/spanien/atletico/forum/2705.aspx/spanien/atletico/forum/2705.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia D?CO
2005-01-09 18:09
Håller stenhårt på er ; )
Atlético Nena_Torres
2005-01-10 21:56
Atléti la caña de españa!
atléti en mi corazon para siempre!
Spanien Pedro T
2005-01-10 22:10
Nästa gång blir det vinst,det är jag övertygad om!
hinge
2005-01-09 19:59
McManus// Du blandar ihopa det med Beckham ^^ ... Torres nätar minst en gång i andra!! KOM IGEN ATLETI!!
Atlético Nena_Torres
2005-01-17 18:17
jesus gil,
jag anmäler mig!fast vad ska jag göra???
Spanien Doctor Livingstone
2005-01-10 20:34
El Once kan du förklara detta inlägget du skrev efter att jag sågat Real Madrids insats? Jag är inte ens Real-fan det ser du väl på tröjan? även om den är lite lik Reals bortadress kanske. Läs inläggen innan du skriver något så kommer du upptäcka att världen ser annorlunda ut.

Mitt inlägg: "Jag har sällan skådat Real Madrid så utspelade som igår. Att ni vann är helt obegripligt. Ni kommer absolut inte att kunna utmana om titeln i år."

Ditt inlägg:

Namn: El_Once » Svara på inlägg
Sänt: 2005-01-10 09:02:23
Ämne: -Doctor Livingstone-.... ( inlägg)

du kan ju inte säga att ni spelade "bättre"(mer boll, skapar mer chanser osv) än Atleti...
Atlético Jesus Gil
2005-01-10 20:35
haha bästa laget vann

Dagens lustighet..men vafan man ska inte klaga, så här ser livet ut för en Atleti-fan :)
Atlético Bobban
2005-01-08 06:24
Ferrando har uttalat sig i högerbacksfrågan och han verkar ge Molinero chansen igen. Största anledningen är att han inte vill dela på mittbacksparet Pablo och Perea! I Sergis frånvaro tar Antonio López ett steg ner i banan, och i mitt tycke är han betydligt bättre back än Sergi...

Sedan talar det mesta för att Jesper Grönkjaer får göra debut direkt. På de senaste träningarna har han spelat på vänsterkanten och det skulle innebära följande 4-4-2 uppställning. Med "El Pato" Sosa och Luccin som pivotes!

-----------Leo Franco-----------

Molinero, Pablo, Perea, López

Ibagaza, Sosa, Luccin, Grönkjaer

--------Torres och Salva--------

Aupa Atleti!
Barcelona Tompa
2005-01-10 17:59
Lider med alla Atleticofans. Det var säkert Atlticos i särklass bästa match den här säsongen, ändå blir det torsk med 0-3. Matchbilden påminnde mycket om mötet på Vicente Calderonstadion säsongen 96/97 då Real vann med 4-1. Men i går var nog Atleticos spelmässiga övertag än mer kompakt.

Samtidigt går det inte och komma ifrån att på några av alla chanser som Torres o CO skapade MÅSTE DET BARA BLI MÅL (!!!) Känns som man behöver träna på avslut.

Barcelona Tompa
2005-01-10 17:59
Lider med alla Atleticofans. Det var säkert Atlticos i särklass bästa match den här säsongen, ändå blir det torsk med 0-3. Matchbilden påminnde mycket om mötet på Vicente Calderonstadion säsongen 96/97 då Real vann med 4-1. Men i går var nog Atleticos spelmässiga övertag än mer kompakt.

Samtidigt går det inte och komma ifrån att på några av alla chanser som Torres o CO skapade MÅSTE DET BARA BLI MÅL (!!!) Känns som man behöver träna på avslut.

Atlético El_Once
2005-01-10 20:04
Ämne: Tycker faktiskt lite....
du säger att vi var det bättre laget men så säger du att det bästa laget vann?

Aja, ni kommer få så mycke stryk i näst sista omgången strax efter att luxemburgo fått kicken ;)
Barcelona Scorpius_Cx
2005-01-10 17:36
synd med matchen för eran del...vi hade inte vart värda en poäng mot villareal men eran match var ni värda tre fetta poäng...måste säga bara en grej...att eran Torres måste vara bland de största talangerna spanien har haft...undrar hur länge ni kan ha honom kvar...tänk om han bara spelar för er livet ut...ni kan bygga ett lag kring honom...ska bli intressant att se hur hans karriär ser ut...
Atlético El_Once
2005-01-07 19:40
Björn:
http://www.amsterdam-cafe.nl/dalibor/walls/wall/04_1024x768.jpg
http://www.amsterdam-cafe.nl/dalibor/walls/wall/04_800x600.jpg

Aupa Atleti! En por domingo nosotros comeremos merengues!!
Real Madrid bostonian
2005-01-10 17:24
Tycker faktiskt lite synd om er, ni spelade ju bättre igår och hade många fler målchanser, men tyvärr räckte det inte till. Det bästa laget vann ändå!
Atlético el niño!!
2005-02-15 18:10
Dom visar Atléti match nästa helg
Atlético Jesus Gil
2005-01-10 14:53
detta var de sjukaste jag sett....
hinge
2005-01-10 17:13
Korrekt sagt andersito!

Viva atleti!
Atlético rawkus
2005-01-09 15:54
Nu börjar jag bli nervös!!! Snart bara 3 timmar kvar....och tv4+ är utslaget hos mig pga den här jävla stormen!!!!!!
hinge
2005-02-17 00:16
Fy fan vad härligt! Nu kan man sova fruktansvärt gott! Viva atleti!
Spanien Mattigool
2005-02-16 20:45
Någon som vet om man kan följa kvällens match någonstans?
Atlético Majjo
2005-01-10 12:31
Ojojoj... Vad ska man säga? jag ser hellre att laget förlorar på detta sätt än att man spelar skitdåligt och torskar med 1-0. Om dom fortsätter att jobba så hårt som dom gjorde igår kväll så kommer vi hamna betydligt högre i ligan än vad vi ligger nu, det kan vi nog alla skriva under på. Kul att se Grönkjaer så pass bra som han var, men jag tycker att vi borde ska en riktigt bra knatspringare till så att Ibagaza får hålla till på mitten istället, ett så pass destruktivt mittfält som Luccin och Sosa ger knappt någon andravåg alls, och vi förlorar mycket bollar när vi kommer runt på kanten och slår ett misslyckat inlägg, det finns ingen som ligger så pass högt upp i banan som kan samla upp dom bollarna. En mycket bra insats var det i alla fall!
Atlético F.T
2005-02-15 14:20
Här säljer vi ingenting. Inte förrän kontraktet går ut 2008.
Då förlängs det, och vi säljer fortfarande inte. ;)
Spanien Vigo_Finland
2005-02-15 13:14
Vill ha tag på en F.Torres skjorta!!:) Någon som vet var ja kan hitta en billig sådan?
Atlético Jesus Gil
2005-01-12 23:55
Skönt!
Atlético El_Once
2005-01-12 22:05
Ämne: jag har fåttin fyra ....
trist att inte folk ställer upp. Är väl ändå hyfsat många Atleti-fans här inne?
hinge
2005-01-12 23:38
SLUT! .. Vinst med 1-3 är ju aldrig fel. Sen att det är mot Lorca kan ju kvitta. Skrällar är vanligt, men nu vann vi. Synd man inte kunde se matchen :(
Atlético Jesus Gil
2005-01-12 22:20
Alltså jag ska flytta till Australien efter sommarn, känner inte att jag har tid eller motivation p.g.a detta. Men jag hoppas att ni tar tag i det och själv är jag beredd att ta på mig ett stort ansvar när jag kommer hem, men vi är ju säkert en 20 pers..Kom igen alla colchoneros!!
Atlético Bobban
2005-01-14 14:51
Truppen till derbyt i morgon mot Getafe:

Antonio López, Colsa, García Calvo, Sosa, Fernando Torres, Jorge, Gronkjaer, Nano, Ibagaza, Salva, Paunovic, Perea, Luccin, Leo Franco, Molinero, Cuéllar, Pablo Sicilia och Mané.

Avstängd: Pablo
Skadade: Velasco, Aguilera och Sergi

Trolig startelva

-----Leo Franco-----

Molinero, Calvo, Perea, López

Ibagaza, Sosa, Luccin, Grönkjaer

-----Salva och Torres----
Atlético Nena_Torres
2005-01-12 19:21
någon som vet om man kan se mathen atléti-lorca på nätet??
hinge
2005-01-12 23:08
1-1 ser jag nu! .. Fan atleti kom igen nu och prestera!!!
Annons: