/spanien/atletico/forum/2666.aspx/spanien/atletico/forum/2666.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético #9 Torres
2005-08-28 13:49
Äntligen är det dags!!
Åh vad jag (& säkert ni också) har längtat!
Tippar att det blir 2-0, Torres & Petrov/Maxi nätar.
Atlético greeneyes_x
2005-08-28 13:05
det pirrar i magen, längtar tills dom visar den gröna gräsmattan på Vicente Calderon, höra den fanatiska hemmapubliken skrika Atleti!!!! Atleti!! När Torres sätter på sig kaptensbindeln och Petrov ser astaggad ut!! fyfan vilken känsla!!

tippa har man ju gjort 2-0 och 3-1

aupa atleti!!
Sinalco
2005-08-28 13:01
Ska bli väldigt kul och se eran match idag. Mycket intresant trupp.
Atlético Andreas E
2005-08-28 12:50
Kanske dags att tippa resultatet också... =)
2-0 säger jag ;)
Atlético rawkus
2005-08-28 11:54
Hallå alla Atletico dårar :) !!!!!

Snart så...snart e det ÄNTLIGEN dags !!!!
1900 smäller det !!
Shit vad jag för en gångs skull längat efter hösten :)

ATLEEEETI !!!!
Atlético wesse
2005-08-28 10:19
Så här nära har det inte varit på hela sommaren! :D
ÄNTLIGEN, som en känd radiopratare skulle ha skrikit..
Förhoppningarna på årets säsong är riktigt höga men jag tycker dom är realistiska, vettiga värvningar, en härlig coach och en bra genomförd försäsong!
Aupa Atleti!!!
hinge
2005-08-28 01:27
Snart är det dags bröder!
Serieledningen intas direkt och kommer behållas till slutet! eller? ;-)
Atlético Andreas E
2005-08-28 00:20
Kan inte lova någonting ^^
Snart dags! "Bara" några timmar kvar nu!
Zaragoza clx
2005-08-28 00:10
Han får gärna göra mål mot andra lag men inte mot oss. :P
Atlético Andreas E
2005-08-27 23:04
Varför inte det? ;)

(Ändrade nicknamet från Aries till Andreas E)
Zaragoza clx
2005-08-27 23:00
Lycka till i morgon atléticos, snälla spela inte med Galletti. :-)
Atlético Aries
2005-08-27 22:11
Ja, 0-0 i den matchen var verkligen inte vad man hade väntat sig.
Atlético guRRet
2005-08-27 22:10
Dagens premiär fick ett oväntat resultat; 0-0. För er som inte visste det spelades matchen mellan Alaves och Barcelona. Kharles; hur lyder din analys av matchen?

Rent generellt tycker jag att Barca spelade bra enda till man bytte ut Giuly till förmån för Henke Larsson, då tappade man allt kantspel...
Atlético Aries
2005-08-27 22:05
Imorgon drar det igång! =)
Ska bli otroligt kul!
En annan sak som är kul är även att min införrapport till matchen kom upp, skrev en del av den. =)
Spanien Mattigool
2005-08-27 14:57
Ämne: Sant, men var inte K....
Tror det, för Beckham har väl bara varit/är kapten i landslaget? Skitsamma=)
Barcelona Kharles
2005-08-27 13:37
Sant, men var inte Keane kapten? Ärligt talat har jag inte värsta kollen heller.. heh. ;-)
Atlético wesse
2005-08-27 13:34
Ämne: Rojabl

Be my gue....
Ja just det ja.. Jaa du ser, man börjar bli gammal.. Hursomhelst, det är ju inte speciellt populärt att sälja kaptenen.
Nog för att det är upp till honom att välja vilket lag. Jag förstår ju att han ville lira i bästa ligan!! ;) hehe
Barcelona Kharles
2005-08-27 13:29
Rojabl

Be my guest, smäll av. Bryr sig någon? Det var inte jag som startade ämnet. Finns något som kallas för debatt, det brukar faktiskt försiggå på forum. Och logga in på ditt nick om du nu inte råkar vara någon feg stackare till troll. Lev väl.

wesse

Försäljningen av Beckham föranleddes av ett bråk med Ferguson. Och inte skulle väl United slänga ut tränaren istället?
kikogol
2005-08-27 05:30
chelseas bud på 36 miljoner euros för torres var ingen bluff, Atletico själv gick ut med det o sa att dom tackat nej, dealen var att han skulle spela detta år med atletico och sen nästa år så skulle han gå till chelsea. Men som sagt dom tackade ju nej.
hinge
2005-08-27 01:37
guRRet //
Förmodligen en fet bluff. Chelsea behöver inte Torres.
Atleti behöver Torres mer än pengar. Hur stora summor det än är.
Sinalco
2005-08-26 22:55
guRRet / Torres lär väl inte lämna Atl. Madrid nu när han ser vad som håller på och byggas upp. Tar ni en CL plats till nästa år tror jag ni kan va lugna på att stannar. Hoppas han stannar i flera år framöver iaf, Atl. Madrid är inte samma utan Torres.
Atlético guRRet
2005-08-26 22:53
Enligt gårdagens Marca ska Chelsea ha lagt ett bud på 36.000.000 €. Marca är dock inte på något sätt pålitlig, men det kan mycket väl stämma...

Personligen tror jag dock att varken klubben eller Torres är sugen på en sådan deal.
Spanien Mattigool
2005-08-26 19:47
Nu närmar det sig.. Det är inte ofte jag längtar till att helgen ska ta slut! Nu vill jag dock ha söndag väldigt fort=)
Atlético wesse
2005-08-26 18:15
Ok, jag var inte riktigt påläst på Chelsea.. men ni förstår vart jag vill komma va?
Alla klubbar vill ha en spelare som fansen kan identifiera sig med. En som man vill ska stanna karriären ut. Manchester United sålde ju sin Beckham... Jag vill inte uttala mig om det gått bättre eller sämre.. Men fansen gillade det inte..
Real Madrid C.Diogo
2005-08-26 16:16
Rojabl

Bra skrivet!
Rojabl
2005-08-26 15:59
Är det nån här på forumet som är Trött på att Kharles hela tiden kopplar alla samtalsämnen till Barca!!

Jag tror inte att det är nån på detta forum som bryr sig om Barca jävla pivotes blev skadade förra säsongen eller om Puyol blev våldtagen av Guily!! Whatever!!

Orkar inte vara vuxen längre i detta ämne!!
Greeneyes skrev om våra mittbackar och Kharles kopplar det automatiskt till Barcas backlinje!!
uuffff!! hur orkar man!!

Har du nåt att säga till om Atleti, vare sig det är positivt eller negativt, så är du välkommen med dina kommentarer.

Men jag kommer smälla av om Kharles nämner Barca en gång till!!
Barcelona Kharles
2005-08-26 14:51
Håller med, Perea och Pablo kompletterar varandra suveränt. Alltså en snabb och stark bredvid en som vinner allt i luften. Såg glimten av något liknande i början av förra säsongen då Puyol-Marquez bara släppte in 3 mål på de 8 inledande matcherna. Men sen skadade alla våra pivote sig för resten av säsongen och vi var tvungna att flytta upp Marquez och lira Oleguer bredvid Puyol..
Atlético greeneyes_x
2005-08-26 14:40
enligt mina erfarenheter så vet jag inte riktigt hur jag ska ranka Terry som back, han spelar i ett lag som inte har allt för många anfall emot sig, det är därför Terry som mittback gör en hel del mål, det är oftast lätt att vara back i ett lag där det andra lagets anfall för det mesta stoppas redan på mittfältet. Samma gäller Milan, Juve, Arsenal o.s.v
kan tänka mig att det kanske inte är allt för lätt att ta sig förbi t.ex Gattuso och company redan på mittfältet. Men i det fallet är Maldinis kompetens i området helt odiskutabelt. Han har inget kvar att bevisa.
Tänk att Perea-Pablo blev ligans bästa mittbackspar förra säsongen med vårat katastrofala mittfält.
Det kallar jag för prestation av högsta klass.
Jag tror inte nån på nåt forum har så mycket att sätta emot det argumentet.
Perea är redan suverän och Pablo kommer att bli en värlsdback så småningom.
Lopez är inte så långt efter heller.
Det ser onekligen bra ut och jag personligen rankar Perea och pablo som bättre backar än John Terry.

peace
Atlético Aries
2005-08-26 14:35
Inte långt tills ligan startar igång nu, härligt! =)
Sinalco
2005-08-26 13:48
Kharles / Nej, eftersom han kom till Chelsea som 12 åring redan då anses han vara Chelsea produkt, och det är klart att han är. Killen är Chelsea through and through. Men jag har inte hittat nån fakta om hur länge och OM han spelat i West Ham, men de är så det sägs.
Annons: