/spanien/atletico/forum/2724.aspx/spanien/atletico/forum/2724.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Peter Beer
2004-08-28 20:58
1-0!Ibagaza
Atlético Peter Beer
2004-08-28 21:17
2-0! Torres
Atlético Peter Beer
2004-09-03 21:23
Hitman//Antagligen för att man in i det sista hoppades på Rodrigo Taddei men Siena vägrade gå med på det vi erbjöd
Atlético Bobban
2004-09-04 16:04
Crtvg.es visar från Trofeo Hellboy direkt med start från klockan 22.00!

Välj windows mediaplayer för bättre bild.
Atletico_Emil
2004-08-29 10:59
En fråga bara: Hur går det med supporterklubben??
Blir det något eller??
Atlético Bobban
2005-03-18 06:49
I går undersöktes Perea av klubbens läkare och den befarade muskelbristningen bekräftades, tyvärr. Han väntas bli borta i tre veckor och missar mötet i helgen och kanske hemmamatchen mot Mallorca helgen den 2-3 april.

Därmemot ser det ut som att Garcia Calvo kan spela till helgen mot Zaragoza. Han vrickade foten i onsdags, en skada han har varit borta för tidigare under säsongen....
Mallorca Dani Carvalho
2004-08-29 20:29
Så jävla gött att vi vann igår! Skönt att Torres fick göra 1 mål också.

Jag tycker att det är skandal att inte tv4+ visade matchen på tv igår. E det någon som vet om det visas någon Atletico match snart?
Barcelona (Barça)
2004-08-29 19:36
Torres väljer Barcelona Före Real madrid. men han vill hälst spela i italien eller england för han hatar att spela mot sitt älskade Atlético.
Spanien _Matthäus_
2004-08-29 16:55
Ämne: Matthäus

Är du du....
Kanske det...Eller så är du det som inte kunde läsa instruktionerna? "Alla som är känsliga och inte kan ta lite skämt bör INTE kolla"
Jag la ut en länk som jag tycker är rolig, Många andra tycker det också! Bara för att du inte tycker det så behöver du inte kalla mig dum!
Atlético Bobban
2004-09-05 15:42
Ämne: Hallå!

Under de s....
Matías Lequi var under höstsäsongen förra året den som höll ihop Atletis försvar. Han var gång på gång bäste man i försvaret. Under våren var han lite mer mänsklig. Men då var å andra sidan laget sämre också...

Lequi är lång och tack vare det bra i luften. Han är även ganska teknisk för att vara back. Bra brytningar, men ibland lite för offensiv med risken att bli överspelad. Kommer än idag hur han kvitterade på bortaplan mot Celta Vigo med ett riktigt konstmål.

Att inte Atlético skrev kontrakt med honom är fortfarande en gåta? Men det som kan vara en anledning kan vara den klausul som han hade inskrivet i kontraktet, där han hade köpa loss klausul på 6 miljoner Euro.

Går han till Lazio gratis är det bara att gratulera Er!
Atlético #9 Torres
2005-03-17 20:52
Nej, Perea får inte vara borta i en månad. Han behövs!

):
Atlético Jesus Gil
2005-03-17 20:45
Ja, om vi inte hade Pablo hade vi vart rejält körda
Atlético paniagua
2004-08-30 15:36
Veckans "Tänk om...":

Tänk om Atleti hade vunnit mot Villareal (det var ju nära). Då hade man kunnat gå och se sitt lag på Söderstadion mot Bajen.
Barcelona J. skånberg
2005-03-19 19:18
va menar du inte den snyggaste ??? är det fel eller?? mvh
Atlético Peter Beer
2004-09-01 21:13
Jag tror att nya Sosa har blivit lite väl underskattad av oss fans

1. Ryska toppklubbar har på senare år köpt riktigt bra utländska spelare (ex. Cavenaghi)
2. Sydamerikaner har väldigt svårt att anpassa sig i Ryssland
3. Han är ordinarie i ett stabilt landslag och har imponerat där i sommar
4. Han har absolut ingen press på sig
5. Han spelade för ett topplag i Uruguay som vann ligan
(6.Han har riktigt bra attribut på CM)

Jag tror detta är årets joker (men jag har aldrig sett han spela så jag kan ju ha fel)
Atlético Jesus Gil
2005-05-16 19:22
Van va kul de skulle vara o göra en Malaga

Här är min topp 3 för i år
1. Perea
2. Torres
3. Pablo
Barcelona J. skånberg
2005-03-19 18:05
här är en bild på den ni som vill se !!http://www.stadiumguide.com/peineta.htm
Atlético Bobban
2004-09-01 18:07
Taddei kommer inte!

Atlético Peter Beer
2004-09-01 17:04
Fan hur blev det med Taddei då?
Atlético el niño!!
2005-03-19 18:10
Nee den där arenan ska inte atletico spela på. det är ju inte den snyggt med löparbanor...
Atlético el niño!!
2005-03-19 16:23
Asså, calderón är ju en av världens snyggaste arena det vore synd att sälja den till "OS" det kommer ju bara vara en gång i Spanien.

Finns det några bilder på den andra arenan.
Barcelona J. skånberg
2005-03-19 11:06
hej jag såg billder på er nya stadion ganska fin asså, men kommer det vara löparbanor eller är det ej bestämt. vore synd om en storklubb som ni fick en med löparbanor framförallt synd om fansen på matcherna. asså varför byter dom Estadio Vicente Calderon mot er nya för duger inte den???? tacksam för svar
Atlético Bobban
2005-03-19 15:56
Ferrandos trupp till matchen mot Zaragoza:

Mv: Leo Franco och Cuéllar

Backar: Velasco, Pablo Ibáñez, García Calvo, Sergi, Pablo Sicilia och Molinero,

Mittfält: Sosa, Antonio López, Colsa, Jorge, Nano, Ibagaza, Luccin och Álvaro Novo

Anfall: Fernando Torres och Braulio

Luktar lite 4-2-3-1 om den här uttagningen....

Skadade: Salva, Perea, Aguilera och Núñez
Avstängd: Grönkjaer
Barcelona J. skånberg
2005-03-19 14:18
är det därför den har löpparbanor för att det är os , men dom borde ta bort löpparbanorna efter , för det är så tråkigt med löpparbanor . m.v.h lycka till om cl platserna , hoppas ni tar en av dom
Atlético Peter Beer
2004-08-31 19:10
Contra är klar för West Bromwich!Skönt med en mindre icke-EU spelare
Atlético Peter Beer
2004-08-31 15:40
Toche som vi lånat ut till Numancia åkte på en knäskada i debuten och missar hela säsongen
Atlético Jesus Gil
2005-03-19 10:58
radera hussein2's inlägg..jag har läst att det va virus på länken
Mallorca Dani Carvalho
2004-08-31 13:08
Såg precis våra mål på Eurogoals. Vad tur Ibagaza hade! han sköt i stolpen sen tog bollen i huvet på målvakten och sen in i målet! =)

Vi blir riktigt farliga i år. Jag tror att vi har chansen på en 4:e plats.
Atlético Peter Beer
2004-08-31 14:43
Skönt att högerkantsproblemet verkar vara löst nu, bara vänstern kvar, fast det vore kanske lite för optimistiskt att hoppas på nån ny där med...
Så här tror jag laget kommer se ut efter ett tag

----------------Franco---------------
Velasco-----Perea-----Pablo-----Lopez
------------Luccin----Colsa----------
------Taddei----Ibagaza----Nano------
----------------Torres---------------
Atlético Bobban
2004-08-31 22:59
Gabi är klar för Getafe. Han lånas ut en säsong för att förhoppningsvis få lite matchträning hos lokalkonkurrenten. Det blev klart i dag då Sosa fick klartecken för spel i Atlético, då de sista pappereren dök upp sista stund....

Arizmendi som såg ut att vara på väg till Getafe hamnade istället i norra Spanien hos Racing Santander. Där ska han försöka ta en plats i förstaelvan, vilket kan bli en nog så tuff uppgift.

Ännu inga uppgifter om att Taddei skulle vara klar för Atleti och snart är sanden slut i timglaset.....
Annons: