/spanien/atletico/forum/264.aspx/spanien/atletico/forum/264.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-10-17 11:31
@Conserva el Calderón: Han spottar(?) in mål i Zaragoza i Segundan, fem mål på sju matcher vilket vi även nämnde i podden :)

Fortfarande i Atléticos ägo :)
Atlético ADCS (red)
2014-10-17 11:27
@KristoferDelija:

Kul med icke Atléticosupportrar som uppskattar podden. Det kan bli roligare nu att göra podden då fler generellt fotbollsintresserade är nyfiken på Atlético. Tror också tempot bli bättre när vi kommer in i podd 2-3.
Atlético ADCS (red)
2014-10-17 11:23
@CosaFai?:

Vem satte passningen till Griezmann? Den var var riktigt fin. i Djupled mellan 5-6 spelare. Suverän blick. Det var nummer 9 i laget.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-10-17 11:22
Vad hände med Borja Baston?
2014-10-17 01:32
@Villa/Silva: finns en del, dock kryllar det väll inte av de, men vi har en del Héctor Hernández (kanske den mest lovande, har redan debuterat i A-laget) Samuel Saiz (dock lite släpande, även han debuterat) Borja Galán Ivan Alejo Roberto Nuñez Daniel Aquino Nu räknar jag anfallare, alltså som är med i sista tredjedelen inkl kantspelare.
Valencia Villa/Silva
2014-10-17 00:02
@zoran:

Precis det som hände med Bernat och Alba. Båda kändes rätt så vilsna när dem spelade som yttermittfältare men hittade helt rätt som VB.

Har atletico några bra anfallare i ungdomsleden? Jag bara undrar eftersom ni alltid värvar klass anfallare men man ser sällan någon anfallare bli uppflyttad till A-Laget från ungdomslagen.
2014-10-16 23:10
@Kakan: allvar? kan du adda mig på Facebook :)
Atlético Kakan_Atletico
2014-10-16 22:13
@CosaFai?:

Ska se den på plats! Kommer bli riktigt nice. Fler som ska ner?
Atlético CosaFai?
2014-10-16 18:56
Såg precis att 6:an kommer visa Atletico mot Malmö nu på onsdag, ska bli en väldigt intressant match :)

Barcelona KristoferDelija
2014-10-16 18:32
Fantastisk podcast som var ett nöje att lyssna på!
Det skulle va intressant att höra lite om den eventuella kinesiska miljardären i klubben.
Atlético zoran
2014-10-16 17:22
Det kommer bli ännu mer av podcasten i framtiden.

I övrigt har Atlético de Kolkata besegrat Northeast med 2-0 på bortaplan idag. De går upp i topp av ISL.
Atlético belgaren
2014-10-16 14:59
Tack för podden. Den har varit saknad!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Lothbrok
2014-10-16 03:42
Det sägs att Atletico är intresserad av Galatasarays turkiska mittback Semih Kaya och att transfern kan ske under Januarifönstret enligt turkisk media.

Riktig stabil mittback, grym personlighet, han är inte den kaxiga typen och agerar alltid sportsligt på plan och utanför. Han har lätt för att tappa koncentrationen om laget spelar dåligt, men när mittfältet i laget fungerar som det ska så presterar Semih alltid på topp.
Atlético zoran
2014-10-15 18:56
@Villa/Silva:

Mycket bra yttermittfältare ska också tilläggas. Ofta är det lätt att dra tillbaka en yttermittfältare ett steg när man känner att spelaren i fråga inte har kvalitéen för att spela där.
Valencia Villa/Silva
2014-10-15 16:28
@CosaFai?:

Jag tror det beror mycket på att Valencia ungdomstränare har alltid varit skickliga när det kommer till att träna yttrar. Alba och Bernat är ju i grunden yttrar som sedan omskolades till VB när dem flyttades till A-Laget.
Atlético Sk018
2014-10-15 13:09
Som jag har längtat efter podden! Tackar!
Atlético El kulan
2014-10-15 09:40
Suveränt med pod! Stort tack!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-10-15 05:35
@denilsonfan:

Kung Elias! :)
Atlético CosaFai?
2014-10-15 02:47
Griezmanns mål i en matchen mot Armenien, förhoppningsvis så kan han göra såna här mål för oss med :) Längtar verkligen tills han verkligen kommer in i laget ordentligt och visar att han är värd alla pengarna :)
Atlético zoran
2014-10-15 01:39
Atlético Podcast är tillbaka igen. Titt på alla nyförvärv, spelsystem, unga spelare som är på väg upp och även på våra utlånade spelare som någon ville.
Atlético CosaFai?
2014-10-14 23:25
Har inte Gaya växt till en av ligans bästa vänsterbackar?
Galet hur många bra vänsterbackar Valencia producerar, Bernat, Gaya och Alba.
2014-10-14 22:46
ni har målen här :)
Atlético Silverlund
2014-10-14 22:29
Alexander: Japp, eller miss i kommunikationen som AS ville ha det till. Inte mycket att göra i det läget.
2014-10-14 21:59
@Silverlund: oturligt vid självmålet. Gaya skjuter bollen på honom när han står 1m från målet..
Atlético Silverlund
2014-10-14 21:15
Har spelat klart. Förlust 1-2 efter bl a självmål av Saul. AS är självklart inte imponerad av matchen och lagarbetet vid självmålet. (Har inte sett situationen själv utan går bara på vad AS skriver)

Griezmann i a f målskytt i Frankrikes träningsmatch...
2014-10-14 21:09
Pelle_r: De spelade idag kl 18 mot Serbien och förlorade med 1-2 vilket gör att de missar U21-EM.
Atlético Pelle_r
2014-10-14 20:10
När spelar Spaniens u-21?
Atlético Antonio López
2014-10-14 12:17
Ivanovski länkade denna till mig och känner att den är värd att sprida till resten också. En gammal goding från vår egna ADCS. Saknar dessa krönikor!
Atlético JImmyYY
2014-10-14 10:24
Grabbar, jag har två malmö - atletico biljetter. jag är intresserad av ett byta dessa med någon som har juventus biljetter. 2 atl mot 2 juve biljetter.
Atlético zoran
2014-10-13 17:36
Dennis Salanovic är egentligen yttermittfältare, men i alla matcher som jag har sett honom med Liechtenstein så har han spelat som ensam anfallare i ett 4-5-1-system. Jag tycker inte om att döma spelare efter att jag sett de i fyra matcher och speciellt inte när de är i uteckling. I just det här fallet är det ännu svårare då han är så tunn rent fysiskt och det är uppenbarligen svårt för honom att mäta sig med fullfjädrade seniorer på landslagsnivå. Det handlar inte om någon särskilt snabb spelare utan han verkar vara mer åt det intelligenta hållet. Man kan se att han gärna vill kombinera med sina medspelare och att han löper rätt smart i djupet, men han verkar sakna iögonfallande spetskompetenser. Sen är det oerhört svårt att bedöma en spelare när han tvingas jaga boll 90% av tiden.

De tror dock ganska starkt på honom i canteran så det återstår väl att se om han höjer sig när han spelar med bättre spelare. Ibland är det så uppenbart att hans medspelare inte förstår hans intentioner överhuvudtaget.
Annons: