/spanien/atletico/forum/270.aspx/spanien/atletico/forum/270.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Elnacho
2014-08-28 23:46
Kom precis hem från dömning och får se att vi får möta MFF! Alla till Malmö!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-08-28 23:41
@ColinZeal.se:

det känns SKIT

alltså ja håller på MFF men Malmö har ingen chans i CL alls tyärr allt annat än 4a är bra lixom
Atlético _Majk_
2014-08-28 23:36
Jag är osäker om jag gjort en anmälan, då det var ett tag sedan. Vill gärna bli medlem och åker gärna ner till Malmö och stöttar.
Atlético Örebro Atleti;)
2014-08-28 23:35
jag är på att gå med i penan hur gör man :)? då är vi 49
Atlético ColinZeal.se
2014-08-28 23:15
Real har alltså värvat Falcao nu. Vet inte exakt hur jag ska känna nu.
(Samma källa som sa att han var klar för Monaco)
Atlético daniel77
2014-08-28 23:14
Jag hakar på. Då är vi uppe i 48.
Atlético zoran
2014-08-28 22:41
Jag har gått igenom alla anmälningar och sett att vi har 47 anmälningar gällande medlemsskap i peñan sedan den 12 juni. Anledningen till att vi inte har svarat er ännu är för att vi måste upp i 50 medlemmar. Om alla alltjämt är på så bör det inte vara något större problem att få ihop till en peña. Det är dock under förutsättningen att ingen backar ur. EDIT: Det blåser en jävlig vind vid Manzanares i november, men kanske ännu värre i mitten av december. Fick ha på mig två par jeans och shorts under de för att inte frysa röven av mig när Atleti spelade mot Porto och Valencia.
Atlético Bobban (red)
2014-08-28 22:31
Var ju till Trondheim i början av november för några år sedan, och det var ju inte direkt badväder då heller. Atlético fixade detta, likväl som man grejade en kall match på parken mot FCK...

Det är svinigt kallt i Madrid, i november med, fråga Zoran och Henke som var med och kollade EL i den spanska huvudstaden...
Atlético bel0
2014-08-28 22:31
Det hade varit kul att vara med i Penan och så men jag tror att jag är lite för ung,men hade varit kul att se matchen med er andra ändå om det går.
Atlético bel0
2014-08-28 22:29
Hur fixar man biljetter vid Atletico fansen? Är det via Atletico?
Atlético Freppzor
2014-08-28 22:17
Jag missade när Atleti var på Åland, och i Köpenhamn. Denna vill jag inte missa! Så jag antar att bortabiljetter blir det lättaste och BÄSTA alternativet här, så jag bumpar det alla andra har skrivit redan för att visa intresset! Spännande att se vad Zoran får för svar!
Atlético ADCS (red)
2014-08-28 21:33
Såg just att vi möter Malmö på Swedbank i Nov. Tycker Malmö har klimatfördel i den matchen. Det lär bli tufft att spela i kylan. Juventus kommer också till Malmö i slutet av Nov, men Turin är också svinkallt på den tiden, så Juventus är mer vana.
Atlético Atleticos
2014-08-28 21:33
Vad menar de med ''entidad'' när man ska gå med som socio? Hur kommer det sig att mitt IBAN är så mycket längre än vad som tillåts skriva i fältet? Kommer Atletico Madrid automatiskt förnya mitt medlemskap? Svar uppskattas gärna! Hade varit sjukt kul att se matchen med alla andra Atleticosupportrar
Atlético Daniel38
2014-08-28 21:29
Kan fortfarande inte fatta det, sjukt häftigt!
Atlético ADCS (red)
2014-08-28 21:23
Madridista// Vi pratar CL, forumträff och annat aktuellt nu. Kan du inte bara lägga ner din tjatiga moralpredikan om fingerpekande här på forum. Gå tillbaka till ditt forum och prata korruption, mutor, träningsanläggningar och skuldsaneringar med skattepengar istället. Tror de flesta här inte bryr sig om dina enkelspråriga och upprepande inlägg längre.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-08-28 21:21
så dax att bli liter mer akvit igen då....vilken underbar lottning....atleti ac 3 minuter från där jag bor....helt jävla galet
Atlético Antonio López
2014-08-28 21:21
rawkus/
Inte dags att lämna paradiset snart och följa med?
Atlético Silverlund
2014-08-28 20:59
I'm Madridista: Jag uppskattar verkligen väl underbyggda och välformulerade inlägg och till denna kategori räknar jag faktiskt dina. Jag har varken tillräcklig insyn i klubben eller i Spansk pollitik/ekonomi för att kuna bemöta dina inlägg. Det överlåter jag åt redaktionen dom gör det med den äran.

Det jag däremot personligen skulle vilja ha svar på är vad dina inlägg syftar till. På vilket vis bidrar de till något som vi inte redan vet om eller har behandlat. Klubbens skulder t ex är inte något som Atleticóforumet förnekat eller ställt sig tveksamma till. Inte heller till Cholos avstängning: Ett begånget fel är ett begånget fel, oavsett vem som begår det. Och Zoran mfl har varit tydliga med detta...

Du har en bra skrivådra i dig, och skulle sakna dina inlägg om du tröttnar, men oavsett vad du skriver kommer alltid Atleticó först i min agenda.
Med din förmodade intelligens och förståelse för supporterskap gissar jag att du förstår min åsikt
Atlético ex Henry garvis Carlsson
2014-08-28 20:49
Ska bli så fett!!!! Se Atleti 20 minuter hemifrån....;-)
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-08-28 20:43
@eduardo c:
Ni far fan slänga upp ett gruppfoto pa forumfansen som skall till MFF - Atleti!! :D
I'm Madridista
2014-08-28 20:32
@zoran:
Det är lugnt, ursäkten är godtagen :) 1) Ja, Real och Barcelona har gjort det bra för sig. Faktum är att det var de mindre klubbarna som röstade igenom att förhandla individuellt, då de hade en övertro på hur bra de kunde sälja sina rättigheter. Där får man stå sitt kast rätt rejält. Dessutom har både Barcelona och Real gett en del av sina kakor och även öppnat upp för förhandlingar. 2) Det är fullständigt irrelevant vad supportrarna tycker om skulden. Fortfarande, det är jätteirrelevant vart den kommer ifrån. Faktum är att de har en enorm skuld. Vad supportrar, gubbarna hemma i soffan och spelare tycker om skulden minskar inte skulden. Att du ens nämner träningsanläggningen... Du menar samma som blev friad av EU-kommissionen och som endast har öppnat upp ny debatt för att en bitter politiker utan någon som helst insyn i fotboll har uttalat misstänksamhet? Ta och kika på länktipset vetja. Även spanska staten, Madrid och andra utredningar har kommit fram till samma sak. Vet inte hur många gånger jag haft denna diskussionen. Det är som att ingen vet vart den gamla träningsanläggningen ligger. Bara mitt på Madrids viktigaste gata och största affärscentrum, att jämföra med att få byggtillåtelse på Times Square. Cuatro Torres Business Area är bland de viktigaste affärer Madrid som stad gjort. Och där låg gamla träningsanläggningen. Vilket även berättigar summan. Men jag tänker inte diskutera konspirationsteorier. Det är löjligt. Du tar själv avstånd från konspirationsteorier samtidigt som du släpper sådana här kommentarer som bygger på rykten, åsikter(bland Atletico och Barcafans) och som hittills bara är just det, rykten. När det kommer officiella uttalanden (Oj just det, det har det redan gjort, flera stycken som friar), så kan vi prata. 3) Har aldrig påstått att han uttalar sig ofta om domarna. Men det är inte det enda kontroversiella man kan uttala sig om. Det är hur han säger saker och ting också. Det är fantastiskt roligt hur så många kan försvara Simeones agerande, medan samma personer hade fördömt om Mourinho gjort samma sak. Att klappa till en domare på nacken två gånger är under all kritik och det straffet skall kännas. 4) Fine, men det var du som tog upp argumenten att Atletico vann ligan för att andra var sämre. Istället för att höja Atleticos insats. Det var snarare jag som höjde Atleticos insats.
I'm Madridista
2014-08-28 20:31
@zoran:

Hade jättegärna besparat dig den titeln, men grundat på det du skriver efteråt gör att det blir oerhört svårt för mig att föra en realistisk diskussion. Jag bryr mig inte om vad du läst på diverse sajter/forum eller chansat dig fram till. Inte ens de mest inbitna Atletico-journalisterna har velat spinna vidare på det. Och som sagt, det händer i alla klubbar, alla ligor, alla länder. Det ligger snarare i journalisternas intresse än något annat. Sedan är det professionella fotbollsspelare vi snackar om. De sitter säkerligen och skrattar åt allt som skrivs i media och lägger ungefär 5 minuter åt dagen till att bry sig om transferrykten som inte stämmer.
Atlético Silverlund
2014-08-28 20:26
Tack Zoran och övriga på Redaktionen! Inte min mening att vara "jobbig" men vill otroligt gärna se matchen live med likasinnade.
Atlético zoran
2014-08-28 20:20
Gällande peñan. Imorgon mailar jag klubben med ALLA som har skrivit upp sig under sommaren. Jag meddelar så fort jag vet något mer.
Atlético zoran
2014-08-28 20:20
Gällande peñan. Imorgon mailar jag klubben med ALLA som har skrivit upp sig under sommaren. Jag meddelar så fort jag vet något mer.
Atlético Silverlund
2014-08-28 20:03
Härlig lottning!! Som alla andra så undrar jag nu: Biljetter?? Jag anmälde mitt intresse till att gå med i penan (hittar inte specialtecken på Mac'en) i juni men har inte hört något mer sen dess. Inget i mailboxen... Vad händer? Ska jag leta biljetter på egen hand???
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-08-28 19:58
Malmö borta spelas den 4e eller 5e November.
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-08-28 19:52
Första matchen blir borta mot Olympiakos, 16 sept.
Atlético eduardo c
2014-08-28 19:16
Håller med resten av forumet,

Vart är bäst att köpa biljetter till Malmö - Atleti, och i vilken bar syns vi innan matchen?

Jag är medlem i supporterklubben, Zoran, finns det chans att man lättare får tag på biljetter till bortasektionen i malmö då?
Atlético Atleeeti
2014-08-28 19:13
Kan man fixa biljetter enklare om man går med i peñan? Det borde väl vara störst chans att få biljett som atlétisupporter? Finns det minsta chans så går jag i alla fall med.
Annons: