/spanien/atletico/forum/2565.aspx/spanien/atletico/forum/2565.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban
2006-02-24 08:45
Den väntade ersättaren till Ibagaza är Gabi, som kom in senast mot Getafe just för att ersätta Ibagaza.

Ett mittfält med Maxi, Gabi, Luccin och Petrov är det som ligger närmast till hands i dagsläget.

Aupa Atleti!
Atlético Jesus Gil
2006-02-24 03:09
hmmm
Hur ska offensiven mot Malaga se ut utan Ibagaza?

Atlético Andero
2006-02-23 23:34
Det sägs att även Ibagaza är lite småskadad. I och för sig gör det inte så jättemycket då han ändå är avstängd mot Málaga. Blir till att hoppas att skadan inte är allvarlig bara.

(PS. Bytt nick från Andreas E till Andero) =)
Atlético wesse
2006-02-23 20:55
Luff//
Jag tror dom kommer visa tålamod med Murcia, de har inte råd att anställa nån ny tränare denna säsong, Pepe kommer med all säkerhet få fortsätta säsongen ut, om vi inte förlorar 7-8 matcher i rad, d.v.s
Hoppas nu Atleti kan hålla formen vid liv och fortsätta sätta skräck i La Liga!!
Aupa Atleti
Atlético Luff
2006-02-23 19:37
Ämne: Detta var ju väldigt....
Det bästa som kunde hända, även om jag inte tror han skulle gjort ett sämre jobb om han vetat att han fått gå efter sommaren.
Dock kommer han säkert inte få mycket tid på sig om det skulle bli motgång som t.ex. bianchi fick... :/
Atlético Rueda
2006-02-23 19:30
Detta var ju väldigt väntat och jävligt efterlängtat. Om Murcia lyckas föra oss till europa är det ju inget snack om vem som blir tränare nästa sesång. Att läsa hans uttalanden gör en varm i kroppen, vilken hjälte, vart har han varit under alla dessa år. Ett riktigt kap med andra ord.

Aupa Pepe !
Aupa Atleti !
Eric_22
2006-02-22 19:33
Jag håller helt och hållet med asså hur kan man skriva något sådant om en spelare som rosicky och att stönga av ibba är den dummaste ideen jag någonsin har hört för jag tror inte att han trivs bättre i klubben om man gör det. IDIOTISKT!!!
Stojkan
2006-02-22 11:22
såg artikeln om "divor och depression" som handlade om Rosicky o var bara tvungen att skriva ett inlägg. Jag förstår inte vad man har för kunskap när man skriver en sån artikel om en stor spelare som Rosicky . hur kan man skriva att han aldrig kommer bli en världsartist?

Om man såg EM och om man kollat i dortmund så håller man inte med dig där . Som jag ser det så kommer han gå rakt in i startelvan hos er . Den enda som kan hota honom är Ibagaza som också klankades ner på i artikeln.

Det ja vill säga är . . . Om rosicky kommer till er . . så var glada. han har andra valalternativ.
Atlético Rueda
2006-02-22 03:52
Bra krönika bortsätt från de första 2 styckena. Vilken spelare vill inte gå till ett topplag hellre än till ett mittenlag? Att Ibagaza är tjurig och gör onödiga ingripanden är så klart uselt, men vafan han blir peppad, han spelar bra. Kezman och Petrov har ett humörsproblem också, vart tog dom vägen. Allvarligt talat så tror jag faktist att han har fått ordentligt med utskällningar av både tränare och annan ledning. Bara att lägga skiten bakom oss och blicka frammåt, nästa match mot Malaga och nästa igen osv. Köpa Rosicky om man kommer överens och glömma det gamla, det är nuet vi måste leva i.

Auuupa!
Atlético Jesus Gil
2006-02-22 01:09
Tycker verkligen inte Rosicky förtjänar den här sågningen...Går in på det imorrn orkar ej nu
Atlético Luff
2006-02-21 18:35
Ämne: Bad news, people. Ke....
Fan också.. aja, kanske bra om dom vilar lite nu och blir av med skador och komma friska till santiago bernabeu!
Julia
2006-02-21 16:41
guRRet/

Jaa, det är han ju. Då kan det bli lite svårt för honom.
Hm, vem ska jag då ta istället...? Maxi kanske?!
Atlético Andreas E
2006-02-21 16:19
Bad news, people. Kezman och Petrov tränade inte med resten av truppen idag på grund av möjliga skador. Hoppas inte att det är allvarligt!
Atlético Lamps8
2006-02-21 16:09
Det här med 5 gula kort så får man en avstängning, är det något nytt? Tidigare sesånger minns jag inte att det har varit så :S
Atlético Rueda
2006-02-21 16:06
Rawkus, det låter skitroligt skulle tro att de är en livserfarenhet, skulle vilja ha den turen med. Men får aldrig röven ur soffan :) Men för allt i världen stanna där! Går bra nu inte bryta denna kedjan nu. =)
Atlético Bobban
2006-02-21 12:04
Ämne: Perea är avstängd nä....
Perea är inte avstängd, han var avstängd mot Getafe efter för många gula kort. Däremot är spelmotorn Ibagaza avstängd mot Malaga, efter fått sitt femte gula i snögloppen i söndags. Ett gult kort han kan vara nöjd med att få, då han bröstade till domaren två gånger efteråt!
Atlético Lamps8
2006-02-21 08:15
Perea är avstängd nästa match med va?
Atlético Luff
2006-02-20 23:53
Jävlar vad fel jag tippat! :D menar förstås åt andra hållet ;)
Atlético rawkus
2006-02-20 23:47
Ämne: Rawkus, fan va kul m....
Hahaha. Va har nere 6 manader 2003 och blev hyffsat "hooked". Grymt skont land(forutom bristen pa fotboll o den smygrasistiska regeringen)... Nu e jag i melbourne o pluggar. Ska lasa eko-turism(typ djungel guide osv.)
Kan inte annat an rekomendera att aka hit!
Har en polare i grannskapet som e italienare. Han har piratus dekodus :) Kollar mina matcher dar jamt.
Fy fan sa skont att det vant for oss nu!!
Behovdes en "okand" tranare med fotterna pa jorden och lite cojones(stavn??)!! Bianchi spelade for fegt. Han vagade aldrig chansa.
Ha det gott alla Atleti darar!!

Ps. Vadret e kanon har nere :) Ds.
hinge
2006-02-20 23:04
För att dra upp något gammalt..

Blir det någon Pena överhuvudtaget eller är det nerlagt?
Atlético guRRet
2006-02-20 22:12
Julia, jag tror Ibagaza har svårt att göra mål mot Malaga... Han är avstängd;)
Atlético Senoo
2006-02-20 21:02
Okej om bollen satt bakom nätet är det väl inte bra :) för då missade han ;) det heter nätade ..
Barcelona Nikic
2006-02-20 20:30
Ämne: Ja men nu är inte de....
Det spelar ingen roll.. Kezman hade tre bra lägen.. nicken från hörna som han nickade över, skottet som gick långt över och friläget som han skjöt rakt på målvatken.. Jag har inte sagt att motståndet är lika lätt eller något i den stilen, jag menar att i den formen som han var i PSV så behövde han bara ett läge så satt bollen bakom nätet. Det spelar ingen roll om det var snö, regn eller jordbävning för bollen gick in hur som helst.

Han kommer inte göra 35 mål per säsong, dock kan han komma upp till 20 mål lätt om han håller sin normala standard. Får han spela mycket och får förtroende och inte blir utbytt match efter match så kommer målen.
Julia
2006-02-20 20:14
Riktigt jävla härligt med tre poäng igår. Tror på storseger mot Malaga med 4-0.
Målsyttar blir Torresx2, Ibagaza & Kezman.

iAupa!
Atlético Senoo
2006-02-20 19:35
Såg på en Serbisk dokumentär från förra året där Kezman berättat att han haft svårt att anpassa sig åt La liga, men så visade dem ett klipp för inte så länge sen där han talar att han förbättrat sig mycket och han har ett mål på att göra 10 mål denna säsong , men han sa att inför nästa säsong är han definitivt top 3 i skytteligan.
Sinalco
2006-02-20 14:01
Ja men nu är inte detta PSV. Tuffare liga och tuffare motsånd. Vet inte vart du hittar dom lägena där han ska göra hattrick. Sista chansen, sedan den när han skjuter över, och då måste man skylla på underlaget lite. Sedan får du nog inse med att han inte kommer göra lika många mål i Atletico som i PSV. 15-20 mål per säsong e alla nog nöjda med.
Barcelona Nikic
2006-02-20 13:38
Ämne: Ne så bra lägen tyck....
I PSV behövde han inga "bra" lägen för att göra hattrick...
Atlético Jesus Gil
2006-02-20 13:27
Bra med en ny spelare till vänsterkanten, det är nåt vi saknat när Petrov eller Lopez inte varit tillgängliga. Undrar om han är för bra för att sitta på bänken?
Har gjort sex mål den här säsongen, kanske går att använda på mittfältet också?
Sinalco
2006-02-20 12:56
Pernia klar, kommer nästa säsong.
Sinalco
2006-02-20 12:51
Ne så bra lägen tycker inte jag att han hade så han skulle gjort hattrick. Hans sista chans skulle vart mål tycker jag bara.
Annons: