/spanien/atletico/forum/2566.aspx/spanien/atletico/forum/2566.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2006-02-24 22:53
Det var inte jag som gjorde den, utan det var Christian Arvidson på SvenskaFans Centralredaktion. Men det var jag som kom med idén. ;)
Julia
2006-02-24 22:48
Riktigt snygg. Det gjorde du bra (",)
Atlético Andero
2006-02-24 22:12
Den förra har ju varit med enda sedan starten (2002), så tyckte det behövdes en ny =)
Julia
2006-02-24 22:03
Snygg lagtröja :) .
Atlético Rueda
2006-02-24 22:01
Hehe snyggt! :)
Atlético Andero
2006-02-24 21:39
el niño!
Tröjan här på Atléticosidan, som du har bredvid ditt nick t.ex. Märker du ingen skillnad från förut? =)
Atlético el niño!
2006-02-24 21:34
Andreo, vilken lagtröja?
Atlético Rueda
2006-02-24 21:12
Blir 6e raka imorgon då! Sen krossar vi marängerna och efter det så är Pepe Murcia given som tränare nästa säsong och ingen kan stoppa de rödvita!

Auupa!
Atlético Andero
2006-02-24 19:48
Galletti är inte allvarligt skadad, men lite smått.
Atlético OrreN
2006-02-24 19:38
Vad har hänt med Galleti då ? Ska han inte va me ? Spelar inte så stor roll för mig för jag tycker att Maxi är MYCKET bättre .. men ändå ??
Atlético Andero
2006-02-24 19:34
Lagtröjan uppdaterad =)
Atlético Andero
2006-02-24 16:06
Galletti verkar inte vara skadad, men han håller på med någon annan fysisk träning med någon fystränare, så han var inte med på lagets träning idag.
Atlético el niño!
2006-02-24 14:09
Galletti är inte med i truppen iaf; Cuéllar, Velasco, Antonio López, Colsa, García Calvo, Zahínos, Fernando Torres, Kezman, Maxi, Molinero, Petrov, Valera, Gabi, Perea, Pablo Ibáñez, Luccin, Leo Franco och Manu del Moral.

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Jesus Gil
2006-02-24 12:47
eller kanske flytta in Maxi och lira Galletti på högern?
Galletti skadad?
Atlético Bobban
2006-02-24 08:45
Den väntade ersättaren till Ibagaza är Gabi, som kom in senast mot Getafe just för att ersätta Ibagaza.

Ett mittfält med Maxi, Gabi, Luccin och Petrov är det som ligger närmast till hands i dagsläget.

Aupa Atleti!
Atlético Jesus Gil
2006-02-24 03:09
hmmm
Hur ska offensiven mot Malaga se ut utan Ibagaza?

Atlético Andero
2006-02-23 23:34
Det sägs att även Ibagaza är lite småskadad. I och för sig gör det inte så jättemycket då han ändå är avstängd mot Málaga. Blir till att hoppas att skadan inte är allvarlig bara.

(PS. Bytt nick från Andreas E till Andero) =)
Atlético wesse
2006-02-23 20:55
Luff//
Jag tror dom kommer visa tålamod med Murcia, de har inte råd att anställa nån ny tränare denna säsong, Pepe kommer med all säkerhet få fortsätta säsongen ut, om vi inte förlorar 7-8 matcher i rad, d.v.s
Hoppas nu Atleti kan hålla formen vid liv och fortsätta sätta skräck i La Liga!!
Aupa Atleti
Atlético Luff
2006-02-23 19:37
Ämne: Detta var ju väldigt....
Det bästa som kunde hända, även om jag inte tror han skulle gjort ett sämre jobb om han vetat att han fått gå efter sommaren.
Dock kommer han säkert inte få mycket tid på sig om det skulle bli motgång som t.ex. bianchi fick... :/
Atlético Rueda
2006-02-23 19:30
Detta var ju väldigt väntat och jävligt efterlängtat. Om Murcia lyckas föra oss till europa är det ju inget snack om vem som blir tränare nästa sesång. Att läsa hans uttalanden gör en varm i kroppen, vilken hjälte, vart har han varit under alla dessa år. Ett riktigt kap med andra ord.

Aupa Pepe !
Aupa Atleti !
Eric_22
2006-02-22 19:33
Jag håller helt och hållet med asså hur kan man skriva något sådant om en spelare som rosicky och att stönga av ibba är den dummaste ideen jag någonsin har hört för jag tror inte att han trivs bättre i klubben om man gör det. IDIOTISKT!!!
Stojkan
2006-02-22 11:22
såg artikeln om "divor och depression" som handlade om Rosicky o var bara tvungen att skriva ett inlägg. Jag förstår inte vad man har för kunskap när man skriver en sån artikel om en stor spelare som Rosicky . hur kan man skriva att han aldrig kommer bli en världsartist?

Om man såg EM och om man kollat i dortmund så håller man inte med dig där . Som jag ser det så kommer han gå rakt in i startelvan hos er . Den enda som kan hota honom är Ibagaza som också klankades ner på i artikeln.

Det ja vill säga är . . . Om rosicky kommer till er . . så var glada. han har andra valalternativ.
Atlético Rueda
2006-02-22 03:52
Bra krönika bortsätt från de första 2 styckena. Vilken spelare vill inte gå till ett topplag hellre än till ett mittenlag? Att Ibagaza är tjurig och gör onödiga ingripanden är så klart uselt, men vafan han blir peppad, han spelar bra. Kezman och Petrov har ett humörsproblem också, vart tog dom vägen. Allvarligt talat så tror jag faktist att han har fått ordentligt med utskällningar av både tränare och annan ledning. Bara att lägga skiten bakom oss och blicka frammåt, nästa match mot Malaga och nästa igen osv. Köpa Rosicky om man kommer överens och glömma det gamla, det är nuet vi måste leva i.

Auuupa!
Atlético Jesus Gil
2006-02-22 01:09
Tycker verkligen inte Rosicky förtjänar den här sågningen...Går in på det imorrn orkar ej nu
Atlético Luff
2006-02-21 18:35
Ämne: Bad news, people. Ke....
Fan också.. aja, kanske bra om dom vilar lite nu och blir av med skador och komma friska till santiago bernabeu!
Julia
2006-02-21 16:41
guRRet/

Jaa, det är han ju. Då kan det bli lite svårt för honom.
Hm, vem ska jag då ta istället...? Maxi kanske?!
Atlético Andreas E
2006-02-21 16:19
Bad news, people. Kezman och Petrov tränade inte med resten av truppen idag på grund av möjliga skador. Hoppas inte att det är allvarligt!
Atlético Lamps8
2006-02-21 16:09
Det här med 5 gula kort så får man en avstängning, är det något nytt? Tidigare sesånger minns jag inte att det har varit så :S
Atlético Rueda
2006-02-21 16:06
Rawkus, det låter skitroligt skulle tro att de är en livserfarenhet, skulle vilja ha den turen med. Men får aldrig röven ur soffan :) Men för allt i världen stanna där! Går bra nu inte bryta denna kedjan nu. =)
Atlético Bobban
2006-02-21 12:04
Ämne: Perea är avstängd nä....
Perea är inte avstängd, han var avstängd mot Getafe efter för många gula kort. Däremot är spelmotorn Ibagaza avstängd mot Malaga, efter fått sitt femte gula i snögloppen i söndags. Ett gult kort han kan vara nöjd med att få, då han bröstade till domaren två gånger efteråt!
Annons: