/spanien/atletico/forum/2702.aspx/spanien/atletico/forum/2702.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Nena_Torres
2005-01-09 19:34
jaja ronaldo gjorde mål men vi kommer vinna!!!! vänta bara snart gör atléti mål =)
Atlético El_Once
2005-01-08 12:34
Ämne: bobban///

Aguiler....Aguilera e skadad, osäkert om han kan spela.
Hänvisar till Bobbans inlägg om saken längre ner.
hinge
2005-01-09 19:51
Detta är ju helt SJUKT så många chanser!! Casillas är ju helt sjukt bra idag! FAN! ... haha Vi kommer i andra! Absolut!
hinge
2005-01-09 20:05
lalalalppp// Hur kan du säga vi spelar kasst? (förutom 2 felpassningar). Vi spelar oerhört bra och har otur med avsluten!
Atlético El_Once
2005-01-09 20:12
Grønkjær har varit awesome...
Hittills ett bra nyförvärv!
Hörna nu, IN MED BOLLEN!!
Atlético El_Once
2005-01-09 20:07
real var utspelade i första halvlek förutom en 10minutersperiod då de skapade lite framåt...

Vi ska fan vinna de här nu!
Atlético el niño!!
2005-01-07 15:10
Det gör inget om man inte gör så :D:D:D:D
Atlético Bobban
2005-05-10 13:17
Kolla in matchrapporten! Där finner du allt du ville veta om denna andra vinst på bortaplan...
Athletic Kuba
2005-01-08 01:45
Lycka till mot de helvita!
Atlético Nena_Torres
2005-01-10 15:28
faaaaaaaaaan hur kunde det bli så??? vi spelade ju jättebra!!! jävla skit *gråter* =(
Atlético el niño!!
2005-01-07 14:36
Varför kommer det massa barca o real fans hit hela tiden? En del är bra men andra inte.. Kan ni inte hålla er till ett egna forum som bara skrivar "skit"
Real Madrid Max
2005-01-07 12:14
Selander.

Fråga bara. Var har du sett att Sosas "skapat idignation i Madridlägret"? Vad jag sett har det knappt kommenterats, när idiotjournalister försökt dra en sågning ur Madridfolk har det kanske nämnts något litet typ "att vi talar på planen istället". Har inte följt fullt ut de senaste dagarna så jag kan dock ha missat något uttalande.

I övrigt kan sägas att Sosas snack möjligen är onödigt, men det egentligt sjuka är de krigsrubriker tidningarna sätter upp av något som förmodligen totalt plockats ur sitt sammanhang.

Lycka till på söndag, men hoppas att ni förlorar.
Atlético paniagua
2005-01-09 23:51
Jag finner inte ord som tillfullo kan beskriva vad jag sett ikväll! Atleti spelar sin bästa match på en och en halv säsong. Spelar fullständigt ut Real Madrid och har ca 15-16 KLARA målchanser utan att bolluschlingen letar sig in. Hela laget spelar fantastiskt (utom möjligen Luccin som inte hade ngn bra dag) och jag kan inte minnas att jag sett Real så totalt utspelat på många år, nej inte ens mot Barcelona.
Ändå vinner de med 0-3!!!!
Det är ju fan sjukt! De har 100%:ig utdelning. De har tre chanser på hela matchen och gör tre mål! De är det enda offensiva de gör och ändå...
Jag vet inte längre vad som krävs för att vi skall slå Real.
Om det finns en gud är han/hon fan inte en atletisupporter i alla fall.
Torres var utmärkt! Jag håller inte med den kritik han får här. Att han inte lyckas göra mål beror nog mer på att Señor Casillas hade en osannolik kväll (det är ju typiskt att han skulle ha en idiotkväll just ikväll) och Fru Fortuna.
Nu går jag och lägger mig!
Atlético andersito
2005-01-10 17:10
visst är det tufft, men så här har livet varit i snart tio år nu. Det är det som kännertecknar oss atletisupportrar lidandet och att vi inte ger upp efter det mest jävliga resultat som än kommer...
Viva atleti hasta siempre!!!!
hinge
2005-01-10 13:01
Hoppas till nästa match att när våra mittfältare sticker på kanterna och ska slå inlägg att dom istället slår bollen "snett-inåt-bakåt". Vi har nästan alltid 2 spelare som står lite utanför straffområdet och väntar på en retur. Nåväl, jag har redan kommenterat matchen. Garanterat 3 poäng på nästa iallafall!
Real Madrid King_raul
2005-01-10 00:02
Tackar för poängen, inte värda dom men dock mkt viktiga för fortsatt spänning i la liga.

Atlético Ribba in
2005-01-10 12:33
Revanch på Santiago Bernabeu, är det som gäller.
hinge
2005-01-08 11:45
Imorgon är en stor dag. Jag längtar ypperligt och jag tror på vinst. Jag tippar på 2-1 imorgon. Gronken och Torres gör mål. Zidane nätar för Real.
Atlético Zer0
2005-01-10 10:43
FY FAN!! Hur kunde det bli 3-0?? helt omöjligt
Atlético Bobban
2005-01-07 08:23
Ämne: Ämne: MR: Rau....
Under torsdagens träning fick Aguilera lov att stiga åt sidan, då han fick känningar i ena låret och plötsligt har Ferrando problem vem som ska spela högerback. Om varken Aguilera eller Velasco är i speldugligt skick, då finns det egentligen bara två rimliga alternativ kvar. Det första är att låta Perea ta steget ut till höger och Garcia Calvo tar colombianens plats i mitten. Det andra och mindre troliga alternativet är att unge Molinero får chansen igen och det var ett tag sedan han spelade med A-laget....Typ sjätte omgången borta mot La Real.
Valencia Carboni
2005-01-10 08:40
Lider med colchoneros idag. Jag är imponerad över inställningen och hur man totalt spelar ut rm. Det boder helt klart varit seger för Atleti, men det är svårt att värja sig mot rm:s sagolika utdelning på sina chanser...

Luxemburgo ska efter matchen sagt att resultatet var rättvist. Rättvist sett till målchanser, bollinnehav eller vad? Han måste haft fullt upp med sin walkie talkie och totalt missat matchen.
Atlético rawkus
2005-01-09 18:03
RobinhoNo.10:

Tack för tipsen! Det har dock ordnat upp sig :)
Åker till lilla mamma o plågar henne med 2 timmars skrikande :)
Är framme hos henne 10 min innan avspark, perfekt! Och du, tänkte passa på att önska er lycka till. Och önskar mig en kanon match från båda sidor! Derbyn e det bästa på jorden :)
Barcelona hammabarça
2005-01-10 01:26
skamliga siffror, spelade ut real madrid. förstår bara inte varför de va så svårt och sätta dit bollen. real var absolut inte värd segern, men måste säga att ja beundrar effektiviteten.
Atlético El_Once
2005-01-10 09:08
Ämne: Lider med colchonero....
Men att Luxemburgo är en jävla idiot är ju ingen nyhet, tyvärr så är otack världens lön och idioterna är de som på nåt sätt lyckas i denna orättvisa värld...
Real Betis Joaquins Skruvdobb
2005-01-09 16:46
Förstår itne varför Madrid envisas med att ha Zidane på kanten och Beckham i mitten, idiotiskt! Tycker de borde lira med Figo på vänsters, Beckham höger och Zidane i mitten.

Tror det kommer bli lika 1-1.
Real Madrid Ronaldo_#1
2005-01-10 06:56
Sorry broshor vi vann men ni var klart det bättre laget men ibland blir det inte som man vill ´fast den än går bra.

Jag önskar er ett stort Lycka Till hoppas ni kommer med CL nästa säsong!!! Ha Det Broshor
Athletic Kuba
2005-01-09 23:16
Beklagar förlusten! Trodde själv inte mina ögon framför tv:n...
Atlético Veronica
2005-01-09 21:38
usch vad otur vi har, min kväll förstört och min bror kommer hem snart o mobbar mig =(

Det var en bra match, synd att vi inte gör mål.
Vi har ju spelet och dom gör målen. Casillas var bra i målet. Det var hans, Ronaldo och Real kväll =( Ännu en gång så avgör Ronaldo Madridderby. Han är våran killer =(
hinge
2005-01-09 21:04
El_Once// Det kan du ge dig på! Jag har redan slutat deppa och börjat titta uppåt igen! ;D
Vendetta
2005-01-09 21:55
Jevlar va Torres var dålig idag! Va hade han 20-25 chanser och inget mål, Ronaldo 2 chanser 2 mål. Aja synd iaf..
Annons: