/spanien/atletico/forum/2662.aspx/spanien/atletico/forum/2662.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético andersito
2005-08-09 12:21
Valera är en supertalang.....Som kan komma att bli hur stor som helst...Molinero är också en bra back plus att förra året hade Velasco lite otur att inta fått kunna spela mer. Han har ju spelat i landslaget i alla fall... Förstår inte vitsen att värva Cicinho... Om det verkligen måste vara en Brasilianare så kom på en defensiv mittfältare då, för där verkar det som att man kanske gör en till vrvning...
makukula
2005-08-09 11:57
forlust mot WBA.huuuuuuuur.

vad hände.alla Atleti fans
Atlético greeneyes_x
2005-08-09 11:56
fan va irriterad jag blir på Atleticos hemsida, den på engelska, dom uppdaterar nästan aldrig, inga nyheter, ingenting, HHaaaalllåååååå!! det är Atleticos officiella hemsida!! inte tribalfotboll.com
För att vara en officiell hemsida så är den otroligt seg! Även den spanska delen är lite seg.
Jämför man med andra klubbars offeciella sidor så är Atleticos sida riktigt seg!
Det kommer nyheter om Atletico snabbare till andra sidor än till våran.
Dom uppdaterar även inte nyheten flera dagar efter en den kommit.
Dom har ju sina fasta länkar, laguppställningar och annat permanent, sen händer det inte så mycket mer förutom att typ Kezman eller Petrov uttalat sig nån gång varannan vecka.
Jättebesviken, det får bli skärpning.
Jag ska skriva till dom, skulle bli glad om några här på forum gjorde detsamma, så vi kan läsa om vårat lag på våran sida, tack
Atlético greeneyes_x
2005-08-09 11:29
en höger back skulle sitta bra, läste just att Cicinho har italenskt pass, det skulle smaka mumma att se han i starka löpningar på Atleticos högerkant! Är det nån som vet vilken klass Valera håller, är väldigt defensiv eller har har offensiva kvaliter, Jag har inte hört så mycket om honom, Han värvades väl efter att Bianchi kom, isåfall va väl Bianchi med på det, och då kanske han är en mycket bra spelare, men jag känner inte till så mycket, är det nån som vet mer?
Barcelona Kharles
2005-08-08 23:36
Synd med förlusten. Hörde att Kezman skadade sig..
Spanien Mattigool
2005-08-08 22:18
"shuu (Gäst )
Va? Mot vilka förlorade vi med de där laget? :S "

Engelska West Bromwich..Men men..det var bara träningsmatch!
paulo_futre
2005-08-08 13:56
Spelschemat e redan klart det står på denna sida www.marca.com/indices/1a_division sen står hela spelschemat på deras hemsida oxå www.clubatleticodemadrid.com
shuu
2005-08-08 13:42
Va? Mot vilka förlorade vi med de där laget? :S
Atlético rawkus
2005-08-08 11:59
När kommer spelschemat för säsongen?

Fy f*n vilken bra kännsla jag har i hela kroppen ang nye tränaren och alla nyförvärven :)

Känns bra helt enkelt :)

ATLETI !!
Sinalco
2005-08-07 22:44
Jesus Gil /

Franco, Valesco(Contra 45), Ibanez, Parea, Lopez, Maxi, Luccin, Gabi, Petrov, Kezman( Arizmendi 56), Torres

Bänken; Cuellar, Zahinos, Contra, Domingo, Colsa, Sicila, Arizmendi
Atlético Jesus Gil
2005-08-07 21:35
aj då..
nån som har laguppställningen?
Atlético Cabrón
2005-08-07 21:04
Förlust med 2-0.
Atlético Cabrón
2005-08-07 21:03
Förlust med 2-0.
Atlético wesse
2005-08-07 20:13
trevlig sak den där Spanska ligan suger...
Nån som vet nåt resultat från dagens drabbning?
Spanska ligan suger
2005-08-07 13:43
hejdå
ska faktiskt se på levante - getafe på tv4 skit
Atlético greeneyes_x
2005-08-07 13:36
Spanska ligan suger:

Grattis till Kezman? har du just kommit hem från flickinternatet? Uppdatera dig själv lite.
ge mig din hotmail så kan jag uppdatera dig.
har ni tjejer tillgång till hotmail på erat internat. Eller är dom stränga.
du verkar vara en intressant brud.
Spanska ligan suger
2005-08-07 13:15
Grattis till köpet an KEZZZZZZZMAN!
Känn er blåsta
Atlético Cabrón
2005-08-07 12:10
Telemadrid ska sända dagens match kl 16.00. På länken ovan får man se en minimal tv-ruta. Men det kanske går att få en skymt av matchen.
Spanien Mattigool
2005-08-07 11:55
Ämne: Det där ryktet om So....
Skillnaden är att Zlatan väl aldrig besökte Madrid i samband med ryktena? Det har ju Solano tydligen gjort..
Atlético Jesus Gil
2005-08-06 17:24
men ändå, Solanos kontrakt går ju ut snart
Atlético Razor
2005-08-06 17:15
Det där ryktet om Solano verkar inte så trovärdigt. Det är nog hans agent som har sett att Atleti värvar mycket och då har han väl tänkt att ett rykte om en övergång för hans klient skulle öka marknadsvärdet lite. Typ som när Zlatans agent ljög ihop en historia om ett högt bud från real madrid. Sånt är nog rätt vanligt nu för tiden.
Atlético Jesus Gil
2005-08-05 16:56
Calderon//Ja vänsterkanten ser väldigt klen ut bakom Petrov och Lopez. Domingo var lirat vänsterback i några matcher, men jag har ingen aning om han håller för ligan. Galletti och Ibagaza kan iofs lira på vänstermittfältet men det kanske vore bäst att inhandla nån iaf. Nån som Lopez som kan lira både mittfält och försvar

Solano är högerytter, Bianchi kanske har tänkt att lira Maxi centralt?
Deportivo avanti
2005-08-05 15:46
Solano? Därserman... Tja, nu när Grönis stuckit till Germanien så skulle det väl inte skada med extrafolk på kanterna. Gärna för mig, om han kommer för en billig peng s.a.s....
Atlético greeneyes_x
2005-08-05 16:25
http://www.clarin.com/diario/2005/08/03/um/m-1026396.htm

http://www.tribalfootball.com/august/spanishnews1050805.html

jag vet inte hur mycket man kan lita på dom här sidorna, men jag såg det på en spansk kanal igår också.
Atlético greeneyes_x
2005-08-05 15:14
var det nån som visste att Atletico håller på och förhandlar med Nolberto Solano från Aston Villa? har läst det på flera sidor. Solano kom t.o.m tillbaka från Madrid för några dagar sen, vad han gjorde där håller han tyst om. Han vill ite säga nåt förän allt är färdig. Var det nån som visste detta eller vet lite mer?
Atlético Bobban
2005-08-05 14:13
Ämne: jaha, får man bara h....
Av en händelse så har Roberto Carlos fått ett spanskt pass så han upptar inte någon av de tre eftertraktade icke EU platserna i truppen.

Som Jappler nedan så riktigt påpekade är det bara tre spelare som är tillåtna och det är i den anmälda truppen, på totalt 25 spelare!

Alla fyra argentinarna Maxi, Leo Franco, Ibagaza och Galletti har EU pass! Sedan vilken nation de har pass ifrån har jag ingen större koll på, det spelar ju liksom ingen roll om det är ett EU land....
Atlético Bobban
2005-08-05 14:15
Målen från matchen mot Boro!
Atlético greeneyes_x
2005-08-05 12:49
jaha, får man bara ha 3 icke EU spelare i startuppställningen, vad händer med Franco da om Perea, Kezman och Petrov spelar? eller har Franco dubbla medb?

Undra vad Real ska göra då? dom kan ju inte ha Baptista, Ronaldo, Robinho och Roberto C på plan samtidigt, Eller ronaldo/r carlos dubbla, dom har ju vart i europa halva livet typ.
Atlético wesse
2005-08-05 13:41
Leo Franco har italienskt pass, är ganska säker...
Atlético Jappler.
2005-08-05 10:03
Saviola..Vore ju en perfekt sista värvnig..Det är ju i anfallet som vi har minst bredd måste man ju säga...
Annons: