/spanien/atletico/forum/2696.aspx/spanien/atletico/forum/2696.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético F.T
2005-01-29 22:00
Skönt med 3 poäng, finally.

Mål av Torres, Ibagaza & Pablo.
Hoppas det lossnar för Torres nu, även om målet kom på straff.
Atlético Majjo
2005-01-29 15:06
Synd att dom inte sänder kvällens match, då får man väl se på Barca som vanligt, eller så kollar man på när Sverige spöar Kroatien i handboll..
Ska bli intressant att se vad Nunez går för, har aldrig hört talas om honom, men så har jag inte så bra koll på schweiziska ligan heller. Att han är vänsterfotad hoppas jag betyder att han får spela vänsterytter, Grönkjaer på högern och Ibagaza i mitten, där jag tycker att han ska vara.
3-0 vinner vi med!
Torres 2 & Grönkjaer 1!
Atlético Bobban
2005-02-19 12:31
De matcher Gabi spelade i Atletitröjan i fjol, gjorde han som pivote. Har inte sett han i några matcher med Getafe, men det verkar som han brukar spela till vänster på deras mittfält....

Braulio har väl börjat träna igen efter sin fotskada, vi får väl se om han får följa med till matchen i morgon. Truppen är väl snart officiell....
Atlético Nena_Torres
2005-01-30 19:38
hahahah vi vann!!!!!
mohahahha 3-1 mot albacete! real madrid vi kommer närmare och närmare segern e vår! haha där fick ni era grisar =P! hehe ;)
Real Madrid King_raul
2005-02-01 11:28
Ja svårslagna men det har väl hänt många ggr att Barca förlorat hemma, hoppas Torres får en bra dag på jobbet!

Atlético Jesus Gil
2005-02-24 19:25
.
Atlético rawkus
2005-01-30 12:43
Gomorron!
Fy fan vad jag älskar vårat lag!!
Har bara en "sån där kännsla" idag :)
Är mäkta stolt över mannskapet för deras seger igår. Hoppas vi kniper en europa plats(gärna ch league!!)

GO ATLETI!!!!
Atlético F.T
2005-01-30 12:16
Hur gick det för Núñez mot Albac.?
Atlético Bobban
2005-01-30 12:29
Ämne: Hur gick det för Núñ....
Han fick göra debut med kvarten kvar och hann väl inte visa allt för mycket av vad han kan. Hade ett avslut mot mål, men det var långt utanför. Till hans försvar kan man säga att han inte har spelat någon ligamatch sedan början av december...

Ny chans på onsdag i cupmatchen mot Numancia? Annars var lille Ibagaza matchen store lirare. Speciellt i andra halvlek när han fick spela centralt då Salva byttes ut och Jorge kom in istället.
hinge
2005-01-31 23:00
Viva Atléti!

Barcelona blir oerhört svårslagna hemma på Camp Nou. Men tänk OM vi vinner. Herregud! :) ... Nåväl .. nu är det liga europa på kanal 5 ! Förhoppningsvis får man njuta av målen igen ;)
Real Madrid R.Carlos
2005-02-25 20:44
Tjaa!

Jag vill tippsa och be er om en sak...
Bli medlem på experteleven.com...
sedan blir ni medlem i min liga som har ID:23975 och den söker ni på där de står "sök upp liga"....mitt lag heter Real Madrid C.F och mitt användarnamn är _madrid fråga mig inte varför :P....Ligans namn är champions league...

SKYNDA ER OCH BLI MEDLEM SÅ VI SNARAST KAN STARTA SÄSONGEN!!!!

HALA MADRID!!!LIGA ID:23975
Real Madrid R.Carlos
2005-02-25 20:43
Real Madrid zidane_D
2005-01-31 23:20
hoppas verkligen ni vinner mot barca på söndag
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-01 20:55
King_raul

Har inte hänt på över ett år nu, och inget tyder på motsatsen. F.ö. har jag svårt att se hur Atletico skulle ha råd med Baptista, vad hände med det gigantiska underskottet..?
Spanien Mattigool
2005-02-02 14:07
När vet man hur det går med OS? Någon som vet när det avgörs?
Atlético Jesus Gil
2005-02-02 13:40
JA den har löparbanor..Dom ska ju bygga ut den till 75願 men löparbanorna kommer ju inte ryka om de blir OS i Madrid
Spanien Mattigool
2005-02-02 13:22
Är det någon som vet något om den arenan? Blir det en fotbollsarena eller en med löparbanor och sånt skit?
Spanien Mattigool
2005-01-31 15:48
Härligt! Jag har vart på tränarutbildning hela helgen och varit totalt avskärmad från omvärlden. Underbart att få se att Atlético vann och att Torres gjorde mål när man kom tillbaka till verkligheten!
Atlético Jesus Gil
2005-02-02 12:57
EXTAS om Baptista kommer!
Men det kommer aldrig hända om Madrid inte får OS och vi byter Arena :(
Sevilla larsbw
2005-02-01 19:35
Nån med mer info om Batista till Atlético-ryktena??!? Skriv i vårt forum i så fall..
Spanien Mattigool
2005-02-03 14:35
Om Torres säljs lär nog ledningen få det jävligt hett om öronen! Hoppas verkligen det bara är ett rykte! Någon som hört något?
Spanien Mattigool
2005-02-03 10:49
Trist att vi inte vann men det är ändå ett bra utgångsläge för returen på hemmaplan!
Vi vinner cupen=)
Atlético Jesus Gil
2005-02-03 02:01
Lite sidofakta...Förutom sina 85 mål på 126 matcher i Grasshoppers gjorde Nunez även 71 assist!!
Atlético Mathias
2005-02-21 13:14
Hmm...Lugna och fina nu gubbar... ;)
ska ge min syn på laget, jag ser "bara" matcherna som går på teve samt följer nyheter, matchrapporter osv så min bild är ju inte fullständig, men ändå.

Som jag ser det så har vi en grymt bra centrallinje. Franco, Perea, Ibanez, Colsa/Sosa, Luccin, Ibagaza och Torres är, hävdar jag, världsklass.
Vidare har vi Grönkjaer som börjat mycket bra och mycket väl kan komma att utvecklas till en succé. Att han kan spela på bägge kanterna gör honom än mer använbar.

Sedan börjar dock våra problem.
Våra ytterbackar är inte bra. Lopez kan kanske anses vara godkänd men saknar det där lilla extra. Högerbacken anser jag vara på tok för svag och detsamma gäller (oftast) högermitt. Aguilera(f'låt), Jorge eller för den delen ibland Nano. De håller inte. Jorge är rentutav värdelös. Klen fysik, dåliga dribblingar, katastrofala inlägg. Inte direkt att han förtjänar tröja nummer tio...

Tänk om vi hade haft en lekkamrat till vår gud, Torres. Salva är ju kallare än Alaska och måste bara bort bort. (Att han ryktas vara en riktig partyfjolla höjer inte hans aktier hos mig direkt).

Sammanfattningsvis. Just nu är vi inte bättre än tabellen visar, men jag har hopp inför framtiden. Försök knipa en UEFA plats och förstärk på rätt ställen till nästa säsong, så kan det blir riktigt riktigt bra.

Till sist tror jag att mental träning vore på sin plats, bortaspelet kan inte fortsätta såhär.

Atlético Mathias
2005-02-21 13:14
Hmm...Lugna och fina nu gubbar... ;)
ska ge min syn på laget, jag ser "bara" matcherna som går på teve samt följer nyheter, matchrapporter osv så min bild är ju inte fullständig, men ändå.

Som jag ser det så har vi en grymt bra centrallinje. Franco, Perea, Ibanez, Colsa/Sosa, Luccin, Ibagaza och Torres är, hävdar jag, världsklass.
Vidare har vi Grönkjaer som börjat mycket bra och mycket väl kan komma att utvecklas till en succé. Att han kan spela på bägge kanterna gör honom än mer använbar.

Sedan börjar dock våra problem.
Våra ytterbackar är inte bra. Lopez kan kanske anses vara godkänd men saknar det där lilla extra. Högerbacken anser jag vara på tok för svag och detsamma gäller (oftast) högermitt. Aguilera(f'låt), Jorge eller för den delen ibland Nano. De håller inte. Jorge är rentutav värdelös. Klen fysik, dåliga dribblingar, katastrofala inlägg. Inte direkt att han förtjänar tröja nummer tio...

Tänk om vi hade haft en lekkamrat till vår gud, Torres. Salva är ju kallare än Alaska och måste bara bort bort. (Att han ryktas vara en riktig partyfjolla höjer inte hans aktier hos mig direkt).

Sammanfattningsvis. Just nu är vi inte bättre än tabellen visar, men jag har hopp inför framtiden. Försök knipa en UEFA plats och förstärk på rätt ställen till nästa säsong, så kan det blir riktigt riktigt bra.

Till sist tror jag att mental träning vore på sin plats, bortaspelet kan inte fortsätta såhär.

Atlético Jesus Gil
2005-02-25 16:55
Med löparbanor...
Atlético F.T
2005-02-25 17:05
Atlético Jesus Gil
2005-02-02 22:10
0-0
aja de e väl ok för att va borta...men ja hajar inte varför vi aldrig vinner borta??!!
Atlético Jesus Gil
2005-02-20 22:53
Idiottabbe av Nano lr vem de nu va....
Atlético rawkus
2005-02-21 12:18
Tänkte på en melodifestivallåt när jag somna igår o vakna imorse...
"Ont det gör ont det gör ont..."
Annons: