/spanien/atletico/forum/2639.aspx/spanien/atletico/forum/2639.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid J.Woodgate
2005-10-20 19:30
Andreas E

Vi hade legat där innan matchen om det inte vore för matcherna mot Celta och Espanyol. Det kan jag lova!

Domarna i La liga är värdelösa.
F_Torres
2005-10-20 19:07
Någon som har en comp med Fernando Torres?
Atlético Andreas E
2005-10-20 17:47
Ronaldo_nr9__
Ni skulle inte ligga där ni ligger om det blev som det blev i derbyt. Det kan jag nästan lova.

Ojsan, Eibar har ledningen mot Alavés.
Real Madrid Ronaldo_nr9__
2005-10-20 17:39
Jag tror real vinner mot barcelona det var nån som skriv att barcelonas spel är 2 galaxer bättre en madrids.det är bara och titta på ligan vart barca ligger och vart vi ligger.Älska Real Madrid
Atlético el niño!
2005-10-20 17:18
Ja ja det är klart att dom som inte får spela så mycket ska får spela Galletti, Colsa och Ibagaza men Barca åkte ut ur cupen förra året i första omgången och det vill vi ju inte göra

Hoppas att Bianchi fatta att Petrov-Luccin-Ibagaza-Maxi skulle var perfekt denna match. Skaknar El cano mycket han o Torres.

iiAUPA ATLÈTI!!
Atlético Andreas E
2005-10-20 16:55
el niño!
Det är bra att Bianchi väljer spelare som inte får spela så mycket annars i en sån här match. Tycker vi ändå ska vinna ganska enkelt mot Las Palmas med den laguppställninen. 3-0 lät inte så dumt.
Atlético el niño!
2005-10-20 16:52
Andreas E//

Om han gör med ett "b-lag" kan det bli lite (1 1000 dels)svårt, vi tar dom med 2,3-0 kanske men man ska inte var så säker..

Det var bra att det var en enkel match Lopes blav avstängd till det hade varit värre med t.ex Villarreal.
iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Andreas E
2005-10-20 15:23
Garate
Precis. Det är inte direkt så att man kan försvara sig till en ligavinst ;)
Fint med AIK där förresten ;)

Vad tror ni om cupmatchen ikväll då? Bör väl inte vara världens svåraste uppgift, men man bör aldrig underskatta =)
Garate
2005-10-20 07:23
Chelsea är för tillfället Europas bästa lag och vadf du säger är bara avundsjuka. Barcas försvar är så dåligt att de kan åter glömma Champions-League! Andreas E, Hinge& Garate är nexempel på personer som älskar Atletico& Chelsea. För min del kommer även Hamburg & Aik i denna grupp och detta vet alla Colchoneros som läst forumet dom senaste 2-åren. Man kan byta tjej, men inte sina fotbollslag!
Atlético Andreas E
2005-10-19 19:35
Puta Madrid
Titta på Chelsea först, skriv sen.
Barcelona Puta Madrid
2005-10-19 19:13
Håller ni med i fölande statistik? Fotbollsmördare:

1. Chelski
2. Juve
3. Pool
4. Valencia
5. Grekland

Motivera?

Med fotbollsmördare så menar jag dem som förstör den vackra fotbollen (anfallsfotbollen). Dem skapar inget spel, utan mördar motståndarnas spel genom defensiv fotboll.

Visca el Barça!!!
Barcelona Puta Madrid
2005-10-19 18:59
Ämne: Det var riktigt mäkt....
Puta real madrid?
Atlético Majjo
2005-10-19 14:34
Det var riktigt mäktigt ett tag när det bara skallrade "Atleti!" i en minut, tänk om man hade kunnat vara på plats, vilken känsla!

Det är konstigt det där med rasistiska apljud, Atleti har ju Perea som är mörk, gillar man inte mörka personer så borde det väl inte spela någon roll i vilket lag man spelar? Inkonsekvent är det..

Och på talk om roadkiller, kolla länken, även om det inte har något med fotboll att göra.. Undrar om Petrov har bidragit med något? Hoppas han kan köra över några Racingspelare på söndag! =)
Atlético Elvis
2005-10-19 10:16
J.Woodgate- mm, det är synd att sån't ibland kan höras på fotbollsarenor...I mitt förra inlägg räknade jag givetvist inte med de rasistiska ropen.

Nu har Real en tuff månad framför sig, match i CL varannan vecka, samt i ligan möter man Valencia, Betis och Barcelona- Hoppas innerligt att RM inte ens tar en endaste poäng på dom matcherna. Då kanske halva såret läker från derbyt!

Vad händer om "The roadkiller" blir skadad? Hemska tanke...

iAupa!
Real Madrid J.Woodgate
2005-10-19 09:39
Elvis

Tyckte också att era fans gjorde riktigt bra ifrån sig, med ett undantag. De rasistiska apljuden mot Carlos var allt annat än bra.

Lycka till i fortsättningen!
Atlético Majjo
2005-10-18 19:04
greeneyes_x & Elvis:
Det är bara att hoppas att Petrov kan behålla det spring i benen och offerviljan som han hade mot Real resten av säsongen, han kommer bli guld värd för Atleti!

Jag hoppas verkligen att Barca kan vinna mot Real! Det vore så skönt om dom fick komma ner på jorden lite grann, och jag ser hellre Barca i toppform än på Real i toppform. Helt enkelt därför att jag tycker att Barca spelar roligare fotboll. Speciellt när det stämmer för dom.

Iba_gaza:
I lördags kan jag förstå varför han ställer upp med två lite mer defensiva spelare i mitten. Men mot sämre motstånd, där det är meningen att vi ska föra matcherna så tycker jag definitivt att Ibagaza ska få en plats på innermittfältet! Tänk vad giftigt det skulle vara med t.ex. Maxi - Luccin - Ibagaza - Petrov. Smakar ju mumma att bara säga det! =)
Atlético Elvis
2005-10-18 18:57
Sedan var det underbart att få höra våra underbara omtalade fans som skanderade sitt missnöje, vad bra att klubben har så pass livliga och många supportrar på deras matcher. Vissa perioder var ju det nästan så att vi spelade 11 mot 11 på plan..Härligt att vi har sådana fanatiska supportrar år in och ut- trots att det har blivit uteblivna framgångar vissa år.
Atlético Elvis
2005-10-18 18:54
greeneyes_x

För att rätta dig lite, Barcelona har fått mer hjälp av dommare än vad real har fått denna säsong. Sedan ljuger inte Barcas dåliga placering, de har spelat sämre än real- men det gör inte situationen bättre direkt. Det tragiska är att domarna i Spanien är usla för tillfället, dessvärre sker grova dommarmisstag under toppmatcherna också. Nästa match på Bernabeu, då jä..
Då hoppas jag att vi får tillbaka genom att dommaren hjälper oss- trött på att deras avgörande beslut ska jämt ge fördelen åt de större rankade lagen. Om vi bara hade haft fullt manskap..! Denna förlust svider verkligen hårt.

- Gillar namnet 'Roadkill a la petrov'. Han borde kanske kallas för "The Roadkiller"? -haha.
Iba_gaza
2005-10-18 13:56
Varför får inte Ibagaza starta med luccin centralt? Zahinos håller inte. Ibagaza har suttit på bänken flera matcher, han borde vara redo för spel!? Skulle vilja se Ibagaza framför Luccin centralt på mitten. Kan fördela bollar till anfallarna och styra spelet men hårt kämpande Luccin bakom. Det blir för stereotypt med Luccin och Zahinos samtidigt på planen centralt.
Atlético greeneyes_x
2005-10-18 13:21
Majjo:

Jag är också ruskigt imponerad av Petrov. Kan du tänka dig om vi inte hade fått utvisningen och Petrov bara fick köra på sin offensiva kant.
Han hade kört över Reals backlinje som en full lastchafför kör över en ren som föröker ta sig över vägen. Roadkill A Lá Petrov heter det.
Tror inte Real klarar av 11 mot 11 eller man mot man som det heter, Domarhjälp är tradition hos kackerlackorna.
Det ska bli så skönt att se ett "spelande" Barca piska Real den 20 nov.
Barcas spel är 2 galaxer bätte än Reals.
Att Real aldrig kan ta rättvisa poäng, tragiskt för spansk fotboll.
Atlético Majjo
2005-10-18 12:35
Jag har inte fått skriva av mig om matchen som var i lördags än, så jag tänkte att man kanske kan ta tillbaka lite av diskussionen till fotbollsplanen istället för att flytta in den i villan, bilar och folks privatliv över huvud taget.

Min flickvän var inte nådigt sur på mig efter matchen, hon trodde att grannarna skulle komma ner och klaga när det flög snusdosor i golvet, skrik och otaliga sparkar på soffan. Domaren förstörde allt för oss enligt mig. Straffen kunde jag ha gått med på, men att det var rött kort.. Jaa, och Örebro sportklubb spelar fortfarande i allsvenskan.. Nej, det var helt enkelt inte sant!

Det kändes att det var Real som stod på andra sidan planen på domarens "blåsningar" som missgynnade Atleti nåt fruktansvärt i början. Jag förstår Torres som dök som en nedskjuten skata vid flera tillfällen. Om jag själv hade spelat den matchen hade jag inte fått vara kvar på planen länge, jag hade blivit utvisad i den 23:e minuten för någon riktigt onödig eftersläng, jag är bara glad att det inte blev fler utvisningar!
Vi hade inte särskilt mycket framåt, men all heder till Petrov som ensam tog hand om en HEL kant, både offensivt och defensivt! Jag är fortfarande imponerad av hans kämparinsats!
Calderon
2005-10-17 19:14
El_Galactico:

så fort man har det bättre än nån så sitter man och ljuger. Ne, jag har inge stor merca eller en villa eller äger ett miljardföretag.
Men jag har det lilla jag har, det är inte så svårt att ha det jag har tycker jag, det är inga extrema grejer, det är inte så svårt att nå dit heller din lata madridista. Vi Colchoneros arbetar hårt för det vi tror på, vi är ett arbetarfolk.
Real Madrid El galactico
2005-10-17 18:29
bra sagt
Atlético Elvis
2005-10-17 18:26
King_raul,Calderon, J.Woodgate

Skärp er! Ni har ballat ur, löjla er via pm istället, har ni inget vettigt att skriva så låt bli!
Real Madrid El galactico
2005-10-17 18:24
sitta o skit ljuga på nätet är det värsta som finns hahahahaha....
Calderon
2005-10-17 18:21
J.Woodgate:

hellre stor bil, liten men itelligent hjärna, egen firma, flickvän och ett liv.
Ingen bil, arbetslös datanörd, oskuld och kackerlacksdansare skulle passa in på dig! ;-)

p.s
det är bättre att ha en liten hjärna och veta hur man använder den sitället för att ha en stor elefant som ekar tomt. ho ho ho hooooooooo!! ekooooo!!
Real Madrid El galactico
2005-10-17 18:04
Känns som folk här antyder att Torres är 10 gr bättre än Raul?Hur många mål har Torres gjort i CL och hur många har Raul gjort????
Torres har väl knappt lirat i CL.
Visst jag ska inte bara dissa, han är het nu.
Men han kommer nog aldrig komma upp i Rauls meriter.
Har hört på flera håll att Torres hade Raul som förbild när han var yngre. Det säger en hel del=)
Real Madrid J.Woodgate
2005-10-17 17:59
Calderon

Stor bil, liten hjärna skulle passa in bra på dig! ;-)

Calderon
2005-10-17 17:31
King_Rulle:

nä, jag kör en Metalic Svart Mitsubishi 3000GT, 2003 års modell. Stor bil, liten vad? och vilka är dom?? är det från egen erfarenhet eller, har "dom" retat dig eller? för jag känner inte "dom". Jag är jättenöjd annars.
Synd att vi kom ifrån ämnet fotboll, tycker vi ska prata om fotboll i framtiden.
Är bollen rund? vafan!!!

Real Madrid King_raul
2005-10-17 16:43
Calderon,
Så du menar på allvar att Raúl inte åstakommit något ? Du borde sätta dig med styrelsen och hålla med om att bollen är rund då!
Värst vad du hakar upp dig på pengar? Kör stor Mercedes med? Som dom säger, stor bil, liten ...
Nej skämt åsido, kul att det går bra för dig och din firma.
Jag trivs utmärkt under min chef, har faktiskt tid till mkt i livet, njuter av min tjänstemanna dag på 7 1/2 för att sedan koppla bort jobbet.
Annons: