/spanien/atletico/forum/2631.aspx/spanien/atletico/forum/2631.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
hinge
2005-10-16 13:26
GRABBAR och TÖSER!

Ni behöver inte skriva itu vårat forum.
Låt oss Atleti supportrar sörja i frid denna dag.
Kriga på Reals respektive Barcas forum, tack.
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 13:24
stora_4//
Så ja, lugna ner dig. Sätt i nappen igen, du tappade den just på golvet. :)
Real Madrid stora_4
2005-10-16 13:21
La_Rambla
va fan e det med dig, mot Betis,Zaragosa,Atletico så har de laget fått en man utvisad,så innan du säger nåt kolla faktan, sedan jag måste berömma atletico för deras bra spel trots att ni hade en man mindre.

La_Rambla ni fick stryck av atletico så säg inget, ni tappade 1-3 ledning till 3-3 , och någon i barcas forum skrev så här , Vi(barca) kan vinna la liga för att det e inget lag som har imponerat, jag säger visst om du säger så
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 13:20
Maseniello//
Ja vad tror du, när man diskuterar med dig ungefär så här.
Zzzz..Gäsp! Kallas för vilopuls. ;)
Spanien Maseniello
2005-10-16 13:16
La_Rambla- Du har rätt- jag medger att det var töntigt av mig att uttrycka mig så. Min puls är väl högre än vanligt..
/Förresten, är du verkligen säker på att din puls inte är hög? Du verkar något irriterad...
Jag har inte nämnt att RM inte får dommarna med sig, men det har inte hänt att 'de vita' har fått spela en man mer fem matcher denna säsong som ditt kära Barcelona. Lika bra att lägga ner diskussionen, den har ändå ballat ur.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-10-16 13:13
Ämne: La_Rambla- du gick i....
Håller med.

Barca fick den billigaste straffen i hela la liga än så länge. Barca har ju mest tur med domarna, helt klart! Spelar ingen roll nu för Real Madrids-maskineri har börjat. Se upp alla "avundsjuka" !!!!!!
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 13:12
delotromundo//
Du ser, han tom tänkte åt dig. Haha. :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 13:11
Maseniello//
Har du inget konstruktivt eller normalt att säga mig så kan du likaväl låta bli. Har ingen lust att slösa bort min tid på fånig pajkastning a la fjortisinlägg som många realfans håller på med (antar att du är en sådan trots tröjan).

Fällan? Oj, ja vilken fälla!
Konstigt att Real får straff och moståndarna en man utvisad i 6:e min. Antar att det inte är någon tradition utan händer väl bara vart 10:e år?

End of disc...
Real Madrid delotromundo
2005-10-16 13:08
Maseniello:
Que?Vilken fälla!?
Spanien Maseniello
2005-10-16 13:06
La_Rambla- du gick i delotros fälla-haha.
/förresten, konstigt att ingen Deportivo spelare fick rött kort mot er- jag som trodde att det hade blivit en tradition...

Japp- slutsatsen är väl att de spanska dommarna (i översikt) verkligen inte håller klassen- det har bevisats flera gånger denna säsong. Det är synd att matchen fick avgöras på detta sätt- känner en stor sympati för er rödvita.
Real Madrid _Puya_Arsenal
2005-10-16 13:03
Fan att ni förlora men domaren förstörde matchen delvis!

Någon som vet varför Ibagaza var bänkad?
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 13:01
delotromundo//
Jag är hur lugn som helst, normalpuls. Hur är det själv?
Så, nerlagt nu. :)

Maseniello//
Gäsp! :)
Real Madrid delotromundo
2005-10-16 13:01
miike_163:Låna inte din pappas dator fler gånger,snälla!
Real Madrid miike_163
2005-10-16 12:59
D E JU SYND OM ATLETICO! 3-0 vint i rad i deras hemma plan å barca fick stryk därA! ahah!
Real Madrid delotromundo
2005-10-16 12:56
La_Rambla:
Ok,lugna ner dig,du har inte sagt så ,jag tolkade det hela fel.Kan vi lägga ner detta nu?
Spanien Maseniello
2005-10-16 12:52
La_Rambla- jag instämmer med delotro, säger inte;
Mallorca, Alaves, Betis, A.Madrid och Zaragoza något? Eller har du bara tankeblockerat dom matcherna? RM fick hjälp av dommaren igår, men- Om det är något lag som fått mest hjälp av dommaren inledningen av denna säsong så är det Barcelona och inget annat.
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 12:51
Ämne: La_Rambla:
Helt san....delotromundo//
Nu är du ute och cyklar igen. Var någonstans har jag klagat på att domarna dömer till er fördel? Det enda jag vände mig emot var all den fjantiga kritik som skrivits om att de skulle dömma till vår fördel. Läs om, läs rätt. :)

Ja, det där sista är vi överens om. Domarna överlag håller konstig nivå och det drabbar alla lag verkar det som. Vissa mer, vissa mindre.
Real Madrid delotromundo
2005-10-16 12:50
greeneyes_x:
Att storlagen får med sig domsluten i viktiga matcher är inget nytt,så är det i alla ligor.Det är något ni helt enkelt får leva med.Problemet är bara att domarna i spanien är generellt flera klasser sämre än domarna i de andra stora ligorna.
Atlético greeneyes_x
2005-10-16 12:49
delotromunbdo:

hade hellre sätt en välspelad match och förlorat med uddamålet om det nu va meningen att vi skulle förlora.
Eran domardebatt mellan Barca och Real håller jag mig utanför, men fan att vi alltid ska få såna okompetenta åsnor.
Självklart så tycker jag som Atleti supporter att vi drabbas mest av dåliga domare, men jag tror att andra laliga lag lider en del också just nu av den dåliga standarden på domarna.
Det skulle inte förvåna att nån domare blir ihjälslagen i laliga av nån supporter innan säsongen är slut om det förstätter såhär.
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 12:49
Sinalco//
Du ska inte begära mer av 14-15 åringar när de analyserar en match. De ser bara framför sig hur Real "dominerade" matchen och deras försvar helt tog bort Torrés och Kezman. Jag skrattade när jag läste det. :)

Fy f-n vad grym Petrov var, vilken speed. Stackarn fick göra 80m rusher och sen jobbat tillbaka i defensiven. Vilket drag det var på honom. :)
Real Madrid delotromundo
2005-10-16 12:46
La_Rambla:
Helt sant att domarna inte pallar för trycket, jag tyckte bara det var löjligt att du som barca supporter klagade på att domarna dömemr till vår fördel med tanke på hur det har sett ut iår.Men jag kanske missförstod ditt inlägg.Skitsamma,i det stora hela så tycker vi nog lika ,domarna i la liga håller inte alls samma klass som lagen.
Valencia Miran T
2005-10-16 12:43
Det var ju fan derby och man kan inte bara ge ut ett rött kort i början utan att sätta en nivå på matchen. Tycker att domaren borde ta till hänsyn att det är derby.
Sen så var Atletico bättre än Real, trots en man mindre.
Tänk bara hur det skulle vara om Petrov fick spela som endast yttermittfältare och inte ytterback.
Sinalco
2005-10-16 12:42
Sen såg jag att nån skrev på Real forumet om hur Ramos & Helguera tog bort Kez & Torres helt ur matchen, tillåt mig och skratta. En man mindre och båda spela grymt. Kezman stog ju fri 2-3 ggr i boxen och om bollen hade kommit in så hade det blivit mål. Då tänker jag främst på den när Torres sköt istället för att passa in när Kezman stog fri och Petrov kom runt på kanten och hade tror jag båda två inne i boxen. Men att dom tog bort dom ur matchen är ju fel. Som sagt tycker inte Atletico spelade som dom hade en man mindre, man märkte ju bara det när Real kontra. Om man ska klaga på nått som Torres gjorde fel igår, så tycker jag att han passa för lite. Tror eftersom detta är så stort möte för han att han ville avgöra och bli "hjälten". Han kunde passat hur många ggr som helst men han valde att göra det själv. Han gjorde en bra match men jag ville bara påpeka det. Tror inte han passa Kezman mer en än gång under matchen, så tycker att han kunde sammarbetat bättre för vi vet ju att det funkat i dom tidigare matcherna så varför inte fortsätta med det. Men finns egentligen inget man kan klaga på igår förutom idiot domarn som inte ens håller Gothia Cup klass.
Atlético greeneyes_x
2005-10-16 12:42
Bianchi har fått en del kritik av mig, men nu tycker jag synd om mannen efter igår.
Läs artikel jag länkat till.
Va ska man säga, Bianchi förtjänar bättre än det som hände igår.
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 12:39
alex163 [Sergio Ramos]//
Avundsjuka på er? Lol! Visst jag är avundsjuk, haha! Där fick du mig verkligen. Jag ger mig. :P

För den delen, jag har inte kritiserat er backlinje, jag koncentrerar mig på vår. Och kan inse att den behöver bli bättre. Så lägg ner. :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 12:37
delotromundo//
Det var lite av min poäng tidigare, om allt snack att Barcelona skulle vara favoriserade av domarna. Se dig i spegeln istället och se det för vad det är. Domarna pallar inte för trycket, och kom inte dragandes med att de skulle vara köpta eller favorisera vissa lag. :)
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
Ämne: Sinalco//
Helt klar....
Jag tycker bara att du ska vara tyst. Du är så avundsjuk så det syns på lång väg. Vi är bättren er lätt just nu så är det bara. Det är synd att er backlinje är så dålig som ni kritiserar vår. MMMMMM så glad just nu!!!!
Real Madrid delotromundo
La_Rambla ,Sinalco:
Vi ville ha 3 poäng och fick 3 poäng, oavsett om vi förtjänade det eller inte.
Real Madrid delotromundo
2005-10-16 12:31
La_Rambla - Du om någon borde väl inte klaga på domaren med tanke på hur favoriserade Barcelona har blivit av domarna iår.
greeneyes_x ,Young-And-Gifted-
Straffen var rätt dömd men Lopez utvisning igår var helt fel och tyvärr så avgjorde det matchen.
Tills sist så vill jag berömma Torres för att han inte slängde sig ner och försökte få en straff i duellen med casillas(vid ställningen 2-0).Jag är säker på att domarn hade blåst straff om bara Torres hade ramlat.
REAL FAN- Skärp dig!Har du inget vettigt att skriva så skriv inget.
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 12:30
Sinalco//
Helt klart, att säga Real förtjänade 3 poäng är oerhört pinsamt. De klarade inte att stänga matchen förän sent in i 2:a halvlek när Atléti satsade allt framåt. Oj vad svårt och oväntat att det dyker upp kontringar.
Annons: