/spanien/atletico/forum/2707.aspx/spanien/atletico/forum/2707.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético ManBehavingBadly
2003-12-17 01:29
ja.. och vad vill du ha för dem?
Atlético Mathias
2003-12-08 20:55
Jag tror f-n att vi har chans på topp fyra...
Eller drömmer jag? ;-) Mot Plaza de Neptunes!!!
Atlético Mathias
2003-12-08 20:55
Jag tror f-n att vi har chans på topp fyra...
Eller drömmer jag? ;-) Mot Plaza de Neptunes!!!
Atlético Dave W
2003-12-13 15:38
Jesus Gil

Inte särskilt troligt att skadade Demis gör mål.

Jag tippar 1-1. Torres hittar förmodligen målet ikväll igen.
Atlético Dave W
Jesus Gil

Atlético Dave W
Jesus Gil

Real Madrid el madrid
2003-12-21 18:08
Ni spelar en fin fotboll. Och har fina spelare i laget.

En Uefacup plats kan Athletico De Madrid mycket väl ta. De finns fina spelare i Athletico De Madrid.

Hala Los Blancos!
Atlético Razor
2003-12-22 11:07
Synd att det inte blev vinst. Tror ändå på en CL-plats i år. Nån som hört nåt om nyförvärv?
Atlético Razor
2003-12-22 11:07
Synd att det inte blev vinst. Tror ändå på en CL-plats i år. Nån som hört nåt om nyförvärv?
2003-12-18 00:29
japp, mailar dig.. skippar postförskottet... bara onödig utgift.
Atlético andersito
2003-12-02 18:19
Underbart med segrar igen jag tror mycket på det här laget, Manzano is the man!!! Champions nästa innan vi spöar Madrid, tror på en målrik match 2-3

Riquelme10, Yo estoy laburando en Argentina, argentino no, pero hincha de Boca y Atleti si!!
Atlético Peter Beer
2003-12-27 13:33
ok, men movilla är det iaf
Atlético Bobban
2003-12-02 17:50
Atleti i rutan igen!

För tredje matchen på raken visas de rödvit randiga i Tv4+, hemmamatchen mot Espanyol har avspark klockan 19.00!

Beträffande matchdatum och tid för avspark för kommande matcher, så brukar det bli klart ganska sent cirka 1.5 till 2 veckor före match. Tänkbara informations källor Atleticos officiella hemsida eller marca.es!

Contra skadade sin häl under försäsongen när Atleti var på en turne i Mexiko och mötte det italienska storlaget Milan. Man provade först med rehabliteringsträning i några veckor men det funkade inget vidare. Till slut blev man tvingade till kirurgiskt ingrepp och ännu längre skadeuppehåll. Bara för några dagar sedan började han träna med laget igen. Comeback att vänta efter nyår?
Atlético Ven
2003-12-26 15:43
Lequi kommer stanna i Atl. Madrid =) Han har skrivit ett 3 års kontrakt / Viva Atletico Madrid
Atlético Peter Beer
2003-12-21 17:53
synd att contra e skadad,, ja trodde han skulle va tillbaka i november,, nån som vet hur det går för han?
Atlético Mathias
2003-12-20 22:41
Fan. Katastrof. Vad hände?
Atlético Mathias
2003-12-20 22:41
Fan. Katastrof. Vad hände?
Racing Santander Dave W
2003-12-04 01:25
Det här var tungt.

Tyckte ändå att Atleti kämpade in i det sista.

Real var dock tyvärr bättre och förtjänade segern.
Atletico_Emil
2003-12-03 11:50
Tror på 2-0 seger ikväll och Torres blir tvåmålsskytt!!
Spanien neo
2003-12-03 23:32
Ni kämpade bra, men räckte inte till !!!
Racing Santander Dave W
2003-12-05 14:44
Demis Nikolaidis är tyvärr skadad och kommer vara borta mellan 4 och 6 veckor.
Atlético Peter Beer
2003-12-26 12:16
Tråkigt att Calvo o Movilla är utestängda från laget,, nån som vet när Contra kommer tillbaka?
Atlético Josef
2003-12-21 10:06
Vet någon en websida där man kan se livefotboll på?
Atlético Bobban
2003-12-21 09:40
Rockers Delight

Manzano föredrar att spela en offensiv fotboll och har efter en trevande inledning hittat rätt mirakelkur med en 4-4-2 uppställning. Där mittfältet är diamantformat. Man provade inledningsvis att spela med en anfallare i säsongstarten men det gick inge vidare om man säger så. Framförallt blev lagets viktigaste spelare Fernando Torres för ensam längst fram och enkelt byte för motståndarnas försvar.

Laget har fortfarande brister och kan förbättras, främst har man en tendens att anfalla för centralt och utan bredd.

Med nuvarnade spelartrupp ser min första uppställning ut enligt följande.

Burgos

Contra
Garcia Calvo
Lequi
Sergi

Novo
De los Santos
Ibagaza
Musampa

Torres
Nikolaidis
Atlético paniagua
2003-12-18 00:18
--ManBehavingBadly--
Visst, min mailadress är david_lampa@hotmail.com
Jag kan skicka dig tröjorna om du sätter in pengarna på mitt konto, så har vi en gentlemans agreement. Eller om du hellre vill ta det mot postförskott. 50:- bör räcka för frakten, men jag kan kolla upp det noggrannare med posten. Maila mig så kan vi snacka vidare om ärendet...
Real Betis Klas Mann
2003-12-17 20:18
Viva madrid, dock spelar vi inte lika attraktivt som Roma.
Real Madrid Klas Mann
Atlético Klas Mann
Atlético paniagua
2003-12-17 12:35
Ok! Här kommer en beskrivning på t-shirtsen: En är svart med Atletis klubbmärke snett stående i svart och grått. Trycket är rätt stort. Under klubbmärket finns ett litet klubbmärke i de korrekta färgerna,följt av texten "Atletico De Madrid". T-shirten är rätt stor i storleken och är av det vidare slaget. Bra för en stor kille med andra ord.
Den andra är röd, med klubbmärket som tryck på bröstet/mage. Ovanför klubbmärket står i stor vit text med blå kanter "Atletico", och under märket "Madrid". I övrigt står runt om över hela tshirten i röd relieftext (diskret) "producto oficial de Atletico de Madrid". Modellen på denna tröja är lite smalare, lite mer åtsittande. Bra för en lång, smal kille. Eller möjligtvis för den som vill flasha sin vältränade kropp ;) Ingenting för kalaskulan alltså... Jag hade tänkt mig en hundring var för dem, då de är nästan oanvända (den röda har jag använt en gång, den svarta inte alls). De har kostat tre gånger så mycket. Om ni bor eller befinner er i stockholmsområdet är ni välkomna att se dem. Säg bara till så stämmer vi träff.
2003-12-17 15:16
Bor i Gävle jag.. Men åker till Uppsala lite nu och då eftersom jag pluggar där, skulle ju kunna ta mig till huvudstaden då.. Eller så kanske du kan skicka dem med posten, en hundring är ju mänskligt oavsett hur de ser ut. Har du en mailadress så kan jag ge dig min adress, kan köpa dem båda två.. Borde väl inte bli mer än en femtiolapp i frakt? Kan betala i förskott till ditt konto också om du vill.
Annons: