/spanien/atletico/forum/2612.aspx/spanien/atletico/forum/2612.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lamps8
2005-11-20 21:00
vad har hänt med Torres?! Jag säger som komentatorerna, han är inte alls het! Jag ser heller inget Go i han, jädrigt trist för han kan vara viktig :(
Atlético wesse
2005-11-20 20:57
Fy fan vad trist match... Man blir rakt bitter! :/
Revanch om en vecka?!?!?!?!
AUPA
Atlético Andreas E
2005-11-20 20:56
Förlust då... Torres pinsamt dålig.

real#88
Vad menar du? Galletti spelade idag.
real#88
2005-11-20 20:29
varför får galletti aldrig lira??
Atlético Andreas E
2005-11-20 20:13
2-0... ¿Adios Carlos Bianchi?
Atlético Lamps8
2005-11-20 19:53
Jag tror ni kommer kvittera i andra halvlek, ni har varit det bättre laget tycker jag. In med Petrov så får ni nog lite mer fart =)
Atlético Andreas E
2005-11-20 19:50
Vad gör Leo!? Herregud.
Atlético wesse
2005-11-20 19:49
Trist!!!!! Hoppas verkligen andra halvlek blir bättre!! Hoppas att Petrov får komma in på kanten och Ibagaza kliva in central!
Garate
2005-11-20 19:38
Faan! Ni som alltid försvarar Franco- vakna. Tyvärr räddar han sällan poäng för oss, istället ger han då och då otroliga julklappar- hoppas det kostar inte matchen! Vi dominerade början, men åter igen inga mål. Ut med Bianchi!!!!
Vladac
2005-11-20 19:30
Hej alla. Sitter och kollar på Atleti nu på tv4+. Hur kan Pontus Kåmark behålla jobbet där på tv4. Det är ju en amisstaget efter det andra. Hade normala människor med normala jobb gjort så sär många felså hade man fått sparken. Måste nästan stänga ner ljudet. Det går inte att lyssna på eländet.

Heja Atletico!
Atlético Andreas E
2005-11-20 18:59
plejmejker#7
Nej.

Lamps8
Såg det, härligt!

Har inte tippat ännu... hmm, 2-1 seger? =)
Atlético wesse
2005-11-20 18:58
VIKTIGT! =)
Atlético Lamps8
2005-11-20 18:55
Ibagaza med i startelvan!
Barcelona plejmejker#7
2005-11-20 18:51
Haha, får Kezman lira ikväll eller?
Garate
2005-11-20 15:59
ibagaza tillför mycket kreativitet, men om motståndare spelar fysiskt spel, blir Ibagaza genast osynlig! Kezman har visumproblem och Petrov kanske får vila första halvleken- Bulgarien vann 3-0 över Mexico i Houston. Dags för Torres att måla och sluta gnälla. Om gnället inte slutar skall han säljas och Nihat skaffas genast i januari! Baiano skall Perea holla koll över. Vi måste vinna idag! Allt annat en vinst borde leda till tränarbyte: 3 möjligheter: Antic, Schuster eller Irureta. Alla Atletico-legender. Nånting som jag tvekar att Bianchi aldrig kommer att bli!
Atlético wesse
2005-11-20 14:29
Håller med föregående talare, fotboll på toppnivå handlar om snabba resultat, och Bianchi har inte levererat tillräckligt. När Ibagaza kommer in så får offensiven en ny dimension, Luccin, Gabi och Colsa i all ära, de krigar på bra, men som jag ser det är det Ibagaza som kan slå de avgörande passningarna framåt, bakom backlinjen. Just nu slår pivotes ut bollarna på kanterna och sen kommer ett inlägg.. Vi måste kunna hota via mitten också!! Det gör vi inte med Zahinos i startelvan.. :S
Skulle ha varit roligt att se Torres ensam på topp med Ibagaza släpande bakom och Petrov och Maxi/Galetti på sidan om... men men, nu är det bara att bita ihop och hoppas på 3 fräscha poäng! =)
Peter Beer (Jesus Gil)
2005-11-20 14:20
Börjar bli riktig irriterad på fegtaktiken (som inte ens funkar) med Zahinos i spetsen....Om inte resultaten börjar komma på allvar innan jul tycker jag vår envise tränare ska bort
Atlético Andreas E
2005-11-20 14:04
Kan inte göra annat än att hålla med dig. I många matcher där Ibagaza har fått hoppa in har det hänt saker anfallsmässigt, som det inte gjort på hela matchen.
Atlético wesse
2005-11-20 13:36
Andreas E //
Ok, trist som sagt.. Jag personligen håller Ibagaza högre än Galetti.. Ibagaza/Torres var framgångsreceptet ifjol.. Och jag förstår fortfarande inte att Zahinos lirar?!
Längtar ändock till matchen, med eller utan Ibagaza!!
Atlético Andreas E
2005-11-20 13:29
Startelvan, enligt AS:

Leo Franco
Pablo Ibáñez
Perea
Antonio López
Valera
Gabi
Zahinos
Maxi Rodríguez
Galletti
Luccin
Fernando Torres
Atlético wesse
2005-11-20 13:08
Rueda//
Kan inte annat än hålla med! Petrov har varit grymmmm!

Oj vad jag blir besviken om Bianchi lirar med Zahinos OCH Galleti istället för Ibagaza!!! Vi som sett matcherna såg hur han har Torres-radar. Och om nu Torres är ensam på topp, vad passar bättre än en Ibagaza som har radiostyrda passningar?!?!?!
Slarvigt Bianchi!!!!!
Atlético Rueda
2005-11-20 01:29
Petrov har, utan tvekan presterat bäst, ni som säger Kezman har antagligen inte sett storheten i Petrovs spel. 100% till Petrov!
Atlético Andreas E
2005-11-19 23:16
Ny omröstning finns nu tillgänglig =)
Atlético Rueda
2005-11-18 18:54
Så ja, äntligen helg igen! Och snart dax för fotboll! Tipsen är satta och teven bokat.

AUUuuuUUUupa!
Atlético Andreas E
2005-11-18 16:42
Lalat
Jag är ett bra exempel, om du har svårt att se det ;)
Villarreal Lalat
2005-11-18 15:45
Andreas E

Nej nej, men jag har svårt att se att man kan älska 4 lag lika mycket. Men det är min åsikt...

Garate

Säg det till Real Madridfansen. Dom byter väll favoritlag varje vecka...
hinge
2005-11-17 22:57
Lalat //
Det är jag som ordnat så "Hull" finns på englandsidan, så fler än 2 lag kan man nog älska.
Man måste säga älska ... För när Hull, Atleti eller Chelsea vinner så uppstår en makalös glädje i kroppen som kan rädda dagar.
När de förlorar så blir man så knäckt och depprimerad att man varken vet ut eller in.

Men Hull är det största i hjärtat. Och jag har varit över och kikat på dem.
Här i Sverige är det Helsingborg, men jag är inte speciellt något fan av allsvenskan.
Sådär ja ... Nu har alla en inblick i mitt fotbollsliv.

Kan dessutom trycka in att jag var o kollade på Barcelona - Osasuna härom veckan. Dock har jag aldrig varit i Madrid ... än.
Garate
2005-11-17 21:33
Ämne: Garate

Jag själv ....
Jag har inte bott i Tyskland, men har varit reseledare i en period på 4 år( mycket I Spanien, England, Bulgarien). Spies och Fritidsresor erbjöd fina möjligheter! För mig är livet:HUSTRUN, DOTTERN OCH DE 4 KÄRLEKARNA. Tjej kan man alltid byta, men sitt fotbolllag skall man vara lojal mot så länge man lever!
Atlético Andreas E
2005-11-17 21:30
Lalat
Så man är en "falsk" supporter om man har mer än två lag i sitt hjärta? Jag bor inte i Stockholm, men jag har alltid haft och kommer alltid att ha AIK i hjärtat, även om AIK blir ett Division 3 lag och om t.ex. Sirius (från Uppsala, där jag bor) går upp i Allsvenskan. Jag åker till alla AIK matcher som jag har möjlighet till.
Självklart älskar jag alla till 100% och följer dom i ur och skur, i medgång och motgång.
Villarreal Lalat
2005-11-17 21:17
Garate

Jag själv älskar KFF och Arsenal. KFF är rätt så självklart eftersom jag bor i Kalmar. Så därför är jag en KFF:are. Men jag älskar verkligen Arsenal. Jag har mycket svårt att se mej älska något mer lag än dom två. Självklart tycker jag att vissa klubbar är bra (Villarreal t.e.x) men jag älskar inte dom lagen. Fast jag vet ju inte hur seriösa ni är med fotboll. Fast ni verkar ju vara rätt så seriösa eftersom Andreas är skribent på svenskafans och du Garate har varit i Tyskland och sett HSV 8 ggr. Fast du kanske bodde i Tyskland då...
Annons: