/spanien/atletico/forum/2729.aspx/spanien/atletico/forum/2729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético paniagua
2004-09-23 17:47
--Peter Beer--
Håller fullkomligt med dig. Ingen av yttrarna (Musampa, Nano, Jorge eller Aguilera) håller måttet. Skall vi vara med och slåss om de fyra CL-platserna måste vi ha annat än medelmåttor på dessa positioner.
Atlético Peter Beer
2004-09-24 12:48
Taddei och Kamara var ju jävligt nära oss. Kamara är ju i Portsmouth nu men Taddei är typ avstängd av Siena för att han inte vill förlänga så han säljs väl i januari!
Atlético Peter Beer
2004-09-26 00:45
Vilken dag!!Jag trodde det skulle gå dåligt men det blev vinst!Dessutom förlorar Real och Depor spelar oavgjort. Tror att vi och Real kommer slåss om tredjeplatsen efter Barca och Valencia!
Atlético Veronica
2004-09-25 22:34
Nu kan man sova gött i natt =)
Nu fick vi revansch på dom efter Intertotto förlusten. Hade ATL Madrid vunnit så hade dom möt Hammarby =)
Atlético Mathias
2004-09-26 12:37
Nu gäller det bara att vi kan vinna de "lätta" matcherna, framförallt på bortaplan.
Varför har vi haft så svårt för det de senaste åren? Någon som har en bra förklaring?

Jag har personligen följt Atleti de senaste 3-4 åren på allvar och detta är ständigt ett problem, dessa upp och nergångar. I år ser det bättre ut, men senaste förlusten räknar jag in under kategorin "onödiga" förluster. Fan, vi är ju grymma i våra bästa stunder och värdelösa ibland...

ATLETICO!!!
Atlético Mathias
2004-09-26 12:37
Nu gäller det bara att vi kan vinna de "lätta" matcherna, framförallt på bortaplan.
Varför har vi haft så svårt för det de senaste åren? Någon som har en bra förklaring?

Jag har personligen följt Atleti de senaste 3-4 åren på allvar och detta är ständigt ett problem, dessa upp och nergångar. I år ser det bättre ut, men senaste förlusten räknar jag in under kategorin "onödiga" förluster. Fan, vi är ju grymma i våra bästa stunder och värdelösa ibland...

ATLETICO!!!
Atlético el niño!!
2004-09-25 22:11
yes! Häligt med seger över Villarreal 1-0
Bra för Salva att göra mål
Atlético Peter Beer
2004-09-26 12:56
Jag tror det haft mycket med tränaren att göra, och stabiliteten i klubben
Atlético el niño!!
2004-09-26 11:20
kan någon skriva om matchen?!
Första matchen mot Málaga trodde jag att vi skulle kunna ta hem ligan för att jag tycket att vi spelade skitbra men mot Albacete försvan den tanken men atleti är ett storlag som kommer att kämpa om titlen. 1-1 mot storsjänor i Barca är bra men det är dom "små" lagen vi inte spelar så bra mot men vinner ändå.

aupa atletico
Atlético Mathias
2004-09-25 15:36
Hoppas verkligen på seger nu, vore viktigt.
2-0, Jorge och El Nino.

Som vanligt bra skrivet, stort cred till redaktionen här, ni gör ett mycket bra jobb!
Atlético Mathias
2004-09-25 15:36
Hoppas verkligen på seger nu, vore viktigt.
2-0, Jorge och El Nino.

Som vanligt bra skrivet, stort cred till redaktionen här, ni gör ett mycket bra jobb!
Atlético Peter Beer
2004-09-25 15:32
Något som är intressant är att i Albacete och Barca matcherna spelade vi up oss avsevärt med 4-4-2
Atlético paniagua
2004-09-27 11:58
Tänkte lägga mig i diskussionen om Atletis svårigheter för "lätta" matcher.
Som Atletifan sedan födsel (kanske inte bokstavligen, men nästan) så har jag sett detta symptom genom alla år. Jag tror att det har att göra med inställning. Atleti har alltid spelat som bäst när ingen tror på dem. På sätt och vis är de lite som Bajen i det avseendet. Laget som aldrig vinner, som alltid står i skuggan av Real. Visserligen har Atleti nu ändå vunnit en del, men det är inte för intet som Reals fans kallar oss för "sufridores" ( fritt översatt "lidare", för de som ej kan spanska) och Avenida Piramides (gatan som leder från tunnelbanan till Calderón) för "la senda de los elefantes" (elefanternas stig) eftersom Atletis fans går på rad med nedböjda huvuden där,precis som elefanter, efter ytterligare en förlust.
Atleti har alltid haft svårt att föra matcher och inte ens när de överlägset ledde serien -95 så trodde folk att de skulle vinna. Det är då Atletis spelare plockar fram jävlaranammat och hjärtat som det innebär att vara Atletispelare och visar hur bra de KAN spela. Vid sämre motstånd så låser det sig ofta. Det verkar vara ngt psykiskt...
Atlético Bobban
2004-09-29 17:56
Glädjande nyheter!

Efter visst strul när det gäller vem ska spela när, gällande lördagens båda matcher i La Liga. Så verkar det i dagsläget som att mötet mellan La Real - Atlétcio kommer att vara den sena kvällsmatchen. Grattis alla Atletifans, den sena matchen sänds direkt i TV4+!!!

Avspark kl 22.00, sändningen startar fem minuter före
Atlético Peter Beer
2004-10-01 12:49
Jaaa!!Klubben förhandlar just nu med River Plate om Luis Gonzalez, det är en jäkligt bra högerytter!!Såg honom i OS i sommar!Dessutom snackas det om Dirk Kujit från Feyenoord det är en duktig forward men om man fick välja mellan honom och Tevez så...Jaja det börjar iaf se ljust ut på transferfronten!
Atlético #9 Torres
2005-03-24 14:33
Majjo /

Ja, Riquelme skulle inte sitta fel :)

Atlético Majjo
2004-10-17 22:33
Rockers Deligh:
Håller med, svårt att skapa målchanser, och det blev ju inte direkt bättre när Ibagaza gick ut heller. En bättre högerytter än Jorge borde vi kunna hitta, han är faan inte bra!
Atlético Mathias
2004-10-18 11:31
Nej, håller med er. Det fattas en dimension i vårt spel, giftiga yttermittfältare hade kunnat lyfta vårt spel en hel del.
Atlético Mathias
2004-10-18 11:31
Nej, håller med er. Det fattas en dimension i vårt spel, giftiga yttermittfältare hade kunnat lyfta vårt spel en hel del.
Atlético Peter Beer
2004-09-29 21:39
Härligt!!
Här är några andra bra nyheter!Alltså, om Tevez kommer till oss kommer jag att gråta tårar av glädje!!
Atlético wesse
2005-03-25 11:21
Men har vi några realistiskt tänkbara nyförvärv som skulle bidra med något då? Någon som vet eller har hört något på den fronten? En anfallare av klass är väl högsta prioritet antar jag?!
Atlético Jesus Gil
2005-03-24 19:37
iba_gaza//
Ja, lägg till Salva på den listan oxå
Atlético Mathias
2004-10-18 19:11
Peter:
Bara att hålla med, alla verkar tycka samma.
Bara för ledningen att agera.
Atlético Mathias
2004-10-18 19:11
Peter:
Bara att hålla med, alla verkar tycka samma.
Bara för ledningen att agera.
Villarreal -DhoDho-
2005-03-26 15:51
Vad tycker ni om vårt kära VILLAREAL i form?
Riquelme,Forlan! KiiiiiiiiiNGS!
Atlético Jesus Gil
2005-03-26 12:53
Kan man räkna Gabi som ett nyförvärv?
Han har ju inte spelat i vårt A-lag såå..tror han kan tillföra mycket på mittfältet
Sevilla Sevilla4ever
2004-10-06 18:11
Vem tycker att man kan heja på två lag i La liga??
Atlético el niño!!
2004-10-06 19:29
vadå klart att man få heja på två lag men jag föredrar atléti
Racing Santander DAW
2004-10-10 01:36
Kul att Atletico - Racing visas på TV4+!
Sevilla Sevilla4ever
2004-10-09 19:56
För jag har lite kärlek till Atletico.Kan man heja på båda två???
Annons: