/spanien/atletico/forum/2630.aspx/spanien/atletico/forum/2630.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andreas E
2005-10-13 17:08
Johan D.
Nej, men planer finns.
Real Madrid King_raul
2005-10-13 17:06
Greeneyes_x,

Lustigt att du totalt ignorerade mitt uttalande om era Söta rödvita öststatsspelare, verkligen colchoneros! vi kör det igen så att du inte missar det: Kezman, Perea, Ibagaza, Luccin, Leo Franco, Petrov osv.
Verkligen äkta rojiblancos.
Alcala de henares, skumt kvarter? HA HA HA! Vem är du? Inte är du ifrån Spanien i a f, om du inte vet vad Alcala de Henares är. Är du grek?
Raúl må ha stått i klacken, men ni får snart byta ut nätet på målen på calderón då Raúl gjort så många mål EMOT er i den vita dressen, bara en liten nyhet för dig så att du inte glömmer, Han spelar i Real Madrid för att ni inte trodde på honom.
Atlético greeneyes_x
2005-10-13 17:05
King_raul:

ska du inte vädra dina deprimerade aggressioner? jag har ju just slagit en hård forehand och vunnit första set.
Atlético greeneyes_x
2005-10-13 16:57
King_Raul:

För det första så sa jag aldrig att Raul blev köpt, jag pratar om alla Brassar.
lär dig svenska om du bott här sen du va 4.
Och det finns inget orginalare än att att Raul har stått i atletiklacken, jag vet att det är svårt att acceptera, det svider va?
Och snälla skriv inte samma sak hela tiden på alla forum om att du är född på utkanten av Madrid i nåt skumt område hit och dit, hitta på något nytt. Vi alla kan dra ut en atlas och välja ett område vi påstår att vi är födda i.
Du måste ha ett tråkigt liv om du är så lättroad att du viker dig av skratt för nåt sånt.
Och, jag sa fel, inte främlinglegion da, det är mer än Samba dansgrupp som heter "Dom Söta Vita Marängerna".
Du önskar väl också att du hade minne som en guldfisk för att glömma att vi gav er Raul.

Du är en deprimerad mellanålderskämt gubbskämt din lilla chilenare.

Real Madrid King_raul
2005-10-13 16:55
Greeneyes_x? ska du inte vädra dina hormoner? jag har ju precis smashat tillbaka bollen.

Johan D.
2005-10-13 16:51
Har Atlético Madrid någon svensk supporterförening?
Real Madrid King_raul
2005-10-13 16:37
Greeneyes_x,

Nu ska vi rätta dig lilla pojke, Du har minne som en guldfisk,
Jag är född i Madrid, bosatt som pojke i Alcalá de henares i utkanten av Madrid, Bott i Sverige sedan jag var 4år.
Raúl blev INTE köpt, han kom gratis (läs på lite lilla du).
Och snälla skriv inte samma sak hela tiden "han stod i klacken hit o dit" något nytt?
Ja Kezman, Petrov, Luccin, Perea osv osv är ju superinhemska? du är ett skämt, ni köper lika mkt spelare, fast vi undviker skadat gods, det är enda skillnaden, vi lättar lite mer på plånboken, annars exakt samma sak. Brasilianare, Serb, Rumän spelar ingen roll.
och stereotypa uttalande som främlinglegion är ju så att man viker sig av skratt:
Leo Franco, Perea, Petrov, Luccin, Kezman, Ibagaza och dessutom spanjorer ifrån Coria, Real Madrid, Murcia osv, mkt Rojiblanco hjärta i dessa.
Ni är verkligen ett MKT bättre exempel på inhemska hjärtan på plan.

Du är ett fjortonårigt skämt lilla grek.
Atlético Andreas E
2005-10-13 16:27
DEKI5
Stämmer bra ;)
Atlético greeneyes_x
2005-10-13 15:54
King_raul

vi vet att chilenare kan spanska. Du behöver inte låtsas vara spanjor.
Lika mycket som Raul är vit i hjärtat så har han även stått Colchoneroklacken tills han blev 15.
Jag ser ingen stolthet i att köpa alla spelare.
En spansk stolthet som idag är en lite småpatetiskt helbrasiliansk främlingslegion utan kärlek för laget, utan för pengarna.
Och då passar ju Raul in perfekt hos er.
Vi fostrar spelare så lag som ni ska kunna överleva.
Även om Torres lämnar oss för eller senare så har han ett riktigt Atletico hjärta.
Halva Europas plånboksmaffia har dragit i honom i några år nu.
Det säger väl lite mer än era alla Brassar som flyttar mellan Brasilien, Italien och Spanien så fort man öppnar plånboken. Och spelstrejkar så fort dom inte får gå till ett lag som ger mer betalt.

Aupa Atleti

Real Madrid King_raul
2005-10-13 15:23
Greeneyes_x,

Porque sigues animando a Raúl como que fuese vuestro todavia? Raúl se fue de vosotros porque no tenian confiansa en el, ahora Raúl a metido un montón de goles contra los colchoneros, Raúl es Blanco en el corazon!
Lär er av misstagen och håll i el niño istället!
Barcelona Kharles
2005-10-13 15:04
Haha, jag är B-kändis.

Jag tror att matchen avgörs på mittfältet. P.Garcia, Baptista, Becks och Zidane mot Luccin, Gabi, Petrov, Maxi. Sen gäller det att Perea, Pablo och Lopez är stabila som de brukar och att Torres och Kezman tar sina chanser.

Krossa kackerlackmarängerna! Aupa!
Atlético Lamps8
2005-10-13 13:57
Nu har väl Torres nätat 7 ggr på 4 matcher?
FaFko
2005-10-13 13:38
real kommer få storstryk som när lyon mosade dom.hahaha en stolt lyon fan.hoppas atletico mosar dom offrena
Atlético greeneyes_x
2005-10-13 13:30
los madridos:

hahahahahahaha!!!! braindead!! hahahahaha!!
Raul är fostrad i Atletico din fjant.
Vi har gett både er och landslaget en lagkapten.
Har Atletico inga titlar?? hahahahahahah!!
Har du nån adress så jag kan skicka lite LaLiga historia, du måste sluta prata om innebandy titlar, det är inte samma sak gosse.
Skit i lagkapten snacket, Atletico hade 3 man i landslaget i går som spela hela matchen och stod för 4 mål!!
Ni hade också 3, men eran såkallade kapten blev utbytt medans Torres va kvar och stod för 3 mål, ojdå!!
hahahahahahahahaha

Garate
2005-10-13 13:04
Vad talar du om, los madridos? Inga titlar 9 ligaguld och 9 cuptitlar- dvs. 3:e bästa laget i Spaniens historia! Ä r du 14-år gammal, kanske? Dessutom skall du aldrig glömma Raul"s rötter, din tönt! Hålls i ditt egna forum!
los madridos
2005-10-13 12:48
ammme om ert jävla atletico madrid e så bra varför har dom inga tittlar varför e dom alltid i skugan av real madrid och varför e då inte torres landslags capten oj det va en madridista som va dee och efter raul så e det cassilias så er lila torres får ta och växa upp liute för den där kaptens bindel har alltid hållits i ett lag
Atlético greeneyes_x
2005-10-13 12:46
http://www.tribalfootball.com/october/spanishnews4131005.html

dom tror att Ronaldo är kär i Adriano, tror att Robinho och Ronaldo håller på att göra slut.
Sen e ju både Baptista och Carlos intresserade i Robinho. Så vi får se hur denna Brasilianska kärlekshistoria slutar.
Atlético greeneyes_x
2005-10-13 12:42
Nåt sånt här lär ju bli av förr eller senare, men helst senare, det lär väl bli av om vi inta kvalar till Europa spel, tyvärr.
Kezman sr
2005-10-12 23:08
a Torres je prins, sorry Real!
Kezman jr.
2005-10-12 23:01
AJAJAJAJAJ KEZMAN ÄR KUUUUNG.
sorry spain
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-12 22:56
Ramos VS Torres på Lördag!
Atlético pimpster
2005-10-12 22:54
ååh men vad härligt! sverige klart för vm, torres nätar tre gånger, kezman i serbien, som vanligt! jag ser verkligen fram emot matchen på lördag. Hoppas verkligen på seger!
Sinalco
2005-10-12 22:53
KEZZA ÄR KUNG!!! Fan vilken spelare ojoj!

MAJSTORE!
Spanien DEKI5
2005-10-12 21:23
Andreas E, e du inte oxå på Inter forumet, har för mig att ja sett dig där några ggr.

Er Kezman verkar som sagt vara i god form.

Serbien mot Tyskland 2006!
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-12 20:55
njut för på lördag så kör ronaldo över er
Atlético Andreas E
2005-10-12 20:51
Vilken härlig Atletikväll! =)
Gazcoigne
2005-10-12 20:48
Kezman 1-0 mot bosnien. Verkar som han är tillbaka i gammal god PSV form i landslaget. Är fjärde matchen i rad han nätar för serberna.
Atlético Andreas E
2005-10-12 20:43
San Marino - Spanien 0-2 just nu.
0-1 A. Lopez
0-2 Torres

Underbart!
Atlético el niño!
2005-10-12 20:16
Hoppas att torres får bättre själförtroande med dom 2 målen han gjorde mot Belgien kan han göra det mot Real så...
Grahn
2005-10-12 18:47
Ingen som befinner sig i London på lördag, och ska se derbyt där?
Annons: