he be made available by Atletico.

Chelsea owner Roman Abramovich is keeping tabs on developments. The Blues could turn to Torres after being snubbed by Samuel Eto'o last week, who has agreed to sign a new deal with Barcelona.

Atlético greeneyes_x
2005-06-21 10:59
senaste..

Atletico Madrid aim to beat Liverpool for Feyenoord's Kuyt
tribalfootball.com - June 21, 2005

Atletico Madrid are locked in serious talks with Feyenoord for star striker Dirk Kuyt.

The Holland international is rated at £10 million by Feyenoord, which are also in talks with Liverpool over the prolific forward.

Atletico sports chief Toni Munoz has maintained contact with Feyenoord over Kuyt since October and is expected to make a new offer for the Dutchman this week.

The Spanish club's opening bid of £7 million fell short of Feyenoord's valuation, but will up that to £8 million in the coming days.

Liverpool's bid has also fallen short, but hope to make up the shortfall with talks over a multi-player swap involving goalkeeper Jerzy Dudek and attacker Anthony Le Tallec.

Munoz is banking on Atletico's superior straight cash bid to win the race for one of the hottest properties emerging in the European market this summer.

Atlético guRRet
2005-07-12 22:43
Garate//
var hittar du sådan information? Skulle vara intressant att få veta...
Atlético guRRet
2005-06-20 23:57
varför är det så dött i forumet nu?! de e ju silly season nu o allt!
Atlético wesse
2005-06-21 07:07
Ämne: varför är det så döt....
Jaa, det är lite tråkigt, dock har jag fått sommarlov nu och har ingen riktig tillgång till en dator, därför är jag lite ouppdaterad vad gäller silly season.
Men jag tycker iaf att man INTE ska byta bort pablo/perea för nånting! Vi måste förtsätta ha samma säkerhet bakåt och bygga framåt!
Hoppas verkligen på ett par häftiga nyförvärv snart! :P
Aupa Atleti!
hinge
2005-06-23 12:00
Kharles // Jo, det gynnar båda lagen.
Atlético Jesus Gil
2005-06-23 11:20
guRRet//Dessutom är Nakamura 3 ggr billigare än Petrov och är grymt stor i Japan, så där finns det pengar o hämta också
Barcelona Kharles
2005-06-22 00:11
Ja då var det klart. Riquelme har skrivit på för Villareal.
Atlético guRRet
2005-06-21 23:58
någon som har fakta om garvis(det var väl han) som spelade i atletico. skulle intressera mig mkt

SLUTA SNACKA DIF O ALLSVENSKAN PÅ DETTA FORUM!
Atlético el niño!
2005-06-21 19:59
Eee ska ni inte dra till DIF´s forum och tala ut ni är i CLUB ATLÉTICO DE MADIRD S.A.D´s forum om in inte hittar vägen dit så ska ni kolla på länken.
Atlético el niño!
2005-07-12 20:23
Hehehe rawkus;D
Atlético Jesus Gil
2005-06-21 19:14
slutsnackat om DIF nu tycker jag
Atlético Jesus Gil
2005-06-26 22:54
GonzaloRodríguez//Från din uppställning petar han Maxi
Inte för att han skulle göra det om vi hade båda..Men du måste förstå att vi inte har mycket pengar
Annons: