/spanien/atletico/forum/2721.aspx/spanien/atletico/forum/2721.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético el niño
2004-08-02 12:25
hoppas man kan se luccin på onsdag..vet någon när matchen börjar?

aupa atléti
Atlético Peter Beer
2004-07-29 11:28
6 miljoner euro för Luccin???
Det låter lite i överkant..Jag fattar inte varför Mallis ville bli av med Colsa, nån som vet varför?
Atlético el niño
2004-07-28 18:37
Atlético Bobban
2004-07-29 09:35
Målen finns att ladda ner på följande länk....
Atlético andersito
2004-07-31 19:32
försvaret är bra som det är tycker vi har ätt av ligans bästa försvar från att ha ett av de sämre...ser fram emot en höger ytter och ev. en vänster ytter och anfallare... men riktigt bra såna tack... jag undrade vad som hände med Victor, det skulle vara underbart..
Atlético Jesus Gil
2005-03-15 10:41
Tråkig nyhet, Gabi borta resten av säsongen..Hoppas han får chansen hos oss nästa säsong iaf!
Atlético Jesus Gil
2005-03-15 10:39
Kickboxer
Tro mej vi skulle må värre
Atlético el niño
2004-08-04 13:20
jappler

håll dig till real o barcas fomum än att holla på att traka oss. Kolla på bilbao o jämför..
Valencia LUCCIN
2004-07-30 20:47
Skönt att vi har fått en riktig klassspelare till laget!Luccin är en riktigt grym defensiv mittfältare!! Jag har följt honom hela tiden när han spelade i Marseille och senast i Celta Vigo!!Han är min favoritspelare(alla kategorier).Det ser bra ut iår trots allt!!Älska Atletico Madrid!!
Valencia LUCCIN
2004-07-30 20:47
Skönt att vi har fått en riktig klassspelare till laget!Luccin är en riktigt grym defensiv mittfältare!! Jag har följt honom hela tiden när han spelade i Marseille och senast i Celta Vigo!!Han är min favoritspelare(alla kategorier).Det ser bra ut iår trots allt!!Älska Atletico Madrid!!
Atlético Peter Beer
2004-07-30 15:20
5 mille var det
Barcelona Blaugrannapaugen
2004-07-30 11:23
Grattis till Luccin!
Har följt honom sen 98 då han rockade i Marseille. 6 mille ? är en hel del, men en defensiv mittfältare av klass kostar ju. Han är riktigt tekniskt skicklig och kan smälla på bra. Hade gärna sett honom i Barca, men det är bara å önska honom lycka till och hoppas ni blir bästa klubb i Madrid i år.
Atlético Bobban
2005-03-14 21:53
Du är till viss del ute och cyklar! Madrassmakarna är nog det smeknamn du är ute och far efter. Härstammar från den tiden då det var vanligt med randiga madrassöverdrag....
Atlético el niño!!
2005-03-14 17:32
Det var en härlig 2-fotare Torres hade i andra, 3 stycken mot sig, klarade det men dommaren visste nog inte vem Torres är så han blåser av

Vet någon varför alla på kort sidan var det någon som typ hade skitit eller???

Hur länge är Perea borta kan han vara med mot Zaragoza nästa söndag, och då då är det en viss Fernando josé Torres sañz som fyller 21 år.

iaupa atléti!
Atlético Peter Beer
2004-08-01 13:34
Hoppas Nano slår igenom i år
Atlético Peter Beer
2004-07-31 17:08
Det lag vi har pappret nu ser ut att vara det bästa på flera år. Hoppas spelarna presterar!Nu saknas det bara en högerytter, en anfallare och kanske en mittback sen kan vi utmana på riktigt!!
------------Leo Franco--------
Perea---Pablo-------(Calvo)----Lopez(Sergi)
(Jorge,Novo)--Luccin(Colsa)--Caño--Nano(Musampa)
--------(Paunovic)-------Torres
Spanien Deli.
2004-08-14 22:58
@ Redaktionen

.!?. jag kanske ska börja på den här sidan(.Bli skribent.).så jag undrar vad ni heter och så..och om någon av er har Msn messenger..?Ni kan mejla Mig också
Mallorca Samuel Etóo
2004-08-06 23:27
Jag har en fråga!

Vet nån hur det blev med Etóo??

Köpte Real Madrid Mallorcas 50 % och lånade ut onom till er eller är han kvar i Mallorca?
Atlético el niño!!
2004-08-06 14:37
vi kanske kan få salva. han verkar ju inte ingå i Ranieris planer
Atlético paniagua
2004-08-05 11:55
Hur blev det med planerna på den svenska peñan? Var befinner vi oss i processen?
Atlético Mathias
2004-08-05 14:11
Nära Uefa nu, nu gäller det "bara" att slå de gula ubåtarna också.

Torres verkar vara i fin form, hela laget nästan förresten.
Är det färdigvärvat eller vad sägs det ryktesvägen?
Atlético Mathias
2004-08-05 14:11
Nära Uefa nu, nu gäller det "bara" att slå de gula ubåtarna också.

Torres verkar vara i fin form, hela laget nästan förresten.
Är det färdigvärvat eller vad sägs det ryktesvägen?
Atlético andersito
2004-08-08 14:33
jag håller väl till viss del med dig..man har värvat för mycket...framför allt halvbra spelare..ser hellre klass spelare och mindre antal...men kan någon säga att våra nyförvärv är dåliga nu? Alla håller riktigt bra klass, spelare som är på gränsen till landslaget...jag är hittils nöjdmen jagvill inte ha nya skitspelare..och det räcker med nyförvärv om inte det kommer någon riktigt bra...som gårin i laget direkt..
Atlético Bobban
2004-08-04 23:09
Har inte hittat någon kanal som sänder matchen på nätet....

Men 2-0 i ryggen en bit in i andra halvleken känns tryggt!
Atlético paniagua
2004-08-07 16:07
--ZonD--
Ja du... bra fråga. Jag personligen tror inte att vår trupp kan matcha de fyra stora (Real, Barca, Depor och Valencia), men större under har ju skett.
Jag tror att detta blir ytterligare ett mellanår med chans till UEFA-plats åtminstone. Dock tror jag att Atleti måste värva bättre (och således dyrare) för att ha en chans på guldet. Tyvärr har inte klubben den ekonomin att de kan göra så...än. Men om det går bra i år i Europa så kanske nästa år.
Först och främst måste Atleti bygga upp en trygg stomme i laget. Värvningskarusellen de senaste åtta-nio åren har ju varit närmast löjlig och omsättningen på spelare har ju varit sådan att om det gällt pengar på ett börsnoterat företag hade de kickat arslet med IKEA. Jag tror att Atleti har omsatt fler spelare än hela resten av ligan tillsammans och man får verkligen vara uppmärksam för att lära känna sitt lag från år till år. På det viset kan ingen framtid och stabilitet byggas.
Jag anser att det närmast var ett under att Atleti kunde hänga med så pass bra som de gjorde förra året under de omständigheterna.
Och detta i stort tack vare endast två spelare: Torres och Ibagaza!
Det är runt dessa som laget måste byggas och stabiliseras.
Personligen tycker jag att fler unga, egna produkter, med hjärta i laget skall ges chansen.
Face it! Vi har ingen chans i år. Varför inte bygga laget med sikte på nästa eller nästnästa år.
Atletis lösningar på senare tid har för mig alltid verkat kortsiktiga, för resultat NU. Allt enligt Gils "projekt"-planer. Det är dags att frångå dessa tankar och bygga för att vara ett stabilt topplag. Som det är nu kan laget lika gärna ligga i topp som i botten, allt beroende på dagsform.
Men å andra sidan var det ingen som trodde på laget 95-96 heller...
Tack för mig!
Forza Atleti! Siempre Fiel! F/A
Barcelona ZonD
2004-08-07 15:26
En fråga, varför har ni inte skrivit vilken som är Nano's Moderklubb (under truppen)? ;)

Nej vad jag egentligen undrar är hur ni själva ser på era chanser i ligan i år. Tror ni att ni har chans att kriga om guldet eller blir det ett mellanår?
Deportivo Fabian
2004-08-12 15:10
Hehehe fan vad du suger Delinikos. Nämen att gå ända till FINAL i intertoto-cupem är ju JÄÄÄÄÄÄÄttebra
Spanien Delinikos
2004-08-11 22:53
ANDERSITO

Kan du logga in på msn ?????

MVH
Atlético Mathias
2004-08-09 14:27
paniagua:
Mycket bra skrivet, håller med dig helt.
Senaste åren har ju varit parodi på lagbygge.
Stabilitet kryddat med Ibagaza/Torres plus ett par riktigt bra värvningar varje år = vi kan slåss i absoluta toppen om några år...
Atlético Mathias
2004-08-09 14:27
paniagua:
Mycket bra skrivet, håller med dig helt.
Senaste åren har ju varit parodi på lagbygge.
Stabilitet kryddat med Ibagaza/Torres plus ett par riktigt bra värvningar varje år = vi kan slåss i absoluta toppen om några år...
Annons: