/spanien/atletico/forum/2737.aspx/spanien/atletico/forum/2737.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Veronica
2005-04-30 21:37
Jaaaaaaaaaa 1 - 1

kommien nu, ett till mål.
Atlético wesse
2005-05-06 10:20
Ämne: Atleti:
Om jag fick....
Jag håller med, jag menar vi har inte vunnit på bortaplan på hur länge som helst, och jag tror mycket sitter i Ferrandos spelidé! Jag tycker också att han borde slopa Salva, vad jag förstått har Braulio sett rätt het ut? Men man kan väl inte förlora något på att pröva? Är övertygad att Perea skulle vara dubbelt så bra som Salva på topp! =P
Atlético greeneyes_x
2005-04-30 19:12
det finns hur många som helst billiga brassar och argentinare i sydamerika...billiga och 100 gånger bättre än paunovic o salva...köp nån därifrån eller t'om från sverige vafan...gör nåt åt vårat b-anfall (exkl Torres dvs)
Atlético greeneyes_x
2005-04-30 19:09
ooohhhhhhhh...vad pissed jag blir på alla dessa okompetenta värvningar..det e skrämmande att ett lag som athletico faller och vinner med torres,,tänk om han drar...vad ska vi göra då..komma sist i ligan eller..salva och den andra...vilket skämt till anfall..bättre värvningar finns...det e bara att köpa Rosenberg eller Hysen t.ex...jag lovar att dom skulle göra ett mycket bättra jobb en alla b-värvningar athletico gör..vi behöver ett bättre anfalll så athletico kan kvala till europa så torres kan ha en anledning att stanna kvar...damn!!...jag e pissed off på dom som värvar i klubben..
Atlético Majjo
2005-04-30 19:01
Bobban! Jag har addat dig på msn, bara så du vet, det är jag som är Markurius.. =)
Tillbaka till Valborgsölen! Är man student så måste man ligga i...
Atlético wesse
2005-05-03 15:22
Ämne: Jag är inte speciell....
Inte jag heller, hehe! Tror inte många Deportivo eller Atleti fans kommer klaga..
Jag skulle dessutom kunna tänka mig att TV4+ redan köpt matcherna innan säsongen, brukar man inte göra så?! Dessutom är väl detta första året dom sänder, och om de inte är så väldigt pålästa eller köpt "fel" matcher i början av säsongen bör man väl ha förståelse för det, den här säsongen iaf. Det är min uppfattning..
Att sedan utelämna ett riktigt hett derby kan ju vara dåligt, om det visar sig att de valt bort det, men jag har känslan av att tv-kanaler köper rättigheterna innan säsongen.. Jaja, nu är det bara att bänka sig framför tv:n iaf! =D
Barcelona Camparn på nou
2005-05-03 15:36
wesse nej i det här fallet så köper inte tv4 förutbestämda matcher innan säsongen däremot tror jag att de har fyra valfria matcher att visa varje helg från det spanska tv bolaget.
De brukar visa en lördagsmatch och två söndagsmatcher nu på lördag så visar de
Real Madrid - Santander och Betis-Sevilla spelas efter den. Om man måste välja så tar jag hellre den senare.

Ne jag förstår Garvis men förhoppningsvis kunde båda matcherna visas då
Atletico Madrid - Deportivo också är intressant.
Atlético Garvis Carlsson
2005-05-03 15:23
Kanske inte rätta forumet att skriva ngt sådant i...vi håller ju trots allt på Atleti...men du har säkert rätt... Lycka till...! :)
Atlético Dudley Smith
2005-05-09 15:34
Går länkten till Spanska Fotbollförbundet?

Eller är det någon som har adressen? Jag är på jakt efter officiell statistik från La Liga.
Atlético Mathias
2005-05-05 20:25
Atleti:
Om jag fick bestämma skulle han vara ifrågasatt.
Men vad jag förstått sitter han ganska säkert.
Atlético Mathias
2005-05-05 20:25
Atleti:
Om jag fick bestämma skulle han vara ifrågasatt.
Men vad jag förstått sitter han ganska säkert.
Atlético Mathias
2005-05-08 23:12
Fy fan vad dåligt detta var gubbar, pinsamt!
Atlético Mathias
2005-05-08 23:12
Fy fan vad dåligt detta var gubbar, pinsamt!
Atlético guRRet
2005-05-07 21:13
Jag blir bara mer och mer besviken på Atlético. Vi är för veka! På pappret har vi ett ganska bra lag, men presterar inte, framför allt inte på bortaplan. Detta tycker jag att man till stor del kan skylla på Herr Ferrando, som inte direkt manar på till offensivt spel i bortamatcherna.

Laget behövs förstärkas på mittfältet, och även anfallet. Den enda lagdel som faktiskt fungerar är backlinjen, som är kanon! Perea är numer en av världens bästa mittbackar! Enligt mig då...
På mitten behöver man någon kreatör, Ibagaza försvinner ibland ur matcherna. Dessutom behövs en till yttermittfältare( vf inte Wilhelmsson?). På anfallet krävs oxå en bra spelare, Torres blir ju för ensam!

Copa del Rey är nu vårt enda hopp om vi ska nå Europa! Detta är väldigt nödvändigt då flertalet av de bra spelarna i annat fall sticker!

P.S. Ferrando gör inget bra jobb och bör ersättas!
Atlético el niño!!
2005-05-08 23:06
Nu fatta man varför atletico är så dåliga på borta plan man spelar;

1, Leo Franco spelar upp till backarna
2, backarna spelar "upp" till Luccin eller Golsa
3, Dom spelar i sin tur tillbaka till bakarna
4, Och till slut slå dom en skitdålig lång boll. SÅ SKA DET INTE SE UT!!!!!!!!!!!!!

A as dåliga på borta plan.
U ur dåliga på borta plan.
P patetiska på borta plan.
A aaaaaaaaaaaaaaaaaaa man blir förbanad.

A
T
L
E
T
I
hinge
2005-05-08 22:28
UT - Torres
IN - Braulio
Atlético Mathias
2005-05-06 13:48
Håller med om det mesta daniel.

Just avsaknaden av en klar spelidé samt bristen på kontunitet är förklaringen, helt otroligt hur j-vla dålig vi är på bortaplan.

Jag har också gett uåå en Europaplats, känns som vi spelat "måste" matcher hela säsongen, men aldrig tar vi chansen på allvar.
Atlético Mathias
2005-05-06 13:48
Håller med om det mesta daniel.

Just avsaknaden av en klar spelidé samt bristen på kontunitet är förklaringen, helt otroligt hur j-vla dålig vi är på bortaplan.

Jag har också gett uåå en Europaplats, känns som vi spelat "måste" matcher hela säsongen, men aldrig tar vi chansen på allvar.
Atlético Ante!
2005-05-07 17:53
Hej!
Jag har skapat en liga för alla vänner på managerspelet Xperteleven (www.xperteleven.com).
Det skulle vara roligt om du skulle vilja vara med och skapa ditt lag.

Bli medlem lite enkelt och när du sedan blivit medlem så söker du efter LigaID 27477.
När du gjort det så skapar du ett lag och ansöker sedan om en plats i ligan.

Mvh. Ante
Atlético nessa
2005-05-08 21:18
om torres fortsätter få såna lägen, då jävlar! ;)
hinge
2005-05-08 22:43
2-0 nu ....
Atlético el niño!!
2005-05-08 21:54
Nuñez har varit pigg i första halvlek, hoppas att han är lika bra i andra.

iAUPA ATLÉTI!
hinge
2005-05-08 22:39
Nej nu är det så sjuuuuuuuuuuukt dåligt spel av Atleti! ... eller va fan spelet FINNS INTE!! ... 90-10 i bollinnehav typ.

Atletico gör fan aldrig en lycklig nuförtiden!!
hinge
2005-05-08 22:29
Ah fy fan!!! Depor skapar chans varje minut nu!

(BTW ... varför pratar jag med mig själv :-P)
hinge
2005-05-08 22:23
DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT ATLETICO MADRID!!
hinge
2005-05-08 22:06
PUH! Hann precis hem till andra halvlek!

KOM IGEN NU ATLETI !!!
Atlético nessa
2005-05-08 21:07
nix, molinero lirar på backen.
Atlético Bobban
2005-05-06 11:05
Ämne: Atléticos kommande t....
Speltid för hemmamatchen mot Betis är klar!

Söndagen den 15 maj klockan 19.00 är det avspark på Vicente Calderón!
Länktips: www.lfp.es/
hinge
2005-05-08 22:15
SJÄLVMÅL!!! LUCCIN!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!"!!!!!!!!!!!!!
Atlético nessa
2005-05-08 21:07
Annons: