/spanien/atletico/forum/2575.aspx/spanien/atletico/forum/2575.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-02-06 16:30
Ämne: Skrattretande att se....
Ja tyvärr, du kan gråta hur mycket du vill. Hellre lokalrivaler än Barcelona. Hellre MADRID än andra delar av Spanien. Klubbens tillstånd är väl lite bättre än Barças just nu? Ni är tillbaks i ruta 1.
Real Madrid Besten
2006-02-06 16:15
Fan jag var nära på att få rätt. :P

Athletico Madrid 3 - 1 Barcelona
Julia
2006-02-06 15:51
Så otroooooooooooooooooooooligt härligt att slå Barca, på bortaplan dessutom. Hoppas verkligen på en vändning från vår sida nu.

i AUPA ATLETI !

Förresten så var Torres sjukt bra igår!
Atlético Andreas E
2006-02-06 15:40
Fortsätter vi så här, både spelmässigt och resultatmässigt, så tror jag inte att vi har några som helst problem att knipa en Europaspelsplats. Eller vad sägs?
Barcelona Barca Barca
2006-02-06 15:36
Bara gratta Atl.Madrid. Ni förstjänar vinsten. Och den dära Torres skrämmer mig mer o mer. Hoppas bara han börjar måla mot våra Rivaler.

Grattis=)
Barcelona Jay_C
2006-02-06 15:25
http://www.svenskafans.com/spanien/espanyol/artikel.asp?id=115122
Atlético greeneyes_x
2006-02-06 14:35
Cha Cha Cha Cha ..... CHA CHA!!!!! :)
Ska Vi Bjuda upp till dans?
Vi får se vem i Atletiledningen som har cojones att ta bort Pepe om det fortsätter så här.
Mannen kommer in och tar 3 raka skalper, Zaragoza och Barca borta, Deportivo hemma.
Dom formstarkaste lagen i ligan då Atleti mötte dom.
Jag tror Torres kommer nå en ny nivå om vi hamnar på europaplats.
Om det är bra motstånd har presterar mot så ska vi se till att han får det, eller hur Pepe?
Det är nog ingen här som fattar hur glad jag är för Pepe, han har lagt ner ett jävla arbete med Atletiungdomarna innan han coacha a-laget.
När Torres gjorde 1-3 så visade dom Pepe som skrattade med andratränaren.
Det värmde i hjärtat, killen har Atletihjärta.
Synd att lillebrorsan i stan måste göra jobbet åt storebrorsan, nån måste ju visa Katalonerna var skåpet ska stå,
Storbror säljer sig rätt så billigt gång efter gång till Katalonerna.
Lite Pinsamt faktiskt.
Resten av fotbolls Spanien vet att Madrids genuina stolthet lever i Vicente Calderons gröna gräs.
Och nu har Pepe kommit för vattna den med färsk bergsvatten iställt för kranvattnen som Bianchi vattna med.
Men men, nu ska vi bjuda till.
Cha Cha Cha Cha .... CHA CHA !!

OJ, just det, gårdagens match glömde man gå igenom.
Det enda jag har att säga är :P till alla andra som ska möta oss nu.

Aupa Atleti
Atlético Jesus Gil
2006-02-06 14:34
3 raka vinster!
Asså nu börjar man hoppas igen! Uefa-cup plats är ingen omöjlighet
Barcelona II Barça II
2006-02-06 13:37
Ni förtjänade att vinna igår. Bra match från er sida.
Atlético #10Kezo
2006-02-06 13:28
Nu vågar till och med jag hoppas på en bättre vår:) Sen att Primera Division förhoppningsvis blir lite mer spännande nu skadar väl inte heller
Barcelona Kharles
2006-02-06 12:23
Skrattretande att se alla dessa maranger gladja sig at en seger for deras lokalrivaler. Sager en del om den klubbens tillstand.

Rueda

Haller med om att det var en del daliga avblasningar, men det var det aven pa ert 0-2 mal. Ni fortjanade dock att vinna, Barcelona spelade utan sjael och cojones. Pa tal om turmal sa var la 0-1 inte dumt det heller? :D

Om ni fortsatter och spela bra aven mot andra lag an el Barça sa tar ni latt europaplats.
Atlético Rueda
2006-02-06 11:43
Jag saknar ord efter gårdagens uppvisning, fotbolls show på hög nivå. Finns 4 namn värda att nämna, först och främst Pepe Murcia, vem fan är han? För en månad sedan skulle det låtit så men han har klättrat upp på top5 tränaren i mina ögon, han är frälsaren, nu fortsätter vi så. Nummer 2 Petrov, vilket jävla guldköp. Den killen är sjuk behöver inte säga mer ni alla såg med egna ögon igår, hoppas på en lång vistelse i Atleti för Petrov. Nummer 3 Fernando Torres, ja vad ska man säga jag höll på att tappa hoppet men nu visar han att han kan lira när det gäller och mot inga mindre än Barcelona, stark match av Torres nu får vi hoppas han håller det uppe. Och så sist men inte minst Maxi, var kanske inte så bra i gårdagens match men vilken lirare han har blivit, hur mycket förtroende fick killen i början på säsongen? Starkt Maxi blir vår nya gullunge. 3 spelare gör dock inte hela laget, alla skötte sig utmärkt inte minst Perea och Franco som såg till att Larsson bara fick ett turmål. 2006 är atletis år, det är nu det vänder, nu vi ska visa vilka vi en gång varit och kommer att vara. Nu kniper vi en europaplats och nästa säsong får Barca och övriga lag passa sig, de rödvita hjältarna är på gång.

Glömde lägga till att 3-1 var en riktigt bra seger TROTS ett antal felaktiga offsideblåsningar som gott och väl kunde resultera i mål, spaniens domare håller den sämsta standarden på mycket länge. Ta in lite engelska domare som iallafall tar uttrycket "hellre fria än fälla" på allvar.

Auuuupa Atleti!
Real Madrid King_raul
2006-02-06 10:46
Respekt!
Min far är colchonero och jag gläds åt hans och era vägnar!
Grattis!
Atlético Lamps8
2006-02-06 09:48
Helt underbart! så jävla underbart.
iAupa Atleti!
Real Madrid ´Lizardking
2006-02-06 00:56
Mycket bra!
Real Madrid Raúlmania
2006-02-05 23:03
Tack Torres!
Sinalco
2006-02-05 23:02
Fan va nice vinst!! Har ta me fan aldrig sett ett sämre Barca. Atleticos kontringar är inte o leka me, när Petrov sätter fart på kanten och man följer me upp. Min ända besvikelse i Atletico idag var Galletti. Han tog inte sin chans så väl tycker jag. Han och Petrov blev rätt osynliga i första men Petrov var lysnade i andra och Galletti inte lika så. Annars ska man inte klaga ;)
Atlético el niño!
2006-02-05 21:32
Kolla mitt tipp:D:D:D
Atlético el niño!
2006-02-05 21:22
Såå skönt
2006-02-05 21:12
Ämne: Snart sänker Torres ....
Det har inte hänt någongång och jag hoppas verkligen inte det händer. :D
Men tack för en underhållande match.
Atlético Jesus Gil
2006-02-05 21:11
Snart sänker Torres Real också hahahaha
Real Madrid rrr
2006-02-05 21:03
Mycket bra match grabbar!!!
Tack för den!
Atlético wesse
2006-02-05 20:59
Faktiskt, han är en riktig Barcamördare! :)
2006-02-05 20:59
Det härliga är att det är TORRES som alltid sänker dem!
Atlético Senoo
2006-02-05 20:58
3-1 gubbs :D .
Atlético Jesus Gil
2006-02-05 20:56
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Torres tillbaka?JA!
Atlético wesse
2006-02-05 20:55
Fy fan vad skönt!!! VIKTIGT! =D
2006-02-05 20:53
JAAAAAAAAAAA!!! SÅ härligt! Fan också att ni lyckades göra ett till mål då min odds var på 1-2. Men Tack grabbar!
Real Madrid Deseamos ganar
2006-02-05 20:52
Grattis.. Och tack för att ni stoppade Barca och räddade vårat rekord ..
Barcelona JohnnyK_
2006-02-05 20:48
Grattis till segern. Varje gång jag ser Torres blir jag mer och mer imponerad, han kan bli en av de största.
Men återigen, grattis!
Annons: