/spanien/atletico/forum/2680.aspx/spanien/atletico/forum/2680.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid locote
2005-02-06 23:52
Grattis till vinsten o tack för hjälpen!

Perea, vilken stjärna!
Atlético paniagua
2004-12-02 20:50
--Oggy--
För övrigt var året för den fantastiska cupfinalen mellan Arsenal och Zaragoza 1995, på Parc de Prince i Paris.
Real Madrid Ronald0
2005-02-06 23:10
grattis till vinsten !!!!!!!!!
Real Madrid [Butragueño]
2005-02-06 23:02
Bra jobbat!

Nu vet jag att ni inte blir så glada för vår skull, men ni ska ha ett stort tack.
Ni lyckades med det inte vi gjorde!!

Tack ännu en gång...!!

Spanien Mattigool
2005-02-07 00:34
Peñan: Idag kom det äntligen info från Peñan. Jag hittade min i "skräp-post" mappen! Jag såg att de flesta hade Hotmail..Så om ni inte har fått erat mejl är det en idé att kolla skräp-posten! För hotmail skickar nästa alla massutskick dit.

Pratade med en bekant som är från Uruguay. Han har varit ass-tränare i Penarol. Ha sa att vi kommer få mycket stor nytta av Nuñez! Hoppas han har rätt!
Atlético Jesus Gil
2005-02-06 23:53
Jag kommer i alla fall aldrig skriva ett snällt ord på Real-forumet!

Aupa Atléti!!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-07 09:59
Er centrallinje avgjorde matchen igår. Förståeligt att ingen hade 14 rätt på EU-tipset igår (eller var det supertoto?).

Hoppas ni upprepar bragden på Chamartin.
Força!
Real Madrid Robinho10
2005-02-06 13:48
Önskar verkligen att ni utklassar Barcelona med typ 5 mål, men det lär inte bli lätt i och med att ni inte e dem bästa på bortaplan men kämpa på!!!
Lycka till

HALA MADRID!!!
Valencia andersp
2004-11-30 18:17
Håller med. Med Luccin tillbaka och en Sosa som gått bättre än väntat, plus Colsa på bänken så ser det bra ut. Likaså mittbackar, även om Calvos och Pereas spel allt annat än imponerade de senaste så får man se till helheten och den är positiv...

En spelare som aldrig kommer att komma men ändå vore kul att återse är Vieri en annan som jag tror skulle passa perfekt i klubben är Miccoli. Mer troligt och smartare är att vi får hit spelare på lån från något storlag.
Valencia andersp
2004-11-30 14:36
Det verkar som att tv4+ ska visa Atletico - Osasuna på söndag kväll. Borde vi klara även om jag har full respekt för det smart spelande Osasuna.
Valencia andersp
2004-11-30 14:30
Mmm... Det hade onekligen varit kul att se Ibagaza och Tevez släppandes bakom Torres. Vad jag skulle vilja se för värvningar i januari är på alla platser förrutom på målvaktssidan. Annars är det mest akuta problemet kantspelare, både på backsidan och mittfältet. Salva har inte gjort mig särskilt bra och om kantspelet är okreativt måste vi ha en ytterligare kreativ kraft vi sidan om Torres.
Hitman
2005-02-06 23:03
Perea är asså verkligen en GRYM spelare.
Atlético el niño!!
2004-12-02 20:57
hoppas lite mer på Wilhelmsson än Grönkjaer och då skulle atléti komma mer på tvoch han är rolig att titta på.

aupa atléti
Atlético el niño!!
2004-12-03 18:13
Vad hände med peñan, den ska väl va klar nu. Det va typ i våras den kom upp. Har ni verkligen börjat?!

VIVA ATLÉTI
(--MadriEntes--)
2005-02-06 23:37
ni är bäst våra unga bröder!!
tack för hjälpen fast än jag vet att ni inte gillar att hjälpa oss.

släpp aldrig TORRES till barcelona!! aldrig för han hör hemma i er vackra rödvita tröja som är finast i spanien efter vår kungliga rena vita.

HALA REATHLETICO MADRID!!
(--MadriEntes--)

släpp aldrig TORRES till barcelona!! aldrig för han hör hemma i er vackra rödvita tröja som är finast i spanien efter vår kungliga rena vita.

(--MadriEntes--)

Atlético paniagua
2004-12-02 20:36
--Oggy--
Du måste varit väldigt liten och haft oerhört dåligt minne eftersom det inte var Atleti som Arsenal spelade mot utan Zaragoza. Mycket riktigt var det dock Nayim som var matchhjälten. Det var samma år som en viss Esnaider skördade stora framgångar i Zaragoza, vilket gjorde att Atleti värvade honom då Lubo Penev lämnade klubben. Som alla vet blev detta ett av de största felköp Atleti gjort i modern tid...
Spanien Mattigool
2005-02-06 23:39
Så underbart!!! Ibagaza måste spela centralt!! Vilka framspelningar! Perea underbar, Torres så cool=)
Atlético Jesus Gil
2005-02-06 23:36
EXTAS!!!

Perea är ju sjuk asså han gör ALLT rätt, är överallt, läser spelet perfekt, klockrena brytningar...
Barcelona 100%Barca-fan
2004-12-06 16:10
Torres är världens bästa u21 spelare. UTAN TVEKAN.
Valencia andersp
2004-12-03 17:02
Som sagt, min liknelse är dålig. Det jag ville betona var den förändring en spelare kan genomgå vid ett miljöbyte.

Nu är det tydligen klart att Birmingham släpper Grönkjaer när transferfönstret öppnas i januari. Sevilla, Valencia och så vi vill ha hans signatur.
Atlético paniagua
2004-12-02 20:40
... förresten är det kul att se att andra haft samma tankar som jag vad gäller Wilhelmsson. Han skulle vara perfekt för Atleti. Och när vi nu svenskar till Atleti lite... vad sägs om Allbäck som Torres lekkamrat? Han är ute i kylan i Hansa Rostock, men han har stor kapacitet och jag tror att han skulle funka rätt bra i Torres sällskap.
Sevilla larsbw
2004-12-03 17:38
Grönkjær hit och Grönkjær dit. Sägs ju stå mellan valencia, Sevilla och Atléti så förmodligen blir det någon helt annan klubb.. Hur som helst tror jag att han kan bli bra i rätt klubb. Skulle lätt kunna tänka mig att se honom i Sevilla, men då skall han vara billig.

Att lägga stora pengar på ett lite oskrivet kort verkar dumt, i så fall finns det som sagt bättre alternativ..
Atlético Jesus Gil
2004-12-03 15:53
1. Henry har mycket större potential än Grönkjaer
2. Henry spelade på fel position i Juve, högerytter
3. Henry var runt 21, Grönkjaer är 27
4. Grönkjaer är väldigt ojämn
5. Henry är en del av Arsenals fantastiska spelsystem, spelarna runt omkring honom gör han extra bra. I franska landslaget är det helt annorlunda.
Valencia andersp
2004-12-02 15:56
Grönkjaer har potential till en klasspelare och jag tycker att det är först på senare tid i strejkande Birmingham där han har varit riktigt upp och ner. Han kan vara en bättre spelare än Wilhelmsson så det kan vara en kanonbra värvning men det vi sådana fall först senare. Jag vet inte heller hur villiga Birmingham är att släppa honom. De storsatsade inför säsongen och har floppat rejält men Grönkjaer har ändå fått chansen, iofs pga den låga konkurrensen. Vill de släppa en nyinköpt spelare när laget går dåligt och de inte har ett överflöd av klasspelare?
Atlético Jesus Gil
2004-12-03 15:54
Men å andra sidan tror jag att Grönkjaer passar bättre i La Liga och skulle kanske få ett uppsving av att komma till en storklubb
Atlético el niño!!
2004-12-04 10:43
Peña Atlética de Suecia!!
Valencia andersp
2004-12-03 15:32
Dålig liknelse men ändock kommer här: Henry var helkass i Juventus, det är knappast i Arsenal. Mycket kan hända vid ett miljöombyte men vågar vi ta den risken?

Rommerdahl kom till Charlton precis till denna säsong och han kommer att stanna där.

Fiore trivs inte i Spanien och längtar hem till Italien. Lazio och framförallt Inter ligger nära att få hem honom.

På anfallsposition funderar jag ifall Torres passar bäst med en targetplayer eller ska Torres ha den rollen plus en snabbare partner? Vad tycker ni? Helt själv funkar inte tycker jag...
Valencia andersp
2004-12-03 15:32
Dålig liknelse men ändock kommer här: Henry var helkass i Juventus, det är knappast i Arsenal. Mycket kan hända vid ett miljöombyte men vågar vi ta den risken?

Rommerdahl kom till Charlton precis till denna säsong och han kommer att stanna där.

Fiore trivs inte i Spanien och längtar hem till Italien. Lazio och framförallt Inter ligger nära att få hem honom.

På anfallsposition funderar jag ifall Torres passar bäst med en targetplayer eller ska Torres ha den rollen plus en snabbare partner? Vad tycker ni? Helt själv funkar inte tycker inte jag...
Annons: