/spanien/atletico/forum/2664.aspx/spanien/atletico/forum/2664.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Jesus Gil
2005-08-31 18:24
larsbw//Den ligger på nåt mellan 800 miljoner och 1 miljard. Kommer inte ihåg exakt
Sevilla larsbw
2005-08-31 17:09
Iskallt att tacka nej till 38 miljoner Euro för Torres, om det nu stämmer. Respekt. Vad har killen för releaseklausul? Alla spelare måste ju ha en sån i Spanien..
Atlético Jesus Gil
2005-08-31 12:18
Nu börjar ryktena igen
Atlético Andreas E
2005-08-30 20:43
Jag längtar redan till nästa match ^^
Kan inte tiden gå liite liite snabbare? ;)
Atlético el niño!
2005-08-30 16:21
Det är en bar trupp vi har man vet ju inte om man ska köra med El Cano eller Maxi, det ska vara kul att se Petrov mot Sverige.

Om Maxi spelar så som han gjorde kanske man ska köra diamanten.
Kezman Torres
Ibagaza
Petrov Galleti
Luccin
(Ibagaza o Galleti kanske ska byta plats men han kan väl köra där.)

iiAupaAtléti!!
Atlético Jesus Gil
2005-08-30 11:41
Jag ska sluta snacka om placeringar, nu tar vi en match i taget och blir bättre för vi har en jävla massa potential!!
Atlético wesse
2005-08-30 10:54
Ämne: Kvällen före har Mar....
hehe, jaa, kan ju bli en otrevlig överraskning om dom tror att han är i dålig form.. :P
Villarreal callmejizzle
2005-08-30 10:08
Kvällen före har Martin Petrov, Atletico Madrids nyförvärv för 95 miljoner kronor, gjort en blek debut i spanska ligan.....tagen ur aftonbladets intervju med stoichkov ,,haha ska man skratta eller gråta över denna okunnighet :)
Celta Vigo fettaost
2005-08-30 09:32
celta har ingen lagsida svenskafans e dumma i huvudet det är ingen som skriver om malaga endå får dem ha sin sida celta fansen börjar bli upprörda alla bara skriver om real och barca vilket tyder på dumhet från sveriges befolkning inte bryr sig bara häjar på det laget som det går bra för lixom dem häjar på valencia när det går bra för dem barca när det går bra för dem då kan ju alla ändra lag hela tin jag gillar inte detta sf borde visa mer respekt för dem andra klubbarna annars kan svenskafans licka gärna läggas nert för den här sidan suger stort förvisso e tonen här lite hård men jag tänker inte be om ursäkt sf får lära sig att det här är den sämsta skit sidan på denna planet adios
Atlético guRRet
2005-08-29 23:07
hmm, lite väl optimistiskt att fortfarande snacka om topp 3 placeringar. Visst, det var bara en match, men innan man snackar om CL bör det finnas minst en bra match att grunda sina tankar på...
Iba_gaza
2005-08-29 22:32
Varför inte köra denna elva?

Kezman Torres
Petrov Ibagaza Galleti
Luccin
Lopez Pablo Perea Velasco
~Robinho.s-PadaLadaS~
2005-08-29 22:02
Hoppas på er i toppstriden!
Atlético Andreas E
2005-08-29 21:38
Tror vi väl kan komma på en tredjeplacering om vi spelar som vi gjorde de första 45 minuterna + att vi sätter våra chanser.
Real Madrid C.Diogo
2005-08-29 21:33
Om petrov fortsätter så och ni inte kommer till CL så tror jag ni tappar honam! Fastän jag tror ni kommer till CL!

1.Real Madrid
2.Barcelona
3.Atletico Madrid

Vad tror ni???
Atlético guRRet
2005-08-29 20:09
Gabis insats är jag allt annat än nöjd med..
Atlético Andreas E
2005-08-29 17:32
Skäms att vi inte vann premiären, borde vi gjort, och ganska enkelt.
Men, men, det var ju bara premiärmatchen =)
Garate
2005-08-29 16:25
Jag var nöjd med Petrovs, Gabis, Luccins och Pereas insatser igår alla andra för skärpa sig! Vår tid kommer snart. Atletico B startade säsongen med 1-1 borta mot Reyes i Baskien!
Atlético Razor
2005-08-29 16:17
Saknar också Movilla, han var min favoritspelare för två år sedan. Såg han göra ett grymt mål på Real i en träningsmatch våren 03.

Tråkigt att Torres och Lopez var så osynliga i matchen. En match som vi definitivt borde ha vunnit!
Atlético el niño!
2005-08-29 14:58
Vi kommer igen, det är i början av ligan och vi kommer ifatt dom lag som vann. Petrov var SSSSSÅÅÅÅÅ grym, tekniken snabbheten men det var lite långa inlägg;)

1 Atléti
2 Real
3 Barca
4 Bilbao

iiAUPA ATLÉTI!!
Valencia E-Ayala
2005-08-29 13:14
A. Madrid tillhör toppen, säsongen ut.
Martin Petrov kommer göra livet surt för Östlund helgen som kommer.
Atlético andersito
2005-08-29 12:54
1. Tålamod ärnyckeln till framgång.
2. Maxi är ett mysterium har inte alls fungerat i den röcvita tröjan.
3. Torres borde särpa sig och sluta klaga så mycket på domare.
4. Jag saknar Movilla:(
Jesus Gil1
2005-08-29 12:11
Hoppas Petrov inspirerar de andra nyförvärven
Barcelona Havaldinho
2005-08-29 10:16
Tycker de ser rätt hyfsat ut för er, killarna måste bara bli varma i kläderna och spelas ihop...
Men ni har en duktig tränare och ett riktigt spännande lag!!!
Petrov var BRUTAL!!!
Jesus Gil1
2005-08-29 10:04
Alltså första halvlek var OK men Zaragozas fysiska spel satte tonen för andra halvlek. Luccin var riktigt grym! Det är lugnt vi kommer igen nästa match
Jesus Gil1
2005-08-29 10:04
Alltså första halvlek var OK men Zaragozas fysiska spel satte tonen för andra halvlek. Luccin var riktigt grym! Det är lugnt vi kommer igen nästa match
Sinalco
2005-08-29 01:04
Kezman JR / Jo håller med men Torres kommer ALDRIG petas. Inte för jag ville de för han e grym! Men han hade en dålig match och var grinig. Men vet att alla kommer komma igång mer o mer. Men Kezman var inte heller dålig, grov förbättring sen Chelsea.
Kezman JR
2005-08-29 00:12
Asså fattar inte de som säger att kezman är dålig,
han var bättre än torres idag och hade ett skott i kryssribba, visst han skulle satt friläget i 1a men även de bästa missar. När hans självfortroende är på topp blir han lika bra som han var i PSV. så om nån ska petas ser jag hellre Torres än Kezman på bänken
Sinalco
2005-08-28 23:22
guRRet / Tycker du är kanske lite för hård mot Kezman. Han löper otroligt mycket och man ser VARJE gång Zaragoza passade ner till målvakten så var han där och stressa han så att han skulle skjuta ut fel.Han har en otrolig energi och man kan inte säga att han inte jobbar för laget, du kan fråga tex. på Chelsea's forum eller något likanande om vad som var bäst med Kezman när han spelade där lovar att folk kommer säga hans vilja och att han jobbade så mycket när han väl fick spela. Men tycker dock att han borde gjort mål, man ser att han inte är helt 100% med självförtroendet. Sen Maxi tycker jag man ska ge nån match till för att se om han passar verkligen ute på högern, idag var han inte bra iaf. Han kanske här bättre som central.

Måste bara tillägga att man ser gryma förbättringar med han. I Chelsea var hans första touch grymt dåligt och på slutet var han inte lika kvick som innan. Tycker han har grymma första touchpassar nu och han är mycket kvickare. Jag kan sätta allt jag äger på att om han får speltid så kommer han göra mål. Inte direkt lätt för han att glänsa efter ett mycket svårt år i england. Tålamod behövs!( Med hela laget, inte bara han alltså. Tycker det är grymt grymt tidigt att dömma ut någon ännu )
Atlético guRRet
2005-08-28 23:18
Saknar spelare som Colsa och Sosa. De kämpar iaf för sin lön, som dessutom skert är/var betydligt lägre än de spelarnas som ni vet att jag pratar om...
Atlético guRRet
2005-08-28 23:17
Jag blir bara så irriterad på vissa spelare. Fansen betalar dyra pengar för att få se dem och lägger ner ett jäkla engagemang, men vad fan får dom tillbaka? Jag klarar inte en match till där Maxi och Galletti, och även Kezman inte lägger manken till. Kezman var dock lite bättre, och Galletti fick ju inte så mycket speltid. Men Maxi, honom vill jag bara ha ut ur laget!
Annons: