/spanien/atletico/forum/2591.aspx/spanien/atletico/forum/2591.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Amunt!
2006-01-04 18:40
Januari är inte slut än så dra inte förhastade slutsatser om nyförvärv. Men Atletico har ju investerat en herrejävlans massa pengar när man inte riktigt har den starka ekonomin för det.

Konstigt att Gabi inte övertygat, han var ju helgrym i Getafe som spelmotor där. Samma sak med er backlinje, den är ju inte lika stabil som förra året (då var den extrem).
Atlético greeneyes_x
2006-01-04 18:08
hhmmm.

Vad ska man säga om mitt Atlético som ständigt bär på en förbannelse av nån sort.
typ 1/4 av truppen skadad, mer en halva truppen är magsjuka, pappor som dör, en senil tränare, Torresrykten i våran mörkaste stund, ligger långt ner i tabellen, ingen form heller, sista minuten kvitering förbannelse, vi fick varken Maniche, Rosicky, Cago eller Mascherano.
när ska detta elände ta slut???
Måste vi söka upp nån häxa eller nåt? tänk om det finns en förbannelse över Atlético som nån Real Madrid kärring lagt?
Man vet fan aldrig, man börjar nästan misstänka att nåt övernaturligt är på gång, så här jävla mycket otur kan inte ett lag ha.

Aupa Atleti
Atlético aohlen
2006-01-04 14:41
det var ju typiskt att alla skulle gå och bli magsjuka, när man nu varit och köpt biljett och allt. får väl hoppas att dom blir friska till valencia-matchen i alla fall
Barcelona El Duderino
2006-01-04 14:40
Er match i kväll inställd sedan 14 spelare blivit akut magsjuka.
Atlético Andreas E
2006-01-04 14:23
Ja, det är kul. Men en sak som inte är lika kul är att Leo Francos pappa dött =(
Sinalco
2006-01-04 13:00
Har läst massa artiklar om Kezman's snabba upphämtningen efter skadan. Han är redan tillbaka och tränar för fullt. Dom trodde han skulle vara bort i 4-6 veckor men tränar redan som vanligt. Bevisar bara hur mycket han vill spela. Spanska tidningarna kallar honom "The miracle man". Hoppas målen börjar komma nu med, hans vilja finns iaf.
Atlético Andreas E
2006-01-03 21:35
Samy
Japps, vilket även står med i Silly Season artikeln jag skrev tidigare idag.
Real Madrid Samy
2006-01-03 20:48
Det är sportdirektören Ariedo Braida som gått ut och dementerat ryktena om att den forne Inter-anfallaren skulle vara på väg bort från Milan i januari.

”Det är ingen klubb som har tagit kontakt med oss om Vieri. Han vill stanna här och vi delar hans önskan. Han går ingenstans”, säger Braida.

Vieri har under de senaste dagarna ryktats vara på väg till Spanien och sin forna klubb Atetico Madrid. 33-åringen blev säsongen 1997-98 skyttekung i La Liga i sin enda säsong för Atletico Madrid.

Milan och Vieri ser dock, efter det senaste uttalandet från den italienska klubben, inte ut att gå skilda vägar - i alla fall inte i januarimånad.

däer har ni de ;)
Real Madrid Samy
2006-01-03 20:37
ni behöver inte oroa er milan vill inte ens byta vieri med torres milan har redan Många anfallare
shevchenko vieri inzaghi Gilardino varför skulle dom vilja byta vieri med torres?? ...tror att torres går till ett engelskt lag kanske man utd eller arsenal ..!
Atlético Andreas E
2006-01-03 19:52
Det är knappt jag tar Vieri gratis, faktiskt. Är väl för mycket blåsvart för det. ;)
Atlético aohlen
2006-01-03 19:19
Ämne: Jag står fast vid at....
Föredrar också en annan värvning, men skulle sälja Torres till rätt pris och värva en klassforward eller helst två då det idag ju egentligen bara finns två anfallare av någorlunda klass
Atlético Andreas E
2006-01-03 18:27
Jag står fast vid att behålla Torres ändå. Aldrig Vieri!
Atlético aohlen
2006-01-03 18:12
Vieri är ju inte den ideala värvningen kanske, men som torres spelat i år så är det nog bättre att sälja honom. får man mellan 100 och 200 miljoner för honom så tycker jag att det OK.
Han verkar ju ägna sig mer åt modelljobb än fotboll nu för tiden.
Atlético Andreas E
2006-01-03 16:27
kolads
Nej, tror ingen Atletisupporter vill ha han heller. Det senaste tyder ju på att ryktena är falska.
kolads
2006-01-03 15:14
vafan ska ni med vieri till??????????
han är för gammal och dåligt!!!!!!!!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-03 14:46
Ämne: alex163: Han har ju ....
Okey då har jag läst fel. Tack.
Pro
2006-01-03 14:02
alltså, detta e omöjligt, atletico släpper alldrig Torres för Vieri, isåfall måste Milan betala en hel del för honom... dessutom ska milan inte värva fler anfallare, deras backlinje har varit katastrof denna säsong!!!
Atletico_Emil
2006-01-03 11:11
alex163: Han har ju sagt att han INTE tänker spela för en annan spansk klubb.
2006-01-03 03:20
Okey sorry Atletico_M men har inte Torres själv sagt att han vill stanna säsongen ut och om han skulle lämna Atletico skulle det vara en annan klubb i Spanien?

Jag själv hoppas att han stannar i Atletico. Adios hombres.
Atletico_M
2006-01-03 03:01
alex163 [Sergio Ramos]

Jag vet att du menar väl men bara för att du tror att affären inte sker betyder inte det att affären inte kan ske. Du får gärna länka sidor där det står annat men håll dina jag tror hit och dit för dig själv för det lugnar inte ner oss på något sätt!

Pengar och titlar kan ändra de flesta nu hoppas jag innerst inne inte att vår Torres gör något sådant.
2006-01-02 22:05
Lugna ner er grabbar. Jag tror inte att Atletico ledningen är så korkade att dom accepterar en 33-åring eller vad han är plus kanske mindre än 100 milj kr.
Milan är snåla och kommer inte bjuda mer än 100 milj och Torres tror jag inte lämnar nu i vinter marknaden.
Atlético Andreas E
2006-01-02 21:41
greeneyes_x
Senaste nytt står i Silly Season artikeln.

Blaugrana_1899
Personligen tackar jag nej. Förhoppningsvis lär ju Atlético också göra det.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-02 20:41
Ni förstår väll att ifall affären sker så blir det ju Vieri + PENGAR mot Fernando Torres!!!
Atlético greeneyes_x
2006-01-02 20:40
Torres bytes mot Vieri? vet inte vad jag ska säga? eller vänta, nu kommer det !!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
vänta, måste hämta lite papper och torka bort tårarna från allt skratt.
Var inte oroliga, ingen i Atleti är så dum att man byte Vieri mot Torres, skulle nån i Atleti vara så dum så skulle vi spela i femte divisionen.

Jag såg nyss lite andra sportnyheter på parabolen från Italien, Mancini i Inter Milan har fått en budget på 65 milj Euro att handla spelare för spelare för!!
Dom två första in i laget enligt Inters Ledning är Tevez och Riquelme !!
Shit!! Tänk Riquelme på mittfältet med Adriano och Tevez längst fram, Serie A lagen måste börja värva världsbackar, och det snarast möjligt, Jag blir glad när lag som Inter har såma ambitioner, så länge man piskar piss Juventus så är jag nöjd.

Är det nån som vet hur det går med Rosicky affären?

Aupa Atleti
Atlético Lamps8
2006-01-02 19:38
Fan man blir ju mörkrädd när man ser rykterna om att Milan är intresserade av Torres...
Snälla stanna, iallafall sesången ut! Och det skulle inte skada om du stannade några år heller =)
Atlético el niño!
2006-01-02 19:25
Ska bli kul och se om Atléti har förbättras efter juluppehålet, men i en så vigtig match som mot Zaragoza i cupen, kanske det inte har hänt något:(...

iiAUPA ATLÉTI!!
P.S Håller helt med hinge, ingen förredätting.
hinge
2006-01-02 18:45
Vieri .. nej fy fan den snubben är så slut som man kan bli! Min farfar springer för fan förbi honom! Herregud! ...
Sinalco
2006-01-02 18:24
Varför inte passa på och ge bort Inzaghi me, hade inte vart fel med en till gubbe.
Atlético Andreas E
2006-01-02 18:18
Om det skulle gå igenom börjar jag gråta blod :P
Atlético pimpster
2006-01-02 17:38
haha. torres mot vieri.. jo, jag tackar! nej fyfan.
Annons: