/spanien/atletico/forum/2730.aspx/spanien/atletico/forum/2730.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Peter Beer
2004-07-16 01:45
Det snackas mycket om Gravesen men behöver vi verkligen han nu när det ser ut som att Luccin kommer?Gravesen är duktig men jag tycker att vi behöver Ibagaza som kreatör.
Mitt lag
Franco
Perea Pablo Calvo Antonio Lopez
Paunovic Luccin Ibagaza Nano
Etoo Torres
Atlético Mathias
2004-06-27 17:09
Denilson-fans:
Torres har signat ett nytt kontrakt ja. Minns inte hur långt det var men det var flera säsonger iaf...

Diego Simeone är han som var involverad i Beckhams utvisning, ja.
Atlético Mathias
2004-06-27 17:09
Denilson-fans:
Torres har signat ett nytt kontrakt ja. Minns inte hur långt det var men det var flera säsonger iaf...

Diego Simeone är han som var involverad i Beckhams utvisning, ja.
Atlético Bobban
2004-06-29 22:33
Nikolaidis kommer med största sannolikhet inte att spela något mer för Atletico. Man ska aldrig säga aldrig angående atleti, men jag tror han lägger dojorna på hyllan och försöker rädda AEK Athen ur knipan istället.

Eto'o affären drar ut på tiden och det som ställer till det lite extra är att Real Madrid ska ha 50 % av pengarna. Tror inte de är så sugna att sälja honom till lokalkonkurrenten heller.... Att sedan Atleti inte badar i pengar gör inte saken lättare.

I så fall tycker jag det finns bättre sätt att spendera pengarna på än att lägga allt på Eto'o. Intertoto är inte långt borta, den första matchen är om två och en halv vecka. Se till att få truppen komplett med de spelare som Ferrando vill ha. Som till exempel: Mittbacken Ibanez från Albacete, Luccin från Celta och Sales från Valladolid.

Är lite kluven till Kluivert, han har liknat en skugga från sitt forna jag de senaste två säsongerna. Han har varit bra, inget snack om den saken. Men bilden av honom som bänknötare i Barca hmmm....
Atlético Bobban
2004-06-27 19:37
Fernando Torres skrev under ett nytt kontrakt med Atlético strax före jul uppehållet ifjol.
Real Betis Denilson-fans
2004-06-27 14:18
Har super-torres skrivit på kontrakt?
Simone är de han som gjorde så beckham fick rött kort vm 98??
Mallorca Dani Carvalho
2004-06-29 19:44
Bra att vi värvar in bra spelare på backsidan. Men kommer Nikolaidis att återvända till AEK Athen nu? och vad händer med Eto'o? jag hörde rykten om Kluivert, vad tycker ni om honom? han var en av mina favoriter förr, men frågan är om han är lika bra nu som han var innan..
Atlético Bobban
2004-06-29 03:10
Thell
Olivera står till sin arbetsgivare Juventus förfogande. Han kom ju till Atlético under januari och det var endast i klubben som lån fram till slutet av säsongen.

Varför han kom är fortfarande en gåta? Han fick knappt några minuter alls i atletitröjan. Det blev bara två inhopp totalt under hela vårsäsongen och 31 minuters spel....
Mallorca Dani Carvalho
2004-07-01 19:49
Ingen som vet var man kan finna den nya matchtröjan på bild?
Atlético Garrincha
2004-07-02 10:26
Rothen spelar i PSG till nästa säsong.
Kluivert#9
2004-06-30 19:53
Jag är lite besviken att Kluivert kommer att lämna Barca snart för han är min favoritspelare. Men jag tror att han skulle kunna lyckas i ert lag tillsammans med Torres. Om nu får Kluivert så kan jag bara säga grattis!
Atlético Peter Beer
2004-07-11 13:06
Fan va bra det börjar se ut nu tycker jag vi ska värva en defensiv innermittfältare, en anfallare och en högerytter då blir laget komplett. Var Antonio Lopez bra i Osasuna?Tror ni han kommer starta?Tråkigt att Lequi lämnar oss tänk vilket försvar vi hade haft då!Nya tröjan är TUNG!!
Atlético Razor
2004-07-08 11:11
Mr Quuk
Gött! Fast det är lite konstigt att Marca inte har något om det idag. Dom skriver istället att Pablo Ibáñez är helt klar. Stämmer båda nyheterna är jag riktigt nöjd med Atletis silly season. Det enda som är lite synd är att Etoo bara kommer på lån. Hoppas det finns någon utköpningsklausul inbakad i paketet!!!
Atlético Razor
2004-07-08 11:11
Mr Quuk
Gött! Fast det är lite konstigt att Marca inte har något om det idag. Dom skriver istället att Pablo Ibáñez är helt klar. Stämmer båda nyheterna är jag riktigt nöjd med Atletis silly season. Det enda som är lite synd är att Etoo bara kommer på lån. Hoppas det finns någon utköpningsklausul inbakad i paketet!!!
Atlético andersito
2004-07-10 01:03
måste bara säga att jag älskar den nya tröjan!!! Ser riktigt bra ut jag måste skaffa en snart...
Atlético Mr Quuk
2004-07-08 09:38
Razor !
Enligt den Spanska tidningen AS så har Real köpt
Mallorcas del i Etoo för 9 miljoner euro. Sedan hyr Real ut honom till Atletico :-))))
Atlético Razor
2004-07-08 09:24
Riktigt synd att det inte blir något med Eto'o. Han hade varit en drömvärvning. Jag hoppas verkligen inte att det blir Kluivert istället nu. Dålig spelare med dålig inställning!
Atlético Razor
2004-07-08 09:24
Riktigt synd att det inte blir något med Eto'o. Han hade varit en drömvärvning. Jag hoppas verkligen inte att det blir Kluivert istället nu. Dålig spelare med dålig inställning!
Barcelona Gio Style
2004-07-10 00:14
En kokt m bröd//
o du kan väl sköta dig själv? o hålla till i ditt eget forum då
Atlético Jhensa
2004-07-04 21:14
kan folket här sluta tjata om Rothen..han e ju redan klar för PSG nästa säsong...
Spanien En kokt m bröd
2004-07-09 18:40
Ett inlägg ca varannan dag, detta forum får en 1:a i betyg (skala 1-5)
Atlético Mathias
2004-07-09 20:26
...och du är en pajas.
Atlético Mathias
2004-07-09 20:26
...och du är en pajas.
Atlético Peter Beer
2004-07-06 15:34
Pablo Ibanez verkar vara helt klar medan Eto'o dealen verkat kollapsa
Real Madrid Rille...
2004-07-13 22:25
Inget är officiellt ännu, därmed så kan det vara enbart rykten.
Atlético nessa
2005-03-13 18:50
Amazing: El canto del loco och introlåten heter iaf Volver a disfrutar..

Ayala Jr.: Vi får väl se det. Pablo&Perea kommer vara grymma, som vanligt.. Och Torres lyckas nog fixa en balja, eller två.
Atlético Peter Beer
2004-07-18 15:54
Varför är inte Perea med sitt landslag nu?
Atlético Bobban
2004-07-16 15:06
Premiär omgången i La Liga sker för Atletis del hemma mot Málaga, helgen den 28-29/8!

Så Manzano återvänder snabbt som attan till Vicente Calderón....
Atlético ivan
2004-07-12 10:04
Varför lämnar Lequi atleti? Någon som vet varför...Har inte sett att han skulle ha hittat en ny klubb
Real Madrid ivan
2004-07-12 10:04
Varför lämnar Lequi atleti? Någon som vet varför...Har inte sett att han skulle ha hittat en ny klubb
Annons: