/spanien/atletico/forum/2726.aspx/spanien/atletico/forum/2726.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Peter Beer
2004-09-12 10:59
aa, 2-1 låter bra, vi vinner iaf!!härligt med tv-premiär!
Atlético Jesus Gil
2005-03-22 10:42
Vi behöver en backup till Ibagaza också!
Atlético Bobban
2004-09-12 09:26
Är det dags för en sällsynt bortaseger i kväll? Skulle inte vara så dumt, jag tippar 1-2 till Atleti! Vad tippar ni?
Atlético Mathias
2004-09-19 19:16
2-1 tippar jag.

Torres nätar dubbelt och Larsson lägger in ett tröstmål...
Atlético Mathias
2004-09-19 19:16
2-1 tippar jag.

Torres nätar dubbelt och Larsson lägger in ett tröstmål...
Atlético nessa
2005-03-22 11:06
yes, kom ju knappt över mittlinjen utan honom.
vi behöver nån som får fram bollen till torres.
Atlético Peter Beer
2004-09-13 12:50
Tack, tycker också det ser stabilt ut bakåt men jag saknar ändå Lequis aggresivitet. Perea har helt klart potential och man hoppas ju att han bara hade en dålig dag. Men om han fortsätter så här så har vi ju Velasco. Pablo är en blivande världsspelare. Salva var en injektion han har en härlig inställning och mot lag som Albacete behöver vi inte 2 defensiva mittfältare, Luccin räcker. Är besviken över att vi inte fick över en högermittfältare i sommar för Jorge är ju helt vilsen, tycker nästan vi borde slänga in Novo. Perea gjorde i alla fall en sjysst brytning och om jag inte minns fel var det han pass som ledde till 1-0.
Atlético Mathias
2004-09-13 10:27
Bra analys Peter.

Största skillnaden mot förra året är ändå att det verkar betydligt stabilare bakåt, håller med om att perea blandande och gav lite väl mycket dock. Tycker Salva visar direkt att han kan avlasta Torres på ett bra sätt, men det som oroa mest, precis som du säger... Jag tycker högerkanten med Jorge var fruktansvärt dålig.
Atlético Mathias
2004-09-13 10:27
Bra analys Peter.

Största skillnaden mot förra året är ändå att det verkar betydligt stabilare bakåt, håller med om att perea blandande och gav lite väl mycket dock. Tycker Salva visar direkt att han kan avlasta Torres på ett bra sätt, men det som oroa mest, precis som du säger... Jag tycker högerkanten med Jorge var fruktansvärt dålig.
Spanien Rodman
2004-09-12 23:29
Torres lär nog inte spela så länge kvar i eran klubb om han forsätter sådär :-)
Atlético Mathias
2004-09-12 20:36
Tror på lätt seger, två noll.
Torres & Ibagaza!!!
Atlético Mathias
2004-09-12 20:36
Tror på lätt seger, två noll.
Torres & Ibagaza!!!
Atlético Peter Beer
2004-09-12 21:55
Det här var fan det uslaste passningsspel jag sett!!!Och dessutom är pajaskommentatorerna tillbaks...domarn suger också...
Hur fan kan man blanda ihop Perea och Pablo??
Atlético Peter Beer
2004-09-12 23:34
Fan vad härligt, men den där sat låångt inne!!
Pereas passningspel i första delen av andra halvlek var katastrof!!Ibagazas hörnor och frisparkar var åt helvete. Jorge var helt osynlig. Pablo och Franco såg stabila ut. Torres avgör matchen och spelet funkar mycket bättre efter dubbelbytet i halvlek. Fast 2-0 var inte välförtjänt om man ser till hela matchen.
Ok nu kanske jag är lite för optimistisk men jag tror vi har en bra chans på en CL-plats i år. Valencia och Deportivo ser inte alls lika bra ut som förut. Högermittfältet är dock ett jävligt stort problem...
Atlético Majjo
2004-09-12 23:27
Mathias:
Oj så rätt du fick! Vilket underbart mål det andra var, hur snyggt som helst! Nu kan man sova gott inatt!
Atlético Mathias
2004-09-12 23:22
Yes!
Haha, vad var det jag sa... ;-)
Atlético Mathias
2004-09-12 23:22
Yes!
Haha, vad var det jag sa... ;-)
Atlético andersito
2004-09-12 21:04
äntligen får jag se mitt lag på tv!!!tror på storseger 4-1 till madrassmakarna....ni vet var ni hörde det först!!!!!(hoppas jag slipper få äta upp det sen bara)
Atlético Garvis Carsson
2004-09-12 21:38
Herregud, kommentatorn på TV4+ (puckot som snackar med de ännu större puckot kåmark)påstår att musampa är ny i Atleti för den här säsongen.
Såvitt ja minns så var han med oss rätt mycket förra säsongen också. han hann till ochmed göra något mål.
Real Madrid Emadinho
2004-09-12 20:52
Hoppas ni vinner mot Hatlaget från catalunia nästa vecka. ja tror på er
Atlético Peter Beer
2004-09-14 19:56
Hoppas vi inte säljer Pablo, han är redan idag en av lagets viktigaste spelare
Atlético paniagua
2004-09-19 15:00
Äsch, jag bifogar liknelsen här förresten, så slipper ni leta:
"Hoy llega al Calderón un Barça que saca de inicio a Ronaldinho, Etoo, Giuly, Deco y al mejor Xavi que se recuerda. Así, de golpe. Semejante despliegue asustaría a cualquiera y más a un Atlético que lleva años atemorizado, pero no. Los tiempos están cambiando. Ferrando responderá al envite de Rijkaard con un órdago por el balón. Alineará el doble pivote formado por Luccin y Colsa y a un insopiradísimo Ibagaza por delante de ellos. Nadie debe tomarse esta renuncia a jugar con dos puntas como un paso atrás. Todo lo contrario, lo que pretende es controlar la posesión, mandar en el partido y tener a los artistas culés corriendo detrás de la pelota en lugar de con ella. Si no te presento a mi novia, no hay peligro, amigo, aunque seas Paul Newman con 30 años. Y en cuanto te descuides, se la doy a Torres, que es como Robert Redford con 20. Estás muerto."

Atlético andersito
2004-09-14 10:41
Ämne: Torres lär nog inte ....
Jag tycker Torrres är bra nog för att platsa i atlético madrid, så dålig match var det inte ändå...;)
Atlético Bobban
2004-09-13 21:39
Jag har målet sparat på hårddisken.

Señales de Humo har haft målet på sin hemsida för nerladdning, där de har alla atletis mål! Var de har gjort med förra säsongens mål vet jag inte?
Länktips: www.sdehumo.net
Atlético Bobban
2004-09-15 16:50
Jag har hittat en länk där ni kan kolla in eller ladda hem Fernando "Matrix" Torres mål borta mot Betis från förra säsongen!
Atlético paniagua
2004-09-19 14:54
Efter att ha kikat lite på Marcas och As sidor, ser det ut som att Atleti kommer att ställa upp med följande lag:
Leo Franco
Perea Calvo Pablo Sergi
Jorge Colsa Luccin Musampa
Ibagaza
Torres

Titta gärna in på, framför allt, As inför-artikel (om ni förstår spanska). Helt underbar liknelse för hur Atleti skall spela för att slå Barca!
Atlético Peter Beer
2004-09-17 14:32
ojojoj kan inte vänta tills söndag..som vi spelat (mot malaga) och som barca spelat kan det bli hur grymt som helst
Spanien Nikos
2004-09-21 16:50
Andersito,bobban //

kan jag få ett upprikigt svar
--Får Jag Börja Jobba På Atleti Sidan,..Ja ELLER Nej......ni kan ju skicka ett meddelande eller skriv på MSN MEsenger
Celta Vigo Celtavigo
2004-09-19 13:41
oj oj oj vilken match!!! Jag tror verkligen på er i år, ni kommer säkert bland de första fyra.

Good luck mot Barca idag
Atlético Majjo
2005-03-21 20:40
Köp in en, alternativt 2 klassforwards och någon mer yttemittfältare till nästa säsong så kommer vi garanterat ta en CL-plats! 0-0 var rättvist igår...
Annons: