/spanien/atletico/forum/2708.aspx/spanien/atletico/forum/2708.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid El turco
2005-02-17 15:08
Alltsá han e sá skön Torres! Ság litet sammandrag av matchen frán igár. Vid ett tillfälle skulle Núñez (Numancias málvakt) slá en frispark i eget straffomráde. Alla va lángt uppe förutom Torres som skulle störa. Núñez fár hjärnsläpp och springer fram till bollen där Torres stár men istället för att skjuta upp den stämplar han Torres riktigt fult. Rött kort skulle det vart. Torres lackar och börjar skrika "A segunda, tu puta madre, a segunda" Sen stár han kvar och spottar och fortsätter berätta för Núñez vart han kommer spela nästa säsong! :-) Sá jävla kul!
Atlético rawkus
2005-02-17 10:44
wesse: Semifinal..

Men vi MÅSTE hitta en riktig partner till Torres!
Det håller inte med Salva... han är kallare än hela dj*vla antarktis!

VIVA ATLETI!!!!!
Atlético el niño!!
2005-02-17 17:45
Nu har vi mäst straffarna med oss...

VIVA FERNANDO TORRES
Atlético F.T
2005-02-17 08:59
ja, vi får väl hoppas att vi inte ska behöva domarens hjälp mot villareal också. måste börja näta nu. kanske borde testa en uppställning med torres - braulio på topp.
Atlético wesse
2005-02-16 23:23
Grymt skönt med den segern, final i Copa Del Rey! Fattas bara att vi får igång Salva eller Braulio så att Torres får lite understöd i anfallet, (inte för att jag såg matchen) men det känns som om två anfallare kan vara vassare än en! ;)
Atlético paniagua
2005-02-16 20:11
--Iba_gaza--
Trycket "Marbella" härhör från tiden då Jesus Gil var president i Atleti samtidigt som han var borgmästare i Marbella. Han passade då på att använda Atleti som reklampelare för turism till Marbella.
Barcelona Tompa
2005-01-24 18:45
Atletico har ett mycket bra lag på papperet och kan i sina bästa stunder prestera mycket bra fotboll. Ser man till spelarmaterialet har ni ett lag som åtminstone borde fixa en plats i Uefacupen utan problem. Nu ligger dock "Colchoneros" i mitten av tabellen och anledningen är enkel - Atletico är på tok för dåliga på bortaplan! Det håller inte med en seger på bortaplan efter 20 omgångar om man vill komma högt upp i tabellen efter 38 matcher.

Varför är då Atletico så dåliga på bortaplan? Jag tror främsta orsaken är att er tränare prioriter defensiven allt för mycket, i synnerhet på bortaplan. Det håller att gnetspela på bortaplan när man möter Real och Barca men sätter man säkerheten först när man möter ett lag som Malaga, ja då blir resultatet som det igår.
Barcelona Tompa
2005-01-24 18:45
Atletico har ett mycket bra lag på papperet och kan i sina bästa stunder prestera mycket bra fotboll. Ser man till spelarmaterialet har ni ett lag som åtminstone borde fixa en plats i Uefacupen utan problem. Nu ligger dock "Colchoneros" i mitten av tabellen och anledningen är enkel - Atletico är på tok för dåliga på bortaplan! Det håller inte med en seger på bortaplan efter 20 omgångar om man vill komma högt upp i tabellen efter 38 matcher.

Varför är då Atletico så dåliga på bortaplan? Jag tror främsta orsaken är att er tränare prioriter defensiven allt för mycket, i synnerhet på bortaplan. Det håller att gnetspela på bortaplan när man möter Real och Barca men sätter man säkerheten först när man möter ett lag som Malaga, ja då blir resultatet som det igår.
Atlético Bobban
2005-01-29 23:58
Atlético de Madrid (4-4-2): Leo Franco; Velasco, Perea, Pablo, Antonio López; Ibagaza, Colsa (Raúl Medina m. 90), Luccin, Gronkjaer (Núñez m. 75); Salva (Jorge m.60) och Fernando Torres.
Atlético wesse
2005-01-29 18:31
jag kan bara hålla med Iba_gaza.
Som jag ser det så kan ibagaza vara den som lägger fram dom där fina bollarna till Torres, inte för att
han varit utan på sistone, men Iba är en riktig tekniker som har en mycket fin känsla och efter de matcher som jag sett kommer han inte riktigt till sin rätta ute på högerkanten, ser inte ut som han trivs riktigt, iba på mitten tillsammans med sosa, luccin som defensiv mitt och en trebackslinje med velasco perea och pablo, torres och braulio ser jag som ett framgångs elva, Nunez på vänstern och "Grönen" på högern, jag personligen tror inte att Ferrando är rätt man att styra Atletico, inte om han gör några förändringar snarast.
Spanien Mattigool
2005-01-25 15:55
Miqlo
Likheten är ganska slående mellan Inter och Atléti! Båda har stora supporter-skaror som nästan jämt är besvikna! Men efter en vinst så är det liga-guld som gäller igen=)

Måste säga att CF-Sport är jävligt snabba! Fick min Atlético-tröja med posten idag som jag beställde i helgen!

Så nu sitter jag här stolt=) Faan så snygg den är!
hinge
2005-01-25 20:03
Mattigool// Japp, jag beställde min Atleti tröja därifrån oxå ...Fick min 2 dagar senare så ja dom e snabba på cfsport :P ... Så jäkla snygg är den ;) ..

Nu ska de bara ta o vinna lite så man kan känna sig lite stoltare :)
Atlético Bobban
2005-02-19 21:06
Braulio nätade för B-laget i kväll när man spelade derby mot Rayo Vallecano. Tyvärr var Rayo för starka och vann matchen med 1-3.....
Real Madrid Mohammed
2005-02-19 15:51
Gå in på länktips ovan!

Bli medlem på sidan, den har premiär idag!
Atlético el niño!!
2005-01-29 20:52
jaaaaaaaaaaaaaa 0-1 till 3-1 hoppas på grönkjaer gör ett mål eller??
Real Madrid King_raul
2005-01-31 13:51
Snälla, ta nu och spöa Barca på Nou Camp!!!

Atlético Jesus Gil
2005-02-19 18:24
Skulle kunna vara lösningen för vår vänsterkant, skönt med en till spelare från våra egna led också!!
Atlético F.T
2005-01-29 22:00
Skönt med 3 poäng, finally.

Mål av Torres, Ibagaza & Pablo.
Hoppas det lossnar för Torres nu, även om målet kom på straff.
Atlético Majjo
2005-01-29 15:06
Synd att dom inte sänder kvällens match, då får man väl se på Barca som vanligt, eller så kollar man på när Sverige spöar Kroatien i handboll..
Ska bli intressant att se vad Nunez går för, har aldrig hört talas om honom, men så har jag inte så bra koll på schweiziska ligan heller. Att han är vänsterfotad hoppas jag betyder att han får spela vänsterytter, Grönkjaer på högern och Ibagaza i mitten, där jag tycker att han ska vara.
3-0 vinner vi med!
Torres 2 & Grönkjaer 1!
Atlético Bobban
2005-02-19 12:31
De matcher Gabi spelade i Atletitröjan i fjol, gjorde han som pivote. Har inte sett han i några matcher med Getafe, men det verkar som han brukar spela till vänster på deras mittfält....

Braulio har väl börjat träna igen efter sin fotskada, vi får väl se om han får följa med till matchen i morgon. Truppen är väl snart officiell....
Atlético Nena_Torres
2005-01-30 19:38
hahahah vi vann!!!!!
mohahahha 3-1 mot albacete! real madrid vi kommer närmare och närmare segern e vår! haha där fick ni era grisar =P! hehe ;)
Real Madrid King_raul
2005-02-01 11:28
Ja svårslagna men det har väl hänt många ggr att Barca förlorat hemma, hoppas Torres får en bra dag på jobbet!

Atlético Jesus Gil
2005-02-24 19:25
.
Atlético rawkus
2005-01-30 12:43
Gomorron!
Fy fan vad jag älskar vårat lag!!
Har bara en "sån där kännsla" idag :)
Är mäkta stolt över mannskapet för deras seger igår. Hoppas vi kniper en europa plats(gärna ch league!!)

GO ATLETI!!!!
Atlético F.T
2005-01-30 12:16
Hur gick det för Núñez mot Albac.?
Atlético Bobban
2005-01-30 12:29
Ämne: Hur gick det för Núñ....
Han fick göra debut med kvarten kvar och hann väl inte visa allt för mycket av vad han kan. Hade ett avslut mot mål, men det var långt utanför. Till hans försvar kan man säga att han inte har spelat någon ligamatch sedan början av december...

Ny chans på onsdag i cupmatchen mot Numancia? Annars var lille Ibagaza matchen store lirare. Speciellt i andra halvlek när han fick spela centralt då Salva byttes ut och Jorge kom in istället.
hinge
2005-01-31 23:00
Viva Atléti!

Barcelona blir oerhört svårslagna hemma på Camp Nou. Men tänk OM vi vinner. Herregud! :) ... Nåväl .. nu är det liga europa på kanal 5 ! Förhoppningsvis får man njuta av målen igen ;)
Real Madrid R.Carlos
2005-02-25 20:44
Tjaa!

Jag vill tippsa och be er om en sak...
Bli medlem på experteleven.com...
sedan blir ni medlem i min liga som har ID:23975 och den söker ni på där de står "sök upp liga"....mitt lag heter Real Madrid C.F och mitt användarnamn är _madrid fråga mig inte varför :P....Ligans namn är champions league...

SKYNDA ER OCH BLI MEDLEM SÅ VI SNARAST KAN STARTA SÄSONGEN!!!!

HALA MADRID!!!LIGA ID:23975
Real Madrid R.Carlos
2005-02-25 20:43
Real Madrid zidane_D
2005-01-31 23:20
hoppas verkligen ni vinner mot barca på söndag
Annons: