/spanien/atletico/forum/2746.aspx/spanien/atletico/forum/2746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Jesus Gil
2005-06-13 17:52
Kollade Petrovs statistik denna säsong. 12 mål och 14 assist på 30 matcher, grymt!
Hoppas inte Pellegrino kommer
Hitman
2005-06-13 19:07
Verkar som om det var som jag sa...

"Former Liverpool defender Mauricio Pellegrino has reportedly rejected the chance to become assistant manager at Atletico Madrid."
Barcelona Kharles
2005-06-18 03:01
Riquelme skriver nog på för ubåtarna när som helst. Tänk på att han är med Argentina i För-VM.
Atlético Jesus Gil
2005-06-14 16:38
Pinola har lånats ut till Nürnberg
Atlético Jesus Gil
2005-06-13 19:32
ja, såg det..
Hitman
2005-06-13 18:22
Det snackar om att Pellegrino ska till Atletico som assisterande tränare, inte som spelare. Det är i alla fall vad jag har läst.
Atlético greeneyes_x
2005-06-13 15:28
istället försöka göra flera storvärvningar av spelare som ändå inte är så sugna på att spela i Atletico efter förra säsongens flop..Atletico rankas ju inte som ett drömlag att spela i för en stor liarare på väg upp i karriären..eftersom vi inte har nåt europaspel..istället för att slänga bort pengar som vi inte har på sydeuropeiska och sydamrikanska storspelare så kan vi väl kolla på några billigare bra nordiska alternativ som kan komplettera dom några storlirare som kanske kommer..nummer 1 = Johan Elmander..han kommer bara att bli bättre o bättre..låt inte malaga eller nåt annat lag ta denna blivande stjärna.. nummer 2 = Tobias Hysén..inte världens bästa avslutare..men med ett bra kantspel och inlägg..bara hans fart räcker för att många spanska backar kan börja andas tungt..nummer 3 = Afonso Alves..varför är det ingen som märkt honom förutom att han då kan ha problem med spel pga av han nationalitet..icka EU spelare asså..sen så har man ju några riktigt bra norska talanger i Rosenborg och Vålerengen..och i danska ligan kan man ju göra fynd också..jag kanske är ute o cyklar..men jag tror att vi koncentrerar oss för mycket på lagom etablerade spelare eller unga spanska talanger UTAN talang..eftersom våra scouter verkar inte veta vad dom gör..vi måste vidga vyerna till norden lite eller mot öststaterna där dom också kan vara grymt talangfulla..innan alla storklubbar som milan och ajax scoutar bort alla talanger från norden..
Atlético Jesus Gil
2005-06-15 18:40
nån mer som kollar på Argentina-Tunisien?
Jag får ångest när jag ser Riquelme, såååå grym..Håller ett öga på Galletti och Saviola också
Barcelona Jimmy Jump
2005-06-17 13:40
Grabbar...

Puta Madrid?
Atlético Jesus Gil
2005-06-15 16:15
Ferrando går antagligen tillbaka till Albacete

Zalayeta, neeej aldrig..

Senaste namnen är Gago, mittfältare från Boca och Dimitar Berbatov
Atlético Cabrón
2005-06-17 10:02
Lucarelli från Livorno hade varit en schyst värvning. Men oj vad struligt det är med Riquelme, jag trodde att han var avskriven. Och enligt elmundodeportivo.es så vill Barca byta Saviola mot Perea. Glöm det säger jag!
Atlético guRRet
2005-06-18 11:40
Riquelme kommer till Atletico, vi måste iaf hoppas
Atlético Jesus Gil
2005-06-22 21:13
Nakamura som det snackas om rätt mycket gjorde nyss värsta målet mot brassarna

Hans kontrakt går ut nästa år och 3miljoner Euro räcker

Jävligt bra alternativ istället för Petrov

En högerback vi borde köpa är Cicinho, han är grym mot Japan fast jag läste förut att han va påväg till Betis...
Atlético greeneyes_x
2005-06-22 19:02
ffaaaaaaaaaaaaaannn....läs själv....länken
hinge
2005-06-22 14:25
Kharles // Veron + Kezman + pengar? mot Torres, got damn it, ja för fan!

Okej vi köper Kezman först för en summa sen köper Chelsea Fernando Torres med en större summa + Veron. Bara positivt.
Veron klarar minst 3-4 år till på elitnivå.
Dessutom kan vi köpa Saviola bredvid Kezman på topp oxå.
Så sälj Torres. ^^
Barcelona Kharles
2005-06-22 17:27
hinge

Var inte du Chelsea-fan?
Atlético rawkus
2005-06-18 23:26
Tänkte på en sak:
Kollade på både Tysk - Aust och Arg - Aust....
Aloisi(Osasuna??) har nu gjort 4 mål på dessa 2 matcher... 29 bast, utan kontrakt... Till Atletico?? Why not!!!
Atlético guRRet
2005-06-18 23:33
Ämne: Tänkte på en sak:
K....
ja, vf inte!
Atlético Jesus Gil
2005-06-19 22:07
neej Perea måste stanna
Barcelona Barca-Campeon
2005-06-19 21:58
perea borde gå till barca
Atlético Jesus Gil
2005-06-19 22:07
btw var Bianchi kvar i Boca när Perea var där?
Real Madrid Pesh-Tian
2005-06-22 13:11
Zlatan och Henok Goitom Sveriges nästa anfallspar =)
Atlético greeneyes_x
2005-06-22 10:41
Wolfsburg No To Atletico's Petrov Bid
6/21/2005 11:18:00 PM
VfL Wolfsburg have rejected a €6 million Atletico Madrid bid for striker Martin Petrov.

Despite the Bulgarian's willingness to move to the Spanish capital, the clubs have yet to agree a satisfactory valuation for the player who shone in the first half of last season's Bundesliga campaign.

Sports director Thomas Strunz said on Tuesday: "Their €6 million offer is just not acceptable. We have informed the player’s agents of our view and made it clear that we will insist on Petrov fulfilling his contract."

The 26-year-old is valued at €10 million by Wolfsburg and is contracted to the VolksWagen Arena club until 2007.
Atlético Jesus Gil
2005-06-22 14:00
Kharles//Aldrig!!
Real Madrid El Rapido
2005-06-21 18:05
På tal om allsvenskan och dess spelare, afonso alves borde bli svensk,tänk er honom i landslaget i framtiden...
Real Madrid El Rapido
2005-06-21 16:16
greeneyes_x/
Mmm, Vilket smmanträffande! Jag är också en djurgårdare:),men du kanske har märkt det...
Haha, jag vet att vi kan glömma torres, det skulle vara för bra för att vara sant om han skulle spela i real...

/Hysen, vilken lirare!(kan inte glömma bort matchen mot helsingborg, vilken lagmoral grabbarna har!)
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 15:43
El Rapido

Du har helt rätt..bra tänkt..som den stenhårda Djurgårdare jag är så skulle det vara en dröm att få några aktuella difare ocg f.d difare till klubben..källström..hysen..isaksson..elmander..då förenar det bästa av båda världar..difare i atletic..jag börjar dräggla..Torres kan ni glömma..Ronaldo kan sluta oroa sig..eftersom real inte får Torres så kommer ronaldo inte bli bänkad..han är trygg nu.. :)
Atlético rawkus
2005-06-21 16:54
greeneyes_x:
Härligt med fler Difare som även glöder för Atleti :)
Hört nåt nytt om Vilakazi??

DIF + ATLETI = Lite finare, lite bättre
hinge
2005-06-21 13:09
Kezman, hmmm. Då ser jag hellre Zalayeta i anfallet.
Kezman är för liten och drar på sig för mycket kort p.g.a. sina ständigt missbedömda tacklingar.
Atlético greeneyes_x
2005-06-21 15:01
och förresten så skulle det löna sig ekonomiskt att utveckla unga spelare och sälja dom till större klubbar..jag tror vi måste börja tänka för framtiden..jag tycker vi tänker för mycket i nuet och byter ut halva truppen varje säsong..det finns ingen kontinuitet..vi behöver an stabil trupp som spela några säsonger ihop...några unga utvecklingbara talanger och lite etablerade spelare..sen ska vi visa la liga och europa..bygg för framtiden..
Annons: