/spanien/atletico/forum/2700.aspx/spanien/atletico/forum/2700.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Razor
2005-02-26 16:22
Är det någon som vet när vi ska få en tränare i Atleti som stannar mer än en säsong? Det kommer aldrig att bli något om vi inte får en tränare som kan bygga upp något och få mer än ett år på sig.
Atlético Razor
2005-02-26 16:22
Är det någon som vet när vi ska få en tränare i Atleti som stannar mer än en säsong? Det kommer aldrig att bli något om vi inte får en tränare som kan bygga upp något och få mer än ett år på sig.
Atlético Bobban
2004-10-23 22:06
Ämne: Brasilianske landsla....
Har inte sett någon av de aktuella spelarna in action. Så på det viset är det svårt att ha någon direkt uppfattning om vem som är att föredra. Däremot är det några viktiga attribut den tänkta högeryttern ska ha. Bland annat snabb, teknisk, vassa inlägg och ett hjärta som pumpar på i rödvitt!

Får Elano det Italienska passet som gör att han inte behöver ta någon av de redan tre upptagna icke EU-platserna truppen, (dessa innehavs av Paunovic, Sosa och Perea). Då kan han vara den pusselbit som truppen saknar?

Angående vänsterkanten kan jag tänka mig att Ibagaza tar hand om den platsen och Torres kliver ner ett steg i banan och Salva får stångas längst fram.

Ett till alternativ som högerytter blev uttagen i truppen för resan ner till Sevilla. Paunovic, serben som ännu inte har spelat en tävlingsmatch den här hösten på grund av en efterhängsen höftskada. Kan han vara lösningen fram tills transferfönstret öppnar igen.....
Atlético Bobban
2005-02-26 19:19
Ämne: Är det någon som vet....
Ferrando stannar!

Den artikel som ryktet har sitt ursprung ifrån är från AS och det är rena rappakaljan. Ferrando ska inte avgå i sommar som de hävdade, det har både César och klubbledningen dementerat i veckan! Han har kontrakt ett år till och har för avsikt att fullfölja detta.
Atlético Jesus Gil
2005-02-26 17:46
det känns väldigt avlägset
Atlético Mathias
2005-02-26 16:44
Roberto Carlos:
Snälla.
För fan.
Ta din jävla reklam och dra.
Ärligt talat, vem fan bryr sig?

Razor:
Sant, jag önskar att klubben någon gång kunde tänka långsiktigt och påbörja ett hederligt, stabilt lagbygge.
Atlético Mathias
2005-02-26 16:44
Roberto Carlos:
Snälla.
För fan.
Ta din jävla reklam och dra.
Ärligt talat, vem fan bryr sig?

Razor:
Sant, jag önskar att klubben någon gång kunde tänka långsiktigt och påbörja ett hederligt, stabilt lagbygge.
Spanien Thell
2004-03-11 21:58
Har Ruben Olivera spelat ngnting för er ännu.
Han har kvaliteterna d visade han i Copa Libertadores. Allt han behöver är lite speltid.........
Atlético Bobban
2004-03-12 18:03
Ruben Olivera har varit uttagen i matchtruppen några gånger, men än så länge inte gjort några inhopp! Kanske sker debuten den här helgen....Han är åtminstone med på resan till San Sebastian.
Atlético Mathias
2004-03-16 17:47
För min del får du gärna avgå.
Totalt ointressant om du frågar mig.
Torres var ju inte en möjligt att rösta på...
Atlético Mathias
2004-03-16 17:47
För min del får du gärna avgå.
Totalt ointressant om du frågar mig.
Torres var ju inte en möjligt att rösta på...
Atlético Bobban
2004-03-11 15:12
Hittade min resa på travelstart, via Leta.se och resor. 1600:- t o r med Spainair, inklusive skatt. De hade även billigare resor men då passade det inte med de dagar jag ville vara där nere...
Länktips: www.leta.se/
Barcelona ylyp
2004-03-15 21:32
gå med i min liga på xperteleven bara champions league lag är välkommna liga id:10428
Barcelona Gabriel
2004-03-16 00:20
Mina spanska la liga vänner, omröstningen är klar och den blev mer överlägsen än vad jag förväntat mig. Totalt röstade 134 personer något som jag tycker är väldigt roligt.

Här kommer vinnaren sedan går det neråt!

1. Ronaldinho.34%
2. Henry......22,7%
3. Zidane.....20,4%
4. Totti......11,3%
5. Ronaldo....6%
6. Nedved.....4,5%
7. Shevchenko.2,5%
8. Figo.......0%
9. Maldini....0%
10.Raul.......0%

Ronaldinho vann omröstningen rätt klart innan Henry. Förvånong att just Henry kom förre Zidane, det hade jag inte räknat med. Inte heller att Raul, Figo och Maldini skulle 0:a.

Ni får ha det så bra nu lägger jag mig.

Viva España - forca Barca!
Atlético andersito
2004-03-20 12:19
Sorry för att artikeln är sen men här är den i allafall
Atlético Bobban
2004-03-20 15:48
Tyvärr visar inte fyran plus Atleti - Betis ikväll, men häng inte läpp för det!

Det finns två möjligheter att se matchen om ni har bra uppkoppling mot internet, typ adsl eller bättre.

Gratis via crtvg.es eller att betala 50 NOK för att kolla på matchen via norska tv2.no!

Kan rekomendera den norska varianten som är överlägsen i jämförelse med gratis varianten.

http://pub.tv2.no

http://www.crtvg.es/tvg/pritvendirectoflash.htm

Klicka på Conectar och välj mediaspelare, rekommenderar Windows då ni får bättre bild på den jämfört med Real player!

Atlético andersito
2004-03-11 21:24
många rykten eftersom säsongen börjar lida mot sitt slut...

Ävenom det är förbannade rykten men vad sägs om Cassano??? Ryktas att han komma hit men det är bara ett rykte fortfarande. Ett annat rykte är att Chelseas Joe Cole kan komma.
Något mer konkret rykte men kanske inte lika häftigt är Dejan Markovic, lagkapten för det jugoslaviska u21 laget och spelandes för den Röda stjärnan i Jugoslavien... Han är höger försvarare..
Spanien Zinadine
2004-03-13 22:57
VILKEN CHANS!!
Atlético Mathias
2004-03-13 23:36
Vi borde kunnat ta ett poäng i alla fall, släppa in mål på straff och självmål, inte bra. Sedan brände väl Paunovic 5-6 heta lägen? Får fokusera på UEFAcup plats nu, eller vad säger ni?
Borde startat med två anfallare!
Atlético Mathias
2004-03-13 23:36
Vi borde kunnat ta ett poäng i alla fall, släppa in mål på straff och självmål, inte bra. Sedan brände väl Paunovic 5-6 heta lägen? Får fokusera på UEFAcup plats nu, eller vad säger ni?
Borde startat med två anfallare!
Spanien Thell
2004-03-14 23:34
Gjorde Rubén Olivera sin debut==???

Skötte han sig bra??
Atlético andersito
2004-03-20 12:21
håller med paniagua angående Movilla. Han måste komma tillbaka!!!nya yttrrar är också ett behov. Varför inte Savio?
Atlético Peter Beer
2004-10-24 19:36
0-1 HELVETE..Nu ere upp till bevis!!
Atlético Peter Beer
2004-10-24 16:29
Jag tycker inte vi behöver mer än 5 spelare; en anfallare(Tevez/Kuijt), en högerytter(Elano/Taddei/Castelen/Gonzalez), en vänsterytter(?), en offensiv central mittfältare(backup till Ibagaza) och en allround-back som backup
Barcelona Gabriel
2004-03-15 20:23
Hola aficionados!

Jag håller på med en omröstning vad gäller världens bästa spelare. Jag skulle bli otroligt tacksam ifall ni ville vara en del av min röstning och att ni tog detta på allvar.
Här kommer alternativen.

*Ronaldinho
*Zidane
*Totti
*Figo
*Henry
*Shevchenko
*Ronaldo
*Maldini
*Nedved
*Raul

Otroligt tacksam för svar.
ps. Ni kan bara medföra en röst per person!
Barcelona Gabriel
2004-03-15 20:28
Glömmde säga att efter 24.00 slutar omröstningen och då kommer jag inte att ränka in någon mer röst!
Atlético Bobban
2004-03-15 19:46
Thell:

Läs gärna matchrapporten och betygen! Låt mig säga så här han gjorde inte många saker rätt om man säger så. * i betyg är snällt satt!
Atlético Peter Beer
2004-10-25 15:12
Härligt!Är Jorge ligans sämsta spelare?
Atlético Bobban
2004-10-25 14:17
Atleti i rutan på lördag!

Tv4+ sänder mötet mot Valencia på lördag kväll, avspark kl 22.00! Missa inte detta
Atlético Bobban
2004-03-19 00:38
Som vanligt den här tiden på året omges Atlético av en massa rykten om eventuella nyförvärv. Det är ingen nyhet så är det varje år och så kommer det alla hålla på tills transferfönstret stängs när ligan drar igång i höst igen.

Hur Atleti kommer att agera i sommar beror i stor del på om man lyckas ta sig till minst Uefacupen. Klarar man det kommer det att bli aktivitet, annars ser det mörkt ut.....

Manzano hade tre man på sin önkselista: Ceasar, Arteta och Eto'o! De två sistanämnda ser jag gärna i Atleti men en bättre målvakt får de leta efter.

Men hans önskningar visar ändå var han tycker att laget behöver förstärkas. Personligen tycker jag att det är våra yttrar som suger purjo.
Annons: