/spanien/atletico/forum/2577.aspx/spanien/atletico/forum/2577.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético guRRet
2006-01-29 23:29
Såg att Gabi och Arizmendi var med på omröstningen för vem som presterat bäst, var inte de båda utlånade från Atleti senaste säsongen?
Atlético Jesus Gil
2006-01-29 22:16
vafan grabbar vi har ju haft LÄTT mot Barca senaste 2 säsongerna, har ni redan glömt?

2 vinster o 1 oavgjord de 3 senaste!!
Atlético Mateja Kezman
2006-01-29 21:41
Hoppas verkligen det här är vändningen, Barca nästa tror ja inte kmr bli så lätt men inte de svåraste laget och möta direkt. Utan Ronaldinho och Eto'o är barca inget! de här tar vi !
Atlético Andreas E
2006-01-29 20:57
Tre Barcaspelare missar nu matchen tydligen. Ronaldinho, Eto'o och Edmilson. =D
Sinalco
2006-01-29 20:39
Oh fan va gött!
Atlético Andreas E
2006-01-29 19:37
Enligt folk på Atlético Zone forumet så har Ronaldinho fått sitt femte gula kort och missar därmed matchen mot Atleti. =)
Atlético Andreas E
2006-01-29 18:45
Eller så var han så fokuserad så det inte kom fram något yttre leende? =)
Atlético Elvis
2006-01-29 18:29
Rueda,

Det borde nog vara svårt att inte le efter Antonio Lopez grymma frisparks mål - eller Rodriguez klackmål.. Men, att han aldrig blir nöjd pga av att han måste lämna A-laget efter säsongen så borde väl inte ens leda laget nu heller - han verkar ju lida under matcherna. Men man ska nog inte lita på ansiktsuttrycket..
Atlético Rueda
2006-01-29 18:01
Elvis, svårt som choach att le när man fått besked att lämna laget vid sesongslutet? Tycker man skulle avvaktat, tror dock han kommer att le när vi lyckas knipa en europaplats.
Ronaldo_Robinho_Real
2006-01-29 16:06
såg på match rapporten att Torres fick 1- i betyg.. va han så dålig assså ?? undra vad som har hänt med han
Atlético Elvis
2006-01-29 15:39
Kharles,

Verkar som att ni kommer att få det svårt mot oss (trots hemmaplan), Barca är på väg neråt (har svackan äntligen kommit?) och Atletico verkar vara på gång.

Har någon sett Murcia le någon gång? Han verkar ha väldigt högt ställda krav...
Atlético Rueda
2006-01-29 14:01
Vill bara tacka våra hjältar för underhållning på hög nivå i gårdagens match, man blir så varm i kroppen när man höjer volymen på max när Maxi ska kliva av, ingen tvekan om vilket lag som har det bästa publikstödet, vi följer vårt lag i vått och torrt. Efter gårdagens match kan jag inte låta bli att klaga på Torres, vad fan har hänt med vårt underbarn? Har han stannat i utveckligen? Jag måste säga att jag blir inte särskilt ledsen om Torres blir köpt till England snarare glad, för hans egen skull och våran. Vi är i behov av pengarna och vad ska vi med Torres till när vi har Kezman Maxi och Petrov. Nu har jag kanske förutfattade meningar, jag älskar Torres som fotbollsspelare inte som gräsätare. Nu sätter vi Barca på plats nästa match och visar vilka vi en gång varit och är på väg att bli igen. Jag verkligen hoppas VERKLIGEN hoppas att Murcia stannar nästa sesong om vi fortsätter denna trend.

Auuupa Atleti och stå på dig Murcia :)
Barcelona Kharles
2006-01-29 13:20
Lycka till mot nästa lag ni möter!
Atlético wesse
2006-01-29 12:38
Ämne: Leo Franco
Velasco-....
Skulle också vilja se en mer offensiv ytterback till höger, en ny Cafu!
Real Madrid Besten
2006-01-29 12:13
Leo Franco
Velasco-Perea-Pablo-A.Lopez
------Macherano------------
--Maxi------------Petrov---
-------Ibagaza-------------
----Kezman-Torres-----------

Med den här laget kan ni helt klart vinna LaLiga.
Atlético sunisa
2006-01-29 11:56
Skön seger igår , en perfekt match att avsluta lördagen med ett par öl och en seger. Nu väntar jag bara att Torres och Kezman hittar med målet.
Atlético Strelj
2006-01-29 10:53
Efter moget övervägande över en öl så beslutade jag mig för att sticka hem tidigt från krogen och se matchen. Bävade för att behöva bli besviken i vanlig ordning den här säsongen, men äntligen var det riktigt, riktigt kul att se dem spela. Baklängesmålen förhöjde bara nerven i matchen, så de var helt okej :D
Real Madrid robinho92
2006-01-29 10:34
Grattis till vinsten, Gött att ni vann igår.
nu möter ni barca i nästa match, hoppas att ni vinner igen, man ffår väll höja på sin lillebror,
båda är ju trots allt madrid.
Julia
2006-01-29 08:54
Otroligt skönt med en trepoängare! Och målen var det inte heller direkt något fel på.
Mycket, mycket vacker frispark av Antonio Lopez och Maxis klack gick inte heller av för hackor.

Bra jobbat grabbar!
Atlético wesse
2006-01-29 03:12
Skönt! Efter en helt klart lyckad utekväll kan man komma hem och konstatera att mitt kära Atleti ännu en gång segrat!!!!
AUPA ATLETI!
Åter till sängkammaren! ;)
hinge
2006-01-29 02:55
Fy fan vad härligt!!
Helt perfekt afton må jag säga!
Aupa Atleti!
Atlético asarja
2006-01-29 01:08
Jag sa ju att vi skulle vinna över de, och jag tippade rätt också, 3-2 :D:D:D

Bra match av Atleti, upp och ner lite i andra men vafan.
Atlético guRRet
2006-01-29 01:05
nej, precis vad jag också sade

Men nu ska jag sova, godnatt alla colchoneros!
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-29 01:04
guRRet

Nu är det inte det här nån tävling om vem som är mest ego i la liga men som en ensam forward från Mallorca i 2 säsonger så tycker jag han utvecklats en hel del från att spela i ett lag som mallorca dvs van att spela ensam forward till ett lag med betydligt mer stjärnspäckat lagspelade lag men a visst agerar han ego ibland som gör att man biter i tänderna en aning :D

Jag hoppas du förstod att jag inte menade att Torres var ett större ego än de andra, jag menade bara att han inte är mer divig än de andra målspottarna i la liga om du nu förstod mitt inlägg.
Sinalco
2006-01-29 01:01
Okej, du gillar mer defensiv fotboll och jag mer en 4-4-2 offensiv. Trodde Torres skulle få visa att han ska spela ensam anfallare när Kezman var skadad men så blev inte fallet. Men tycker inte man ska ändra på nått nu när man spelat bra dom senaste. Visst spelar inte nån av dom någon större match men man vinner då ser jag ingen anledning till o ändra på det.
Atlético guRRet
2006-01-29 01:00
Etoo är några klasser mer ego
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-29 00:59
Sinalco/Gurre

Torres är inte mer självisk än alla andra målkungar i sina respektive lag. Nu går det förvisso lite tungt men det är bara att trumma på för formen kommer antingen nästa vecka eller veckan därpå, men 1 renodlad forward är ändå att föredra för att han ska komma i form. Är det en 5 manna mittfält att vänta nästa vecka?

iof beror det väl på motståndet men tränaren bör funderar över att testa ensam forward taktiken av matchern framöver.
Atlético guRRet
2006-01-29 00:59
Problemet är att både Kezman och Torres har samma spelstil, de vill båda ha bollarna i djupet. Vad som skiljer dem åt är att Torres teknik överträffar Kezmans och han kan utan problem vända bort ett par backar och han kommer RÄTTVÄND en mot än. Däremot måste jag erkänna att Kezman är något hetare i avsluten.

JUst det där med rättvänd är viktigt, Både Kezman och Torres hamnar felvända hela tiden. Personligen förespråkar egentligen en defensivt inriktad fotboll, där man baserar spelet på långbollor mot EN löpande forward, likt så Atleti spelade förra säsongen. Ferrando gjorde ett utmärkt jobb, anser jag. Men om laget vinner, som idag, har jag inget emot att spela offensivt, men man skulle kunna spela effektivare och slippa släppa in enkla mål. In med Colsa och låt honom kriga på mitten och ut med Kezman, det är vad jag tycker!
Sinalco
2006-01-29 00:52
Det höjjer ju inte precis Torres när du skriver "Kezman gör ju allvarligt talat inte ett skit för Torres- däremot så är Ibagaza underbar på att hitta Torres " Vad är problemet då? Ibagaza spelar ju men Torres gör ju inte ett skit, inte som Ibagaza sitter på bänken och Kezman är ivägen för han. Om han är så bra på hitta Torres vad gör Torres av bollen då, var är effekten?
Atlético guRRet
2006-01-29 00:51
Jag anser att Kezman bör bänkas tills vidare, för att få igång Torres. Sedan bör man försöka värva en tung forward av typen Zlatan, även om den tekniken inte behövs. Zalayeta skulle vara underbar att se I Atleti, eller varför inte Carew?
Annons: