/spanien/atletico/forum/2699.aspx/spanien/atletico/forum/2699.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Wikström
2004-03-07 21:43
finns det någon sida man kan se matchen på? Länkarna på soccerstream e ente bra...
Atlético Mathias
2004-03-07 22:59
Fan. För dåligt det här alltså...
Atlético Mathias
2004-03-07 22:59
Fan. För dåligt det här alltså...
Kluivert#9
2004-03-07 22:41
Ni har inte spelat bra idag. Men hoppas att ni gör ett kvitteringsmål i slutet nu!

Forca Barca!!
Atlético Wikström
2004-03-08 20:42
Men va verkligen d påhoppet så allvarligt? ja har sett värre saker på dom italienska forumen....
Atlético Mathias
2005-05-13 19:25
Vilket fiasko...
Atlético Mathias
2005-05-13 19:25
Vilket fiasko...
Atlético Atleti
2005-05-13 17:12
Själv tycker jag att Ferrando ska stanna kvar till säsongens slut och sedan se om det har hänt någon förändring(hoppas innerligt) Ja gillar hans sätt att träna ett lag med bra defensiv och diciplinerat Lagbygge
Aupa Atlet!

Mot Betis borde vi ha en stor förändring kanske så här?

Franco
Velasco,Pablo,Perea,Sergi/Lopez
Ibagaza,Luccin,Sosa,Nano
Salva,Torres
Atlético Atleti
Själv tycker jag att Ferrando ska stanna kvar till säsongens slut och sedan se om det har hänt någon förändring(hoppas innerligt) Ja gillar hans sätt att träna ett lag med bra defensiv och diciplinerat Lagbygge
Aupa Atlet!

Franco
Ibagaza,Luccin,Sosa,Nano
Salva,Torres
Atlético Atleti
Aupa Atlet!

Franco
Ibagaza,Luccin,Sosa,Nano
Salva,Torres
Barcelona Barca_91
2004-03-07 11:14
Vilket jävla mål Torres gjorde mot Mallorca!
Atlético Wikström
2004-03-07 13:34
Om det är någon som inte har TV4+ men ändå vill se matchen finns soccerstream.com. Men var ute i god tid. Serverna blir lätt fulla.
Atlético Mathias
2004-03-07 13:47
Tror på lätt seger ikväll, tre-noll!
Torres, Demis och Dani målskyttar!
Atlético Mathias
2004-03-07 13:47
Tror på lätt seger ikväll, tre-noll!
Torres, Demis och Dani målskyttar!
Celta Vigo fettaost
2005-05-13 11:42
vet inte om atletico vinner cupen får han nog inte lämna
Atlético Peter Beer
2004-10-23 16:31
Toni Munoz har åkt till Brasilien för att diskutera Elano's transfer, det verkar utveckla sig snabbt och Elano har sagt att han är galen i tanken att spela för oss. Även Tevez situation verkar gå framåt, han har också sagt att han vill vara rödvit och jag kan tänka mig att klubbens goda relationer med Boca kan se till att vi kan dela upp betalningen.

Mina teorier vart pengarna för Tevez ska komma ifrån:
1. Försäljning av Pablo. Han går till Liverpool och vi får knappt 100 miljoner.
2. Försäljning av klubbaktier till Vergara.
3. Försäljning av Vicente Calderon. Min mardröm.
4. Försäljning av Torres. En annan mardröm och minst sannolik av dessa teorier.

Annars tycker jag det är jävla dålig fart på forumet med tanke på att det alltid händer nåt nytt i Atleti. Kom igen nu grabbar!
Atlético daniel77
2005-05-13 09:49
Vilket praktfiasko, men man känner igen detta sen tidigare och det är just lidandet och förlusterna som är kännetecknen för atleti. VI LÄR OSS ALDRIG!!
Atlético wesse
2005-05-13 10:10
Fy fan.
Bort med Ferrando illa kvickt!!!!
Nu har man tappat suget att följa de sista omgångarna, allt är ändå bara skit! =(
Celta Vigo fettaost
2005-05-13 08:57
hur många tusen har vicente calderon capacitet för
Atlético Jesus Gil
2005-05-12 23:56
inte förvånad precis..
Spanien neo
2005-05-12 22:20
0-0 10 min in i andra halvleken
Real Madrid El turco
2005-05-13 15:47
Jävla Osasuna alltsá. De tillför fan INGET till fotbollen!! Fan vilken skitmatch, undrar om Webó, Morales, Pablo García á alla andra gár in för att spela sá fult som möjligt?! Kan inte fatta att ni blev utslagna och ännu mindre att vi blev det mot de här nollorna. Skit-Osasuna.
Atlético wesse
2005-05-13 16:11
Schuster är nog inte något dåligt alternativ! Och jag tycker definitivt Ferrando ska bort!
Vet inte riktigt om det finns nåt att hoppas/kämpa för längre, men jag hoppas iaf på seger mot Betis till helgen, kunna avsluta ligan lite snyggt skulle inte vara dumt, men i formen som Atletico är nu skulle dom antagligen förlora mot B-laget.. Gideå IK:s alltså! =P
Atlético Jesus Gil
2005-05-13 13:21
fettaost//Calderon tar 56 000 och vi har åkt ut ur cupen!
Atlético paniagua
2004-03-10 14:11
--Bobban--
Mina uppgifter har du. Jag är definitivt med. Jag kan tänka mig vilken post som helst.
Atlético nessa
2005-05-12 22:22
ok, tack.
Atlético nessa
2005-05-12 22:18
hur går det?
Atlético Bobban
2004-03-09 20:21
En svensk Atletipeña!

Jag ska ner till Madrid i april för att kolla på derbyt mot ärkerivalerna R*** Madrid. Samordnare av resan till Spanien är André Kahle och även webmaster för den tyska atléticosidan samt en skön lirare. Jag har chattat lite med honom hur vi ska gå till väga med vår svenska peña och han föreslog att vi skulle ta det i april i samband med våran resa ner till tapasland. Väl framme i Spanien skulle vi kunna sitta ner och snacka lite mer i detalj hur vi ska göra, samt få lite hjälp av Antonio Correas, även kallad Suki. Han var bland annat ansvarig för en del av firandet i samband med Atletis 100-års dag. Han är även vicepresident i den tyska peñan. Kommer även att ha fortsatt kontakt med André och även en gruppchatt med Suki, då vi mer ingående går in på vad de behöver veta inför mötet i Madrid.

Då vi fortfarande ligger i startgroparna för bildandet av en svensk supporterförening så vore det onekligen intressant och veta vilket intresse det finns för tillfället. Alla som är intresserade av en svenska Atléticopeña kan väl maila till mig via länken ovan och berätta vilka ni är? Det uppgifter jag behöver först och främst namn och mailadress.

Då det är en förening det handlar om är det antal roller som ska besättas så berätta gärna vilka roller ni kan tänka er? Skulle kunna tänka mig att det kommer att handla om det vanliga, typ ordförande, vice ordförande, sekreterare, kassör och så vidare. Det låter väl i sig inte allt för glamoröst men en gissning är att det inte kommer att vara alltför betungande uppgifter. Dessa uppgifter ska också tillsättas efter val av medlemmarna! Och ju fler vi är desto lättare att fördela det som vill göra..

Få fler att upptäcka världens bästa klubb Atlético Madrid!

Forza Atleti!
Atlético Peter Beer
2004-10-23 22:15
Annars kan vi ju slänga in nån talang på högern, det kan ju inte bli värre än Jorge och Novo!
Atlético Bobban
2004-03-09 19:14
Lång intervju med Demis på den officiella siten! Finns både i en spansk och engelsk variant.
Annons: