/spanien/atletico/forum/2653.aspx/spanien/atletico/forum/2653.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles
2005-09-19 23:11
Mycket riktigt. Deco var ett spöke medan Petrov var ett kvicksilver. Tror inte många backar i världen hade hängt med i hans tempo ändå..
Villarreal callmejizzle
2005-09-19 23:07
Dem där betygen från Mundo var lite väl konstiga, att deco fick samma betyg som petrov är skrattretande. Det kan även barca fansen instämma kan jag lova.
Atlético Andreas E
2005-09-19 21:58
Lite quiz här ;)
Är åtminstonde säker på att du syftar på antingen Kezman eller Torres :P
CrillZ
2005-09-19 21:40
Ni har fanimej en av världens bästa anfallare, namnet behöver inte tilläggas
Atlético Andreas E
2005-09-19 21:26
Ja, man tycker det.
Atlético Jesus Gil
2005-09-19 21:15
lite konstigt..Petrov var ju bättre än de flesta
Atlético Jesus Gil
2005-09-19 21:15
HELA laget fick treor!
Atlético Jesus Gil
2005-09-19 21:14
här är Mundo Deportivos betyg
Barcelona Kharles
2005-09-19 20:45
Länken är till snillet Rimbaud.
Villarreal callmejizzle
2005-09-19 20:31
Skulle va roligt och se spelarbetyg från gårdagen, syftar självklart på några spanska tidningar...
Atlético Andreas E
2005-09-19 20:18
Senoo
Nej, nej, man blir inte mästare på att vinna en match, även om det här var stort =)
x2000
2005-09-19 20:09
ftp://ftp.plus.es/deportes/DEP_050919_Atletico_Barcelona.wmv
Sammandrag från hela matchen
Real Madrid Zigic
2005-09-19 19:56
Kezman´s mål mot Barca. Varsågoda.
Atlético Senoo
2005-09-19 19:54
Grabbar.. ja vet att segern var skön men vad säg om att glömma matchen som om vi inte vann. ja menar en match gör inte så att vi vinner la liga.. måste tänka på nästa match .. ifs är de inte bara lättt o glömma men det är ett ``måste``
Atlético kaian
2005-09-19 17:49
Petrov är en ruggigt bra förstärkning, han plåga skiten ur Oleguer igår:)))
Men tyglar han inte sitt humör lär han vara lika mycket avstängd som på plan. skönt som faan att Torres och Kezman fick pyttsa...
x2000
2005-09-19 17:00
Förresten tycker ni inte att Petrov är sjuk snabb?Jag kommer inte på någon annan spelare som springer så här fort.Igår vid första målet trodde jag aldrig att han skulle lyckas nå bollen och göra ett sånt fint inlägg.
Sinalco
2005-09-19 16:59
greeneyes_x / Absolut.

Jag kollar på massor av matcher på helgerna och har gjort det länge men han kanske var den sämsta dommarn jag skådat någonsin! Helvete va dålig man får vara. Under första halvlek tänkte jag som du, jag ville ner till Madrid och slå sönder han! Hade inte Atletico vunnit eller om Ronaldinho hade gjort mål på frisparken då Pablo fick rött så hade jag flippat rejält. Tur för hans del att det löste sig ;)
x2000
2005-09-19 16:51
Stoichkov ville att Barca skulle köpa Petrov för nio månader sedan men Rejkard ville inte ha honom.Jätte stort fel.Igår fick han se Petrov springa förbi hans högerback som X2000 åker förbi stationen i Trångsund.Om Petrov inte skriker mycket på domarna jag tror att Atletico vinner ligan i år för att Barca kommer att förlora en del matcher för att laget spelar i CL.Real kan man räkna bort på en gång.Vilken spelare fick Atletico för 90 milioner.Väntar med spänning att se matchen mot Real.Petrov kommer att köra sönder Reals försvar.
Rimbaud
2005-09-19 16:42
haha Kezman vilken lirare.
rättvisa,den finns...:)
Atlético greeneyes_x
2005-09-19 16:39
Sinalco:

det va väl tur att vi vann matchen med den där störda domaren på plan.
Om Barca hade kviterat efter utvisningen hada jag själv åkt ner till Madrid o letat upp domarjäveln om inte nån annan hunnit före mig.
Det som e lite ledsamt var att vi hade chansen att tvåla dit Barca med 3-1 eller nåt om inte utvisningen kommit, vi va verkligen på gång när Pablo blev utvisad, vi hade bra tryck på Barcas mål då inkl stolpskott.
Sen så blåser han av efter 1 min stopptid, vilket jag iförsig e glad för, men fan va störd.
Tycker att ämnet ska tas upp om den ojämna domarkompetensen, den börjar bli väldigt dåligt.
Det här måste bli en viktig debatt som annars kan sluta med att lag inte kan nå Europaspel eller blir nerflyttde pga av dåliga dombeslut.
Tyvärr har nivån på domare blivit så dålig att detta måste ske snarast.
Vi andra laga förutom Barca och Real får finna oss i att få domsluten mot oss när man spelar mot dom.
Vissa säsonger har har Real domaren med sig eller så har Barca det.
Tyvärr
Sinalco
2005-09-19 16:26
Shuyin / Vem hade inte gjort det med en störd dommare på plan.
Barcelona Shuyin
2005-09-19 14:35
Uj, ni spela bra i går. Petrov är förmodligen den nye Stoichkov! :D. Han var bra, men väldigt onödigt att sparka upp bollen på läktaren sådär.
Torres 4 ever
2005-09-19 14:21
Så skönt att tvåla dit de pajaserna från barca Torres och Kezman vilket anfallspar o med Petrov på kanten kan det inte bli bättre framåt
Atlético greeneyes_x
2005-09-19 13:37
om våran form går upp lite och håller sig jämn så kan vi nog tvåla dit Real rätt bra, för Real kommer inte att kunna försvar Petrovs inlägg från kanterna med våra starka huvudspelare eller på fasta situationer, med tanke på Real icke beffintliga luftspel i backlinjen, Carlos och Salgado är båda hobbits, och resten av backarana har dåligt positionsspel och ser allmänt förvirrade ut. Om Luccin, Gabi, Pablo och Perea kan hålla trångt imitten så kommer nog inte Real in, för det e den vägen dom kommer ta, för kantspel eller spelare till kantspel existerar inte i dagens Real, då kan kan ju lägga snabba kontringar på Petrov och Galletti om han får spela, det ser Onekligen bättre ut en på många år mot grannarna.

Atleti!!!!!!!
Atlético Razor
2005-09-19 13:16
Oj vilken skön seger!!!
Själv ska jag ner till Madrid om två veckor och hoppas se några matcher innan jag vänder hem i början av december. Undrar om man kan ha sån tur att man får en biljett till derbyt???
Real Madrid ERKnFAD
2005-09-19 13:13
Fan va skön seger igår mot barca =oD

Men Larsson spelade faktiskt riktigt bra med barca, fattar inte hur han inte platsar på planen, iaf som självklart första byte!

Men vad det gäller Atletico så kommer dom ha goda chanser att vinna ligan´om Ibagaza kommer bli frisk från skadan snart och torres får skotten att stämma då blir det en kanidat att vinna la liga

Forza Parma! =D
Real Madrid The Beast
2005-09-19 11:31
Taget från er matchrapport:

15 V. Valdés
25 . Oleguer
0 J. Edmílson
1 C. Puyol
16 G. Van Bronckhorst
3 . Deco(74)
12 R. Márquez (56)
9 . Xavi
6 L. Giuly (64)
7 S. Eto´o
11 . Ronaldinho
18 H. Larsson (56)
30 A. Iniesta (64)
8 M. Van Bommel (74)

de flesta spelarna har bytt nummer eller vad? Inte många rätt, dessutom var uppställningen inte som den skulle den heller. Såg ej matchen eller?
Barcelona Kharles
2005-09-19 10:55
Andra halvlek.

Slå marängerna nu också. ;-)~
Atlético Owen11
2005-09-19 10:52
Grattis till vinst :) Ni spelade jätte bra, fortsätter ni såhär så kommer ni komma långt.
Barcelona Kharles
2005-09-19 10:52
Grattis till segern, ni gjorde er bästa match på länge och vi gjorde vår sämsta sen Villarreal med Riquelme i spetsen spelade ut oss. Håller absolut inte med nedanstående skribent, ni hade farligare chanser än oss och tack vare en pånyttfödd Luccin raderades Deco totalt ur matchen. Dålig stil att folk ska hålla på som de gör mot Eto'o.. Hursomhelst, spelar ni så här så även på bortaplan så tar ni lätt en top-3 plats.

Höjdpunkter i länktipset. Första halvlek.
Annons: