/spanien/atletico/forum/2604.aspx/spanien/atletico/forum/2604.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético greeneyes_x
2006-01-05 23:19
hahahahahahahah
Sinalco
2006-01-05 23:14
cassano klar / ja det va ju jävla kul retard
Atlético greeneyes_x
2006-01-05 22:52
Jag tippar på att Perez ringer till Spanska fotbollsförbundet, Raul lägger sig nästa match på order, ni får straff och får med er 1 poäng, och att Spanska staten betalar Cassano och Cicinhos övergång och att Franco ler i sin grav.
Ingen har iallafall klappat till Ronaldhino på Vicente Calderon, nån måste ju hålla staden Madrids heder i behåll.

Aupa Atleti

Real Madrid cassano klar
2006-01-05 22:45
shoo jag har tippat0-5 till valencia de kommer köra över er villa 5 mål

ahahahah
Atlético greeneyes_x
2006-01-05 22:41
Typiskt, nu är 3 spelare till sjuka + Maxi(som även dras med skada).
Och alla som spelat fotboll vet hur lång tid det tar att få orken i benen att springa efter man vart magsjuk eller haft feber eller nåt.
Fy! ingen kommer att helträna pga av magsjukan förän början på feb kan jag tippa på.
Faaaaaaaaaaaaaaan!
helvetes HORAAAAAAAA!! ursäkta språket min colchonerobröder, men vafan är det här för förbannelse?

Sinalco
2006-01-05 20:43
Håller väl på till 31 jan.
Atlético Lamps8
2006-01-05 20:15
Någon som vet när transfer fönsterna stänger?
Real Madrid Zizou-Mano
2006-01-05 20:12
Vinn över Valencia !
Atlético Andreas E
2006-01-05 18:48
Precis. Vi får hoppas att min tippning inte stämmer ;)
Sinalco
2006-01-05 18:26
Jo! Oturen måste väl vända nångång, nu är det väl Atletico's tur och vinna med ett mål mer ;)
Atlético Andreas E
2006-01-05 17:47
Önskar att jag var lika optimistisk som du när det gäller nästa match ;) Men varför inte? Bara inte matförgiftningen har en lång verkan på spelarna så kan det nog bli en vinst. ;)
Sinalco
2006-01-05 17:46
Utmanar dig ;)
Atlético Andreas E
2006-01-05 17:42
Kul att man nu även kan tippa på Spaniensidan! Nu ska jag se till att bli den bäste tipparen av alla Atletifans! ;)
whipped.
2006-01-05 15:02
Då tackar vi för den upplysningen!
Atlético Bobban
2006-01-05 14:58
Ämne: EFTERLYSES:
Bild på....
Det är mycket riktigt Athletic Bilabaos Ueafacup ställ du är ute och far efter.

Atleti har inte använt sig av något sådant hiskeligt matchställ, men våran förbjudna Spidermantröja är däremot kult!
whipped.
2006-01-05 14:42
EFTERLYSES:
Bild på erat hiskeliga tredjeställ. Tror att det var tredjestället i alla fall. Ni vet det med vit/rött "splattmönster" över hela tröjan.

För det var väl inte Bilbao?
Atlético Elvis
2006-01-04 19:46
Pro,

* Det heter Atletico eller har förkortningen Atleti. Atletic är ngt annat.

1. När hade vi vår tid? klubben har legat lågt i ungefär 6-7 år, det är en lång tid. I år var det dags att ta det stora steget och utmana de stora lagen. Som greeneyes beskriver så bra, så har vi en förbannelse kombinerat med en senil tränare. I år har vi misslyckats med allt;
* Efter halva säsongen ligger klubben på en usel placering, Sportsliga framgångar har uteblivit.

2. Man hade värvat friskt den här säsongen, därför förväntade man sig att Atleti skulle ligga högt upp med tanke på det lag vi har på pappret. Vår ekonomi blev ju sämre pga denna storsatsning denna säsong och framgångar har ju som sagt uteblivit.

3. Vi har misslyckats med alla värvnings försök så länge..

Dessutom blev vi förudmjukade av ärkerivalen när man hedrade Jesus Gil, att Raul Bravo avgjorde den matchen gör en jävligt förbannad.

Och snälla, sälja Torres och köpa in talanger? Om du hade kunskap om vår klubb så skulle du inte komma med pinsamma förslag om lösningar - verkar som om du har suttit för mkt framför datorn och spelat FM..
Calderon
2006-01-04 19:33
pro:

du kanske ska skriva i Bilabo forum, vi heter Atléti eller Atlético.
Pro
2006-01-04 18:41
hörru greeneyes_x... altetic hade sin tid, nu har dom inte de längre, de finns ingen förbannelse eller något över dom, de finns väl helt enkelt som i atletic som kan förhandla om nya spelare, skulle inte förvåna mej om atletic spelade i divison 2 om 2-3 år...dom måste handla snabbt om dom inte vill bli nedflyttade´... kanske borde dom sälja Torres & få en del pengar så dom kan köpa in nya talanger!!!!!!!!!!
Valencia Amunt!
2006-01-04 18:40
Januari är inte slut än så dra inte förhastade slutsatser om nyförvärv. Men Atletico har ju investerat en herrejävlans massa pengar när man inte riktigt har den starka ekonomin för det.

Konstigt att Gabi inte övertygat, han var ju helgrym i Getafe som spelmotor där. Samma sak med er backlinje, den är ju inte lika stabil som förra året (då var den extrem).
Atlético greeneyes_x
2006-01-04 18:08
hhmmm.

Vad ska man säga om mitt Atlético som ständigt bär på en förbannelse av nån sort.
typ 1/4 av truppen skadad, mer en halva truppen är magsjuka, pappor som dör, en senil tränare, Torresrykten i våran mörkaste stund, ligger långt ner i tabellen, ingen form heller, sista minuten kvitering förbannelse, vi fick varken Maniche, Rosicky, Cago eller Mascherano.
när ska detta elände ta slut???
Måste vi söka upp nån häxa eller nåt? tänk om det finns en förbannelse över Atlético som nån Real Madrid kärring lagt?
Man vet fan aldrig, man börjar nästan misstänka att nåt övernaturligt är på gång, så här jävla mycket otur kan inte ett lag ha.

Aupa Atleti
Atlético aohlen
2006-01-04 14:41
det var ju typiskt att alla skulle gå och bli magsjuka, när man nu varit och köpt biljett och allt. får väl hoppas att dom blir friska till valencia-matchen i alla fall
Barcelona El Duderino
2006-01-04 14:40
Er match i kväll inställd sedan 14 spelare blivit akut magsjuka.
Atlético Andreas E
2006-01-04 14:23
Ja, det är kul. Men en sak som inte är lika kul är att Leo Francos pappa dött =(
Sinalco
2006-01-04 13:00
Har läst massa artiklar om Kezman's snabba upphämtningen efter skadan. Han är redan tillbaka och tränar för fullt. Dom trodde han skulle vara bort i 4-6 veckor men tränar redan som vanligt. Bevisar bara hur mycket han vill spela. Spanska tidningarna kallar honom "The miracle man". Hoppas målen börjar komma nu med, hans vilja finns iaf.
Atlético Andreas E
2006-01-03 21:35
Samy
Japps, vilket även står med i Silly Season artikeln jag skrev tidigare idag.
Real Madrid Samy
2006-01-03 20:48
Det är sportdirektören Ariedo Braida som gått ut och dementerat ryktena om att den forne Inter-anfallaren skulle vara på väg bort från Milan i januari.

”Det är ingen klubb som har tagit kontakt med oss om Vieri. Han vill stanna här och vi delar hans önskan. Han går ingenstans”, säger Braida.

Vieri har under de senaste dagarna ryktats vara på väg till Spanien och sin forna klubb Atetico Madrid. 33-åringen blev säsongen 1997-98 skyttekung i La Liga i sin enda säsong för Atletico Madrid.

Milan och Vieri ser dock, efter det senaste uttalandet från den italienska klubben, inte ut att gå skilda vägar - i alla fall inte i januarimånad.

däer har ni de ;)
Real Madrid Samy
2006-01-03 20:37
ni behöver inte oroa er milan vill inte ens byta vieri med torres milan har redan Många anfallare
shevchenko vieri inzaghi Gilardino varför skulle dom vilja byta vieri med torres?? ...tror att torres går till ett engelskt lag kanske man utd eller arsenal ..!
Atlético Andreas E
2006-01-03 19:52
Det är knappt jag tar Vieri gratis, faktiskt. Är väl för mycket blåsvart för det. ;)
Atlético aohlen
2006-01-03 19:19
Ämne: Jag står fast vid at....
Föredrar också en annan värvning, men skulle sälja Torres till rätt pris och värva en klassforward eller helst två då det idag ju egentligen bara finns två anfallare av någorlunda klass
Annons: