/spanien/atletico/forum/2572.aspx/spanien/atletico/forum/2572.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Senoo
2006-02-19 12:51
kom ihåg nammnet, Senad Ibrahimovic :) Från Öis
Atlético Senoo
2006-02-19 12:50
Pss. bli inte förvånade om ni ser mig i AtleticoTröjan om 5-6 år :)
Atlético Senoo
2006-02-19 12:49
Wesse/
HAHA 30åring-föredetting aa det är sant, :)
Har ni hört talas om den serbiska Supertalangen Slobodan Rajkovic, Köpt av Chealsea 16 år. Vi kunde köpt han som backup för perea :) Ruskigt bra och säker mittback. Han är den dyraste spelaren under 18-år.
Atlético wesse
2006-02-19 11:17
Senoo//
Hehe, visst känns det bra att inte vara ensam om en åsikt?! =)
Blir en spännande värvning i Ze Castro, vet inte mycket om honom, men verkar intressant, ung och lovande... Skönt att dom inte värvar någon 30-årig föredetting! Aupa Pepe!
AUPA ATLETI! =)
Atlético Lamps8
2006-02-19 10:35
5 raka ikväll då! :) Kommer nog bli tufft, men jag tror vi grejjar det. ¡Aupa Atleti!
Atlético Senoo
2006-02-18 21:20
Wesse,

Då är vi två om det :)...

pss.. Fler tycker likadant :D. nehe men nu ska ja iväg --
Atlético wesse
2006-02-18 18:02
Jag håller helt med Senoo, samma tanke slog mig förra matchen, men jag vågade inte säga nåt! :P Torres vore grym som högerytter, han har ett grymt steg och ett bra inlägg! =) Varför inte prova?!?!
Aupa Atleti!
Atlético Luff
2006-02-18 17:02
Undra om Ibagaza verkligen vill stanna om han måste slåss med Rosi om en plats.. vora rätt synd om han gick i sommar dock, gillar honom..
Varför har jag en känsla av att vi kommer förlora perea i sommar? :/
Atlético pimpster
2006-02-18 16:43
vi får väl hålla ett extra öga på Pernia imorrn i Getafe, eftersom det ryktas om att han är på väg till oss i sommar. Är dessvärre inte särskilt påläst om Getafe, men han verkar ju inte vara helt fel :) Rosicky kom tydligen för att träffa Toni Muñoz för två dagar sedan. Spännande!
Atlético Senoo
2006-02-18 16:31
Och när Torres spelar i Mitten får Han alltid Stor markering på sig och han kommer inte nånstans o tvingas gå ner i banan, men om han spelar på högerkanten har han bara en högerback att bli av med, om laget fruktar han mycket skickar dem ut en mittback då öppnas en enorm lucka för kezman att hugga på när de kommer inspel, va tycker ni ?
Atlético Senoo
2006-02-18 16:28
Har funderat lite och kollat lite på gamla videos ?! Jag tycker att Torres och Maxi borde byta plats, Maxi/Kezman Forwards sen har vi torres på högerkanten , det skulle jag verkligen vilja se jag menar, ni såg förra matchen han kommer förbi gör ett underbart inlägg de blir mål, vem kommer ihåg när han finta en på höger kanten snyggt o spela in den kommer ej ihåg mot vilket lag , de blev iaf också mål.
Atlético Mathias
2006-02-18 16:22
Jag gillar verkligen Ibagaza, men det är klart, han är aningen begränsad som fotbollsspelare trots allt. Är verkligen ingen expert på Rosicky, men vet att han är betydligt mer allround än Iba och han var ju en extrem talang för några år sedan.

Det ser verkligen bra ut för oss inför framtiden, visserligen lär vi väl tappa någon(?) men samtidigt bör vi ju få extremt bra betalt.

Verkar ju som att trots vår dåliga säsong att stämningen i laget, truppen är bra och det känns som det är något stort på gång.

Vågar inte hoppas något på denna säsongen, utan jag vill bara att vi ska fortsätta stabilt och satsa på riktigt till nästa säsong. Förhoppningsvis då med Rosicky på planen.

Min "drömelva".

Torres/Kezman

Petrov Rosicky Luccin(?) Maxi
Lopez Ibanez Perea Valesco(?)

Franco

Kort kommentar:
Jag föredrar en något rakare 4-4-2 uppställning, med två centrala mittfältare med en ngt jämnare arbetsfördelning än vad som är i nuläget mellan Iba och Luccin. Med Rosicky och kanske ytterligare en mer "allround" innermitt så tror jag att man med hjälp av våra giftiga yttrar kan skaffa ett rejält övertag på mitten.

Vårt försvar och anfall håller hög Europaklass, kan knappt bli bättre (om man håller sig till någorlunda rimliga förhoppningar).

Tror Kezman blir bättre nästa år, första säsongen i en ny liga är ofta svår och Torres har ju liksom hela laget haft det tufft i år.

Är väl egentligen bara en högerback som jag vidare skulle vilja skaffa, Valesco är inte min favorit och Galletti är väl mer offensiv?

Nåja, nu ska jag inte tjôta mer. ;)

Lite tankar bara, vad säger ni?
Atlético Barken
2006-02-18 13:24
Kan just medella att atletico gjort klart med en ny mittback till nästa säsong han heter Ze castro och är portugis och bara 23 år och han kommer gratis, han har spelat alla matcher som ordinarie i portugisika ligan och det var en del engelska , italienska, franska och sevilla var intreserad av honom.. Han käns bra,, bättre o ha han som backupp bakom perea o paulo än garcia calvo..
Atlético wesse
2006-02-18 08:25
Ämne: Ämne: Verkar ....
Ibagaza är då ingen clown..
Ifjol visade han sin "Torres radar" och nu när han fått förtroende av Murcia så har han visat att han är värd det! Många fina framspelningar och ett härligt spelsinne!
Visserligen är han ingen Perea i defensiven, men Pivotes har vi alldeles för många av!
Aupa Ibagaza!!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-02-18 01:08
Ämne: Verkar på allvar som....
Rosiscky är riktigt bra både defensivt och offensivt och jag tror verkligen han skulle passa in bättre än den lilla clownen Ibagaza.
Atlético Luff
2006-02-17 23:37
Verkar på allvar som Rosicky är på väg in, undra om det är tänkt att denne ska kriga mot Ibagaza om en plats eller om båda får plats?
Ibagaza i all ära men ingen har beskyllt honom för att vara någon höjdare i defensiven, frågan är alltså om Rosicky är det...
Julia
2006-02-17 21:13
RonaldoZone/

Och?

Gå och säg det till dina andra kompisar på 10 år...De lär vara mer intresserade än vad vi är.
Julia
2006-02-17 20:49
Hoppas precis som Bojje på vinst på söndag. Allt annat än vinst är oacceptabelt!
Nejrå men jag tror helt klart att vi kan slå Getafe :).

AUPA!
Atlético Rueda
2006-02-17 18:30
Jaså, det gör du Bojje ;) Klart folket här inne gör det! Nu är det inte aldeles för långt till europaplats, fortsätter vi "på den inslagna vägen" ;) så går det nog bra.

AUUUPA!
Atlético Bojje
2006-02-17 14:19
Hoppas på seger på Söndag.
Atlético Senoo
2006-02-17 13:40
RonaldoZone:
Du vet själv vad sanningen är och hur det är men du vill inte tro på det :)
Atlético Rueda
2006-02-16 21:38
RonaldoZone, men kan sitta bakom ehm.. "datan" och säga att ni inte köpt matchen?
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-16 20:53
greeneyes_x

jag orkar inte stå och tjafsa med en rejält okunnig människa.

Ge mig ett bevis på att vi köpt matchen genom domarförbundet. Orka sitta bakom datan och säga att vi köpt matchen ? vi vann er om jag inte minns fel med 3-0 också året innan då Solari och Ronaldo x2 nätade. Acceptera att vi är ett mycket bättre lag än vad ni är istället för att "wajna".

Kräver ett bevis fortfarande ;)

HALA MADRID !
Atlético el niño!
2006-02-16 20:08
Är inte Luccin heller med mot Getafe?
Atlético el niño!
2006-02-16 19:57
Varför skulle dom inte klara det? Har tippat rätt mellan Barca och Atlético 3-1, så det kanske blir rätt nu också:D
Atlético greeneyes_x
2006-02-16 19:53
Ronaldo Fatzone:

Det är en sak att spela Ch League och en annan att vinna för er nuförtiden.
Kanske det går bättre i år med den Rio Cocacabana Beachparty trupp ni värvat med Spaniens årsbudget.
Du har absolut inte sårat mina känslor.
Trögfattade människor det finns, fortfasrande så kan du inte låta ligan tala för dig själv, ni ligger trea!
Så länge ni ligger bakom Barca och sniffar deras arsle så kan du inte låta ligan tala, det fattar du väl själv.
Vinsten på Calderon borde göra mer ont på dig eftersom ni fick köpa den av domarförbundet.
Jag struntar hur vi förlorar och mot vem, om du kan nåt om fotboll så borde du veta att vi Colchoneros är vana vid det.
det som ger mig mest nöja är är vad Barca har gjort med er senaste 2 säsonger och kommer att fortsätta göra det några år frammåt.
Ni är Barcas tåslickare, punkt slut.

(p.s Lyon är mitt andra älsklingslag, kommer du ihåg hur det gick där? var det 3-0, 4-0 eller 5-0? ja juste, det va 3-0! aj aj aj, måste ha gjort ont, hoppas jag inte såra dina känslor

Aupa Atleti
Lyon!!
Julia
2006-02-16 18:36
RonaldoZone/

Men vi har å andra sidan inte köpt ihop ett lag för 400 miljarder...
Sinalco
2006-02-16 16:06
Atletico målen under 05/06.
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-16 15:08
greeneyes_x

Hahaha, du verkar inte förstå mitt uttryck. DAMN va trögfattade folk det finns.

Vi ligger inte 20 p bakom Valencia vi ligger 1 p bakom de bara så du vet. Ja, vi låter ligan tala för sig själv. Vi har spelat i Champions League varje år bara så du vet vännen. Däremot inte ni ;) så snacka absolut inte om vem som är bäst av oss båda Madrid lagen.

3-0 på Vicente Calderon, ajj måste ha gjort ONT vännen :)

RONALDO x2 elr 3 ? :P

bli inte arg nu, bara för att jag sårar dina känslor.

HALA MADRID !
Atlético greeneyes_x
2006-02-16 14:37
RonaldoZone:

på 20 plats, jag kan länka dig till en tabellsida?
Athtelic och Atlético är inte samma lag gubben.
Du kan ju komma tillbaka och skryta när ni slagit Barca på bortaplan 2 år i rad :)
Precis som du sa, vi låter ligan tala för sig själv :)
Sist jag tog en titt på den så låg Valencia och Barca före er och det såg ut som att ni kämpade om en Ch League med Celta och Osasuna till nästa säsong för att rädda hedern.
Jag vet inte i vilken tabell du menar som ska tala för sig själv.
För den jag kollade på var inte särskilt imponerande.
Du kanske menade att "du låter domarna tala för sig själv" ?
Inte även det har funkar denna säsong för er, så misslyckade är ni.
Vi är där vi brukar vara.

Aupa Atleti
Annons: