/spanien/atletico/forum/2618.aspx/spanien/atletico/forum/2618.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sinalco
2005-10-30 22:56
SJUUUUUUUUUKT!
hinge
2005-10-30 22:55
1-1 .. Forlan nätar i 93:40 !!!!!!!!!!!!!!!

Alla ni som älskar Bianchi så jävla mycket kan dra åt fanders. Han måste avgå. Så är det bara!
hinge
2005-10-30 22:54
FY FAN I HELVETET JÄVLA AS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hinge
2005-10-30 22:49
Bravo Luccin!!!

Han kommer in .. drar på sig 2 gula kort direkt!

10 mot 10. 2 min kvar.
hinge
2005-10-30 22:12
Spanska domare är så in i satans jävla dåliga!!
Sinalco
2005-10-30 22:05
Plocka av Kezman? Tittar folk på samma match? Den som går på TV4+? Visst han kanske vart het men som han har spelat är det ju ett tjänste fel och plocka av han.
Atlético greeneyes_x
2005-10-30 22:01
det ser väldigt tomt ut i mitten Villareals planhalva, deras ena pivote är utvisad, men ändå envisas man spela kantspel, man ser ju själv att det är helt tomt varja gång Kezman viker in mot plan eller när det kommr en offensiv pass imitten.
Skulle vara en perfekt match att plocka ut Zahinos eller Gabi och sätta in en offensiv Ibagaza imitten, sätta Galletti på högerkanten, flytta fram Maxi bredvid Torres och plocka av Kezman.´
Kezman är taggad idag, men lite för taggad för min smak, är rädd för att han får sitt andra gula när som helst och åker ut.

Atlético Andreas E
2005-10-30 21:59
Jobbigt att vi drar på oss onödiga kort bara. Förhoppningsvis är vi 11-man på plan när matchen är över.
Atlético Senoo
2005-10-30 21:55
Asså kezman är het ikväll... tror han nätar 2 gånger :P..
Sinalco
2005-10-30 21:53
Kezman har vart kungen! Fan va spelsugen han ser ut, överallt på offensiv planhalva. Sen tycker jag inte högerkanten funkar alls. Maxi har vart grymt osynlig! Jag vill att Bianchi tar ut Zahinos(trotts målet) och drar in Maxi där och sen in med Galletti på högern. Eller så tar man ut Maxi direkt mot Galletti, trotts att han vart bra i dom två senaste. Men tyvärr funkar inget för han i första. Petrov har lekt med Kromkamp på vänsterkanten, han hänger helt enkelt inte med.

Tror det slutar 3-0.
Atlético Rueda
2005-10-30 21:52
Skönt med ledningen nu! Hoppas på 3e raka nu så är vi på spåret igen! Alltså Kezman måste fanimej lugna ner sig, jag sitter och är spänd varje gång han är i en närkamp, snart åker han. Jag måste faktist berömma Barca också, dom blir o räkna med iår, tyvärr.

AUUPA!

-------------
Siempre 100% Rojiblanco!
Atlético Andreas E
2005-10-30 21:07
Skönt med tidig ledning!
Garate
2005-10-30 20:17
Ämne: Jag förstår innebörd....
Av alla nationer varför måste du välja just Finland som exempel! Lite knäckt, men Atletico-vinst ikväll ger oss anledning att vänta på en bra säsong! I Sverige överskattar ni Zlatan- man kan inte påsta att killen inte har teknik, men om man jämför honom med den andra stora fd. Ajax-stjärnan Van der Vaart,anser jag att vr-V tillför laget mycket mera än vad Zlatan gör. Det finaste var då Zlatan skrev kontraktet med Juventus- van der Vaart bjöd hela laget på middag samma dag! Stora egon hör till fotbollen! Hur som helst, Torres avgör idag! Hoppas Ibagaza får lira. Perea& Pablo måste sköta om Forlan& Jose Mari. 1-0 är mitt tips!
Villarreal Viera
2005-10-30 19:53
haha okej jag tog i lite grann och mådde lite mentalt dåligt av andra skäl. Jag är rädd för att torres springer förbi våra backar ikväll , annars så ska vi nog gå igenom matchen felfria
Sinalco
2005-10-30 19:43
Viera / Orka säga att du hatar nån för en artikel. Är du frisk pojk?
Atlético Bobban
2005-10-30 19:12
Ämne: Jag förstår innebörd....Måste ha trampat på en väldig öm tå? För det var aldrig min avsikt att nedvärdera Villarreal som lag. Om du inte har tid eller ork att läsa en artikel som i stora drag är en hyllning till Riquelme, så får du skylla dig själv.

Vilken värld lever du i? Har du aldrig läst en löpsedel och undrat hur det hela hänger ihop? Det är för att locka läsaren till att klicka sig vidare, som man ibland skruvar till det ett varv till.

För övrigt är det inte vi från redaktionerna som gör löpsedeln på spaniensidan.

Med vänliga Atletihälsningar
Niclas Boberg
Atletired
Villarreal Viera
2005-10-30 17:49
Jag förstår innebörden, men jag hatar Niclas Boberg eller vad han heter som skriver med stor text på hela svenskafans.com/spanien . Mästaren mot lärjugen. Det låter ju som typ Brasilien - Finland i fotboll ? Dom som inte orkar läsa det innehållet i den där artikeln får ju bara se det som att ni tror att ni är mästare och vi är lärjungar , säkert några tusen som har sett det på det sättet redan.. Hatar niclas boberg
Atlético Jesus Gil
2005-10-30 02:27
Viera//Om du har läst Inför-artikeln och fortfarande inte fattar då kan du inte vara särskilt klipsk...
MÄSTAREN är CARLOS BIANCHI som ledde Boca till flera titlar, med vem annars än RIQUELME, LÄRJUNGEN, i laget
Villarreal Viera
2005-10-30 01:25
Mästaren mot lärjungen i den tv-sända kvällsmatchen, Vad menar ni typ? Att ni tror att ni kan vinna , snälla maila tillbaka för jag förstår inte innebörden av det där utlåtandet.
Atlético Bobban
2005-10-30 00:50
Ämne: koster det något att....
Gratis är gott!!!
Atlético BAs
2005-10-30 00:49
koster det något att ha och andvända PPlive?
Atlético BAs
2005-10-29 23:24
Hmm jag tror vi vinner med övertygande 2-0 imorgon, känns som om alla våra stjärnor börjar känna sig tillrätta i laget. Torres gör båda målen efter assist av petrov och kezman.
Atlético Andreas E
2005-10-29 22:31
Hur tror ni att det går imorgon då? Själv är man lite halvoptimistisk inför matchen och tippar på en uddamålsseger, 2-1.
Atlético Bobban
2005-10-29 15:52
Ämne: evol // det är bara ....Lamps8

Kunde ha beskrivit det bättre själv.

Evol
Om du är speciellt intresserad av Atléticos matcher kan det löna sig att hålla koll på forumet på atleticozone. Där brukar det också dyka upp lite tips på vilka stationer som sänder matchen på nätet. Bland annat därför att det finns en Altetisupporter från Kina som hjälper oss vilsna själar på traven att hitta rätt i kanaldjungeln. Med vilka kanaler som sänder vilka matcher...
Atlético Lamps8
2005-10-29 14:55
evol // det är bara att gå in på http://asiaplate.com/live.today.htm. Har du inte PPlive så är det bara att trycka på länken "Bobban" skikade. Klart. Men det kan också vara så att du måste högerklicka på PPlive ikonen där nere vid klockan och välja kanal (den kommer upp där när du har laddat ner det) Då är det bara ta den kanal det står att matchen sänds i.
Förstår du något? Jag är inte världens bästa på att förklara saker och ting ;)
Atlético evol
2005-10-29 01:09
Kan någon berätta hur ni gör för att se matcherna live över internet ?
Atlético el niño!
2005-10-28 19:55
Fan vad Razor måste vara lycklig, vara på plats nästan varje match, men kan du inte försöka rapotera från matcherna;)
Atleticooo
2005-10-28 19:48
Tips för de som är intresserade på länken ovan!
Atlético Bobban
2005-10-28 17:21
Har ni blivit sugna på att ladda ner programmet till PPlive så kan ni göra det via länken ovan.

Några fler länkar hittar ni här:

http://www.atleticozone.com/forum//index.php?showtopic=1590
Atlético Rueda
2005-10-28 16:53
Fan va avundsjuk man blir Razor, har vart på en atletimatch på Calderon men då var jag så liten så det var slöseri :( Vill dit nuuuu!
Annons: