/spanien/atletico/forum/2580.aspx/spanien/atletico/forum/2580.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
nema
2006-01-24 16:51
eyy kan nån av er någon sida det man kan kolla atleticos alla måål ?
Sinalco
2006-01-24 15:04
Lite Torres news.
Sinalco
2006-01-24 15:03
Precis. 98% av dom icke registerade som skriver här är brainless. Fixa det snart.
Atlético Rueda
2006-01-24 14:33
Ännu ett exempel på varför endast registrerade användare ska kunna skriva i forumet...
iHALA MADRID!
2006-01-24 13:59
Ja greeneyes, du är duktig, vi vet det...
Atlético greeneyes_x
2006-01-24 01:04
Vladac:

Det är klart vi pratar om fotboll, men vilka fans håller INTE på med pajkastning? Det likson ingår, vill du att jag ska gå in på t.ex Real forum och fråga hur dom mår och vad dom ätit till frukost eller?
Om du tror det här är pajkastning så har du nog inte varit i Madrid, det här är det minsta jag kan göra för mitt Atleti.
Fotboll handlar inte bara om en boll och 22 spelare på plan, för då hade vi alla suttit med en varm kopp te och en kanelbulle i handen på Vicente Calderon, utan flaggor och ramsor.
Om man undviker meningslöst våld och fysiska konfrontationer så ingår pajkastning på nåt sätt i en fotbollsargumentation, det är krig och man försvarar sitt lag i bokstäver, inte med knytnäven, det gör inte bara jag, utan även Madrid vänliga tidningar o.s.v, eller föredrar du att jag sätter på knogjärn och registrerar mig hos nån huliganförening.
Överdriv inte med ditt snack, om du har så lite kontroll i dina sinnen att några meningar på forum får dig att bli destruktiv så lär du ju gå och köpa en kopp te och en kanelbulle och sätta dig på Vicente Calderon, men jag vet inte på vilken läktare du skulle passa in, så sluta snacka skit tack.
(p.s så du menar att ligans mest hatade röstning är en positiv omröstning som har med fotbollskärlek att göra)
Det är sånt jag menar, Det är Fotboll.
Så än en gång, sluta snacka skit och lek fin själv.
Har vaknat för att gå och jobba nu, har inte tid med att förklara allt inom fotboll till dig.

Gurret:

Om du kollar tibaka så skriver jag kanske 10 saker om Atleti övergångar, nyheter och sånt, sen 1 eller 2 pajkastingsinlägg.
Ni alla kan sluta leka heliga och börja försvara vårt forum från alla dårar som kommer in och skriver hala Madrir o grejer.
Det här är ett forum, man pratar fotboll, men mycket runtomkring, eller vill ni bara prata om en rund boll och 11 spelare?
Man diskuterar och argumenterar, det är det man gör på forum.

Aupa Atleti
Barcelona Gabriel
2006-01-24 01:03
Omröstningen om la ligas mest hatade spelare här på svenskafans är nu avgjord. Jag kommer att publicera listan där alla spelare står, dessutom står det vem som har röstat på vem. Om det är någon som hemskt gärna velat vara anonym så beklagar jag det och hoppas ni har förståelse till att det inte är möjligt. Orsak till detta är att ifall jag inte skulle visat vem som röstat på vem utan bara lagt upp listan utan visat några "bevis" så skulle hela saken ifrågasättas och vissa även säga att jag ljuger.

Jag har valt att publicera den på el vestuario för att inte störa i nått lags forum eftersom detta egentligen inte har någonting med Barcelona, real madrid, valencia osv att göra med - vill inte störa forumen.
Vladac
2006-01-24 00:30
Allvarligt talat grabbar med det här är ett Atletico Madrid forum. Det handlar vanligtvis om fotboll. Ert snack om iq och sådant trams tillhör inte forumet, oavsett vilka ni är. Att ens orka lägga energi om att skriva sådana tråkiga saker tvingar till slut mig själv att lägga energi och skriva nått destruktivt. Mera fotboll och mindre pajkastning och skitsnack, tack!

MVH
Atlético guRRet
2006-01-23 23:06
greeneyes_x/ visst har du rätt, men är det särskilt konstruktivt att kommentera någon annans okonstruktivitet?
Atlético greeneyes_x
2006-01-23 17:44
Nicholas(röd):

Har du suttit i 24 timmar och tänkt på vad du ska kläcka ur dig, och allt du kunde komma på var den där kommentaren?
Kom med nån konstruktivt istället, för sådär pratade man i lågstadiet.
Gå till tibax till Real forum och sammankalla ett möte, sätt ihop era sammanlagda IQ och kom på nåt mer kontruktivt.
Annars så vet jag inte vad jag svara på det du skrev.
Det finns liksom ingen substans, i varken i din kommentar eller i Real forums sammanlagda IQ.
Jag förstår att det är så många på real forum som inte vet hur offsideregeln funkar.
Men det är inte erat fel, man kan inte förvänta sig att ni ska kunna offside regeln när spelarna i Real själva inte behöver spela efter den.

Aupa Atleti - Håller hedern kvar i Madrid, Katalonien vet att vi klappar endast till våra egna hjältar på hemmaplan.
Heder.........

Atlético Andreas E
2006-01-23 16:31
Pidjen
¿Qué?
Real Madrid Nicholas (red)
2006-01-23 15:31
Greeneyes_x//

Ja, Robinho är lika rolig som du är dålig på argumentation…
Atlético Rueda
2006-01-23 14:31
Gabriel jag lägger min röst på Eto'o, orsak: gnällig, söker ALLTID frisparkar/straffar, och han är inte så jävla bra, hade Henke vart på samma ställe, samma tidpunkt så skulle han legat först i skytteligan nu också, Eto'o har inget hjärta och ännu mindre hjärna.
Barcelona Gabriel
2006-01-23 13:43
Eftersom jag är nyfiken så drar jag igång en omröstning angående vem som är ligans mest hatade spelare, dvs vem hatar/ogillar DU mest i la liga. Kandidater kommer inte tas upp, ni får själva välja eran kandidat till vinnaren. Skicka privat pm till mig. Min egna kandidat till vem jag hatar mest är Guti, det är ett självklart val för mig! klockan 24.00 ikväll kommer jag börja räkna rösterna - sen får vi se.

Som ni ser så har jag mycket fritid över men det är ointressant.
Atlético Rueda
2006-01-23 10:26
Jo, gurret riktigt underhållande men måste säga att jag höll på sociedad då jag var SÅÅ nära 13rätt, men underhållning på hög nivå iaf, tackar Bilbao för det.
Real Madrid sam_r9
2006-01-23 01:36
Mitt senaste klipp

Ronaldo VS Ronaldinho

http://rapidshare.de/files/11613601/Ronaldo_VS_Ronaldinho.wmv.html

Kommentera gärna filmen.
Atlético guRRet
2006-01-22 23:36
Är lite sen med att kommentera gårdagen vinst, men fy fan vad gött!
*
Såg precis årets match på tv, Bilbao-Real Sociedad, oj oj oj vilken match. Ett äkta derby, och Bilbaos "liverpool" var härlig att se. Tyckte att dansken Skoubo (eller hur det nu stavas) såg riktigt het ut, hade kanske varit nåt för oss?
Barcelona Pidjen
2006-01-22 23:29
Hur kan någon som är skribent för en SF sida skriva inlägg på motståndarnas hockeysidor och önska dem lycka till innan de möter skribentens favoritlag?
Dessutom gratulera dem när de vunnit!
Är det så det ska vara Andreas E???
Du borde i mina ögon...

Hade!!
Atlético Senoo
2006-01-22 22:49
Heej kära atleti fans de va länge sen ja va aktiv i forumet pga av bredbands fel men nu är ja tillbaka o satan va gött det är med en Seger ! :D:D
Atlético Andreas E
2006-01-22 22:08
Ett forum där bara registrerade medlemmar kan skriva i är inte långt ifrån att införas.

Har för mig att det finns några personer som brukar skriva här då och då som inte är registrerade? Vore nog bäst om ni reggade er snart.
Atlético Rueda
2006-01-22 21:36
Jo, tycker idén med att endast registrerade användare ska kunna skriva i forumet, så slipper vi alla 13åringar som ska skryta om när Real får en helt felaktig frispark som resulterar i mål.
nemanja
2006-01-22 21:27
hahahahaha skönt seger vettu :D altetico e det bästa laget den som verkligen gillar altetico madrid kan adda mig på msn Lill_nema
Atlético el niño!
2006-01-22 18:57
Ämne: Ojoj, vad skönt med ....
Matcherna som kommer är Deportivo, Barca, Sociedad, Getafe. Så det är inte så enkla matcher. Så GÖTT med en seger!!!
iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético wesse
2006-01-22 17:11
Ojoj, vad skönt med en seger! =)
ÄNTLIGEN som en viss Gert skulle sagt.
Om vi nu bara kan fortsätta på den inslagna vägen, jag vet inte vilka matcher som kommer, men det skulle vara skönt om det var mot några av de "sämre" lagen, så vi kan få ett par segrar i rad och känna att vi är på g!
Efter en mörk höst tänds åter ljuset i tunneln för oss Colcherones! ;)
Sinalco
2006-01-22 16:37
Går det inte göra så att bara registrerade användare får skriva på forumet? Det är ju bara clowner som skriver dom som inte är registerade dvs.
Atlético greeneyes_x
2006-01-22 15:32
Vilken jävla skojare!!

hahahahaha, han gör EN bra match mot Cadiz på hemmplan och går till media och varnar Barcelona.
Det var ju fast situationerna som avgjorde, annars så lekte Cadiz med Real.

Vilken jävla skojare den där Robinho..

hahahaha!!
Atlético Torres_9
2006-01-22 15:22
Ämne: Jo, jävligt viktig v....
tjena...jag håller med dej till 100%..det känns som om det kommer någon slags vändning för Atleti nu!! Man ska nog avvakta innan man gör något förhastat med murcia toror jag...vad tror du?? låta han fortsätta tills vidare...om atleti spelar bra så sitter han säkert...ha de
Atlético Torres_9
2006-01-22 15:18
Tjenare alla Atleti Fans.....är det någon som vet var man kan kolla på matcher på internet i mediaplayer tex....skulle vara kul....skriv nån som vet....ha de
Atlético Rueda
2006-01-22 14:25
Ja just de, måste bara säga att det är jävligt starkt av Franco att komma tillbaka efter allt tragiskt, och sen spela så otroligt fokuserat och hålla nållan, Starkt.
Atlético Rueda
2006-01-22 14:23
Jo, jävligt viktig vinst nu får hela laget upp självförtroendet, förtroendet för Murcia och vi börjar lira igen. Jag är riktigt nöjd med Murcia, varför inte behålla honom nästa sesong om detta nu vänder? Jag tror han gör ALLT för att få en ordinarie plats i Atleti, därför kommer han satsa allt.
Annons: