/spanien/atletico/forum/256.aspx/spanien/atletico/forum/256.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético mecus
2014-09-27 03:39
fyllenskriva.... jag är också duktig på det.. hej
Valencia Evér-Ché-Banéga
2014-09-27 00:18
@ADCS (red):

Hey man, chilla lite!
Jag mena absolut inget illa skrivet med det. Ni är duktiga och har en grym tränare. Mena bara att det var synd för att ni sålt bra spelare men ändå fått in bra också. Mena absolut inget illa och ursäkta om ni tog det på fel sätt. Det kommer att bli en spännande match den 4e.

Ha det så bra och lycka till mot Sevilla!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-09-26 22:25
Cerci utanför truppen. Cholo sätter sig i respekt igen direkt.
Valencia ValenciaForEver
2014-09-26 19:50
haha vad får sevilla fans tro att de ska sno poäng från er på Vicente Calderon. nu när Simeone är tillbaka kommer inte många lag lyckas ta poäng från er alls. och folk som kallar er för patetico är bara avundsjuka enögda folk som inte kan inse att ni är bättre än deras lag.
kör över sevilla imorgon och må den bästa lag vinna nästa vecka. Peace
Valencia ElGuajeChé
2014-09-26 18:59
Halloj!

Vill själv be om ursäkt för att vissa idioter från Valenciaforumet tror att de får ut något av att provocera andra lag på deras forum.

Det är absolut inget som representerar majoriteten av oss som brukar diskutera på Valenciaforumet - vissa individer verkar bara ha en väldigt deppig fritid.

Lycka till i mötet med Sevilla.
Atlético Antonio López
2014-09-26 18:29
Andres/
Haha du är en sån stackare som bara lever på historia. Hur många gånger som helst har vi hört samma sorgliga försök att rättfärdiga sina sorgliga påståenden. Kolla istället sist Sevilla vann mot Atleti, kolla istället vad hela omvärlden antar om matchen och inte bara ett fåtal subjektiva sevillasupportrar som dig själv. Kolla på alla gånger Atleti motbevisat alla tvivlare de senaste åren gång på gång.

Men nej, givetvis inte.. Kolla istället på din obetydliga statistik som inte säger dynga. Ett tips, håll benen nära marken, du har ett långt fall ner till jorden igen.
Andrés Palop
2014-09-26 18:06
Alexander Ivanovski(red)

Hejsan, ville bara ge min syn på varför mitt lag kommer (med stor sannolikhet) vinna/kryssa mot er imorgon med hjälp av argumenten som stödjer min tes.
Andrés Palop
2014-09-26 17:55
Antonio López

Men snälla lilla du... Sedan 2007, har vi endast åkt på tre förluster på Vicente Calderón vilket är ett riktigt bra ligaresultat. Jag står fast att ni bör betrakta ett kryss som trepoängare när vi är på besök ;)
Atlético Silverlund
2014-09-26 17:35
bel0:
Det öknamnet har hängt med ett tag nu. Snarast pinsamt att inget nyare okvädningsord dykt upp de senaste decennierna.
Atlético bel0
2014-09-26 15:34
Jag har märkt att andra fans (inte alla) har börjat kalla oss för patetico, alltså det är sjuuukt barnsligt. Visar värkligen vilken nivå man ligger på men jag gissar att det är ett bevis på att man är ett storlag?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2014-09-26 12:18
Grabbarna verkar trivas i London, kul.
Atlético Antonio López
2014-09-26 08:36
Undrar vilka odds du talar om? Bet365 har tydligare odds än din hög av dravel. Där är oddsen 1.66 på Atleti och 4.75 på Sevilla, men vad vet de liksom.

Tror vissa supportrar glömmer bort att ligan är längre än 5 omgångar.
Atlético gurra1993
2014-09-26 08:04
Riktigt taggad på matchen i morgon då man ogillar Sevilla nästmest efter Real. Så viktig att Cholo är tillbaka blir extra skönt med tanke på Valencia å Sevillas hybris bara föd att dom har haft grymma startar mesans vi har börjat knakigt. Dom verkar helt glömt av vilka som van ligan ifjol. Kan vi inte alla gå ihop med pengar ock skicka dom på en ödmjukhets kurs eller nått? Så kanske vi slipper dessa inlägg!
Postat via SvenskaFans-appen
Villarreal JUVE
2014-09-26 03:02
Tja! Har 6 biljetter till Atleticomatchen nere i Malmö
det är 3 x 2 biljetter på olika sektioner. Är någon intresserad så kan ni maila mig på ronikara@hotmail.com väldigt bra sittplatser på långsidan!
Atlético mecus
2014-09-26 01:52
Käre Andrés Palop. Lik dant som dom flesta strösuportartrar som glider in här och förutsätter vinster hit och dit så är bara du en i mängden. Grattis och lycka till med er fina form
2014-09-26 01:43
@Andrés Palop:

Inte för att låta otrevlig men vad är meningen med ditt inlägg?
Andrés Palop
2014-09-26 01:27
God afton Atlético-fans!

Personligen hoppas jag på en trevlig match mellan oss imorgon, dock tror jag att ni har oddsen emot er tyvärr.

Att Diego Costa inte längre representerar för er är något som definitivt kommer att underlätta för vår del. Givetvis är han en av världens absolut bästa avslutare, det ger jag honom för men samtidigt så har (ursäkta språket) fanskapet betett sig fruktansvärt osportsligt under våra duster och naturligtvis då gentemot övriga lag i den spanska ligan.

Och med tanke på att vi har tagit fem raka segrar (räknar in såväl ligaspelet som i Europaspelet) medan ni åkt på kryss och förlust, bör ni helst vara väldigt tacksamma med ett kryss mot ett betydligt formstarkare Sevilla.

Väl mött!
Atlético zoran
2014-09-26 00:29
@Black Bat:

Har du inget mer än en oneliner att komma med så kan du väl undvika att trycka på "Skicka"-knappen.
Atlético ADCS (red)
2014-09-26 00:17
@Black Bat:

Vi spelar redan i CL. Det är väl snarare ni som först ska ta er till EL. Face palm deluxe.
Atlético ADCS (red)
2014-09-26 00:16
@Evér-Ché-Banéga:

Skjut dig själv i foten lite mer vetja. Du vet att du kommer in i ett forum vars lag spelade final i förra årets CL och är med i årets CL som just har börjat va? Ett råd, ta er först till Europa League.
2014-09-25 23:28
@Black Bat, du började med skämten.
Atlético Antonio López
2014-09-25 23:25
Ivanovski/
Haha "two peas in a pod". Ingen märkbar skillnad där emellan.
Valencia Black Bat
2014-09-25 23:19
HAHAHAHAGAHA, är du seriös? Jag ogillar Real Madrid. Adios!
2014-09-25 23:15
@Black Bat: I detta forum håller vi en hög diskussionsnivå. Jag får dirigera dig till ställen när du passar bättre in med samma omogna folk Förutom Foro Ché får du gärna kolla in länktips
2014-09-25 23:09
Nej jag ångrar mig....
Valencia Black Bat
2014-09-25 23:05
Ever-Che-Banega

Omöjligt. De ska vara glada om de når EL ;)
Atlético Antonio López
2014-09-25 22:54
@Evér-Ché-Banéga:

Skulle vara ganska synd om Valencia inte klarar av att hålla sig i La Liga. Samma här, ser alltid fram emot 3 poäng :)!
Barcelona Don Vito Corleone
2014-09-25 21:29
Köper Juventus biljetter mot Malmö.
Maila; sirwan_z@hotmail.com
Valencia Evér-Ché-Banéga
2014-09-25 21:09
Det är ganska synd om ni inte kniper en CL-plats. Längtar till den 4e då vi spelar mot er!

Må bästa män vinna!
Atlético Kwan10
2014-09-25 19:48
2 biljetter till atm rad 9
Annons: