/spanien/atletico/forum/2637.aspx/spanien/atletico/forum/2637.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid J.Woodgate
2005-10-19 09:39
Elvis

Tyckte också att era fans gjorde riktigt bra ifrån sig, med ett undantag. De rasistiska apljuden mot Carlos var allt annat än bra.

Lycka till i fortsättningen!
Atlético Majjo
2005-10-18 19:04
greeneyes_x & Elvis:
Det är bara att hoppas att Petrov kan behålla det spring i benen och offerviljan som han hade mot Real resten av säsongen, han kommer bli guld värd för Atleti!

Jag hoppas verkligen att Barca kan vinna mot Real! Det vore så skönt om dom fick komma ner på jorden lite grann, och jag ser hellre Barca i toppform än på Real i toppform. Helt enkelt därför att jag tycker att Barca spelar roligare fotboll. Speciellt när det stämmer för dom.

Iba_gaza:
I lördags kan jag förstå varför han ställer upp med två lite mer defensiva spelare i mitten. Men mot sämre motstånd, där det är meningen att vi ska föra matcherna så tycker jag definitivt att Ibagaza ska få en plats på innermittfältet! Tänk vad giftigt det skulle vara med t.ex. Maxi - Luccin - Ibagaza - Petrov. Smakar ju mumma att bara säga det! =)
Atlético Elvis
2005-10-18 18:57
Sedan var det underbart att få höra våra underbara omtalade fans som skanderade sitt missnöje, vad bra att klubben har så pass livliga och många supportrar på deras matcher. Vissa perioder var ju det nästan så att vi spelade 11 mot 11 på plan..Härligt att vi har sådana fanatiska supportrar år in och ut- trots att det har blivit uteblivna framgångar vissa år.
Atlético Elvis
2005-10-18 18:54
greeneyes_x

För att rätta dig lite, Barcelona har fått mer hjälp av dommare än vad real har fått denna säsong. Sedan ljuger inte Barcas dåliga placering, de har spelat sämre än real- men det gör inte situationen bättre direkt. Det tragiska är att domarna i Spanien är usla för tillfället, dessvärre sker grova dommarmisstag under toppmatcherna också. Nästa match på Bernabeu, då jä..
Då hoppas jag att vi får tillbaka genom att dommaren hjälper oss- trött på att deras avgörande beslut ska jämt ge fördelen åt de större rankade lagen. Om vi bara hade haft fullt manskap..! Denna förlust svider verkligen hårt.

- Gillar namnet 'Roadkill a la petrov'. Han borde kanske kallas för "The Roadkiller"? -haha.
Iba_gaza
2005-10-18 13:56
Varför får inte Ibagaza starta med luccin centralt? Zahinos håller inte. Ibagaza har suttit på bänken flera matcher, han borde vara redo för spel!? Skulle vilja se Ibagaza framför Luccin centralt på mitten. Kan fördela bollar till anfallarna och styra spelet men hårt kämpande Luccin bakom. Det blir för stereotypt med Luccin och Zahinos samtidigt på planen centralt.
Atlético greeneyes_x
2005-10-18 13:21
Majjo:

Jag är också ruskigt imponerad av Petrov. Kan du tänka dig om vi inte hade fått utvisningen och Petrov bara fick köra på sin offensiva kant.
Han hade kört över Reals backlinje som en full lastchafför kör över en ren som föröker ta sig över vägen. Roadkill A Lá Petrov heter det.
Tror inte Real klarar av 11 mot 11 eller man mot man som det heter, Domarhjälp är tradition hos kackerlackorna.
Det ska bli så skönt att se ett "spelande" Barca piska Real den 20 nov.
Barcas spel är 2 galaxer bätte än Reals.
Att Real aldrig kan ta rättvisa poäng, tragiskt för spansk fotboll.
Atlético Majjo
2005-10-18 12:35
Jag har inte fått skriva av mig om matchen som var i lördags än, så jag tänkte att man kanske kan ta tillbaka lite av diskussionen till fotbollsplanen istället för att flytta in den i villan, bilar och folks privatliv över huvud taget.

Min flickvän var inte nådigt sur på mig efter matchen, hon trodde att grannarna skulle komma ner och klaga när det flög snusdosor i golvet, skrik och otaliga sparkar på soffan. Domaren förstörde allt för oss enligt mig. Straffen kunde jag ha gått med på, men att det var rött kort.. Jaa, och Örebro sportklubb spelar fortfarande i allsvenskan.. Nej, det var helt enkelt inte sant!

Det kändes att det var Real som stod på andra sidan planen på domarens "blåsningar" som missgynnade Atleti nåt fruktansvärt i början. Jag förstår Torres som dök som en nedskjuten skata vid flera tillfällen. Om jag själv hade spelat den matchen hade jag inte fått vara kvar på planen länge, jag hade blivit utvisad i den 23:e minuten för någon riktigt onödig eftersläng, jag är bara glad att det inte blev fler utvisningar!
Vi hade inte särskilt mycket framåt, men all heder till Petrov som ensam tog hand om en HEL kant, både offensivt och defensivt! Jag är fortfarande imponerad av hans kämparinsats!
Calderon
2005-10-17 19:14
El_Galactico:

så fort man har det bättre än nån så sitter man och ljuger. Ne, jag har inge stor merca eller en villa eller äger ett miljardföretag.
Men jag har det lilla jag har, det är inte så svårt att ha det jag har tycker jag, det är inga extrema grejer, det är inte så svårt att nå dit heller din lata madridista. Vi Colchoneros arbetar hårt för det vi tror på, vi är ett arbetarfolk.
Real Madrid El galactico
2005-10-17 18:29
bra sagt
Atlético Elvis
2005-10-17 18:26
King_raul,Calderon, J.Woodgate

Skärp er! Ni har ballat ur, löjla er via pm istället, har ni inget vettigt att skriva så låt bli!
Real Madrid El galactico
2005-10-17 18:24
sitta o skit ljuga på nätet är det värsta som finns hahahahaha....
Calderon
2005-10-17 18:21
J.Woodgate:

hellre stor bil, liten men itelligent hjärna, egen firma, flickvän och ett liv.
Ingen bil, arbetslös datanörd, oskuld och kackerlacksdansare skulle passa in på dig! ;-)

p.s
det är bättre att ha en liten hjärna och veta hur man använder den sitället för att ha en stor elefant som ekar tomt. ho ho ho hooooooooo!! ekooooo!!
Real Madrid El galactico
2005-10-17 18:04
Känns som folk här antyder att Torres är 10 gr bättre än Raul?Hur många mål har Torres gjort i CL och hur många har Raul gjort????
Torres har väl knappt lirat i CL.
Visst jag ska inte bara dissa, han är het nu.
Men han kommer nog aldrig komma upp i Rauls meriter.
Har hört på flera håll att Torres hade Raul som förbild när han var yngre. Det säger en hel del=)
Real Madrid J.Woodgate
2005-10-17 17:59
Calderon

Stor bil, liten hjärna skulle passa in bra på dig! ;-)

Calderon
2005-10-17 17:31
King_Rulle:

nä, jag kör en Metalic Svart Mitsubishi 3000GT, 2003 års modell. Stor bil, liten vad? och vilka är dom?? är det från egen erfarenhet eller, har "dom" retat dig eller? för jag känner inte "dom". Jag är jättenöjd annars.
Synd att vi kom ifrån ämnet fotboll, tycker vi ska prata om fotboll i framtiden.
Är bollen rund? vafan!!!

Real Madrid King_raul
2005-10-17 16:43
Calderon,
Så du menar på allvar att Raúl inte åstakommit något ? Du borde sätta dig med styrelsen och hålla med om att bollen är rund då!
Värst vad du hakar upp dig på pengar? Kör stor Mercedes med? Som dom säger, stor bil, liten ...
Nej skämt åsido, kul att det går bra för dig och din firma.
Jag trivs utmärkt under min chef, har faktiskt tid till mkt i livet, njuter av min tjänstemanna dag på 7 1/2 för att sedan koppla bort jobbet.
Calderon
2005-10-17 16:23
King_Rulle:

Vi säger väl att det är svarta pengar da, om du mår bättre av förnekelsen att jag inte skattar, jag nöjer mig med att du slavar och smörar för nån chef medans jag är min egen chef och tjänar per månad mer än vad du gör på ett år, men andra ord så är du avundsjuk, huvudsaken är att jag tjänar mer än dig. Trodde att du visste vad Brutto betyder??

Fifa är ju ett skämt, har du sett deras Fifarankning va nationer. Iran har har tappat 3 placeringar till artonde plats. Usa ligger åtta och Italien, Tyskland och England några bra steg bakom. hahahaha.
En bunt pensionärer som bara vet att en fotboll är rund, inget mer.
Har du sett vilka skumma figurer som är nominerade i årets fifa player.
Man kan nog inte lura till sig nomineringar, men svågerpolitik och koruption har alltid varit en stolt tradition.

Real Madrid King_raul
2005-10-17 15:57
Calderon,
Ah Hongkong & Malaysia, perfekt med lite svarta pengar ner i fickan.

Måste bara fortsätta :)
Jo, Raúl har snubblat till sig pichichi i Champions league, och ramlat fram alla målen i la liga. Så med lite tur är han nu återigen nominerad av fifa för bästa spelare.
Tänk vad lite "filmningar" kan lura hela Fifa´s styrelse.
Calderon
2005-10-17 15:38
King_Rulle:

Du har rätt, Torres borde gå lite Teaterkurser hos Raul.
Synd att Torres inte är lika rutinerad teaterapa som raul, annars skulle nog Torres också ha slängt sig straffområdet när han va förbi Casillias och blev upphakad.
Men men, tror man på fotboll och rättvisa poäng så gör man det.
m nu inte domaren vill spela den avgörande rollen som i lördags.
Calderon
2005-10-17 15:33
King_Rulle:

för det andra så har jag en egen liten importfirma som importerar elektronik från HongKong och Malaysia, och lyfter nog snarare mellan 350 000 - 400 000 kr i brutto.
Så ditt lönesnack kan du glömma så pratar vi om fotboll
Barcelona Kharles
2005-10-17 15:31
Ok, f.d. redaktör.
Real Madrid King_raul
2005-10-17 15:24
Calderon,
För övrig info, Jag har dubbla pass, ett Svenskt och ett Spanskt, stolt innehavare av båda och inte utslängd ifrån mitt underbara Spanien.
A-kassa utnyttjar jag inte då jag jobbar på designbyrå.
Och självklart ska vi prata fotboll här inne, sorry. Då kan jag passa på att fråga om Torres hade några talangscouter blickandes mot honom när ni gjorde bort er i helgens match? Jag menar snyggare filmningar får man ju leta efter.
Trist när han är så bra i la seleccion.

Real Madrid King_raul
2005-10-17 15:14
Calderon,
Passa mig hur JAG pratar?
Calderon
2005-10-17 15:12
King_Rulle:

Här pratar vi om fotboll, vill inte höra om ditt liv och dina alkoholproblem som du med fina ord för över på nån annan.
För det första e jag inte svensk.
Spela inte fett med stor på forum din lilla wannabe spanjorkackerlacka.
Att du blev utslängd från Spanien vid 4 års ålder för att du varit en gatutjuv, och idag misshandlar din fru och har alkoholproblem och stämplar a-kassa är inte mitt problem.
Men passa dig hur du pratar din lilla mes.
Real Madrid King_raul
2005-10-17 14:55
Kharles,
Jag är inte redaktör. Däremot har jag bidragit med designen på RM sida.
Barcelona Kharles
2005-10-17 14:18
Tänka sig att en redaktör skrev det där. (ps, jag fick inlägg nr 4k i atleti-forumet)
Real Madrid King_raul
2005-10-17 14:12
Calderon,
Det finns en anledning till att du hejar på Atletico Madrid och att ni är arbetare som vidgat sina vyer lika mkt som Stevie Wonder.
Tro fan Atletico aldrig kommer vara något lag i större sammanhang om alla är lika inskränkta som dig, låter som en smygrasist-svensson som lyfter fabrikslön på 15000kr brutto, alkoholproblem och hustrumisshandel. Lägg ner stridsyxan och se världen konsruktivt istället, kanske lever du några år längre.
Eller fortsätt vara bitter hemma i den nerslitna ikeasoffan med sofiero ölen i högernäven.
Barcelona Kharles
2005-10-17 14:02
Chris

Lugna ner dig, jag skrev fascistiska rötter. Vill du bestrida detta påståendet? Som sagt, av respekt för Atleti-forumet tar jag gärna detta till PM.

King_raul

Njut av bilden.
Calderon
2005-10-17 13:39
King_Rulle:

bra att du erkänner iallfall att Real är fascister och att alla Reals matcher är köpta med inflytande.
Uppskattar det, tänk om fler va som dig, stå för dom ni är, det är bra King Rulle.
Erkännandet är alltid det första steget till en bättre människa.
Önska att fler Real fan kunde göra det du gjorde nyss.
Tack
Real Madrid King_raul
2005-10-17 13:31
Ja ja, ALLA i Madrid är Fascister, ALLa i Katalonien är kommunister, ALLA i Baskien är för ETA.
Alla matcher Barcelona vinner är domaren köpt, alla matcher Real Madrid vinner har Franco köpt ifrån Valle de los caidos där han ligger.
Så kan inte alla fortsätta vara stereotyper i 100 år till?
Visst kan man skämtsamt ge en gliring om svunnen tid, men att älta samma sak efter varje j-vla match är så s-tans drygt!

Annons: