/spanien/atletico/forum/2636.aspx/spanien/atletico/forum/2636.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Micke6501
2005-09-29 18:58
Hej Atletico fans!

Hur bär man sig åt för att få tag på biljetter till till derbyt mot Real den 16/10, och kostar dom verkligen runt 170 euro (vitt)?

Tacksam för tips!

/Micke
Atlético Andreas E
2005-09-29 14:22
Micke33232
Blir väl upp till bevis borta mot Málaga.
Atlético el niño!
2005-09-29 13:18
Det har ja kännt länge
Micke33232
2005-09-29 11:26
Ta't lungt, det kommer Bianchi kommer föra oss till vinst i ligan vi har haft otur men känner att iår blir det nåt speciellt! CL nästa!
Atlético el niño!
2005-09-28 15:44
Kul med lite förendring här:)...
Tror att vi vinner.
Atlético Majjo
2005-09-28 14:56
Ämne: Hejsan småbröder!

....En peña i Atletis namn har inte kommit igång än, men den är under uppbyggnad, det vi behöver är någon som tar tag i ordföranderollen och kan vara lite initiativtagare på samma gång. Om jag inte minns fel hade vi någon som var på gång.. Vi får se hur det går, dessutom är det en ny layout på väg till Atletis sida som jag hoppas kan komma upp snart... ;)
Real Madrid El Blanco
2005-09-28 14:34
Hejsan småbröder!

Tänkte först bara säga att jag tycker att ni har en klart starkare trupp än på länge med nyförvärv som Kezman, Petrov och Maxi Rodrigues i laget. Även om det kanske inte gått så bra som ni hade hoppats i inledningen vet jag att ni i slutändan kommer att hamna i toppen av tabellen. Precis som vi har ni många nya spelare att spela in i laget (och ny tränare dessutom), vilket givetvis kommer att ta lite tid. Men ha tålamod!

En fråga jag har är annars vad er svenska peña heter och om den har någon hemsida. Vilka är initiativtagarna till den? Tackar så mycket på förhand för all hjälp jag kan få.
and1
2005-09-28 12:52
Ämne: tyvärr, jag tror int....
vi vann inte mot getafe förra året heller..... tålamod...sen kommer det...
Atlético el niño!
2005-09-28 08:58
Det som talar för oss är att tv4+ visar matchen:D. det som talar för oss är att dom har Salva men vi tar dom endå.
Atlético evol
2005-09-28 00:45
Vad tror ni om helgens match ? vad talar för och emot enligt er ?
Albacete Fudge...
2005-09-27 17:10
Sanningshalt?
Robii
2005-09-26 20:31
Gubbar ja beklagar över förlusten ...
Calderon
2005-09-26 16:35
Kezman#1:

bra ide..men........jag hållt på Atletico genom vått och tort, men så rik är jag nog inte att jag kan lägga ut ca 4000 kr på en resa till Madrid för att se Atletico förlora med 0 - 2 mot Cadiz på hemmaplan.
Så som det ser ut nu men laget så sparar jag helst mina pengar, pinsamheten och den semestern som jag lär bli på dåligt humör.
kezman #1
2005-09-26 14:36
eller vad tycker ni ?
vi måste visa att atletico är en stor klubb och att dom har fans i hela europa !!!
kezman #1
2005-09-26 14:34
jag tycker att vi ska försöka sammla ihop en grupp atletico fans och åka till Calderon stadion och visa vårat stöd
Atlético greeneyes_x
2005-09-26 13:14
tyvärr, jag tror inte på Bianchi längre, killen kör med dubbla pivote på Vicente Calderon!!!
Det är ju så jävla löjligt!!
Vilket jävla lag har 2 deffensiva mittfältare på hemmaplan!!!
Va fan har vi köpt in Galletti om han inte får spela och komma in i spelet, han kan spela, han skadestatus ska vara bra nu.
jag börjar bli skitirriterad på Bianchis fega taktik på hemmaplan.
Jag kan kan lugnt säga att t.o.m förra årets lag hade krossat Getafe på Vicente C.

Hemmauppställning.

Franco
Velasco..Perea..Pablo..Lopez
............Luccin..........
Galetti/Maxi..........Petrov
........Maxi/Ibagaza........
......Kezman...Torres.......

Bort med Bianchi!! fegaste coachen vi haft
Atlético wesse
2005-09-26 11:49
Varför byta ut Luccin som ändå i mina ögon gjort en mycket bra säsong så här långt? Han har varit grym!
Bättre se till att få en lirare som kan ge Kezman och Torres bollar!
Calderon
2005-09-26 11:18
Franco
Velasco-Pablo-Perea-Lopez
--------Luccin----------
Galetti-----------------
------------------Petrov
---------Maxi-----------
-----Kezman--Torres-----

Ibagaza är skadad
Real Madrid C.Diogo
2005-09-26 08:40
Franco
Velasco-Pablo-Perea-Lopez
---------Luccin----------
Maxi---------------Petrov
-------Ibagaza-----------
---Kezman-Torres---------

Vad tycker ni? Sen så Kan Macherano ta över defeniv platsen i vintern. Eller?
Sinalco
2005-09-25 23:44
Om man inte vinner mot Malaga tycker jag Atleti borde söka ny tränare. För det är ingen mening med att byta tränare senare. Men kan ju säga att Atletico inte haft turen me sig precis, men det är inte bara otur och tappa en 2-0 ledning. Med detta lag borde man inte ligga så långt ner i tabellen.
Atlético el niño!
2005-09-25 19:25
Asså, är det så att vi har enklare mot Barcelona en mot andra lag som t.ex. Real Sociedad, Barca, dom vann La liga förra säsongen och och vi vinner mot dom och hade mucket bättre spel, sen får vi en man UTVISAD i 25 minuter men det går bra endå mot la real ledde vi med 0-2 och hade ingen man utvisad (ok, perea var borta...) och dom får vända matchen till 3-2, det är katastrof!!
Men vi måste komma ingen NU om inte försprånget ska bli alldeles för stort.
Bort men Bianchi om vi inte klättrar uppot i tabelen.
Atlético pimpster
2005-09-25 03:35
gaah! ännu ett resultat man inte hade hoppats på, men som ändå på något sätt fanns nånstans i bakhuvudet... verkar dessvärre inte som att atléti kan rycka upp sig från fjolåret och kunna prestera bra resultat under X antal matcher. Men det är ändå det som det handlar om att vara atlétisupporter.. Lidandet är huvudordet numero uno. Ska det fortsätta såhär är det bara att hoppas på en 10:e-placering med ett GIF Sundsvallsyndrom, dvs - knäppa "storlagen" på näsan, men underprestera i alla andra matcher. Hoppas ändock självklart att vi ska uppåt i tabellen, och tror inte att ett tränarbyte är det självklara valet.
Atlético Jesus Gil
2005-09-25 00:32
skandal....
Sinalco
2005-09-25 00:03
Nån som har nån koll va Antic gör nu för tiden? Hörde iaf att han var kommentator på Real M. matchen senast.
DDennis
2005-09-25 00:02
Ge Bianchi en match till.. om det blir förlust så får han åka tillbaks till Sydamerika!

Iaf vad jag tycker.
Atlético Bobban
2005-09-24 23:25
Ämne: va fan!! har den där....
Ibagaza är fortfarande skadad och inte uttagen!

beachbum
2005-09-24 23:04
greeneyes_x: jag håller med dig till 100%.
Med det spelarmaterial som Atletico har nu
borde de ligga mycket bättre till i tabellen...

Men, säsongen är lång... (fast det vore klart
bättre med en ny tränare).
Atlético greeneyes_x
2005-09-24 22:06
va fan!! har den där jävla Bianchi spelat med dubbla pivote på hemma plan igen!!!!!!!!!
Va fan sysslar han med, inte fan ska vi behöva spela med dubbla pivote på hemmaplan mot Getafe.
Vi har både Galletti och Ibagaza på bänken!!!!
Ärligt, jag tycker vi ska sparka Bianchi och ta in Pantic.
Europeisk fotboll är nog inte Bianchis grej.
Det är hans andra försök i Europa och hans andra Misslyckande.
Nu kan han iallafall inte skylla på att Atletico är en massa överbetalda divor som han gjorde med Roma.
Men den coach som ger ordern om att spela med dubbla pivote på Vicente Calderon ska inte vara kvar i Atletico.
Det blir bara långa bollar på Petrov, och faaan jag varnade på att den taktiken bara skulle hålla max 2 matcher, sen vet dom andra vad vi sysslar med.
Vi har fan Ibagaza på bänken som kan otroligt skickligt i sitt centrala offensiva mttfältsspel.
Skulle vara bra om nån kunde leverea lite bollar genom mitten också istället för bara på Petrov.

Bort med Bianchi!!!!!!!
nnnuuuuuuuuu!!!!
Atlético Bobban
2005-09-24 22:03
Ämne: Fasen så tråkigt ass....Finns tomten i verkligheten?

Torres har kontrakt med Atleti till och med juni 2007!

Med andra ord, tro inte på allt skit som skrivs, sanningshalten i det mesta är minimal!
Atlético Andreas E
2005-09-24 22:00
Helt otroligt, ridå, ridå, och åter ridå!
Annons: