/spanien/atletico/forum/2632.aspx/spanien/atletico/forum/2632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Owen11
2005-10-07 14:57
Sinalco // tack :)
Sinalco
2005-10-07 13:52
Owen11 / Lär ju visas på Eurosport samma dag fast senare. Dom brukar ha sammandrag från matcherna. Om du har den kanalen dvs.
Atlético Owen11
2005-10-06 22:06
någon som vet om någon svensk kanal visar spannien matchen? eller något sammandrag av den?
Garate
2005-10-06 20:44
Jag måste säga att detta var en jävlä imponerande stomme- skulle kanske platsa i Hercules. Casillas är bland världens 5 bästa målvakter, Salgado var några år sedan grym, men resten borde nog be om förlåtelse av sina föräldrar att de valde fotbollen!
Sinalco
2005-10-06 20:17
-=Robinhos PadaLadaS=- / Haha "Spansk stomme" med Soldado,Diego Lopez,De La Red, yes!
Atlético Jesus Gil
2005-10-06 20:03
-=Robinhos PadaLadaS=-//En stomme är typ 3-4 spelare som är samspelta och alltid ordinarie, inte massa ungdoms-lirare!!

Men allvarligt, jag skiter i hur många brassar ni har, jag kan ändå inte hata er mindre eller mer än jag redan gör
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-06 20:00
greeneyes_x //

Har vi inget spanskt hjärta???
Vi har en bra spansk stomme med spelare som Raul, Soldado, Guti, Helguera, Ramos, Casillas, Diego Lopez, De La Red och Salgado. Det är snarare Athletico som har många Argentinare....

-=H-A-L-A M-A-D-R-I-D=-
hinge
2005-10-06 16:40
libertarian //
Ska vi byta?
Jag ska nämligen ner till Spanien och kika på Barcelona - Osasuna den 23 oktober, hehe :-P

Anledningen är att min far är Barca supporter och ville inte åka ensam. Klart man ställer upp ;-)
Sinalco
2005-10-06 14:52
libertarian / Oja!
Barcelona libertarian
2005-10-06 12:54
Hej,

hade tidigare en fråga huruvida Atletico-Real spelar på lördagen eller söndagen. Nu har det visat sig att matchen spelas på lördagen. Detta betyder att jag kan se matchen live. Hurra! Barca ligger mig förstås varmast om hjärtat med jag har viss förkärlek för Atletico samtidigt som mitt hat mot Real inte har några gränser.

Någon på forumet som är avundsjuk på mig som kommer att se matchen på plats? :-)
Atlético wesse
2005-10-06 11:51
Något som jag saknar i Atlético är en pådrivare, någon som kan bli lite förbannad och skälla lite på lirarna när det går lite tungt. Torres i form av kapten tycker jag inte gör det! Det känns som om det inte är någon som vågar höja rösten riktigt...
Sinalco
2005-10-06 11:08
Jesus Gil / Ne undra bara.
Atlético Jesus Gil
2005-10-06 09:38
Sinalco//Ja, vaddårå?
Sinalco
2005-10-06 00:05
Jesus Gil / Är du från Schweiz eller nått?
Atlético Jesus Gil
2005-10-05 23:09
Inte så spännande eftersom de inte kommer få använda den
realinho
2005-10-05 22:54
asså spelar ingen roll att ni förstärkt er offensiv, ni kommer torska. spännande att se vad brasilianrna kör för målgest mot er. det blev visst 0-3 förra året??
Atlético Bobban
2005-10-05 19:28
Bara att boka in lördagen den 15 oktober för ett glödhett Madridderby! Avspark klockan 22.00 på ett Vicente Calderón, som kommer att vara garanterat fullsatt med 99% Atletifans!
Garate
2005-10-05 18:16
Tuff match väntar och vi måste bevaka Ronaldo väl( har 12 fullträffar mot oss!). Publikens stöd och ett tidigt ledningsmål ger oss en väldigt god överrasknings-möjlighet. Kezman förbättrar hela tiden. Galletti borde få en halvlek åtminstone och så har jag känslan att La-ligas bästa back( han som är född i staden Turbo, undrar varför?, kommer att bli matchen gigant tillsammans med en bulgarisk sprinter som kommer att åstadkomma en utvisning till antingen Ramos eller Salgado! Domartkåren blir nog den svåraste motståndaren! Mitt tips: 2-1!
Atlético andersito
2005-10-05 17:18
Tycker som alla andra att allt inte är i frid och fröjd...de senaste matcherna har man inte alls spelat bra och matchen mot Getafe var inte något att hurra för. Det verkar som att man har stora problem mot lag som vill bara försvara sig. Bianchis taktik har inte slagit ut ordentligt heller. Hans taktik borde snarare vara en 4-2-4 taktik än en ren 4-4-2 eftersom kantspelarna ska vara ofeensiva. Petrov har ju varit excellent men Maxi?? Galetti borde verkligen få en chans snart.. Ibagaza ser jag ingen riktig användning för i den här taktiken eftersom man har ingen offensiv centralmittfältare och bollarna ska komma på kanterna istället. MOt Madrid kan allt hända dessutom...Vi spelar bra mot lag som gillar att spela och Bianchi vet hur man vinner mot Real:P
Atlético Jesus Gil
2005-10-05 17:01
I ett derby är formen helt oviktig tycker jag
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-10-05 16:59
Ämne: Vi spöade Barca, var....
Klart ni skulle kunna vinna över oss men i dagsläget ser det inte så ljust ut. Ni är i en dålig form medans vi har 7-0 på de 2 senaste ligamatcherna.
Atlético wesse
2005-10-05 14:28
hehe, kan inte låta bli att småle åt resonemanget som vissa 89:or har här på forumet!
Greeneyes_x har rätt i att Real har blivit ett sambalag! Men vi har ganska många argentinare också.. Vilket som är att föredra vill jag inte uttala mig om, men i derbyt hoppas jag i alla fall att Atletico lirarna visar störst hjärta och kan besegra även Real! Kan man vinna mot Barca kan man vinna mot Real!
Nu spelade Real lite annorlunda sist med Ronaldo ensam på topp, Perea stoppar honom vilken dag i veckan som helst!! =)
Sen gäller det för Velasco och A. Lopez att täppa till kanterna så det inte kommer farliga inlägg!
Om vi sedan kunna skapa lite offensivt med hjälp av Ibagaza eller Gabi i offensiv roll så har vi en mycket bra chans! Det gäller att spela disciplinerat mot de "stora" lagen!
O något år kanske det är de som måste göra det mot oss!
AUPA ATLETI!
Atlético getastist89
2005-10-05 12:31
Ämne: enkelt, barca suger ....
ni är värdelösa er a konstiga personer från Real Madrid
Atlético greeneyes_x
2005-10-05 12:08
REAL FAN###1 :

Hur kommer det sig att ni inte tog guld om Barca suger?
Besvarar det ditt svar?
Det är synd att ni har tappat erat spanska hjärta och blivit en bunt sambadansare.
Jag trodde ni hette Real Madrid, inte Real De Janeiro.
Men som vanligt så bli det ett derby som döps till "Arbetarnas o Folkets lag" mot "Plånbokslaget o Domarkåren".

Aupa Atléti!!

Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-04 22:03
enkelt, barca suger det gör inte vi!!!
besvarar det din fråga
Atlético Andreas E
2005-10-04 21:51
Vi spöade Barca, varför skulle vi inte kunna spöa er? ;)
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-04 21:48
hehe ni kommer råtorska, det gör ni alltid!!!
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-04 21:18
EL DERBI VÄNTAR!

! H-A-L-A M-A-D-R-I-D !
Atlético Razor
2005-10-04 20:56
Finns det nan dar ute som bor i madrid for tillfallet? Jag ska vara har nere i 2 manader och plugga. Hade tankt ga pa nagra matcher och skulle inte tacka nej till lite sallskap. det ar bara att mejla om det ar nan som kanner for att dra och kolla pa riktig fotboll!
Atleti tar guldet!
hinge
2005-10-04 18:18
Jesus Gil //
Den uppställningen vill jag se mot Real.
Annons: