/spanien/atletico/forum/2620.aspx/spanien/atletico/forum/2620.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Jesus Gil
2005-10-27 14:06
ohhh Zahinos......:(
Atlético Lamps8
2005-10-27 09:46
Någon som vet nån hemsida som sänder matchen?
Atlético wesse
2005-10-26 23:05
Fy vad bittert, Zahinos från start. Han har inte gjort bra ifrån sig och jag tycker VERKLIGEN att Bianchi bör spela mer offensivt på hemmaplan! Varför inte ge Ibagaza chansen?!
Börjar bli lite upprörd nu över den fantastiskt tråkiga taktiken. Positivt var att Molinero får chansen, jag tycker han gjort bra ifrån sig, åtminstone under fjolåret.
Atlético Elvis
2005-10-26 21:00
Greeneyes_x, La rambla och king raul- för fan!
Jag förstår att ni måste generalisera er för att " bevisa" att ni inte är besegrade, men ni behåller mer värdighet och hedern om ni struntar i att säga ifrån eller att svara på allt dravel som skrivs- om er eller inte. Tyvärr kännetecknar detta svenska fans, men om man ska uttrycka sin ilska så finns det alltid pm...
Det jag menar är att sånt här förstör bara forumen..
Atlético el niño!
2005-10-26 20:06
Men det kan ju också vara så att Racing hade en av matchens bästa spelar på vänsterkanten han var ruskit snabb, men han såg lite seg ut.

Håller med Garate o wesse 6p är viktigt om vi ska komma till europa och framförallt hänga med i toppen av tabellen. Vill se Ibagaza nu i denna match mot inte det bästa laget i ligan han måste få lite speltid för att övertyga Bianchi och peta Gabi och Zahinos(men hellre Gabi en Zahinos)det går inte att peta El Cano.
Vinst med 3-1 Torres, Kezman, Luccin/Maxi.

iiAUPA ATLÉTI!!
Sinalco
2005-10-26 19:03
greeneyes_x / Jo, Velasco såg grymt seg ut sist.
Barcelona La_Rambla
2005-10-26 18:56
King_raul//
Eller ska jag kanske skriva Pajas_raul. Du är väl den sista som ska klaga på hur folk uppför sig på olika forum. Hur gammal var det du skrev du var nu igen, 28 år va?. Du är ett patetiskt litet kryp som sprider din dynga hos alla som inte råkar tycka om Real Madrid.

Tragiskt så det förslår. :)

Ursäkta att jag störde forumet, nu drar jag mig tillbaka. Var bara tvungen att säga ifrån.
Cádiz Libertyhill
2005-10-26 18:45
Hur är känslan i Madrid inför imorgon? Känns det som att det ska bli en relativt enkel transportsträcka till tre poäng eller är laget införstådda i att Cádiz kanske inte är fullt så usla som många verkat trott? Med handen på hjärtat, känns det inte som om det kan sluta hur som helst? Blir nog en bra men målsnål match i alla fall...
Atlético greeneyes_x
2005-10-26 18:40
ang inför artikeln, så såg jag nu att Atleti spelar imorgon, jag hade vaknat på fel sida, märkte inte datumet, ber om ursäkt om jag försökt stressa fram en inför artikel, hehe.

Vill helst inte Zahinos ska spela idag i en dubbelpivote uppställning. Man ska inte underskatta nån motståndare men ändå så tycker jag att det är en perfekt match och motståndare att testa lite mer offensiv uppställning på mittfältet, typ ofensiv diamant formation.

..................Franco.................
Velasco/Valera..Perea..Pablo..Lopez
..................Luccin...............
..Galletti/Maxi................Petrov..
...............Ibagaza/Maxi.............
............Kezman.....Torres..........

Är det nån som tyckte högerbackspositionen såg lite slö ut mot santander sist?
Atlético wesse
2005-10-26 17:55
//Garate
Håller helt med! 6 poäng känns väldigt viktiga om vi ska haka på europaplatserna!
Hoppas VERKLIGEN man slipper Zahinos mot Cádiz! Skulle vara kul om Ibagaza kunde få lira och leverera lite bollar framåt. Det var någon tidigare som sa att Luccin klarar defensiven själv, och det gör han! Han har haft en väldigt hög lägstanivå i år!
El Virrey, våga!!!!
AUPA ATLETI!
Atlético Bobban
2005-10-26 17:12
Ämne: tjena colchonerobröd....
Införartikel kommer under kvällen, håll ut...
Garate
2005-10-26 17:06
Den viktigaste veckan på länge framför oss- måste ta 6 poäng! Som Petrov sade, vi skall göra Vicente Calderon till en frutad hemma-arena from. imorgon! Zahinos behövs inte och Velasco är på gränsen. Galletti skall få mera speltid. Idag kör Depor över snobbarna!
Atlético Rueda
2005-10-26 16:45
Vad gör ni maränger på vårt fina forum, skriv inte om ni inte har något viktigt att säga för fan!
Atlético greeneyes_x
2005-10-26 16:29
tjena colchonerobröder..

kommer det nån inför Atleti - Cadiz rapport?
Kom igen nu Anders, dina artiklar är ju höjdpunkten på svenskafan.

peace
Atlético greeneyes_x
2005-10-26 14:31
King_Raul:

hahahahaha!! det funkar varje gång!! hur kommer det sig att ingen annan tar åt sig förutom du? hahahaha!! du följer efter mig alla forum o skriver inlägg, har du läst din länkade artikel själv nån gång eller? Patetiskt!
Jag riktar ingen galla mot nån, jag skriver sånt bara för att du ska ta åt dig, det är riktat mot dig, ingen annan, och vilken överaskning!! du tar åt dig!! hahaha, kan inte sluta skratta åt det där med internettroll, alla gör rätt i att ignorera mig förutom du!! så det funkar, du är svag och måste svara på allt, du ger ju denna trollare kraft och mat, hade det inte varit för dig så had jag inte skrivit sånt. men det är så kul att jävlas med dig, du tar åt dig som ett litet barn, typ " nää!! det är min leksak "
hahahahahaha.............
Real Madrid King_raul
2005-10-26 13:50
läs länk.

Forumanvändaren Greeneyes_x är en sådan så ignorera.
Real Madrid King_raul
2005-10-26 13:28
Ni har en underbar anhängare i Greeneyes_x, hon ger verkligen intelligensen ett ansikte.
Hon ger ert lag hög respekt bland användarna här inne.
Byta blöja på henne, det kan vara dags.

Nej men allvarligt, det är hyffsat tragiskt att degredera och viga sitt liv till att spy galla på Real madrids forum.
Greeneyes_x, du borde lägga lite mer tid att undra vad pojkarna i ditt lag sysslar med istället.

Atlético wesse
2005-10-25 20:06
//Majjo
Mmm, man blir långt ifrån förvånad att dom häver avstängningen.. Tvivelaktigt om det gällt något mindre lag i ligan...
Atlético Majjo
2005-10-25 19:21
Hmmm, kungens lag var det ja...
Kolla länken! Beckham är alltid Beckham, spelar han dessutom i Real så är det tydligen så att man får göra vad man vill. Hade det varit Torres som hade applåderat så hade han fått mer än en match avstängning, det kan ja nästan garantera! Och det skulle aldrig gå att upphäva!
Atlético wesse
2005-10-25 16:41
// greeneyes_x
Hehe... Snyggt formulerat av Garcia! :)
Undrar vad nästa steg blir??
:P
Atlético Kezo #10
2005-10-25 15:50
omgång mitt i veckan lika med ingen sändning från tv4+, hoppas hoppas detta är sista året de sänder ligan, ja jag vet att det handlar om att visa rätt program så att sponsorer blir nöjda osv men jag älskar fotboll och inte fiske
Atlético greeneyes_x
2005-10-25 15:26
jag anade att det va skumt på gån i Real lägret efter Ronaldos skumma intevju där han sa att han föredrar Adrianio över Robinho.
Och nu går Pablo Garcia ut i media och säger att Beckam är Blond och Vacker.

hahahahahaha!!!
Atlético Bobban
2005-10-25 10:40
Lamps8

Atleti har två hemmamatcher den här veckan:

Torsdag Cádiz kl 20.00

Söndag Villarreal kl 21.00 som går direkt i TV4+!!!
Atlético Lamps8
2005-10-25 10:22
Vilka möter ni nästa match?
Atlético el niño!
2005-10-24 20:33
Vi vinner och som alla andra säger; En vinst ÄR en vinst, tre poäng ÄR tre poäng, vi vinner och det är det som räknas om man ska vinna, sen vill vi inte att det ska gå som i "åren i helvetet", inte gå upp(nu till europa)men man har inte gjort tillräkligt med mål.

Nur tar vi nya tag och vinner hemma mot Cádiz och dom tar vi;)
iiAUPA ATLÉTI!!
andersito1
2005-10-24 19:15
Ämne: Set va på tiden att ....
Helt otroligt jag satt och väntade på min feta fru.. men hon kom inte.. För hon hade lämnat mig för en fullsatt bus med polacker... Nu är hon väldigt hjulbent
Atlético greeneyes_x
2005-10-24 18:22
Set va på tiden att domaren tog fram det röda kortet åt marängerna.
Att visa ut Shrek och Barbie är starkt gjort på Bernabeu. Det va bara vi som hade otur o fick en madridista domare i derbyt. Så ni hur Ubåten Gonzales slängde sig straffområdet och försökte få straff, haha, patetiskt... Härligt spel Valencia visar upp framför Bernabeu.
Real såg ut som ett förvirrat korpenlag i vissa stunder när Valencia visade upp ett bländande kortpassninspel. Nu ligger vi bara 5 poäng efter kackerlackorna, vad som än händer i ligan så vill jag komma förbi Real i tabellen, resten skiter jag i denna säsong.
Sen så är det bra att sikta på top 4 nästa säsong.
Om jag hatade Real innan derbyt så kan jag inte förklara hur mycket jag hatar kackerlackorna efter att domaren gav dom 3 poäng efter derbyt.

Aupa Atleti
andersito12
2005-10-24 18:08
kritiken mot Bianchi känns väl inte helt rättvis. För det första vann dom ju borta. Jag vet att det inte var bra spelat men en vinst är som sagt en vinst. Och tre poäng. Om man skulle spelat hemma så skulle det vara en sak men borta spel kan man inte helt räkna med att man skia spela skön speloch vinna. Nu gäller det att få fart på självförtroendet och låta spelare lära känna varandra bättre. Man kan inte räkna med att man är samspelta med så många nya spelare men det är vid det här laget man ska kunna visa sitt spel gång på gång...

Och alla ni som gillar Schuster...jag gör det också skön gammal atleti lirare....men han samma facit som med de andra lagen Xerez Levante och nu Getafe dvs börjat bra och sen sämre
Calderon
2005-10-24 13:23
är nästan gladare över att Valencia spelade ut Real och vann än att Atleti tog poäng,
skum känsla att känna så, skadeglädje?? vet inte?? men det är en underbar dag att veta att rikemansungarna och deras lag fick bra med pisk av ett strålande Valencia.

Olé olé ole ole ole!!
Atlético greeneyes_x
2005-10-24 12:32
Jesus Gil:

Håller med om att Luccin sköter mittfältet utmärkt, trot t.o.m att Luccin skulle vara annu bättre om han va ensam på pivote platesen istället för att förvänta att Zahinos ska ta 50% av bollarna, det skapar lite förvirring känns det som när man ser matchen.
Alla inspel får bara inte komma från kanterna. Torres är en djupledsspelare som Henry, det är därför Henry gör så mycket mål för att han få bollarna genom mitten i fart typ A là Ibagazaspel. och det va därför Torres såg säkrare ut förra sässongen för att bollarna kom genom offensiv mitt.
Samtidigt är Kezman en riktig boxspelare, han älskar inspel från kanterna.
Då får man se till att kpmpletera båda anfallarna.
Personligen tycker jag diamantformation på mittfältet skulle sitta bra med Ibagaza som offensiv framför Luccin.
Det kan ju bara bli bättre då, det kan ju inte bli sämre av att man ersätter Zahinos med vem som helst.
Tycker att det va helt rätt att plocka av Torres, det är bra att det finns nån som vågar göra det, även fast Torres är nyckelspelare så måste han också få känna på den bittra sidan för utvecklas som spelare. Kanske gjorde Bianchi det i fel match då Torres är en ypperlig snabb kontringssplare.
Jag skulle t.o.m tycka det skulle vara bra för Torres att få känna på avbytarbänken i nån match så han får kämpa lite extra, och om han då blir missnöjd o väljer att lämna oss så älskade han nog inte Atleti i slutändan ändå.
det får tiden avgöra.
Aupa Torres!!
Aupa Atleti!!
Annons: