/spanien/atletico/forum/2597.aspx/spanien/atletico/forum/2597.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid sam_r9
1/23/2006 01:36
Mitt senaste klipp

Ronaldo VS Ronaldinho

http://rapidshare.de/files/11613601/Ronaldo_VS_Ronaldinho.wmv.html

Kommentera gärna filmen.
Atlético guRRet
1/22/2006 23:36
Är lite sen med att kommentera gårdagen vinst, men fy fan vad gött!
*
Såg precis årets match på tv, Bilbao-Real Sociedad, oj oj oj vilken match. Ett äkta derby, och Bilbaos "liverpool" var härlig att se. Tyckte att dansken Skoubo (eller hur det nu stavas) såg riktigt het ut, hade kanske varit nåt för oss?
Barcelona Pidjen
1/22/2006 23:29
Hur kan någon som är skribent för en SF sida skriva inlägg på motståndarnas hockeysidor och önska dem lycka till innan de möter skribentens favoritlag?
Dessutom gratulera dem när de vunnit!
Är det så det ska vara Andreas E???
Du borde i mina ögon...

Hade!!
Atlético Senoo
1/22/2006 22:49
Heej kära atleti fans de va länge sen ja va aktiv i forumet pga av bredbands fel men nu är ja tillbaka o satan va gött det är med en Seger ! :D:D
Atlético Andreas E
1/22/2006 22:08
Ett forum där bara registrerade medlemmar kan skriva i är inte långt ifrån att införas.

Har för mig att det finns några personer som brukar skriva här då och då som inte är registrerade? Vore nog bäst om ni reggade er snart.
Atlético Rueda
1/22/2006 21:36
Jo, tycker idén med att endast registrerade användare ska kunna skriva i forumet, så slipper vi alla 13åringar som ska skryta om när Real får en helt felaktig frispark som resulterar i mål.
nemanja
1/22/2006 21:27
hahahahaha skönt seger vettu :D altetico e det bästa laget den som verkligen gillar altetico madrid kan adda mig på msn Lill_nema
Atlético el niño!
1/22/2006 18:57
Ämne: Ojoj, vad skönt med ....
Matcherna som kommer är Deportivo, Barca, Sociedad, Getafe. Så det är inte så enkla matcher. Så GÖTT med en seger!!!
iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético wesse
1/22/2006 17:11
Ojoj, vad skönt med en seger! =)
ÄNTLIGEN som en viss Gert skulle sagt.
Om vi nu bara kan fortsätta på den inslagna vägen, jag vet inte vilka matcher som kommer, men det skulle vara skönt om det var mot några av de "sämre" lagen, så vi kan få ett par segrar i rad och känna att vi är på g!
Efter en mörk höst tänds åter ljuset i tunneln för oss Colcherones! ;)
Sinalco
1/22/2006 16:37
Går det inte göra så att bara registrerade användare får skriva på forumet? Det är ju bara clowner som skriver dom som inte är registerade dvs.
Atlético greeneyes_x
1/22/2006 15:32
Vilken jävla skojare!!

hahahahaha, han gör EN bra match mot Cadiz på hemmplan och går till media och varnar Barcelona.
Det var ju fast situationerna som avgjorde, annars så lekte Cadiz med Real.

Vilken jävla skojare den där Robinho..

hahahaha!!
Atlético Torres_9
1/22/2006 15:22
Ämne: Jo, jävligt viktig v....
tjena...jag håller med dej till 100%..det känns som om det kommer någon slags vändning för Atleti nu!! Man ska nog avvakta innan man gör något förhastat med murcia toror jag...vad tror du?? låta han fortsätta tills vidare...om atleti spelar bra så sitter han säkert...ha de
Atlético Torres_9
1/22/2006 15:18
Tjenare alla Atleti Fans.....är det någon som vet var man kan kolla på matcher på internet i mediaplayer tex....skulle vara kul....skriv nån som vet....ha de
Atlético Rueda
1/22/2006 14:25
Ja just de, måste bara säga att det är jävligt starkt av Franco att komma tillbaka efter allt tragiskt, och sen spela så otroligt fokuserat och hålla nållan, Starkt.
Atlético Rueda
1/22/2006 14:23
Jo, jävligt viktig vinst nu får hela laget upp självförtroendet, förtroendet för Murcia och vi börjar lira igen. Jag är riktigt nöjd med Murcia, varför inte behålla honom nästa sesong om detta nu vänder? Jag tror han gör ALLT för att få en ordinarie plats i Atleti, därför kommer han satsa allt.
Tibinho
1/22/2006 14:10
Älska real madrid!!
TIBINHO
1/22/2006 14:10
HALA REAL MADRID!!!!!!!!!!
Julia
1/22/2006 14:08
ÄNTLIGEN!

Nu är man i alla fall lite lugn fram till nästa match.
hinge
1/22/2006 12:48
Riktigt skönt med seger!
Man får hoppas det börjar lossna lite nu ...Inte helt fel tidpunkt jag menar :-/

Inte för att Torres straff var på något sätt säker, men jag hoppas han fick tillbaka en del självförtroende där.
Atlético senken
1/22/2006 02:43
Satan va skönt med vinst!!!!!!!
ÄNTLIGEN
Atlético Bobban
1/22/2006 02:29
Målen finns att ladda ner från Atleticozones forum, fy fan va skönt med en seger!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
1/22/2006 00:18
Grattis till segern!
Atlético Andreas E
1/21/2006 22:30
Skönt att äntligen stå som segrare i en match!
Atlético Elvis
1/21/2006 22:13
atl madr - han spelade bra, som resten av laget - men drog på sig ett klantigt gult kort.

Jag tycker att det är lite synd att Galleti inte får så mkt speltid han förtjänar..
Atlético Elvis
1/21/2006 22:10
Första halvlek var bitvis underhållande..
Men vem bryr sig om underhållning, just nu är huvudsaken att ta tre poäng!

Tänka sig, vi tappade inte ledningen, vi höll nollan - samt gjorde 2 mål borta mot Zaragoza. (Vår mål statistik är 1 mål per fjärde match)..
/Obs, glömde - Inga korkade byten skedde under matchen!

//
Det känns ovanligt att vi spelar så här säkert - Nästan så att det inte räckte med att man sparkade 'El Virri(g)' - man borde ha stämt honom också, det var väl ca 7 matcher vi tappade 3 poäng till 1 poäng..?
Sinalco
1/21/2006 21:59
Inte världens roligaste match men äntligen en vinst för Atletico. Mycket möjligt att det vänder här. Murcia gör allt Bianchi inte gjorde, vågade.
atl madr
1/21/2006 21:56
hur spelade petrov?
Atlético Lamps8
1/21/2006 21:55
Helt underbart med vinst! Det här var vändningen?...

AUPA ATLETI!
Atlético Rueda
1/21/2006 21:55
slut 0-2, helt nöjd nu är vändningen här. Tror det är bra med Murcia som coach, han kommer att göra allt för att stanna hoppas det blir bra.
Atlético Rueda
1/21/2006 21:27
cctv5 grobar, pplive eller Sopcast.. Skönt att torres får näta igen, hoppas han kommer tillbaka nu!
Annons: