/spanien/atletico/forum/2559.aspx/spanien/atletico/forum/2559.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Julia
2006-02-28 16:05
Det kommer jag inte ens ihåg ;)
Madridinho
2006-02-28 15:59
hehe vad gjorde ni förra gången när lopez blev utvisad??

jag tkr att ni skötte er bra med tanke på att ni var 10 man. den här gången hoppas jag på en jämnare match och lite känslor.
Atlético Elvis
2006-02-28 14:45
Madridinho, korsfäster dommaren ;-)
Julia
2006-02-28 14:08
Det finns väl inte så mycket jag kan göra direkt för att förändra läget så jag gör väl ingenting antar jag!
Madridinho
2006-02-28 13:27
rueda// jag tror nog att perez avgång höjer moralen.

en fråga; vad gör ni om en atleti spelare blir utvisad tidigt i matchen igen??
Atlético evol
2006-02-28 12:58
åh vad fint, 4,8 gånger pengarna på Atletico vinnst på expekt, vet någon om någon är avstängd/skadad inför nästa match ?
Atlético wesse
2006-02-28 11:55
Ride_the_big_one//

Jo, vi har väl spelat hyffsat hela säsongen, utan att riktigt lyckas ta poäng, visserligen har vissa spelare sett lite omotiverad ut och så. Men nu spelar vi bra, gör mycket mål, och visar glädje på planen! Harmonin verkar ha infunnit sig! :)
Atlético Rueda
2006-02-28 11:44
Marängerna är otroligt sargade nu i och med Florentinos avgång och förlust mot Mallorca med mera. Tror vi har en otroligt bra chans att krossa dem. 3-1, Kezman x2 och Torres gör 1.
Atlético Jesus Gil
2006-02-28 10:46
är bombsäker på att nån kineskanal (cctv 5?) kommer visa matchen
Atlético OrreN
2006-02-28 09:34
Har inte heller fått något svar :/
Atlético Majjo
2006-02-28 08:59
Nu har även jag mailat och klagat. Stor skandal att dom inte visar ett derby av den här sorten! Jag kommer göra allt för att följa matchen ändå, tv4- ska inte få stoppa oss!
Vi kommer vinna med 2-1 och Petrov kommer spela fram till båda målen!
Julia
2006-02-28 08:54
Nopp, har inte heller fått svar...
Atlético evol
2006-02-28 07:39
ne inget svar än, vet ingen om den kommer kunna gå att se över internet ?
Atlético Jesus Gil
2006-02-27 22:28
nån som fått svar från tv4?
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-27 17:21
Wesse/el nino

Alldrig fel med självförtroende speciellt nu när ni är inne i en grym trend, spelmessigt och resultat messigt kan det bli mycket bättre?

alex163 [Sergio Ramos]

Alla lag köper spelare, Galletti var nog tänkt som en kompletterings spelare och det var nog inga stora summer involverad när det gäller han. En bra trupp faktist och bra bredd kan du säga samma sak om Real?

Baptista var grym i Sevilla och jag tänker inte säga nåt om han förrän säsongen är över mycket kan hända. En sak är säker Galletti har knappast för den chans som Baptista har fått, och är han inte i start 11 måste det ju bero på att han inte kommer till sin rätta som de andra gör som spelar och man ändrar inte en vinnande taktik.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-02-27 14:32
Vi behöver flera hot-brev... ta er tid och skriv till tv4- nu komigen. Hota dem med att vi bojkottar kanalen om inte de visar mötet.
Länktips: sporten@tv4.se
Atlético Lamps8
2006-02-27 13:46
Nu har jag också skrivigt och klagat till Tv4- :)
2006-02-27 13:26
Ämne: haha alex, kasta ste....
Ja du. Ska man då prata om lille stackars Galletti?
Synd om killen. Ibagaza är det mer synd om.
Ni köper minst lika mycket om inte mer bara att Real Madrid köper för onödigt höga summor. Och sen gällande Baptista, vem skulle inte vilja köpa en sådan spelare? Pratar då om hans tid i Sevilla.
Atlético Rueda
2006-02-27 12:34
Då har man skickat ännu ett klagomail. Man kan ju bara hoppas..
Atlético Rueda
2006-02-27 12:30
haha alex, kasta sten i glashus? Det är så det heter ellerhur? Nu ska vi inte prata om misslyckade värvningar när Real Madrid har stått för de absolut sämsta köpen i fotbollshistorien, går inte att köpa ihop ett lag. Enda klippet Real har gjort är att lura den stackars Robinho i den marängvita tröjan. Brrr.
Atlético Jesus Gil
2006-02-27 12:26
sporten@tv4.se
Atlético #10Kezo
2006-02-27 12:26
Här kan man klaga:)
2006-02-27 10:47
Ämne: //Ride_The_big_one
....
Hehe du är rolig. Säg mig vilken ungdomsspelare ni har förutom Torres?
Nej exakt, ni spenderar jävligt mycket ni också men inte lika stora summor på spelare som knappt är värda pengarna. Jag menar då Real...
Real Madrid henrinho
2006-02-27 10:27
kan nån ge mej en länk till tv4 så man kan klaga
Atlético wesse
2006-02-27 09:35
//Ride_The_big_one

Håller med el niño, försiktigt positiv, Real Torskade först mot Arsenal, sen mot bottenlaget Mallorca. De har dessutom ett hårt spelschema och frågan är om de prioriterar CL och kanske matcher en sämre laguppställning mot oss.
Iofs spelar det ingen större roll vilket lag de ställer upp med motivation och vilja kommer slå pengar!
AUPA ATLETI!
Atlético Jesus Gil
2006-02-27 09:25
hoppas alla skriver till tv4!
Atlético el niño!
2006-02-27 09:16
Men om man kollar på Serie A på Tv4 så visar dom bara typ bottenmatcher. I la liga är det ju inte precis samma lag.

Ride_The_big_one//
Vi vinner lätt Real förlorade ju över Mallocra igår.

iiAUPA ATLÉTI!!
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-27 00:18
Lamps8

Heum jag tror nog så att det är att de älskar Henke och därmed prioriteras den aningen högre!
Knappast rättvist därmed förstår jag frustrationen

Många som är arga över spelschemat som tv4 har grejat, får nog hålla med skaran som ogillar beslutet om att inte visa derby matchen.

Som sagt det finns en posetiv sak i och med att Henke lämnar Barca inför nästa säsong det blir jämnare matchshchema. Förhoppningsvis ser tv4 Atletico som den storlag dem är och visar klubben respekt då det inte bara finns 3 stor lag i La liga som bör ha storlag status på sig. Jag menar kolla på eng ligan eller italienska minst 5-6 matcher som beräknas som storlag och som aldrig skulle köra andra matcher över det andra storlaget så vitt jag vet. Lag som villareal och Atletico kommer ha storlag status efter denna säsong är till ände genom tv4:s ögon det är jag säker på.

Man får hoppas på nån ändring i la liga för dessa stor matcher som spelas på helgen är värda att visas eller att tv4 visar prov på flexibilitet vilket vore det bästa för alla parter andra lag måste ju också få chansen att se sitt lag nu när det ändå finns schyssta stream på nätet.

Fan nu är det bäst jag lägger ner eftersom inlägget börjar se aningen lång ut.

Avslutar med att fråga hur det känns inför derbyt? och lycka till.
Atlético rawkus
2006-02-26 23:39
Boooya!!!

Vad e det for news man vaknar upp med har i Oz-land om inte en 6e raka seger for Atleti !?
Fy fan sa gott!!!

Laste aven om inlaggen ang att tv4 bluff inte visar derbyt... Suck...

Men just nu orkar jag ej bry mig om det!
6 raka segrar = tidig julafton!!!

Ha det gott alla Atletis!!!!

Cheers mates and maties!!
Atlético Jesus Gil
2006-02-26 20:35
de e lugnt grabbar tv4 har ändrat sej förut
Annons: