/spanien/atletico/forum/2682.aspx/spanien/atletico/forum/2682.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Jesus Gil
2004-12-14 06:33
Bra lottning
Atlético andersito
2004-12-14 10:41
angående matchen så verkade det som att vi blev bestulna på poäng av domaren igen.. vi skulle haft en straff plus att målet var offside...vad kan man säga egentligen...men jag ska inte skylla ifrn mig vi behöver ett bättre spel borta framför allt, sen är nästa prioritering bättre domare..
Atlético Bobban
2005-02-10 16:38
Såg Torres mål i morse på TVE's nyhetssändning, men då det inte är så många som kan se den kanalen.

Kan jag rekomendera Eurosports WM-kval sändning klockan 23.00 istället, där visar man bland annat höjdpunkter från Spanien - San Marino! Inkluderat Torres läckra mål och ass till Guti.
Atlético rawkus
2005-02-10 17:15
Bobban:
Tack för tipset! Ska definitivt bänka mig!!

Vill se en nya anfallare bredvid Torres.
Vem tycker NI?
Atlético el niño!!
2005-02-10 19:10
Ämne: Bobban:
Tack för ti....
Carlos Tevez eller Markus Rosenberg kanske?
Atlético Jesus Gil
2005-02-10 20:23
Nihat kommer säljas i sommar!!
Atlético el niño!!
2005-02-10 19:11

Spanien Pelayo
2005-02-10 14:23
Hinge,

Oye! Det var en VM-kvalmatch. Snyggt mål gjorde han (samt framspelningen till Gutis nick).
Atlético Jesus Gil
2005-02-09 22:14
Ämne: Satt på en pub i eng....
aa fyfan sånt där är jävla roligt asså..
Atlético rawkus
2005-02-10 16:17
Så j-a skönt med Perea o Pablo!
F*ck off Chelsea!
hinge
2005-02-10 13:36
Torres är verkligen på gång nu efter mål i träningslandskampen mot San Marino oxå! Det känns mycket skönt och jag är faktiskt inte alls speciellt nervös inför matchen mot Levante.
hinge
2005-02-10 16:14
Pelayo // Alright, ber om ursäkt ^^
Atlético el niño!!
2004-12-18 15:10
Inte för att vi behöver en men Olof Mellberg är ju till salu..

viva atléti
Atlético andersito
2004-12-18 12:31
Pongoal,om du såg hela machen så såg du också de tre frilägen han missadeockså. Nu vann ju Boca som tur var och till min egen stora glädje men Tevez säsong i år har inte varit såvärst lysande. Visst jag vet att han har en enorm potential, men 17 miljoner dollar som Corinthians gav för honom är mycket pengar. Om vi verkligen vill ha honom så kan vi försöka värva honom i sommar eller för nästa år. En annan spelare att hålla ögonen på är i sånt fall Neri Cardozo.
Atlético Nena_Torres
2004-12-16 22:18
mustafa,

haha varför inte? jag bryr mig inte om vem som spelar bredvid Torres bara han gör många mål, är jävligt snygg och atléti vinner!!!!

¡Aupa Atléti!

Atléti y torres en mi corazon 4-ever!!!
Atlético Pongoal
2004-12-18 13:57
Ämne: Pongoal,om du såg he....
Du har rätt i att han missade frilägen men åtminstone två av dessa(slumrade till lite i andra halvlek så jag kan inte minnas det tredje, sent ju)
föregicks av lysande djupledslöpningar á la Torres och jag tror att dom två på topp skulle komplettera varann väldigt bra bara samspelet klickar.

Men nu ska vi rikta in oss på vad vi har och Salva e på g...
Atlético Pongoal
2004-12-18 11:20
Satt å kollade på finalreturen i Copa sudamericana mellan Boca och Bolivar inatt(Tevez sista match för Boca).
Jag sitter och zappar innan jag ska sova och hittar finalen när det är 23 minuter spelade, ca 3 minuter senare scorar Carlitos...

Ofattbart att vi inte la ner mer kraft på att värva den killen, helt magnifikt med Tevez-Torres på topp!
Atlético Nena_Torres
2004-12-19 20:09
det e på hemmaplan, så vi ska vinna idag =D!!!!
Atlético Bobban
2005-02-11 18:18
Ämne: Hur gick det i cupen....
Du kan vara lugn el niño, du har inte missat något. Returen spelas nu på onsdag den 16 feb i Madrid! Som bekant var det landslagsmatcher i veckan, därför dröjer det en knapp vecka tills vi vet om Atleti är klara för semifinal....
Valencia X@V!
2005-02-12 11:06
Atletic
Atlético wesse
2005-02-11 22:04
Ämne: wesse:
Jonaldo vore....Det är bara att hålla tummarna för Jonaldo eller någon annan bra anfallare, men till dess att vi löst det så måste vi ju ändå försöka klättra i ligan, fegspel eller inte men man bör spela efter resurserna.. ;) Helst eftersom samspelet på topp inte fungerar just nu. =/ Eller vad tycker du?
Atlético wesse
2005-02-12 20:25
Ämne: wesse:
Jo... håller....
Jo det skulle nog helt klart vara värt ett försök! För ensam på topp har man genast två mittbackar mot sig och det blir ack så tuffare, det gäller att bara få snabba spelvändningar och mot sämre lag som backar hem kan sådant bli svårt.. Men helt klart håller jag med dig om att Braulio är värt ett försök! Vi får alla hålla tummarna att Atleti hittar nån het anfallare till nästa säsong, målsättningen är ju att än en gång bli ett storlag! Jag börjar dock med att hålla tummarna imorrn mot Levante! ;)
Atlético Majjo
2005-02-13 00:07
Om man nu ska spela med en anfallare tycker jag att det är viktigt att yttermittfältarna följer med upp ordentligt i anfallen, annars så kan det bli svårt att få till ett riktigt bra spel. Tycker att dom har legat alldeles för långt ner i banan, och då kan motståndarnas backlinje koncentrera sig på att hålla Torres hårt. Hoppas bara att Ibagaza får spela centralt!
Atlético rawkus
2005-02-11 16:28
wesse:
Jonaldo vore grym... inte heller en omöjlig värvning.. ;)
Men vill abslout INTE gå tillbaka till 4-5-1.
Hellre leta med ljus o lykta efter en anfallare.... Vill ej se ett feg spelande Atleti.

AUPA ATLETI!

ps. Ingen som har en biljett till sverige - finland till salu? Matchen e på söndag... ds
Atlético el niño!!
2005-02-11 17:14
Hur gick det i cupen mot numancia i onsdags
Atlético Bobban
2004-12-19 14:35
Nikolaidis

Jesper Grönkjaer kan göra debut på hemmaplan mot Real Madrid efter nyår, 8 eller 9 januari....
Atlético Nena_Torres
2004-12-29 19:02
den e så jävla snygg jag tycker att alla ska gå in där nu!!! www.fernando9torres.com
Real Betis Oggy
2004-12-19 14:12
oj, visste inte att det fanns så mycket pengar i brasiliansk fotboll... är det nån penningstinn knarkmiljardär som köpt Corintians eller? (förlåt, detta handlade ju inte om atleti)
Atlético rawkus
2005-02-12 13:15
wesse:
Jo... håller med dig. Samarbetet på topp är lika kyligt som antarktis.
Men trodde (trög som jag e ;) ) att du ville ha en sån uppställning som standard, även efter sommaren.
Men nu så verkar det inte finnas så många alternativ.
Han Braulio då? Borde inte han få lira med Torres?
Han har gjort bra ifrån sig tycker jag.

FORZA!!!
Atlético el niño!!
2004-12-20 12:29
aa, Pablo va grym synd att han inte fick göra mål på sin nick.

"Är de något på g"??
Annons: