/spanien/atletico/forum/2579.aspx/spanien/atletico/forum/2579.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético pimpster
2006-01-28 01:45
ska bli intressant och se om arizmendi får spela mot sina gamla lagkamrater imorgon. men nåde honom om han får för sig att göra mål på franco! hoppas och tror på en seger.
Aupa!
Atlético Lamps8
2006-01-27 22:40
Äntligen!
Tre poäng imorgon och det kan inte bli bättre...
iAUPA ATLETI!
Sinalco
2006-01-27 22:31
Härligt!
Atlético Rueda
2006-01-27 22:12
Tack Andreas, det var efterlängtat
Atlético Andreas E
2006-01-27 21:31
Det är nu fixat så bara registrerade medlemmar kan skriva i forumet.
Sinalco
2006-01-27 20:01
Jag ber er fixa så inte oregisterade kan skriva, kolla på clownen under. Förstår ju inte 5% av det han skrivit.
Atlético Bobban
2006-01-27 15:04
Nästa helg är det dags för Atleti att inta Nou Camp. Ligaledarna väntar nästa söndag den 5 februari, avspark klockan 19.00! Det är väl typ pengarna tillbaka i odds på att Tv4+ sänder matchen...
Atlético Lamps8
2006-01-27 14:29
Nu när det sägs att Henry ska till Barca så finns det ju risk för att Arsenal köper han :(
Real Madrid Robinhoo_
2006-01-27 07:29
Tror ni att ni får behålla Torres ?
Garate
2006-01-27 07:15
För mig passar Schuster, Irureta eller Antic när som helst. Jag tycker Murcia har jobbat fint för B-laget och hoppas han stannar ännu några säsonger till. Nu skall vi vinna över Deportivo!!
Atlético Jesus Gil
2006-01-26 20:42
Det är ju en tysk påväg till B-laget också, kanske A-lagsmaterial om ett tag. Jävligt snabb ska han vara, högerytter/anfallare. Han heter Prymula och är 23 år
Atlético Jesus Gil
2006-01-26 20:40
Jol var inte B-lagstränare, han var assisterande tränare till Santini, innan var han AZ Alkmaars huvudtränare
Jag hoppas på Schuster! men visst e det lite synd om Murcia..
Atlético wesse
2006-01-26 19:47
Håller med greeneyes_x!
Tycker det är ruggigt dålig stil att gå ut och säga att han inte får fortsatt förtroende redan nu. Han är ju dock en seger redan! Bianchi hade inte många fler segrar totalt... :S
Se bara på vad Martin Jol gjorde med Tottenham, han var B-lagstränare och fick ta över och nu slåss dom på allvar om en CL plats!
Önskar Pepe fick mer stöd från styrelsen! Nu känns det som om det inte spelar någon roll vad han hittar på så får han ändå stå tillbaka till hösten.. :(
Atlético Andreas E
2006-01-26 19:29
Rueda
Atlético B ligger på en 12:e plats. Man är alltså en bit ifrån en Segunda plats.

Fullständig tabell hittas på lfp.es, se länk.
Länktips: www.lfp.es
Atlético Rueda
2006-01-26 19:24
I och med övergången av Marques så undrar jag, hur ligger B laget till i segunda B? Är det så bra om de går upp till segunda? Blir det inte dyrt för oss med de ekonomiska kriserna vi har just nu, jag förstår inte ens hur vi kan lägga ut mer pengar på spelare.. Jag tycker inte vi ska värva några fler spelare, inte heller sälja utan vi har ett världslag vi borde hålla det så. Nästa sesong lägger vi oss top5 åtminstone.
Atlético greeneyes_x
2006-01-26 19:11
såg på dom spanska sportnyheterna på tv nyss och tydligen så har besutet redan tagits att Pepe Murcia ska tillbaka till b-truppen i sommar.
Man har offentligjort att Bernd Schuster ligger först på listan över nya coacher, sen kommer Kiko och Radi Antic.
Vad tycker ni?
Svårt att säga nu men jag tycker ändå man borde ha väntat med det beslutet och låta Pepe visa vad han kan.
Jag tror att Pepe kan mer än vad vi tror.
Atlético Bobban
2006-01-26 18:15
Ämne: greeneyes_x //

Ja....
Ett litet förtydligande angående Feranando Marqués från Racing, han förstärker vårat B-lag! Se den uppdaterade Silly season artikeln...
hinge
2006-01-26 12:43
greeneyes_x //

Jag håller med.
Det känns verkligen inte som om Atleticos värvningar är så genomtänkta utan att de bara tar de som är tillgängliga.

Vi får se vad som händer i lägret..
ahahhahaha
2006-01-25 18:16
vill du snacka om jugovic jag vet vem det vill du snacka med mig om han eller
keeeezman & Nema
2006-01-25 18:13
ska albert Luque till altetico hahahah .. :D hoppas deeet
Keeezman
2006-01-25 18:11
säg nån sida om alla atleticos måål ?
Atlético greeneyes_x
2006-01-25 16:19
Nicholas:

Är detta ett fotbollsforum eller poesikväll på Stockholms Stadsbibliotek.
Känns på nåt sätt att du svamlar bort dig själv.
Ska erkänna att jag inet riktigt förstår vad du svamlar om. Men det ju bero på att jag blev så himla uttråkad efter 3 meningar att resten av vad du än försökte säga bara blev en enda stor filosofisk grek teater.

Alla Andra:

Ryktena kring Torres börjar hårdna till. Varför har man helt plötsligt bestämt sig för att sälja Torres om det kommer ett bra bud.
Man försöker ju hämta Luque från Newcastle som vill hem till Spanien.
Jag förtår inte riktigt hur man värvar i Atleti, om man värvar efter position eller bara tar nån som är tillgänglig.´
Även fast Luque är en exellent spelare så vet jag inte vems plats han skulle ta, det blir isåfall att peta Petrov.
En till onödig värvning är F.Marqués som tar upp ännu yttermittfältar position.
Är det inte dags att börja leta efter en bra pivote istället för trycka in mer offensiva mittfältare i truppen tills knappen på skjortan spricker.
Om nån kan förklara varför man är intresserad av Luque och Marqués när det bara spelar en massa pajaser med noll bollkänsla på pivotepositionen.
tacksam för svar

Aupa Atleti - Håller hedern kvar i Madrid, Katalonien vet att vi klappar endast till våra egna hjältar på hemmaplan.
Heder.........
Real Madrid Nicholas (red)
2006-01-25 15:03
Rueda//

Okej - bara för din skull. :)
Atlético Rueda
2006-01-25 14:03
Haha, Nicholas snälla lämna det, blir bara pinsamt när du kör ditt fina "retoriska" språk. Du kan inte vinna i detta forum, sorry.
Real Madrid Nicholas (red)
2006-01-25 08:30
Greeneyes_x//

Det var inte mitt svar, vilket tog tjugofyra timmar att lista ut, utan snarare innebörden/meningen – vilket du valt att referera till som ”substansen” – i ditt inlägg.

Efter ditt evinnerliga – och inte ett dugg malplacerade – svammel om Franco, IQ samt heder, konstaterar jag att det inte bara är ett retoriskt vidunder till framtida blåhallen kandidat, jag utbyter tankar med, utan även en stor historiker. Hänförande.

Om du önskar vara konstruktiv, ”prata fotboll”, berätta då för mig om Lardin, Pantic och Jugovic. Eller vad som hände med Hugo Leal. Bespara omgivningen ditt ”blablabla, intelligens hit och intelligens dit, blablabla…” – det endast framställer dig i tvivelaktig dager.

För kännedom:
Blev ombedd - av någon som uppenbarligen har bättre omdöme än undertecknad - att bortse från ditt ovanligt konstruktiva inlägg och undvika att svara. Tyvärr, och det är uppriktigt menat, måste jag förneka den begäran.
Atlético Andreas E
2006-01-24 17:51
Fredde_1
På lördag klockan 22.00, ja.
Fredde_1
2006-01-24 17:22
Nagon som vet nar nasta match ar? Ar det pa lordag mot depor?? nan som vet vad matcherna kostar?
nema
2006-01-24 16:51
eyy kan nån av er någon sida det man kan kolla atleticos alla måål ?
Sinalco
2006-01-24 15:04
Lite Torres news.
Sinalco
2006-01-24 15:03
Precis. 98% av dom icke registerade som skriver här är brainless. Fixa det snart.
Annons: