/spanien/atletico/forum/2605.aspx/spanien/atletico/forum/2605.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
zoranzoric
2005-12-05 18:39
Det spelar ingen roll om de snackar om Barcelona, eller om de skriker om hur de vill att Real ska bli bättre, Vem bryr sig om vilka de vill ska vinna ligan, ni hakar upp er för mycket på såna saker.

Jag brukar sitta och garva åt deras dåliga kommentarer, särskillt den där Hasse, Han är blåst för fan och det är riktigt roligt.

De som säger att de vill ha Hysén kan inte mena allvar, Har ni någonsin sett en CL-match på ZTV?

HAHAHAHAH

Han håller inte lite på Liverpool HAHAHAHAH

Han är jämt negativ mot alla förutom de där bögarna i England.
Real Madrid Binho
2005-12-04 22:43
Elvis

Håller med, Det ända som snackade om efter matchen mot oss var att Henke inte fick spela.

Hoppas Viasat tar över igen då vi får se Gleen Hysen och Henrik Strömberg.
Atlético Elvis
2005-12-04 20:59
Tv4+ kan nog lika gärna lägga ner sina sändningar, vem fan vill höra Braca-kåta kommentarer som rablas upp 90 minuter varje match?

"ronaldinho, åhh- vilken fantastisk ansats! Han står i 90 grader.." - Jag spyr galla över Hasse Blomqvist orgasm när Ronaldinho tar sats till att slå en misslyckad frispark. Att svensk media är kära i Barca tack vare Henke är ingen nyhet, men att man ska smöra extra för Barcelona gör mig spyfärdig. Tur att ingen svensk i Henkes status spelar i Atletico - då hade aftonblaskan, tv4+ och allt vad de heter hållit på med oss.

Visst är Ronaldinho bra, men han gjorde inte ngt speciellt som var avgörande i den här matchen- det är Messi som förtjänar mest beröm.

/Vad vore barcelona utan Puyol...
Atlético Mathias
2005-12-04 17:22
MAttheus:

Jag håller med, det är spelarna som underpresterar.
Spanien _Mattheus_
2005-12-04 14:01
Jag tycker trots allt att spelarna är en större orsak till fiaskot än Bianchi! För om de hade gjort mål på alla chanser som Atléti skapat under säsongen, så hade alla tyckt att Bianchi var bra! Nu har dom missat trots att de har skapat..Ja då är tränaren sämst...
Nu såg jag inte gårdagens match men det har varit samma hela diskusion hela säsongen
Recreativo Ronnya
2005-12-04 12:32
Det var inte så bra att ni spelade så defensivt efter målet. varför?
Jag håller hundra med på loverpool: Bomben ska inte behöva ändra på match tiden plus att Bilbos målvakt var uppe på er straffområde för hörnan. dvs tomt i deras målbur. Vaffö ska Domaren lägga extra tid för...Vem e Bianchi? managern? Men tråkigt att Torres var avstängt oxå. /torresfan
Atlético Mathias
2005-12-04 12:12
Domaren ska ha skit,
Bilbaofansen ska fan ha mer skit,
Bianchi är jääävligt nära sparken...
Men mest skit ska fan spelarna ha.
Har de inga nerver alls?
Hur många ledningar har vi tappat i slutminuterna? Hur många klara målchanser att punktera matcher ska de få missa...
Kan inte vara tillfällighet längre, de borde tränas mentalt.

Ps. Hur fan kunde Kezman missa....Ds.
Real Madrid Binho
2005-12-04 11:53
Ni kommer inte få Macherano och Tevez itne för att ni är dåliga men ryssen äger klubben där dom spelar i och dom kommer gå dit. Jag är säker på att dom kanske inte vill för att inte kan väl Masherano bänka Lampard,Essien och Makelele

Och Tevez Dragba,SWP Duff och Robben.
Recreativo Ronnya
2005-12-04 02:28
jaa. För två poäng är mycket för att ni ska vara med och kriga på topp 4 lag där uppe, ni e andra laget jag gillar efter Barca. Så klaga på nått sätt, lycka till//TorresFan
loverpool
2005-12-04 02:24
Titta här! Allt var fel! Domaren som dömde äter bajs och skiter mat. Domaren får inte lägga extra tid över övertid inte på det sättet. Bomben ska inte behöva ändra på match tiden plus att Bilbos målvakt var uppe på er straffområde för hörnan. dvs tomt i deras målbur, ni hade chansen att skaffat till 2-0s ledning t.o.m. Man måste kunna överklaga tycker jag. Jag blev grymt knäckt efter mtachen. Åtminnstone klaga på deras beteende på deras läktare.....Hatar Bilbao, speciellt deras supportar nu.ni borde göra som Chelsea...va inte en bra förlorare...utan jag stödjer er....ere nån som har kontakt me nått ledning, så ta tag i det.
Atlético GOOL
2005-12-04 01:14
va fan håller atletico på med!!!!! jag lackar!!!!!!!!!!
Atlético Elvis
2005-12-04 01:03
greeneyes_x- Jag håller med dig om det mesta och om vi ska vara ett lag som vill spela i Europa så måste man ha spelare av macheranos klass - självklart!

Bianchi har fått laget att underprestera, med den offensiv vårt lag har, så ska man kunna prestera bättre än så här. Bilbao är mycket svåra bortaplan, men när Athletic är i en motgång som denna, så borde man kunna uttnytja situationen och vara kylig så att 3 poäng fixas... Sedan så skulle väl det vara bra om truppen breddades med en klass spelare som greeneyes menar. En spelare som är anpassad till sånna här matcher (och som har andra bra egenskaper förstås). Vi får se hur det går för Bianchi & co tills jul, om laget fortsätter att inte leva upp till den standard som krävs så bör sydamerikanen bli sparkad!
Atlético guRRet
2005-12-04 00:59
tyvärr, Tevez får vi aldrig. Chelsea pumpade in stora summor i Corinthians för att få dit honom, då Tevez sedan ska till Chelsea.
Atlético guRRet
2005-12-04 00:30
fy fan vad illa, det måste ju fan blåsas i tid!

Men sett till hela matchen var det inte helt orättvist, vi spelar helt enkelt inte bra. Givetvis är man förbannad över resultatet, men alla resultat som får Bianchi närmare sparken glädjer mig lite...
Atlético greeneyes_x
2005-12-04 00:26
Jävla Grisfotboll!!

Jag förstår hur Bianchi tänker och hur hans taktik ser ut, han är inne på rätt spår men han har gjort en grov misskalkylering, och det är att dom spelare han hade i Bocas mittfällt är 10 gånger mer boll och passningsskickligare än Gabi och Zahinos eller Luccin da.
det funkar inte att man ska tro att Zahinos, Gabi eller Luccin ska slå samma skickliga passningar eller dribbla av 1 eller 2 spelare innan man lägger den.
Man märker direkt på hans taktik att han vill att pivote linjen ska slå dom öppnande passarna.
Men tyvärr Bianchi!! fattr inte att en sån framgångsrik tränare gjort en sån felkalkylering.
Det skulle funka, men då vi fixa fram Macherano illa kvickt och sätta han bredvid Luccin.
Tycker att Torres halvhjärtade och själviska dribblingsförsök tar illa på Atleti, tyvärr, så tycker jag att Torres måste vidare.
Men dom summorna vi kan få för Torres kan vi få hit både kobran Tevez, mittfälltsgeneralen Macherano och kanske nån fransk talang eller nån Belgisk ellet Holländsk högerback.
Eller vad tycker ni.
Vad tycker ni?

Aupa Atleti
Atlético Lamps8
2005-12-04 00:11
Jävla skit dommare!!! spanska dommare kan ta sig någon stans de är så jävla kassa så det finns inte!! Han kollade fan på klockan när den stod på 95.00 och han blåste inte ens av utan lät bollen gå till ett Atletic anfall..... helvetes jävla skit jävel. det är känns fan mer som än förlust och AVGÅ BIANCHI!!
Sinalco
2005-12-04 00:10
Det värsta var ju att domar-fan titta på klockan efter den passerat 5 minuter då Bilbao svinen fick kontring och ändå inte blåser. Hoppas nån kapar benen på domarn nästa match.
Atlético Elvis
2005-12-04 00:09
Vi hade chansen att avgöra, men Kezmans jävla vänsterfot vara sne vid det tillfället - Jag hoppas att dommarens huvud blir lika sne efter matchen!
Jag tycker att Atletico spelade bra och om det inte för dommaren så hade jag varit helnöjd med matchen, A. Madrid spelade smart. Det är otroligt surt att det las till 30 sekunder, det är som om man hade tillägs minuter i hockey!
Atlético pimpster
2005-12-04 00:04
Suck!
Så jäävla dålig match. Atlétispelarna höll fan inte bollen efter marken nån gång! Aldrig mer än 2 passningar inom laget, och sen detta jäävla försvarsspelet när man har tagit ledningen efter 10 minuter! Det går fan inte att försöka säkra matchen genom att spela grisfotboll i 80 minuter. Det är helt enkelt så jävla dåligt, men man har ju vant sig att en boll alltid ramlar in på över-övertid. Det är bara att försöka blicka uppåt, men det ser ju jävligt mörkt ut.
Atlético Andreas E
2005-12-04 00:04
Akta ryggen domarn...
Atlético Elvis
2005-12-04 00:03
Så jävla typiskt att Greeneyes ska ha rätt...
Atlético greeneyes_x
faaan, hur är detta möjligt i logiken, det går bara inte!!!
jag sa ju det innan, sista min kommer Bilbao göra 1 - 1, det är en övertidaföbannelse över Atleti.
Jävla Fitta!!
ursäkta språket, jag måste avreagera mig, jag är så fittförbannad!!
Atlético Lamps8
DET ÄR INTE SANT!!!! JÄVLA HELVETES JÄVLA SKIT DOMMARE STOPPTIDEN VAR JU SLUT!!! det var precis samma som i Villareal matchen att de tar poäng när stopptiden är ute!! fy fan
Sinalco
Dom borde ju fått en minut mindre för bomben! Är man är bra domare så gör man så, inte lägger TILL en minut. Spanien har sämst domare och så är det! SKANDAL!
Valencia Miran T
Jävligt synd att ni blev rånade på segern.
För rånade, det blev ni. När Atletic stod och rullade bollen vid mittlinjen när tiden stod på ca 5:04 extra minuter skulle domarn blåst, man kan fan inte lägga till sekunder på tillägstiden för att idioter på läktaren slänger in fyrverkeri, han borde avbrutit matchen och gett er 3 poäng.
Atlético Paulo Futre
2005-12-04 00:02
Dom fick en pinne pga. granat jäveln...
Atlético Rueda
2005-12-04 00:01
5 minuter övertid är 5 minuter FAN INTE 5.30 eller 6.24 FYFAN VILKEN JÄVLA STANDARD DET ÄR PÅ VÄRLDENS DOMARE!
Sinalco
2005-12-04 00:01
DET FINNS JU INTE!!!!!!!
Atlético Majjo
2005-12-04 00:00
De e faaan i mig helt otroligt! Andra matchen vi tappar 3 poäng i sista sekunden! Hände mot Villareal och det händer igen! Sjukt!
Villarreal Lalat
2005-12-03 23:04
Perlskog om Kezmans miss:
"Han använder bara vänsterfoten till att kliva in i Ferrarin med"

Hehe...
Annons: