/spanien/atletico/forum/2693.aspx/spanien/atletico/forum/2693.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Torres=Guden
2004-11-21 15:02
IKkväll är det match
Atlético Nena_Torres
2004-11-22 20:53
Iba_gaza,
det e större ladning atlético madrid - real madrid än atlético madrid - barca.....skulle gärna se en atléti - real match *drömmer*
Atlético Jesus Gil
2004-11-22 19:54
Pelayo (A.K.A 14-79) //
Andersito11 skriver:
"helt klart den Atleti-Madridärdet största riktiga derbit i Spanien(Catalonia is not Spain;)"

vad ser du i denna text som framställer Madrid vs. Barcelona som ett derby?
Spanien Pelayo (A.K.A 14-79)
2004-11-22 17:46
Andersito11 skriver:

"helt klart den Atleti-Madridärdet största riktiga derbit i Spanien(Catalonia is not Spain;)"

Madrid och Barcelona är inget derby. Vad har din parantes - som för övrigt är ett klart politiskt laddat budskap - med Ahtletico Madrid och matcher mot huvudstadsrivalerna att göra?
Barcelona la saeta rubia
2005-02-06 09:51
Allt om Atléticos mästarlag 1995-96.

Real Madrid il fenomeno
2005-02-06 01:30
De blir väl vinst imorgon grabbar =)
Atlético Majjo
2004-11-25 12:37
Ribba in:
Om man är från Örebro, är det okejj om man håller på ÖSk då? Ja bodde ungefär 5 min gångväg från vallen och åker inte till andra sidan stan för att kolla på Forward, eller Rynninge.. Så ja håller mig till det än så länge största laget i min förra hemstad.. =)
Ååååh Örebro! Gamla fina Örebro...
Valencia andersp
2004-11-28 10:04
Bedrövligt spel!!! Jag har berömt Perea men igår visade han sin klart sämre sida. Det är aldrig roligt att förlora men det svider extra när det är två rena klantiga bjudningar från Perea och Calvo igår. Övriga laget var iofs inte mycket bättre. Om vi ska kämpa under den nedersta toppen måste laget skärpa till sig...
Barcelona Puyol_20
2004-11-27 23:46
hoshiar
jag hörde idag att torres kan mycket väl hamna i barca

Det F.torres sa va att han hellre spelar för Barcelona än byta klubb till real madrid..byter han klubb blire väl en sån där reyes..dvs byter liga..
Atlético Majjo
2005-02-05 17:18
rawkus:
Nej precis! Nån gång måste han ju tröttna på att alltid få sitta på bänken. När nu Pippo kommer tillbaka så borde Tomasson ha 3 stycken anfallsval före sig, Shevchenko, Crespo och Inzaghi, så speltiden borde ju bli begränsad. Han tjänar nog bra med stålar, men det måste ju få vara roligt att gå till en klubb där han får vara med i förstaelvan nästan varje helg..
Atlético rawkus
2005-02-05 14:12
Majjo:
Tomasson vore helt ok! Han är nog inte den mest omöjlige heller att få tror jag...
Atlético Majjo
2005-02-05 12:55
Bobban:
Utmärkt sagt!

rawkus:
Bredvid Torres skulle jag vilja se Tomasson som spelar för Milan. Han brukar vara rejält bra när han väl får spela hela matcher (2 mål mot Messina i onsdags), och han har den där målnäsan som du tyckte skulle behövas..
Atlético F.T
2005-02-05 19:53
Riktigt taskig tajming i Torres uttalande om Barca måste jag säga. Hur sanna är dessa rykten egentligen?
Valencia andersp
2004-11-26 14:23
Jag hört diverse lösa rykten om att Shaun Wright-Phillips ska vara av intresse för Atletiledningen, är det någon mer som har hört detta eller har något att tillägga om det?
Valencia andersp
2004-11-26 13:12
Det är en videosnutt från ett brittiskt program som visar vad som hände på CL-matchen mellan Real och Leverkusen, dvs. delar av publik som stod och heilade och buade så fort en svart spelare i Leverkusen hade bollen. Synd att inte Leverkusen vann när publiken betedde sig som de gjorde...

Vet inte varför det helt plötsligt blivit Atleti på TV. Slump kanske? Alltid tråkigt när ens lag inte visas...
Valencia andersp
2004-11-27 11:14
Fast vi har ju redan Musampa och jag har inte hört att han har blivit trakasserad. Jag har absolut inga belägg för det här men det verkar som att det är främst Real som har börjat få bekymmer med rasism.

Att Torres skulle hamna i Barca känns inte särskilt troligt då han sagt att han inte kan tänka sig att spela för någon annan klubb än Atletico. Däremot tror jag att han tyvärr kommer att bli såld till någon annan liga/lag, läs Chelsea, om vi inte lyckas kvalificera oss till CL eller om ingen klar positiv trend syns.
Real Madrid Robinho10
2005-02-07 17:06
Såååååå grymma ni är, snart kan ni kanske i bästa fall spela lika mot oss
Barcelona Xaviii
2004-11-27 18:44
Hoshi//

Torres i Barça? Var står det i så fall?
Atlético Nena_Torres
2005-02-07 16:45
wiiiiiiiie vi vann!!!! 2 mål av mi nene ;) hehe
Atlético Nena_Torres
2004-11-27 20:01
Torres skulle aldrig gå till barca om han nån gång måste byta klubb så säger han att han kommer spela i en annan liga för han skulle inte klara av att spela mot atlético som han har hejat på i hela sitt liv.Men han säger att han aldrig tänker byta klubb så länge inte klubben behöver det för sin överlevnad.
Atlético F.T
2005-02-07 12:38
Så jävla härligt! Riktigt impad av Perea. :)

Haha, bra tippat Danii & Gaunt. ;)
Atlético Bobban
2004-11-26 17:07
Ämne: Majjo: hey... snacka....
Jag har inte något emot att se ett formstarkt Betis, men det är inte bara Tv4+ fel att vi inte får se de grönvitrandiga i rutan oftare.

De visar ju bara en eller två av matcherna som spelas under lördagskvällen. Däremot brukar de visa båda de sena söndagsmatcherna. LFP och tv-bolagen styr vilka matcher som blir aktuella för varje omgång. Sedan spelar deltagande i CL den kommande veckan också en viss roll... Fortsätter Betis att övertyga kommer de att visas!
Atlético Bobban
2005-02-07 13:03
Fylligt sammandrag av matchen hittar ni här på spanska Canal+, klicka på (wmv) för att kolla på höjdpunkterna i windows media spelare....
Atlético Nena_Torres
2004-12-01 22:45
ok.... han låter inte så bra ja menar om dem hade tänkt att han ska hjälpa laget bör han inte va ojämn för det är det sista vi behöver
Atlético Jesus Gil
2004-11-27 15:57
Nu är det i princip klart att Tevez hamnar i Corinthians...
OK, hellre där än en annan europeisk klubb men det är ändå sjukt att en sån spelare går dit.
Valencia andersp
2004-11-26 17:16
Å andra sidan har City rätt stora ekonomiska problem och han behöver inte bli alltför dyr. Men generellt sätt så är brittiska spelare dyra, kanske de dyraste.
Real Madrid Ronaldo_#1
2005-02-07 16:29
Grattis! kommer lite sent kanske hehe.
Valencia andersp
2004-11-26 17:18
8 miljoner pund ska budet från Atletico ha varit/är. Men det är bara rykten från nätet...
Atlético Jesus Gil
2004-11-26 15:01
Han är för dyr tyvärr...
Atlético El_Once
2005-02-07 02:24
2-0 mot barca borta är det inte många lag som klarar!
Ofattbart! Hoppas Torres inser att barca inte e nåt för han!

AUPA ATLETI!
Annons: