/spanien/atletico/forum/2659.aspx/spanien/atletico/forum/2659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Jesus Gil
2005-08-16 12:35
Vi har ju fler anfallstalanger än Arizmendi. Dessutom kan ju Maxi, Petrov och Galletti alla spela där vi behov. Själv är jag lite oroad över vad som finns bakom Perea-Pablo. Vänsterbacken Domingo verkar inte heller vara speciellt bra
Atlético wesse
2005-08-16 10:49
Ämne: mascherano till atle....
Mascherano är en riktig kvalitetslirare, men jag börjar ställa mig frågande till att köpa ÄNNU en defensiv mittfältare, jag tycker det vore bättre att hitta lite backup till Kezman/Torres, om någon av dessa herrar går sönder har vi ingen renodlad anfallare att peta in, Arizmendi är ett alternativ, men det skulle kännas bättre med ett lite mer prövat namn..
Men man vet ju aldrig, det har hänt förr att talanger fått kliva fram och ta ansvar och blivit hjältar! :)
Atlético andersito
2005-08-16 08:11
mascherano till atleti verkar vara riktigt bra..hoppa bara att de är sista värvningen...han är för övrigt italiensk medborgare...
Kikogol
2005-08-15 23:50
Nästa match atletico spelar e nu den 19 då dom möter racing santader,dom visar den på telemadrid.. Aupa Atleti
atl torresss!!
2005-08-15 23:26
tjena alla atleticos tror att ligan kommer att sluta såhär (1 real (2 barca (3 atl madrid
(4 sevilla.......fast ja tror om ungefär 2-3 år så är vi campeons!!
Real Madrid HAKAN
2005-08-15 23:13
Ämne: Ämne: Hej
K....
Det verkar som jag har maximal otur.
Åker hem kl 17:30.
Enda chansen är att vissa matcher flyttas till
lördagar.
Atlético Aries
2005-08-15 22:45
Nej, inte vad jag vet?
Sinalco
2005-08-15 22:24
Har ni några matcher innan liga starten?
shuu
2005-08-15 14:45
Ämne: Mascherano gillar ja....
Fyfan va bra, aa då skulle de vara en perfekt värvning! hoppashoppashoppashoppashoppashoppas
Spanien Mattigool
2005-08-15 14:18
Ämne: Hej
Kommer att var....
2/10 är det Malaga-Atlético..Hoppas du kan se matchen då!
Atlético Jesus Gil
2005-08-15 13:54
Mascherano gillar jag mycket, skulle gärna se han i laget. Han kanske har EU-pass? Eller håller nån av de andra på att få det, jag läste nåt om Petrov men jag förstod inte riktigt

Läste nu att Mascherano har italienskt!
shuu
2005-08-15 13:29
Det sägs att Atleti nu vill köpa Javier Mascherano från Corinthians... Men frågan är väl hur smart det är att köpa ännu en icke eu-spelare... Då måste man ju låta Kezman, Petrov eller Perea stå över... :S
Atlético rawkus
2005-08-15 13:23
Hallå. Nån som vet vart man kan ladda ner winamp-skins med Atletico som tema??

Peace
Real Madrid HAKAN
2005-08-15 11:02
Hej
Kommer att vara nere i malaga 25/9 - 2/10
Vet någon när matchen mot malaga ska spelas?
Sinalco
2005-08-14 23:54
Jesus Gil / Jo, men alltid bra ha en bredare trupp. Tiago är en ung lovande spelare, springer mycket. Så tror att han kan behövas om nån blir skadad eller liknande.
Atlético Jesus Gil
2005-08-14 23:53
Jo det kanske vore nåt men annars Gabi-Luccin verkar mycket lovande av de man hört under försäsongen
Sinalco
2005-08-14 23:05
Essien verkar vara klar för Chelsea, fattas bara en underskrift. Kanske öppnar det för Tiago till er?
Atlético Jesus Gil
2005-08-14 22:56
Nåt som är jävligt skönt med Petrov, Maxi och Galletti är att alla kan lira som anfallare om det krisar
Atlético Bobban
2005-08-14 20:09
Ämne: Gabi-Luccin som inne....
Av döma hur Bianchi formerat laget i träningsmatcherna så är det duon Luccin och Gabi som kommer att spela centralt i mitten. Förste reserv är i dagsläget Colsa.

Ibagaza har fått relativt lite speltid så här långt och kan få svårt att platsa i det spelsystem som Bianchi har tänkt sig. Men jag ser gärna att Ibagaza får chansen på mitten, speciellt när man möter sämre lag på hemmaplan. Den lille argentinaren ska centralt och inte hålla till på en kant, där har han inte fart nog nå framgång.
Atlético Jesus Gil
2005-08-14 20:03
jo det är sant
Atlético Bobban
2005-08-14 20:02
Ämne: Ämne: Nunez g....
Det som låg Núñez i fatet var att han inte har något EU-pass. Dessa platser ska vara vikta för spelare som är ordinarie i startelvan och inte till backuppspelare....
Spanien Mattigool
2005-08-14 19:39
Ämne: Nunez gjorde 4 mål i....
Jag håller med dig. En kollega till mig har tränat i Peñarol i Uruguay, sa att Nunez skulle göra stor nytta i Atlético. Jag tror att det skulle vara perfekt att ha honom kvar som backup till Kezman och Torres!
Atlético Jesus Gil
2005-08-14 18:58
Nunez gjorde 4 mål i sin första ligamatch i Mexico. Tyckte inte att han fick en ärlig chans, han gjorde ändå 2 mål sista matchen
Barcelona Kharles
2005-08-14 15:43
Gabi-Luccin som innermitt, är det så ni kommer spela tro? Kan det inte bli så att Maxi flyttar in på Gabis plats och Galletti tar högerflanken? Och vad händer kring Ibagaza?

Ronaldo Fán

Vet du hur det står till i fallet Rochemback?
Spanien Ronaldo Fán
2005-08-13 23:31
rawkus//

Rui Jorge har inte hittat nån ny klubb än.
Ryktet säger att han kommer hamna i Belenenses.
Viana har fått en hård kritik under sin tid i PL,lite oförtjänat enligt mig.
Tack vi behöver all lycka.
Ser helst att vi möts isf i gruppspelet i CL nästa säsong då...
Lycka till inför denna säsong,av det man kunde se idag har ni ett bra lag på G.
Atlético rawkus
2005-08-13 23:27
Ronaldo Fàn:
Hehe...kom precis på det ang Fabiano när jag skrivit det... sorry :S

vart tog Rui Jorge vägen?

Viana gillar jag.
Önskar er all lycka till i kvalet mot Udi.
Om inte, så hoppas jag på ett dubbel möte mot er nästa säsong :)

Ha det gött!
Spanien Ronaldo Fán
2005-08-13 23:24
rawkus//

Vi har tappat veteranerna Barbosa och Rui Jorge + rumänen Niculae.
Viana är tillbaxs i Newcastle,men sägs vara på väg tillbaxs till oss.
Nyförvärv har det blivit nåra st. men inget stort namn,vi har valt att satsa på nåra juniorer istället,men en brasse forward Deivid från Santos har vi köpt.

Fabiano spelade i Porto ifjoll...

Det vore kul,hoppas än att vi tar oss ditt i år,men 0-1 mot Udinese blir svårt att vända på borta plan,så vi får nöja oss med uefa cupen i år oxså.
Atlético rawkus
2005-08-13 23:18
Ronaldo Fàn:
Vet att ni har ett j*vligt bra lag när ni kör start elvan :)

Vilka nyförvärv/förluster har ni gjort inför säsongen?

Hoppas vi syns i Ch League nästa år ;)

Peace
Spanien Ronaldo Fán
2005-08-13 23:00
rawkus//

Japp det slutade 3-1 till er,kunde ha varit mer faktiskt.
Fast vi hade ett B-betonat lag på plan så borde vi gjort bättre...
Atlético rawkus
2005-08-13 22:33
Ronaldo Fàn:
Tackar så mycket :)

Antar att det slutade 3-1...?

Fy fan...imorn väntar arbete från 0630 till 2130...
Sk "jumbo pass"... Men sen e det slut o bara att invänta cashen(som det bla ska inhandlas MINST 1 Atleti tröjja för!!)

Snälla hösten---Kom fortare.... behöver La Liga...NU ;)

Go natt alla Atleti dårar !!
Annons: